Dat is al 10x uitgelegd dat dat wel kon.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Mogen Liverppol en Chelsea in dezelfde poule, dat kon toch niet?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Website Fc Thun:
DB ERROR [could not send startup packet: Transport endpoint is not connected ] - : Transport endpoint is not connected
uriid=0
actual position: 930
position of last output: 16
source: <%SETOUTPUTOFF%> <%LOOPSQL ($Xdbname_content,"SELECT * FROM baseconfig") { <%Xcms_cache_time=($Puse_cache_time)%> <%Xbaseconfig_logfilename=($Plogfilename)%> <%Xbaseconfig_use_filter_remove_font=($Puse_filter_remove_font)%> <%Xbaseconfig_use_filter_remove_span=($Puse_filter_remove_span)%> <%Xbaseconfig_use_filter_remove_tags=0%> <%IF $Xbaseconfig_use_filter_remove_font=="t" {<%Xbaseconfig_use_filter_remove_tags+=1%>}%> <%IF $Xbaseconfig_use_filter_remove_span=="t" {<%Xbaseconfig_use_filter_remove_tags+=2%>}%> <%Xbaseconfig_init_script_path=($Pinit_script_path)%> <%Xdefaultemail=($Pdefaultemail)%> <%Xbaseconfig_contact_create_properties_error=($Pcontact_create_properties_error)%> <%Xbaseconfig_importfiles_html_id=($Pimportfiles_html_id)%> <%Xbaseconfig_login_image=($Plogin_image)%> <%Xcms_supportemail=($Psupportemail)%> <%Xbaseconfig_login_image=($Plogin_image)%> <%Xbaseconfig_showonlyallowed=($Pshowonlyallowed)%> }%> <%IF $Xbaseconfig_init_script_path && !("/history/" IN $URI) && !("/objectsarchiv/" IN $URI) && !("/properties_archiv/" IN $URI) { <%CMSOBJECT($Xbaseconfig_init_script_path) {<%= eval($Pvalue) %>}%> }%>
Zegt genoeg, lijkt me...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Un4 het volgende:
Haha.. die belgen hoeven niet eens te beginnen. Worden ze iig ook niet bestolen!
Is al erg vaak gezegd, LIverpool wordt dit jaar niet als Engelse deelnemer gezien, maar als titelverdediger.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
idd ik ook benieuwd....!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Nu het speelschema nog...
Svp de thuiswedstrijden in mijn vakantie, uit is leuker!!
Dat wordt een topwedstrijdjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef Terreros85 het volgende:
PSV begint tegen Schalke 04
thuis?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef Terreros85 het volgende:
PSV begint tegen Schalke 04
Dat zou erg okay zijn. Is dat al zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef Terreros85 het volgende:
Sparta Praag begint tegen Ajax
Liverpool heeft, ivm het hele gezeik met voorrondes geen bescherming gekregen, dacht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Wordt echte bruutquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Manchester United tegen Forlan
AC Milan (+Vogel) tegen PSV
Arsenal tegen Ajax
Inter tegen Porto
Liverpool tegen Chelsea
Bayern tegen Juventus
Wat een open deuren die hiermee opengetrapt worden.
D is ook erg leuk denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef golfer het volgende:
Poule G lijkt mij de meest interessante te worden.
Ik heb ook een leven naast Fok! en werk, dus ik heb niet te zin/tijd om alle topics door te lezen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef golfer het volgende:
Dat is al 10x uitgelegd dat dat wel kon.
Met het team van verleden jaar wellicht, nu zou het een grote stunt zijn. Aangezien de media PSV verleden jaar zelfs tot aan de kwartfinale de grond in schreven heb ik niet het idee dat de ploeg met deze spelers in staat is boven zichzelf uit te stijgen. De loting valt tegen en het team is ook nog niet af.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef pascalheister het volgende:
Zware loting voor PSV, maar kansen zijn er zeker
UEFAcup voetbal, net als vorig sezoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:12 schreef twi het volgende:
Die Belgen van Brugge hebben het over de 3e plek. Dit jaar is die 3e plek helemaal niks meer waard, toch?
Dat klopt. Maar dat is ook echt heel toevallig hoor. Er was een kans van 1 op 8 dat het mogelijk was en toch gebeurde het. Ajax heeft een goede kans op de tweede ronde. Maar Sparta Praag kan een lastige tegenstander zijn. Verder moet FC Thun niet onderschat worden. Tegen Arsenal zijn in de CL wel mogelijkheden, maar ze hebben een erg goed team, dus daar pakken we niet zomaar punten van.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is al 10x uitgelegd dat dat wel kon.
Liever eerst thuis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:11 schreef Terreros85 het volgende:
op Belgie lieten ze de groepsindeling zien...met de nummers voor de club en 1 speelt tegen 4 en 2 tegen 3...weet niet of ze uit/thuis moeten, maar Sparta Praag uit zou mooi zijn
Oh, dacht dat dat af was geschaft voor dit seizoen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
UEFAcup voetbal, net als vorig sezoen.
en zo slecht is Lille ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef LuukBes het volgende:
Man United heeft anders ook een zware poule, Villarreal met Forlan, Riquelme en Kromkamp hebben niet voor niks Everton uitgeschakeld, en in die poule kwam op het laatst nog Benfica, superstugge ploeg.
In de poule ronde is AFC nooit zo slecht en Praag is niet veel slechter dan Schalke ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:12 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd Ajax. Ajax móet de tweede ronde wel halen met deze loting. Als dat met zo'n poule zelfs niet lukt, dan is 't wel heel erg bedroevend gesteld met Ajax. Het altijd in Europa teleurstellende Arsenal, Sparta Praag en FC Thun als tegenstandersAjax wordt zeker 2e en met een beetje geluk zelfs 1e.
PSV zit zo ongeveer in de poule des doods. AC Milan zal twee keer met één goal verschil proberen te winnen, Schalke is Duits en Fenerbahce heeft sterren als Anelka en Alex in de ploeg. Er zijn kansjes, maar als ik er geld op zou moeten zetten gaan Schalke en AC Milan door![]()
PSV heeft kansen tegen Fenerbahce, tegen Schalke is het lastig, maar niet onmogelijk. PSV zal met Schalke moeten uitvechten wie er tweede wordt.quote:
Ajax heeft op zich niet eens zo'n makkelijke poule - niet veel makkelijker dan PSV ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zie die makkelijke poule van ajax als een voordeel:
a. Wint ajax de poule kunnen we lekker zeuren dat ze toch wel echt een makkelijke poule hadden!
b. Verliest ajax de poule kunnen we lekker lachen dat ze in zo'n makkelijke poule eruit liggen!
Voetballogica!
jawel, uefa cupquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:12 schreef twi het volgende:
Die Belgen van Brugge hebben het over de 3e plek. Dit jaar is die 3e plek helemaal niks meer waard, toch?
Ja, je moet toch wat als je eigen club al een aantal jaar achterelkaar geen Champions League speelt, tochquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef FrankyMcG het volgende:
a. Wint ajax de poule kunnen we lekker zeuren dat ze toch wel echt een makkelijke poule hadden!
b. Verliest ajax de poule kunnen we lekker lachen dat ze in zo'n makkelijke poule eruit liggen!
Voetballogica!
Om deze reactie kan ik dan wel weer lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Voetballogica!
Lul niet man. FC Thun is echt minder dan AGOVV en Sparta Praag thuis zijn drie punten. Als je er dan 1 tegen Arsenal of in Praag pakt ben je er al.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax heeft op zich niet eens zo'n makkelijke poule - niet veel makkelijker dan PSV ...
Dacht ik ook ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat af was geschaft voor dit seizoen...
Maar qua lokaties wel een veel aantrekkelijkerequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax heeft op zich niet eens zo'n makkelijke poule - niet veel makkelijker dan PSV ...
Ik hoop dat Ajax de tweede ronde bereikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Voetballogica!
Dan bid ik voor PSVquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax de tweede ronde bereikt.
Waarom denk je dat Spart Praag zoveel slechter is dan Schalke?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Lul niet man. FC Thun is echt minder dan AGOVV en Sparta Praag thuis zijn drie punten. Als je er dan 1 tegen Arsenal of in Praag pakt ben je er al.
In Praag is het lastig. In Amsterdam een eitje. En ik denk dat qua voetbalstijl Ajax meer kans maakt punten te pakken tegen Arsenal dan Praag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Spart Praag zoveel slechter is dan Schalke?
Tuurlijk is FC Thun redelijk te doen - maar dat vinden AFC en Praag ook. En voetballen om de derde plek is weinig zinvol.
Tuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Praag en London![]()
2e ronde moet haalbaar zijn toch?
Omdat ze tweede waren in Duitsland natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Tuurlijk is FC Thun redelijk te doen - maar dat vinden AFC en Praag ook. En voetballen om de derde plek is weinig zinvol.
Teletekst aan blijven houden. Duurt meestal wel een uur of 1,5.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Vraag: Wanneer worden de speeldata bekend gemaakt?
grapjasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Dirman het volgende:
Ik verwacht:
G: Chelsea, Betis, Liverpool, Anderlecht
A, B, D, F, G,H kan ik we voorstellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Dirman het volgende:
Ik verwacht:
A: Juve, Bayern, Wien, Brugge
B: Arsenal, Ajax, Praag, Thun
C: Barca, Udinese, Werder, Panathinaikos
D: ManU, Villareal, Lille, Benfica
E: Milan, Fenerbache, Schalke, PSV
F: Lyon, Real, Olympiakos, Rosenborg
G: Chelsea, Betis, Liverpool, Anderlecht
H: Inter, Porto, Rangers. Artmedia
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Dirman het volgende:
Ik verwacht:
E: Milan, Fenerbache, Schalke, PSV
I know, maar sta op het punt om naar huis te gaan vanaf werk, vandaar...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef Bobu het volgende:
[..]
Teletekst aan blijven houden. Duurt meestal wel een uur of 1,5.
Maar vertel me eens waarom Schalke zoveel moeilijker zou zijn dan? Als je dit over Praag zegt kan je hetzelfde over Schalke zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
In Praag is het lastig. In Amsterdam een eitje. En ik denk dat qua voetbalstijl Ajax meer kans maakt punten te pakken tegen Arsenal dan Praag.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Version1 het volgende:
De Belgen eindelijk met 2 clubs in de CL...
loot de 1 Bayern Munchen en Juventus![]()
en loot de andere Liverpool en Chelsea![]()
![]()
Onderschat Betis Sevilla niet, ze hebben een goed team. Als PSV Betis had geloot dan zaten echt in een kutpoule, dan zag ik geen kansen meer voor ze om naar de tweede ronde te gaan.quote:
Idd. Daar had feyenoord vorig jaar ook niet al te veel moeite mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar vertel me eens waarom Schalke zoveel moeilijker zou zijn dan? Als je dit over Praag zegt kan je hetzelfde over Schalke zeggen.
Ach, je weet het maar nooit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Version1 het volgende:
![]()
liverpool is wel sterker dan betisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onderschat Betis Sevilla niet, ze hebben een goed team. Als PSV Betis had geloot dan zaten echt in een kutpoule, dan zag ik geen kansen meer voor ze om naar de tweede ronde te gaan.
Het zijn duitsers, dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar vertel me eens waarom Schalke zoveel moeilijker zou zijn dan? Als je dit over Praag zegt kan je hetzelfde over Schalke zeggen.
Schalke was tweede in Duistland - maar wat zegt dat nou over de vergelijking met Praag dat eerste was in Tsjechië? Qua UEFA ranking zijn ze vrijwel gelijk!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Omdat ze tweede waren in Duitsland natuurlijk.
Opblaasboot meenemen dan maar...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef MadMaster het volgende:
HOCHWASSER
Aufgrund des Hochwassers in Thun kann in der Geschäftsstelle des FC Thun
bis auf weiteres nicht mehr gearbeitet werden.
![]()
Kan niet beter dan vorig jaar zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Version1 het volgende:
![]()
1e is dan ook niet nodigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef Gunner het volgende:
Waarom spreekt iedereen over een makkelijke loting voor Ajax?
Ik zie ze nog niet 1e in de poule worden eik
Brugge kan misschien nog 3e worden ten koste van Rapid Wien maar voor Anderlecht zie ik het somber in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef JackyVie het volgende:
En wat een kutgroepen voor de Belgen... Dit komt nooit goed.
In december weten we het. Op papier is Liverpool sterker, maar engelse ploegen hebben het wel vaker moeilijk tegen een spaanse club.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
liverpool is wel sterker dan betis![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef MadMaster het volgende:
HOCHWASSER
Aufgrund des Hochwassers in Thun kann in der Geschäftsstelle des FC Thun
bis auf weiteres nicht mehr gearbeitet werden.
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Version1 het volgende:
![]()
Ja, en Praag dat zijn Tsjechen, en dat zegt meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zijn duitsers, dat zegt al genoeg.
2de moet te doen zijn.. Wordt lastig, maar het is te doen..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef Gunner het volgende:
Waarom spreekt iedereen over een makkelijke loting voor Ajax?
Ik zie ze nog niet 1e in de poule worden eik
Maar nou niet stiekum zeggen dat als ik je gelijk geef dat ik arrogant benquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef Ricky_ het volgende:
Nou Ajax, welkom in de 2e ronde.
Sparta Praag is wel degelijk op papier slechter dan Schalke.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Rafaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In december weten we het. Op papier is Liverpool sterker, maar engelse ploegen hebben het wel vaker moeilijk tegen een spaanse club.
Zo lang Ajax geen tegenstander gaat onderschatten dan is de tweede ronde te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
2de moet te doen zijn.. Wordt lastig, maar het is te doen..
Poborskyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sparta Praag is wel degelijk op papier slechter dan Schalke.
Schalke heeft o.a. : Bordon, Altintop, Bajramovic, Kobiashvili, Lincoln, Ernst, Asamoah en Kuranyi.
Wat stelt Praag daar tegenover?
Misschien geen grote namen maar wel een team! Nogmaals - de UEFA ranking zegt mee dan een verzameling namen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schalke heeft o.a. : Bordon, Altintop, Bajramovic, Kobiashvili, Lincoln, Ernst, Asamoah en Kuranyi.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef hayder het volgende:
de website van FC THUN doet het wel hahah
http://www.fcthun.ch/d/aktuelles/
Hoezo weer?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:28 schreef 9christensen het volgende:
Pff ajax weer eens gelukkig geloot
Thun uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar nou niet stiekum zeggen dat als ik je gelijk geef dat ik arrogant ben
Maar ajax blijft ook ajax . . . .
Niets is dus zeker
AJAX
Nu ja, na de loting kan je je als Ajaxfan wel proberen in te dekken maar als je voor de loting had moeten kiezen tussen Schalke en Praag, dan had je ook wel snel gekozen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Schalke was tweede in Duistland - maar wat zegt dat nou over de vergelijking met Praag dat eerste was in Tsjechië? Qua UEFA ranking zijn ze vrijwel gelijk!
daar zijn we toch ook voor geeindigtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Maccaibi Haifa was vorig jaar toch ook zo'n makkie?
Misschien heb je gelijk. Maar ik zie meer kansen voor Ajax dan voor PSV om de tweede ronde te bereiken. In de poule van PSV zit een potentiële finalist, een Duitse toernooivechter, de hel van Istanbul en PSV.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien geen grote namen maar wel een team! Nogmaals - de UEFA ranking zegt mee dan een verzameling namen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar zijn we toch ook voor geeindigt
Geen idee, mijn expertisegebied richt zich meer op Peruquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, dan had ik voor Praag gekozen, wellicht. Schalke is beter dan Praag, maar niet veel beter. Het verschil tussen beide ploegen is niet zo heel groot. Verder is het type spel van Praag irritanter voor een club als Ajax.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Nu ja, na de loting kan je je als Ajaxfan wel proberen in te dekken maar als je voor de loting had moeten kiezen tussen Schalke en Praag, dan had je ook wel snel gekozen.
Dan is PSV toch wel een heel wat betere ploeg dan Ajax.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien geen grote namen maar wel een team! Nogmaals - de UEFA ranking zegt mee dan een verzameling namen.
Ja, voor Schalke !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Nu ja, na de loting kan je je als Ajaxfan wel proberen in te dekken maar als je voor de loting had moeten kiezen tussen Schalke en Praag, dan had je ook wel snel gekozen.
Vorig seizoen zeker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Bobu het volgende:
[..]
Dan is PSV toch wel een heel wat betere ploeg dan Ajax.
Vraag niet hoe.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar zijn we toch ook voor geeindigt
Ik kan me vorig jaar nog een uitwedstrijd in Muchen herinnerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoals ik al zei : NLse ploegen spelen altijd prettiger tegen Duisters dan tegen Tsjechen!
Ja dat vond ik ook welquote:
En qua ranking ook is PSV ook veel beter.quote:
Alles Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, voor Schalke !
Zoals ik al zei : NLse ploegen spelen altijd prettiger tegen Duisters dan tegen Tsjechen!
Als Ajax 3de was geworden, hadden ze nog UEFA Cup gespeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:33 schreef Toewan het volgende:
[..]
Vraag niet hoe.Wat een wanvertoning was de wedstrijd uit.
Mwah, Brugge heeft AC Milan al eens verslagen in de voorronde van de CL, dus proberen we het bij Juventus gewoon nog eens hé.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:26 schreef Zwansen het volgende:
De belgen doen goede zaken in de UEFA coefficent. 0 punten uit 12 wedstrijden.
Word volgens in de loop van de avond bekend gemaakt, althans dat las ik ergens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:33 schreef Robar het volgende:
Wanneer is Ajax - Arsenal?
Dat is ook de enige Duitse topploeg en de enige Duiste ploeg waar NLSe teams bang van hoeven te worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:33 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik kan me vorig jaar nog een uitwedstrijd in Muchen herinneren![]()
Gewoon positief blijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef rubbereend het volgende:
zware loting, maar tis wel een poule met sperspectief veel ploegen kunnen punten van elkaar afpakken dus je moet thuis echt de punten pakken
Het best zou je de resultaten van Ajax en PSV moeten vergelijken tegen Duiste ploegen zonder Bayern versus de resultaten tegen Tsjechische.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef Bobu het volgende:
[..]
Alles Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen
Thuis 17 7 5 5 22 16
Uit 25 4 6 15 26 39
Neutraal 12 2 5 5 20 24
Totaal 54 13 16 25 68 79
PSV speelde in haar historie maar liefst 54 duels tegen clubs uit Duitsland. Daarvan won PSV er 13 (24.1%) en gingen er 25 (46.3%) verloren. 16 (29.6%) Duels eindigden in een gelijk spel. PSV scoorde in totaal 68 keer, een gemiddelde van 1.26 goals per wedstrijd. De clubs uit Duitsland stelden daar 79 doelpunten tegenover, gemiddeld 1.46 per wedstrijd.
Jij neemt de topic titel wel heel serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:37 schreef ASroma het volgende:
Groep B:
Arsenal-Ajax: 3-0
Ajax-Arsenal: 1-1
Arsenal-FC Thun: 5-1
FC Thun-Arsenal: 0-2
Arsenal-Praag: 2-1
Praag-Arsenal: 1-1
Ajax-Praag: 2-0
Praag-Ajax: 2-2
Ajax-FC Thun: 2-0
FC Thun-Ajax: 0-1
FC Thun-Praag: 3-3
Praag-FC Thun: 3-1
Arsenal 6-13
Ajax 6-11
Praag 6-6
FC Thun 6-1
Groep E
AC Milan-PSV 1-0
PSV- AC Milan 0-0
AC Milan-Schalke 2-0
Schalke- AC Milan 0-1
AC Milan-Fenerbahce 3-0
Fenerbahce-AC Milan 1-0 Anelka 90 +3 min
PSV-Schalke: 3-1
Schalke-PSV: 2-0
PSV-Fenerbahce: 2-1
Fenerbahce-PSV: 1-1
Schalke-Fenerbahce: 0-0
Fenerbahce-Schalke: 1-2
AC Milan 6-13
PSV 6-8
Schalke 6-7
Fenerbahce 6-5
![]()
ik denk van nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:37 schreef ASroma het volgende:
Groep B:
Arsenal 6-13
Ajax 6-11
Praag 6-6
FC Thun 6-1
Groep E
AC Milan-PSV 1-0
PSV- AC Milan 0-0
AC Milan-Schalke 2-0
Schalke- AC Milan 0-1
AC Milan-Fenerbahce 3-0
AC Milan 6-13
PSV 6-8
Schalke 6-7
Fenerbahce 6-5
![]()
Deal!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:37 schreef ASroma het volgende:
Groep B:
Arsenal 6-13
Ajax 6-11
Praag 6-6
FC Thun 6-1
Groep E
AC Milan-PSV 1-0
PSV- AC Milan 0-0
AC Milan-Schalke 2-0
Schalke- AC Milan 0-1
AC Milan-Fenerbahce 3-0
AC Milan 6-13
PSV 6-8
Schalke 6-7
Fenerbahce 6-5
![]()
Ja, 2-2 thuis tegen Bayern en Juve speelde met 1-1 gelijk tegen Maccabi. Het is dat Bayern niet nog even een keer gas gaf om de winnende te maken. Het was met hangen en wurgen, die derde plaats.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Ajax 3de was geworden, hadden ze nog UEFA Cup gespeeld.![]()
Ik teken d'r anders best voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij neemt de topic titel wel heel serieus
Het speelschema ziet er als volgt uit:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:33 schreef Robar het volgende:
Wanneer is Ajax - Arsenal?
Nou, poule H lijkt me anders maar een saaie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Alle poules zien er wel 'leuk' uit![]()
Lijkt me een leuke CL
Waar zie jij dat ??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:44 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het speelschema ziet er als volgt uit:
Woensdag 14 september: Sparta - Ajax
Dinsdag 27 september: Ajax - Arsenal
Dinsdag 18 oktober: Ajax - FC Thun
Woensdag 2 november: FC Thun - Ajax
Dinsdag 22 november: Ajax - Sparta Praag
Woensdag 7 december: Arsenal - Ajax
En dan kan je er 3 op rij winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:47 schreef Zwansen het volgende:
Lastig begin voor Ajax. Met een beetje pech verlies je de 1e 2 wedstrijden.
Mja, het ligt er maar net aan, want AC en Inter spelen geloof ik beide op woensdag.. Oftewel wanneer Inter thuisspeelt moet AC uitspelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan kan je er 3 op rij winnen.
Best te doen hoor. De indeling van psv zal trouwens ook wel zo zijn.
Eerst Schalke uit, dan Milan thuis.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij neemt de topic titel wel heel serieus
Van de AC Milan site:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mja, het ligt er maar net aan, want AC en Inter spelen geloof ik beide op woensdag.. Oftewel wanneer Inter thuisspeelt moet AC uitspelen.
Dit is de volledige indeling voor PSVquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van de AC Milan site:
9/13/2005 Milan - Fenerbahçe Champions League 2005/2006 (Dinsdag dus.)
Ze beginnen dus tegen Schalke..Wsl dus dezelfde indeling als Ajax..
Alle toppers opnoemen + 2 rare namenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
Potentiële CL-winnaars: Villarreal, Real Betis, Barcelona, Real Madrid, AC Milan, Juventus, Internazionale, Chelsea.
Villarreal en Real Betis vind jij rare namen? Beide clubs zijn beter dan een Manchester United of Bayern München. Als je ziet wat die clubs zoal hebben aangekocht en behouden, dan zijn het niet alleen CL-kandidaten, maar tevens titelkandidaten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alle toppers opnoemen + 2 rare namen. Ja daar zal vast wel de winnaar tussen zitten
Inderdaad, beter nu die uitwedstrijd. Dan eind november met de temperatuur onder de 0 graden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:43 schreef Un4 het volgende:
Gelukkig eerst al Sparta Praag uit voor Ajax.. Later in het jaar kan dat veld van die lui nog wel eens redelijk ondergesneeuwd zijn, speelt toch wat minder lekker lijkt me.
Bayern is op papier wel sterker dan Betis, maar Betis valt graag aan: Iets waar Duitsers niet zo van houden. Maar Villarreal is zeker beter dan München. Een dodelijke voorhoede, een erg goed middenveld en een redelijke defensie met goede backs.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, Bayern is toch wel beter dan een Betis, wat mij betreft.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Villarreal en Real Betis vind jij rare namen? Beide clubs zijn beter dan een Manchester United of Bayern München. Als je ziet wat die clubs zoal hebben aangekocht en behouden, dan zijn het niet alleen CL-kandidaten, maar tevens titelkandidaten.
Vooral Villarreal gaat vlammen.. met Sorín, Riquelme, Figueroa, Tacchinardi, Kromkamp, Senna, Forlán en Valencia, de topper uit Equador.
Real Betis heeft o.a. Ricardo Oliveira en Joaquín in de gelederen. Dat zijn twee wereldtoppers.
1) Wou je zeggen dat Villarreal geen collectief is?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Real heeft Zidana, Ronaldo, Beckham, Robinho, Carlos enz. enz. Allemaal wereldtoppers... Toch presteren ze niets.
En beter dan Bayern? Het enige wat jij kan doen is namen opnoemen... Helaas zegt dat niet zoveel.
Met alle respect maar als je verliest van AZ vind ik je geen titelkandidaat voor de CL...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
1) Wou je zeggen dat Villarreal geen collectief is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met alle respect maar als je verliest van AZ vind ik je geen titelkandidaat voor de CL...AZ had toen ook wel alle geluk van de wereld hoor. En Liverpool won de CL en verloor in de PL van teams als Crystal Palace, Soton en 2 x Birmingham...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met alle respect maar als je verliest van AZ vind ik je geen titelkandidaat voor de CL...Liverpool heeft wedstrijden tegen degradatiekandidaten verloren in Engeland. Wat is je punt? "Als die niet van die wint, dan is die vast niet goed genoeg voor de eindzege"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
We zijn het eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
AZ had toen ook wel alle geluk van de wereld hoor. En Liverpool won de CL en verloor in de PL van teams als Crystal Palace, Soton en 2 x Birmingham...
lijkt me toch wel het makkelijkstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:45 schreef methodmich het volgende:
Leuke lotingen. Maken we weer aparte topics per poule dit seizoen of niet?
Als Villareal ver komt geef ik je gelijk maar ik zie ze niet ver komen. Als ze al door de 1e ronde komen.quote:
Anders loopt het allemaal zo door elkaar heenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
lijkt me toch wel het makkelijkst
Lille en Benfica maken denk ik weinig kans tegen Villarreal. Ik zie Villarreal in eigen huis zelfs nog wel van Manchester United winnen en uit gelijk spelen. Waar ik vorige zomer PSV als outsider voor de CL bestempelde, zie ik Villarreal dit seizoen als outsider voor de titel. Dat mag ook wel met al die internationals uit gerenommeerde landen (Nederland, Argentinië) in de ploegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als Villareal ver komt geef ik je gelijk maar ik zie ze niet ver komen. Als ze al door de 1e ronde komen.
Ja dat dacht ik vorig jaar bij PSV ook, deed ie ook niet mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben erg tevreden. Had bijna niet beter gekund. PSV gaat het erg moeilijk krijgen.
En leuk dat we Dennis nog eens in de Arena zien in zijn waarschijnlijk laatste seizoen.
Ik ben benieuwd. Ik zet mijn geld dus op Villareal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lille en Benfica maken denk ik weinig kans tegen Villarreal. Ik zie Villarreal in eigen huis zelfs nog wel van Manchester United winnen en uit gelijk spelen. Waar ik vorige zomer PSV als outsider voor de CL bestempelde, zie ik Villarreal dit seizoen als outsider voor de titel. Dat mag ook wel met al die internationals uit gerenommeerde landen (Nederland, Argentinië) in de ploeg
ben benieuwd hoe kromkamp zich houd in een zwaar seizoen in de Primera division en Champions league, als ie maar niet geblesseerd raakt voor het wkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik zet mijn geld dus op Villareal.![]()
Hoe kunnen open deuren nou opengetrapt worden...?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Manchester United tegen Forlan
AC Milan (+Vogel) tegen PSV
Arsenal tegen Ajax
Inter tegen Porto
Liverpool tegen Chelsea
Bayern tegen Juventus
Wat een open deuren die hiermee opengetrapt worden.
Als Collina niet onterecht dat doelpunt van Drunken Fuckerson had afgekeurd was het verre van zeker of ze wel CL gespeeld hadden ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lille en Benfica maken denk ik weinig kans tegen Villarreal. Ik zie Villarreal in eigen huis zelfs nog wel van Manchester United winnen en uit gelijk spelen.
er komt toch gewoon weer een loting straksquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef ASroma het volgende:
tegen welke ploeg speelt de nr2 van groep B? in de 2de ronde dan he Iemand een volledig schema?
Oh my god, je zal maar zo genoemd worden . .quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Als Collina niet onterecht dat doelpunt van Drunken Fuckerson had afgekeurd was het verre van zeker of ze wel CL gespeeld hadden ...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Oh my god, je zal maar zo genoemd worden . .
Staat Real zo hoog dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:25 schreef Thetallguy het volgende:
Zwaarte van de poules als je alle coefficienten van de poules bij elkaar optelt:
A - 296,03 (Real Madrid)
E - 273,374 (Milan, PSV)
H - 266,53 (Liverpool, Chelsea)
C - 258,398 (Barcelona)
A - 256,041 (Bayern, Juve)
D - 247,253 (ManU)
H - 240,256 (Inter, Porto)
B - 196,119 (Arsenal, Ajax)
Dat Real bovenaan staat komt grotendeels doordat ze zelf zoveel punten hebben
Vervolg om het bovenstaand probleem op te lossen: poule gewicht per team op basis van de UEFA scores van de tegenstanders (= poule totaalscore - eigen team score).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:25 schreef Thetallguy het volgende:
Dat Real bovenaan staat komt grotendeels doordat ze zelf zoveel punten hebben
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 | ordening van poules naar totaal aantal punten F 296030 E 273374 G 266530 C 258398 A 256041 D 247253 H 240261 B 196119 Ordening van teams binnen iedere pot op punten totaal tegenstanders 1 F Real Madrid CF 164704 1 A FC Bayern München 158875 1 E AC Milan 152183 1 G Liverpool FC 150666 1 C FC Barcelona 141072 1 H FC Internazionale Mil 139070 1 D Manchester United FC 136389 1 B Arsenal FC 102255 2 F Olympique Lyonnais 214706 2 G Chelsea FC 197666 2 E PSV Eindhoven 189229 2 D Villarreal CF 188927 2 C Panathinaikos FC 187683 2 A Juventus FC 162850 2 H FC Porto 146522 2 B AFC Ajax 143974 3 F Olympiacos CFP 249315 3 E FC Schalke 04 229208 3 G RSC Anderlecht 219054 3 C Werder Bremen 218232 3 D LOSC Lille Métropole 205929 3 A Club Brugge KV 205565 3 H Rangers FC 199785 3 B AC Sparta Praha 152896 4 F Rosenborg BK 259365 4 E Fenerbahçe SK 249502 4 A SK Rapid Wien 240833 4 H FC Artmedia Bratislav 235406 4 G Real Betis Balompié 232204 4 C Udinese Calcio 228207 4 D SL Benfica 210514 4 B FC Thun 189232 Complete ordening van teams naar punten totaal tegenstanders 4 F Rosenborg BK 259365 4 E Fenerbahçe SK 249502 3 F Olympiacos CFP 249315 4 A SK Rapid Wien 240833 4 H FC Artmedia Bratislav 235406 4 G Real Betis Balompié 232204 3 E FC Schalke 04 229208 4 C Udinese Calcio 228207 3 G RSC Anderlecht 219054 3 C Werder Bremen 218232 2 F Olympique Lyonnais 214706 4 D SL Benfica 210514 3 D LOSC Lille Métropole 205929 3 A Club Brugge KV 205565 3 H Rangers FC 199785 2 G Chelsea FC 197666 4 B FC Thun 189232 2 E PSV Eindhoven 189229 2 D Villarreal CF 188927 2 C Panathinaikos FC 187683 1 F Real Madrid CF 164704 2 A Juventus FC 162850 1 A FC Bayern München 158875 3 B AC Sparta Praha 152896 1 E AC Milan 152183 1 G Liverpool FC 150666 2 H FC Porto 146522 2 B AFC Ajax 143974 1 C FC Barcelona 141072 1 H FC Internazionale Mil 139070 1 D Manchester United FC 136389 1 B Arsenal FC 102255 |
mooie lijstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Vervolg om het bovenstaand probleem op te lossen: poule gewicht per team op basis van de UEFA scores van de tegenstanders (= poule totaalscore - eigen team score).
[ code verwijderd ]
conclusie: Op alle niveaus (of je nou uit de eerste, tweede, derde of de vierde pot komt) is poule F het zwaarst en poule B het lichtst. Voor de andere poules varieert het. Zo is heeft na Madrid Bayern het 't na real minst getroffen van de teams uit pot 1 met z'n poule A, maar CFC heeft 't na Lyon 't minst getroffen met poule G. Enzovoorts.
Maar ook AFC, Sparta Praag en zelfs FC Thun hebben het getroffenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft het dus duidelijk getroffen, maar dat wisten we al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |