ik zit juist te kijken en te wachten TOT er iets gebeurd...kan ik net zo goed niet meer gaan kijken hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:28 schreef Apie74 het volgende:
Zo ging het 6 jaar geleden ook als er iets gebeurde. Streams komen zo wel weer terug.
Gert@hotmail.comquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef Knut het volgende:
Gert ? Jij leest hier ook.
Ik wil graag je msn adres hebben
Als je het zo bekijkt is het nog best sympathiek van Talpa om de beelden op zwart te gooien!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef mctazdevil het volgende:
dit zijn goeie momenten om koffie te helen enzo
Nee, dat zenden ze doordeweeks tussen 19.30 en 20.00 uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:31 schreef schwa78 het volgende:
Als ze dit maar niet doen als er 2 gaan liggen sexen
Het zal nu juist daar te doen zijn, er was zo'n wand bijgebouwd met deur erin.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:32 schreef Dr_Greene het volgende:
Och, die logo's zijn weer eens wat anders dan die eeuwige beelden van de tuin als het spannend werd.
Je hebt gelijk, dat ging toen zo. Was dat vergeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:32 schreef Dr_Greene het volgende:
Och, die logo's zijn weer eens wat anders dan die eeuwige beelden van de tuin als het spannend werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |