het zal denk ik nu wel even duren voordat er beeld komt als er zoveel te doen isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef washandje het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
"Het Big Brother huis is in Rep en roer. Rob is weg! De komst van Ralph heeft ervoor gezorgd dat er iemand weg moest en dat is Rob. Waarom, is nog onbekend Het enige wat zeker is, is dat zijn Big Brother avontuur voorbij is."![]()
?
altijd leuk als je mede-fokkers zo reagerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef Tindra het volgende:
[..]
JA-HAAAA!!!
Damn! Dat Big Brother-logo staat er echt niet alleen voor jou hoor!
Er vanuit gaande dat hij weggestemd is. Misschien moest Nathalie kiezen: jij eruit of iemand anders aanwijzen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:24 schreef Tindra het volgende:
Rob er nu al uit! Minder dan 24 uur volgehouden!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef washandje het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
"Het Big Brother huis is in Rep en roer. Rob is weg! De komst van Ralph heeft ervoor gezorgd dat er iemand weg moest en dat is Rob. Waarom, is nog onbekend Het enige wat zeker is, is dat zijn Big Brother avontuur voorbij is."![]()
?
Truequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik dan best jammer, was wel een mogelijke bron van irritaties dus altijd leuk
Was ook één van de ouderen.... Nu blijft alleen de hockeyclub nog over....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik dan best jammer, was wel een mogelijke bron van irritaties dus altijd leuk
echt jammerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:24 schreef Tindra het volgende:
Fucking hell! Hiervoor zou ik de cams ook op zwart zetten!
Rob er nu al uit! Minder dan 24 uur volgehouden!
Of ze hebben een wedstrijdje hardlopen moeten doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat hij weggestemd is. Misschien moest Nathalie kiezen: jij eruit of iemand anders aanwijzen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |