I know, maar sta op het punt om naar huis te gaan vanaf werk, vandaar...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef Bobu het volgende:
[..]
Teletekst aan blijven houden. Duurt meestal wel een uur of 1,5.
Maar vertel me eens waarom Schalke zoveel moeilijker zou zijn dan? Als je dit over Praag zegt kan je hetzelfde over Schalke zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
In Praag is het lastig. In Amsterdam een eitje. En ik denk dat qua voetbalstijl Ajax meer kans maakt punten te pakken tegen Arsenal dan Praag.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Version1 het volgende:
De Belgen eindelijk met 2 clubs in de CL...
loot de 1 Bayern Munchen en Juventus![]()
en loot de andere Liverpool en Chelsea![]()
![]()
Onderschat Betis Sevilla niet, ze hebben een goed team. Als PSV Betis had geloot dan zaten echt in een kutpoule, dan zag ik geen kansen meer voor ze om naar de tweede ronde te gaan.quote:
Idd. Daar had feyenoord vorig jaar ook niet al te veel moeite mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar vertel me eens waarom Schalke zoveel moeilijker zou zijn dan? Als je dit over Praag zegt kan je hetzelfde over Schalke zeggen.
Ach, je weet het maar nooit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Version1 het volgende:
![]()
liverpool is wel sterker dan betisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onderschat Betis Sevilla niet, ze hebben een goed team. Als PSV Betis had geloot dan zaten echt in een kutpoule, dan zag ik geen kansen meer voor ze om naar de tweede ronde te gaan.
Het zijn duitsers, dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar vertel me eens waarom Schalke zoveel moeilijker zou zijn dan? Als je dit over Praag zegt kan je hetzelfde over Schalke zeggen.
Schalke was tweede in Duistland - maar wat zegt dat nou over de vergelijking met Praag dat eerste was in Tsjechië? Qua UEFA ranking zijn ze vrijwel gelijk!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Omdat ze tweede waren in Duitsland natuurlijk.
Opblaasboot meenemen dan maar...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef MadMaster het volgende:
HOCHWASSER
Aufgrund des Hochwassers in Thun kann in der Geschäftsstelle des FC Thun
bis auf weiteres nicht mehr gearbeitet werden.
![]()
Kan niet beter dan vorig jaar zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Version1 het volgende:
![]()
1e is dan ook niet nodigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef Gunner het volgende:
Waarom spreekt iedereen over een makkelijke loting voor Ajax?
Ik zie ze nog niet 1e in de poule worden eik
Brugge kan misschien nog 3e worden ten koste van Rapid Wien maar voor Anderlecht zie ik het somber in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef JackyVie het volgende:
En wat een kutgroepen voor de Belgen... Dit komt nooit goed.
In december weten we het. Op papier is Liverpool sterker, maar engelse ploegen hebben het wel vaker moeilijk tegen een spaanse club.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
liverpool is wel sterker dan betis![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef MadMaster het volgende:
HOCHWASSER
Aufgrund des Hochwassers in Thun kann in der Geschäftsstelle des FC Thun
bis auf weiteres nicht mehr gearbeitet werden.
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Version1 het volgende:
![]()
Ja, en Praag dat zijn Tsjechen, en dat zegt meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zijn duitsers, dat zegt al genoeg.
2de moet te doen zijn.. Wordt lastig, maar het is te doen..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef Gunner het volgende:
Waarom spreekt iedereen over een makkelijke loting voor Ajax?
Ik zie ze nog niet 1e in de poule worden eik
Maar nou niet stiekum zeggen dat als ik je gelijk geef dat ik arrogant benquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef Ricky_ het volgende:
Nou Ajax, welkom in de 2e ronde.
Sparta Praag is wel degelijk op papier slechter dan Schalke.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Spart Praag zoveel slechter is dan Schalke?
Tuurlijk is FC Thun redelijk te doen - maar dat vinden AFC en Praag ook. En voetballen om de derde plek is weinig zinvol.
Gelukkig hebben we Rafaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In december weten we het. Op papier is Liverpool sterker, maar engelse ploegen hebben het wel vaker moeilijk tegen een spaanse club.
Zo lang Ajax geen tegenstander gaat onderschatten dan is de tweede ronde te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
2de moet te doen zijn.. Wordt lastig, maar het is te doen..
Poborskyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sparta Praag is wel degelijk op papier slechter dan Schalke.
Schalke heeft o.a. : Bordon, Altintop, Bajramovic, Kobiashvili, Lincoln, Ernst, Asamoah en Kuranyi.
Wat stelt Praag daar tegenover?
Misschien geen grote namen maar wel een team! Nogmaals - de UEFA ranking zegt mee dan een verzameling namen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schalke heeft o.a. : Bordon, Altintop, Bajramovic, Kobiashvili, Lincoln, Ernst, Asamoah en Kuranyi.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef hayder het volgende:
de website van FC THUN doet het wel hahah
http://www.fcthun.ch/d/aktuelles/
Hoezo weer?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:28 schreef 9christensen het volgende:
Pff ajax weer eens gelukkig geloot
Thun uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar nou niet stiekum zeggen dat als ik je gelijk geef dat ik arrogant ben
Maar ajax blijft ook ajax . . . .
Niets is dus zeker
AJAX
Nu ja, na de loting kan je je als Ajaxfan wel proberen in te dekken maar als je voor de loting had moeten kiezen tussen Schalke en Praag, dan had je ook wel snel gekozen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Schalke was tweede in Duistland - maar wat zegt dat nou over de vergelijking met Praag dat eerste was in Tsjechië? Qua UEFA ranking zijn ze vrijwel gelijk!
daar zijn we toch ook voor geeindigtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Maccaibi Haifa was vorig jaar toch ook zo'n makkie?
Misschien heb je gelijk. Maar ik zie meer kansen voor Ajax dan voor PSV om de tweede ronde te bereiken. In de poule van PSV zit een potentiële finalist, een Duitse toernooivechter, de hel van Istanbul en PSV.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien geen grote namen maar wel een team! Nogmaals - de UEFA ranking zegt mee dan een verzameling namen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar zijn we toch ook voor geeindigt
Geen idee, mijn expertisegebied richt zich meer op Peruquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, dan had ik voor Praag gekozen, wellicht. Schalke is beter dan Praag, maar niet veel beter. Het verschil tussen beide ploegen is niet zo heel groot. Verder is het type spel van Praag irritanter voor een club als Ajax.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Nu ja, na de loting kan je je als Ajaxfan wel proberen in te dekken maar als je voor de loting had moeten kiezen tussen Schalke en Praag, dan had je ook wel snel gekozen.
Dan is PSV toch wel een heel wat betere ploeg dan Ajax.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien geen grote namen maar wel een team! Nogmaals - de UEFA ranking zegt mee dan een verzameling namen.
Ja, voor Schalke !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Nu ja, na de loting kan je je als Ajaxfan wel proberen in te dekken maar als je voor de loting had moeten kiezen tussen Schalke en Praag, dan had je ook wel snel gekozen.
Vorig seizoen zeker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Bobu het volgende:
[..]
Dan is PSV toch wel een heel wat betere ploeg dan Ajax.
Vraag niet hoe.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar zijn we toch ook voor geeindigt
Ik kan me vorig jaar nog een uitwedstrijd in Muchen herinnerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoals ik al zei : NLse ploegen spelen altijd prettiger tegen Duisters dan tegen Tsjechen!
Ja dat vond ik ook welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |