Kan dat anders dan? Mensen die door elkaar praten zijn sowieso niet te volgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef surferr het volgende:
dat geluid is opzich wel goed maar groepsgesprekken zijn moeiljk te volgen vind ik, beetje jammer soms
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef Ripley het volgende:
Hai
ik zeg het nog maar een keer: neem aub even de moeite iets meer te volgen en iets meer dan een regel (of een woord) te posten. Natuurlijk is elke streaamer welkom, maar dit soort summiere posts maken de leesbaarheid er niet beter op.
Ja doe maar.. idd, werkt nietquote:Het gaat overigens helemaal weer door elkaar. ... Dit topic is alleen voor streamverslagen. Zullen we er maar gewoon 1 topic van maken jongens? Dit werkt toch niet.
Sorry dat ik me ermee bemoei hoor, maar ik heb er geen last van dat het niet leesbaar zou zijn.. sterker nog:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef Ripley het volgende:
Hai
ik zeg het nog maar een keer: neem aub even de moeite iets meer te volgen en iets meer dan een regel (of een woord) te posten. Natuurlijk is elke streaamer welkom, maar dit soort summiere posts maken de leesbaarheid er niet beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |