quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarmee we meteen een van dé pijnpunten van de hele Belgische competitie zien, een serieus gebrek aan conditie ... (zag je ook al bij België - Spanje)
Asjeblieft zeg, die jankbal van een Serhat ging volledig vrijwillig naar het gras.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef BramK het volgende:
A'lecht opnieuw zuivere penalty onthouden.
Bij Chelsea uitsluitend aanvallers/aanvallende middenvelders met geel, opmerkelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
10 gele kaarten bij Betis - Chelsea
KMN stuurde Fat Bastard van SCUM er ook gewoon uit toen ze tegen een "nietige" tegenstander speelden. Hij houdt blijkbaar niet van ventjes die hun zelfbeheersing n iet kunnen houden. Het is ook niet echt slim van die speler om "Fuck you nigger" (oid) te zeggen binnen de gehoorsafstand van de scheid als je weet hoe het anti-discriminatie beleid van de UEFA is. Maar zoals je ook al terecht opmerkte - voor de wedstrijd zelf maakt het ookk niet al te veel uit want bij die 2-0 en in 75e minuut en het spel van A'lecht op dat moment vs dat van LFC zat een stunt van A'lecht er echt niet in ...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:16 schreef BramK het volgende:
[..]
voila daar heb je het. Die Nielsen is een schijterd. Fluit netjes voor de topclubs. Hoe Goor en Deflandre rood kregen in spanje was al even absurd natuurlijk. Ok, rood voor Goor tot daar aan toe, maar 5 matchen schorsing, give me a break. Ook het rood voor Jestro was belachelijk nu. Al weet je dat je jestro toch niet meer inbrengt bij 2-0 achter ... dan vraag je om problemen.
Idd,als je daar al een pingel voor moet gaan fluiten.....quote:Op woensdag 2 november 2005 08:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg, die jankbal van een Serhat ging volledig vrijwillig naar het gras.
Die zal wel zeggen dat 2 keer paal binnen de seconde ook als doelpunt moet tellen of zo ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Idd,als je daar al een pingel voor moet gaan fluiten.....
Maar goed,Betis
Al heeft Chelsea toch niet verloren volgens Moronho wsl
En andermaal valt die "klootje" mij aan in een van zijn posts, blijven de mods dat eigenlijk tolereren ???quote:Op woensdag 2 november 2005 04:16 schreef klootje het volgende:
[..]
,die onzinnige posten van jou altijd,het ligt aan een gebrek aan conditie?Voetbal is geen veldrijden.Natuurlijk worden 2derangs spelers moe van al dat gedraaf achter betere voetballers aan.Misschien moet je eens een mailtje naar alle Belgische spelers sturen met het adres van de veearts van jou dorp;die heeft vast wel iets om het draafvermogen te verbeteren.
Jup, hij zou voor 'hoerenjong' uitgemaakt zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Uitleg Jestrovic : "Ja, ik zei "Fuck You, omdat Sissoko iets veel ergers zei, maar daar was de scheids blijkbaar doof voor"
Beetje eenzijdige weergave van de realiteit, ben benieuwd wat Nielsen en Sissoko er exact over te zeggen hebben.quote:'Rode' Jestrovic weet niets van racistische taal
2/11/2005 10:57
Voor Nenad Jestrovic lijkt de Champions League voorbij. Anderlecht is uitgeschakeld en de spits vreest een schorsing voor de resterende duels wegens racisme waar hij niets van weet.
Na koud vijf minuten in het veld kon de ingevallen Jestrovic op Anfield Road alweer de kleedkamers opzoeken. De Anderlecht-spits moest zijn weinig vleiende opmerkingen aan het adres van Mohamed Sissoko bekopen met een rode kaart. Scheidsrechter Kim Milton Nielsen had weinig woorden nodig. 'Hij kreeg rood voor een racistische uitspraak.'
Maar Jestrovic heeft een andere lezing. 'Ik zei "fuck you man" tegen Sissoko nadat hij me een duw gegeven had en me "hoerenjong" genoemd had. Sissoko deed dat in het Frans, maar dat verstond die Deen niet. En dan nog, als iedereen die "fuck you" zegt, uitgesloten wordt, dan moet er elke wedstrijd wel tien keer een rode kaart getrokken worden.'
Na afloop van Liverpool-Anderlecht (3-0) zocht Jestrovic Milton Nielsen nog op. 'Excuses aanbieden? Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Hij zei me dat je "fuck you" zeker niet tegen een gekleurde speler mag zeggen, maar wat heeft dat met racisme te maken?', aldus Jestrovic. 'Ik heb hem gezegd dat hij België al genoeg aangedaan heeft.'
Daarmee refereerde Jestrovic aan de slechte herinneringen die België heeft met Milton Nielsen. Zo stuurde de Deense arbiter onlangs in een WK-kwalificatieduel met Spanje de Rode Duivels Bart Goor en Eric Deflandre van het veld.
0 op 36 inmiddels, en met de match in Sevilla ziet het er niet rooskleurig uit voor onze aimabele zuiderburen.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:49 schreef DIGGER het volgende:
En nog even hulde voor het schitterende record dat Anderlecht heeft staan, 0 op 33
Ach, we kunnen niet allemaal in een poule met Thun en Sparta Praag zitten natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Tevens hebben ze nog geen doelpunt kunnen maken deze jaargang. Wederom het lachertje dus.![]()
Ik neem het op voor alle Belgische ploegen met uitzondering Club B:rugge en K.V. Luchtbalboys.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:50 schreef zjroentje het volgende:
Sinds wanneer neem jij het op voor Anderlecht?
Nah, ik gebruik steeds m'n "Verander het onderwerp naar Tom Boonen of Kim Clijsters" taktiek.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:05 schreef zjroentje het volgende:
Zwaar leven dan.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, ik gebruik steeds m'n "Verander het onderwerp naar Tom Boonen of Kim Clijsters" taktiek.
Er is een wonder geschiedt, Anderlecht heeft voor het eerst dit seizoen gescoord in de Champions League. Dat ik dat nog zou mogen meemaken, ik had hier echt niet meer op gerekend.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anderlecht staat 0-1 voor bij Betis!!!!
quote:Essien was fortunate to escape a straight red card in the 23rd minute for an appalling high challenge on Liverpool's Hamann which left the German requiring lengthy treatment.
Referee Fandel clearly did not see the incident, otherwise Essien would surely have been sent off.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |