Ja dat is dus het mooiste momentquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Als het toch bekend wordt gemaakt, waarom dan niet gewoon streamen? Nu missen we alleen de reactie van Nathalie.
Mischien word het dan weer watquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef flugeltje het volgende:
Hij gaat ook voor de overwinning. Stel je voor dat ze samen overblijven. Zit je zomaar 100 dagen lang 24/7 met je ex opgescheept.... brrrr
Inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef SynXteR het volgende:
Als die rot stream nou eens aan gaat..
Hoe kom je aan die info, want bij mij doet nog steeds niks het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef SynXteR het volgende:
Hardcore Nathalie
In de tuin hebben de Bewoners het over hun muzieksmaak. Nathalie onthult dat ze van haar veertiende tot zestiende jaar een ‘gabberinnetje’ was. “Met twee kale zijkanten en zo’n staartje?” wil Dido weten. Maar zo extreem liep Nathalie er niet bij. Wel bekent ze een groot fan van the Party Animals te zijn geweest. Tegenwoordig houdt ze het echter bij hardstyle. Ze gaat regelmatig naar feesten en DJ Luna is één van haar favoriete DJ's.
Zijn grote liefde is een spuit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Tindra het volgende:
Zijn grote liefde. Maar geen relatie.
Heftig.
quote:"Oh my god" Nathalie is nerveus. Het nieuws dat er een ex van één van de Bewoners binnenkort het Huis zal betreden maakt haar onrustig. Het zet haar te denken. “Ze hebben het heel vaak over mijn exen gehad. Dus ik heb zoiets van ‘oh, my god’. Big Brother weet wie mijn exen zijn”, legt Nathalie aan Tanja, Chantal en Roel uit. Chantal luistert aandachtig en vraagt of Nathalie het vervelend zou vinden als haar ex de dertiende Bewoner wordt. Nathalie geeft te kennen dat ze er niet heel blij mee zal zijn. “Ik weet zeker dat mijn huidige vriend het verschrikkelijk vindt”, zegt Nathalie.
Ze legt uit dat ze er heel lang over heeft gedaan om over haar ex heen te komen. “Als het deze ex-vriend tenminste is”, voegt ze toe. “Jouw nieuwe vriend zou er dus echt een shock van krijgen?”, vraagt Chantal. Nathalie vreest van wel.
“Ik ga nu goed met mijn ex om, maar ik heb ook natuurlijk jarenlang hele andere gevoelens met hem gedeeld. Mijn mannetje thuis gaat het echt heel veel pijn doen”, zegt Nathalie. Het is nog niet zo lang uit met haar ex. “Mijn huidige vriend heeft ook altijd conflicten met hem gehad.”
Talpa sitequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef mctazdevil het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info, want bij mij doet nog steeds niks het.
Ze hebben op het vragenformulier allemaal één (belangrijke) ex moeten invullen. Dat vertelde Lieske geloof ik...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ze die ex hebben getraceerd. Je gaat als kandidaat toch niet alle exen met naam en al noemen in een gesprek voor een tv-programma.
op de site, in haar profielquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef mctazdevil het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info, want bij mij doet nog steeds niks het.
En dan de huidige vriend zondag uitnodigen uiteraard en zijn reactie vragenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:05 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
En dan de huidige vriend zondag uitnodigen uiteraard en zijn reactie vragen
Beetje stoken kan geen kwaad
Lijkt me een beetje overdreven, maar vanavond niet meer denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef Blue Thunder het volgende:
dus geen streams meer vanaf nu tot zondag?!!??!?!
Damn, dan moet ik maar weer een hobby zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |