Voor dit soort opmerkingen is dus dit topic bedoeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:52 schreef BB-Joke in het streamverslagen topic het volgende:
Sorry dat ik me ermee bemoei hoor, maar ik heb er geen last van dat het niet leesbaar zou zijn.. sterker nog:
door sommige (kleine) zinnetjes word ik zelfs geprikkeld om weer heel snel de streams te bekijken.
Maar goed, wie ben ik.. het zou kunnen dat er geklaagd wordt?
Daar kunnen ze een leuke compilatie van maken dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef milagro het volgende:
Ze sliep vanmiddag ook met die duim in d'r mond
Zenuwen, kan me dat nog wel voorstellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef Ymke het volgende:
Het duurt me te lang en jemig wat zijn die gasten druk zeg
De deur is nog dichtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef Tindra het volgende:
Ze horen wat!
Gebruik gewoon BBstreamquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef Falco het volgende:
Bij mij crasht firefox telkens trouwens nu als ik klik op http://www.free4all.nl/bb5/index.html of http://www.gillesdesmit.com/bb/. Bij IE is precies ook hetzelfde het geval. Iemand een idee waar het aan kan liggen
Ik versta er alleen geen reet vanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef Tindra het volgende:
Het is wel een (té) gezellige groep...
Mjah, doe ik nu ook, maar je ziet wel alles wat kleiner,quote:
In mijn ogen veranderd de serie niet snel van getal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef Tha_T het volgende:
En die header kun je beter zonder cijfer doen. Anders klopt dat cijfer nooit
Op vergroten klikkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, doe ik nu ook, maar je ziet wel alles wat kleiner,
Typisch geval van te snel gelezenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef Tindra het volgende:
[..]
In mijn ogen veranderd de serie niet snel van getal.
dat verandert vanzelf... zodra ze hunzelf gaan wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef Tindra het volgende:
(Topic nu ook met header)
Het is wel een (té) gezellige groep...
In de nieuwste versie opent een stream met betere kwaliteit als je op vergroten klikt, en die kun je dan op fullscreen zettenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef Falco het volgende:
Mjah, doe ik nu ook, maar je ziet wel alles wat kleiner,
da's de geit/bok van bb2quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:10 schreef Razor21 het volgende:
Misschien komt Kelly wel weer het huis in![]()
Geslacht: Manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:10 schreef Tindra het volgende:
*aait Tha_T*
Niet erg, het is ook alweer 20 uur geweest, joh!
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
een lcd/plasma zo te zien.. maar dat is natuurlijk voor de live uitzending
Ohja joh?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:19 schreef Falco het volgende:
Die ex kan nu elk moment komen!
Beetje stress, is goed voor de babyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef Blue Thunder het volgende:
en van de zenuwen gaat tanja nog meer roken
Bevestiging bijdezen gegeven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef eborn het volgende:
Even ter bevestiging: stream 2 is al een tijdje dood?
hier ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef eborn het volgende:
bij mij ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef eborn het volgende:
Vrouw met witte laarzen klinkt als Bridget...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef Razor21 het volgende:
Zag toch duidelijk een vent staan en een vrouw met witte laarzen![]()
Uiteraard, maar dat zou toch minder leuk zijn. Dan zie je eerst wat er gebeurd is en daarna pas de binnenkomst? Beetje onlogisch, zelfs voor een commerciele zenderquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:24 schreef Blue Thunder het volgende:
het moment van binnenkomen zullen we niet mogen zien denk ik... Vanavond gaan ze vast wel weer verder...
ik zit juist te kijken en te wachten TOT er iets gebeurd...kan ik net zo goed niet meer gaan kijken hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:28 schreef Apie74 het volgende:
Zo ging het 6 jaar geleden ook als er iets gebeurde. Streams komen zo wel weer terug.
Gert@hotmail.comquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef Knut het volgende:
Gert ? Jij leest hier ook.
Ik wil graag je msn adres hebben
Als je het zo bekijkt is het nog best sympathiek van Talpa om de beelden op zwart te gooien!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef mctazdevil het volgende:
dit zijn goeie momenten om koffie te helen enzo
Nee, dat zenden ze doordeweeks tussen 19.30 en 20.00 uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:31 schreef schwa78 het volgende:
Als ze dit maar niet doen als er 2 gaan liggen sexen
Het zal nu juist daar te doen zijn, er was zo'n wand bijgebouwd met deur erin.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:32 schreef Dr_Greene het volgende:
Och, die logo's zijn weer eens wat anders dan die eeuwige beelden van de tuin als het spannend werd.
Je hebt gelijk, dat ging toen zo. Was dat vergeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:32 schreef Dr_Greene het volgende:
Och, die logo's zijn weer eens wat anders dan die eeuwige beelden van de tuin als het spannend werd.
Wat voor taart is het??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef Tindra het volgende:
Ik heb taart gebakken! Wie wil?
De exen zijn elkaar nu de haren uit aan het trekken...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef milagro het volgende:
er is vast iets vre-se-lijks gebeurd.....
Als er maar geen krenten of zo inzittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef Tindra het volgende:
Ik heb taart gebakken! Wie wil?
Ralphie of Ronnie o.i.d. werd er geroepen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
De ex is ene Ralph dus.
Ik zie het.... Hij lijkt wel veel op Rob trouwens...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:44 schreef BVO het volgende:
Zijn foto staat al op de site.
Je ziet ook meteen dat het of een fitnessinstructeur, pro-surfer of brandweerman is. Die pik je er gewoon 9 van de 10 keer uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het.... Hij lijkt wel veel op Rob trouwens...
Gert wordt mod?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef Knut het volgende:
Gert ? Jij leest hier ook.
Ik wil graag je msn adres hebben
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Oe, een nieuwe in de groep. heeft Rob weer iemand om zijn beenverhaal aan te vertellen.
Waarschijnlijk van Lieskequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef milagro het volgende:
en dat zou dan de ex zijn van?
rightquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:46 schreef eborn het volgende:
[..]
Je ziet ook meteen dat het of een fitnessinstructeur, pro-surfer of brandweerman is. Die pik je er gewoon 9 van de 10 keer uit
wordt wat als hij winnend uit het huis komt en de bladen van alles aan hem gaa nvragen. Gaat het alleen over zijn beenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Oe, een nieuwe in de groep. heeft Rob weer iemand om zijn beenverhaal aan te vertellen.
Was sarcastisch bedoeltquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:48 schreef dramslag het volgende:
11 jaar leeftijdsverschil?
Ach, dat gebeurd wel vakerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Tindra het volgende:
Zijn grote liefde. Maar geen relatie.
Heftig.
Dan zijn ze dus met 13....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Stali. het volgende:
Het is vast geen ex van iemand, hij gaat volgens de site ook voor de hoofdprijs.
Jup, er trekt een leuk luchtje overheen:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hagel nu. Gezellig, zo een Nederlandse zomer!
Shit, je was me nét voorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
Het is de ex van Nathalie!
Talpasitequote:Ralph nieuwe bewonerDe bewoners zijn allen verzameld in de slaapkamer. Daar wachten zij tot aan het grote moment. Wie is de nieuwe bewoner van Big Brother? Tanja vangt geroep op van buiten. “Ralfie, Ralfie!” Verwarring ontstaat bij Nathalie en Tanja. De ex van Nathalie heet Ralph, maar de ex van Tanja, heet Rolf.
Even later is het moment daar: het is Bridget. De nieuwe bewoner zal binnen enkele ogenblikken de deur binnenkomen. De deur gaat open en Ralph de ex van Nathalie stelt zich voor aan de rest van de bewoners.
maar die woont al een jaar samenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
Het is de ex van Nathalie!
Blijkbaar, ik weet het ook niet.quote:
quote:Als hij wint dan: gaat hij zijn grote liefde een cadeau geven. Verder zou hij alles goed overdenken en het even laten bezinken.
Ze zal vast wel een ex hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:55 schreef dramslag het volgende:
[..]
maar die woont al een jaar samen![]()
prachtige logo'squote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:56 schreef Dr_Greene het volgende:
Hebben jullie al beeld?
Welke kant gaat dat luchtje op?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Jup, er trekt een leuk luchtje overheen:
[afbeelding]
dat was toch ook het probleem?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:55 schreef dramslag het volgende:
[..]
maar die woont al een jaar samen![]()
Het is waarschijnlijk de bedoeling dat één van de twee zich onsterfelijk belachelijk gaat maken.quote:
wist ze op wie ze zou stemmen als eerste.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:58 schreef Tindra het volgende:
Ex van Nathalie, inderdaad.
Waarom doen ze dit? Ongelofelijk... Weet iemand wat Nathalie d'r reactie (vooraf) was? "Als het Ralph is, dan..."?
nee toch nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef dramslag het volgende:
geluid!
Ja dat is dus het mooiste momentquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Als het toch bekend wordt gemaakt, waarom dan niet gewoon streamen? Nu missen we alleen de reactie van Nathalie.
Mischien word het dan weer watquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef flugeltje het volgende:
Hij gaat ook voor de overwinning. Stel je voor dat ze samen overblijven. Zit je zomaar 100 dagen lang 24/7 met je ex opgescheept.... brrrr
Inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef SynXteR het volgende:
Als die rot stream nou eens aan gaat..
Hoe kom je aan die info, want bij mij doet nog steeds niks het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef SynXteR het volgende:
Hardcore Nathalie
In de tuin hebben de Bewoners het over hun muzieksmaak. Nathalie onthult dat ze van haar veertiende tot zestiende jaar een ‘gabberinnetje’ was. “Met twee kale zijkanten en zo’n staartje?” wil Dido weten. Maar zo extreem liep Nathalie er niet bij. Wel bekent ze een groot fan van the Party Animals te zijn geweest. Tegenwoordig houdt ze het echter bij hardstyle. Ze gaat regelmatig naar feesten en DJ Luna is één van haar favoriete DJ's.
Zijn grote liefde is een spuit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Tindra het volgende:
Zijn grote liefde. Maar geen relatie.
Heftig.
quote:"Oh my god" Nathalie is nerveus. Het nieuws dat er een ex van één van de Bewoners binnenkort het Huis zal betreden maakt haar onrustig. Het zet haar te denken. “Ze hebben het heel vaak over mijn exen gehad. Dus ik heb zoiets van ‘oh, my god’. Big Brother weet wie mijn exen zijn”, legt Nathalie aan Tanja, Chantal en Roel uit. Chantal luistert aandachtig en vraagt of Nathalie het vervelend zou vinden als haar ex de dertiende Bewoner wordt. Nathalie geeft te kennen dat ze er niet heel blij mee zal zijn. “Ik weet zeker dat mijn huidige vriend het verschrikkelijk vindt”, zegt Nathalie.
Ze legt uit dat ze er heel lang over heeft gedaan om over haar ex heen te komen. “Als het deze ex-vriend tenminste is”, voegt ze toe. “Jouw nieuwe vriend zou er dus echt een shock van krijgen?”, vraagt Chantal. Nathalie vreest van wel.
“Ik ga nu goed met mijn ex om, maar ik heb ook natuurlijk jarenlang hele andere gevoelens met hem gedeeld. Mijn mannetje thuis gaat het echt heel veel pijn doen”, zegt Nathalie. Het is nog niet zo lang uit met haar ex. “Mijn huidige vriend heeft ook altijd conflicten met hem gehad.”
Talpa sitequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef mctazdevil het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info, want bij mij doet nog steeds niks het.
Ze hebben op het vragenformulier allemaal één (belangrijke) ex moeten invullen. Dat vertelde Lieske geloof ik...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ze die ex hebben getraceerd. Je gaat als kandidaat toch niet alle exen met naam en al noemen in een gesprek voor een tv-programma.
op de site, in haar profielquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef mctazdevil het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info, want bij mij doet nog steeds niks het.
En dan de huidige vriend zondag uitnodigen uiteraard en zijn reactie vragenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:05 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
En dan de huidige vriend zondag uitnodigen uiteraard en zijn reactie vragen
Beetje stoken kan geen kwaad
Lijkt me een beetje overdreven, maar vanavond niet meer denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef Blue Thunder het volgende:
dus geen streams meer vanaf nu tot zondag?!!??!?!
Damn, dan moet ik maar weer een hobby zoeken
Rob: "Ik heb dus een kunstbeen..."quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef Remzz het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe de sfeer daar nu is, wie met wie praat zegmaar
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef eborn het volgende:
[..]
Rob: "Ik heb dus een kunstbeen..."
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef eborn het volgende:
[..]
Rob: "Ik heb dus een kunstbeen..."
Uhh...?quote:Ralph heeft geen relatie en woont alleen.
Als hij wint dan: gaat hij zijn grote liefde een cadeau geven.
Juist welke grote liefde??? hij heeft geen relatie op het moment..... Nathalie dan maar?????????quote:
En DAN de huidige vriend zondag interviewenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef testbeeld het volgende:
ralph is de persoon met de hiv besmetting en gaat dit nu aan Nathalie vertellen
Die talpa site is sowieso vaag soms. Stond er laatst "programma gemist verschijnt hier vrijdag 19 augustus". Het was inmiddels de 21stequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Tindra het volgende:
Het lijkt trouwens wel op de Talpa site nog helemaal niet voorbereid was op een extra bewoner!
[afbeelding]
Ja maar BB-ers zijn allemaal aandachtsgeil, en anders is er de pot met goud wel die hen weerhoudt zelf op te stappenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Als ik erover nadenk wat ik zelf zou doen als ze m'n 'belangrijkste' ex bij me in het huis zouden zetten.... Hij door de voordeur naar binnen, ik direct m'n koffer pakken...
Dat zou mooie beelden opleverenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef testbeeld het volgende:
ralph is de persoon met de hiv besmetting en gaat dit nu aan Nathalie vertellen
Ik zou lekker blijven zitten, omdat ze buiten het BB huis ook altijd mag langskamen. Ze doet het alleen nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Als ik erover nadenk wat ik zelf zou doen als ze m'n 'belangrijkste' ex bij me in het huis zouden zetten.... Hij door de voordeur naar binnen, ik direct m'n koffer pakken...
die we niet live mogen zienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zou mooie beelden opleveren
JA-HAAAA!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef egmo het volgende:
zijn jullie ook allemaal streamloos ????
Die van mij heb ik nooit meer gezien... Ik denk dat ik gewoon in paniek zou raken als ik 'm weer tegenkwam, laat staan dat ik 24/7 met 'm in een huis zou moeten zitten...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik zou lekker blijven zitten, omdat ze buiten het BB huis ook altijd mag langskamen. Ze doet het alleen niet
Ach zolang het vannacht maar weer werkt. Dido & Menno part deux?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:18 schreef Maerycke het volgende:
Dit duurt wel erg lang hoor.. damn..
Daarom zou het bij jou kunnen gebeuren (leuke televisie) en bij mij nogal saai zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
Die van mij heb ik nooit meer gezien... Ik denk dat ik gewoon in paniek zou raken als ik 'm weer tegenkwam, laat staan dat ik 24/7 met 'm in een huis zou moeten zitten...
het zal denk ik nu wel even duren voordat er beeld komt als er zoveel te doen isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef washandje het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
"Het Big Brother huis is in Rep en roer. Rob is weg! De komst van Ralph heeft ervoor gezorgd dat er iemand weg moest en dat is Rob. Waarom, is nog onbekend Het enige wat zeker is, is dat zijn Big Brother avontuur voorbij is."![]()
?
altijd leuk als je mede-fokkers zo reagerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef Tindra het volgende:
[..]
JA-HAAAA!!!
Damn! Dat Big Brother-logo staat er echt niet alleen voor jou hoor!
Er vanuit gaande dat hij weggestemd is. Misschien moest Nathalie kiezen: jij eruit of iemand anders aanwijzen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:24 schreef Tindra het volgende:
Rob er nu al uit! Minder dan 24 uur volgehouden!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef washandje het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
"Het Big Brother huis is in Rep en roer. Rob is weg! De komst van Ralph heeft ervoor gezorgd dat er iemand weg moest en dat is Rob. Waarom, is nog onbekend Het enige wat zeker is, is dat zijn Big Brother avontuur voorbij is."![]()
?
Truequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik dan best jammer, was wel een mogelijke bron van irritaties dus altijd leuk
Was ook één van de ouderen.... Nu blijft alleen de hockeyclub nog over....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik dan best jammer, was wel een mogelijke bron van irritaties dus altijd leuk
echt jammerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:24 schreef Tindra het volgende:
Fucking hell! Hiervoor zou ik de cams ook op zwart zetten!
Rob er nu al uit! Minder dan 24 uur volgehouden!
Of ze hebben een wedstrijdje hardlopen moeten doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat hij weggestemd is. Misschien moest Nathalie kiezen: jij eruit of iemand anders aanwijzen...
quote:Wat een kutstreek!Rob is verdwenen. Vanaf vandaag is de veertigjarige Chantal de huisoudste. Er heeft zich blijkbaar een grote wisseltruc voorgevallen tussen Ralph, de ex van Nathalie en Rob. Nathalie is helemaal van slag, en de stemming is teneergeslagen, omdat Rob de afgelopen 24 uur toch wel de toon zette in het huis. Ook Ralph voelt zich niet helemaal op zijn gemak, zijn ontvangst was ook al niet al te warm. De bewoners lijken immers vanmiddag al gezamelijk besloten te hebben de ex weg te sturen. Nathalie en Ralph zonderen zich af op de slaapkamer.
idd, gaan ze zich weer een beetje suf zitten voorstellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:32 schreef schatje het volgende:
Zul je zien dat ze er niets over mogen zeggen.
Iedereen is op mijn stream keihard aan het lachen hoorquote:Nathalie is helemaal van slag, en de stemming is teneergeslagen, omdat Rob de afgelopen 24 uur toch wel de toon zette in het huis.
Joost was misschien beter geweest. Rob had tenminste voor de nodige irritaties en ruzies kunnen zorgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:33 schreef Dr_Greene het volgende:
K'mis Rob nu al ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |