Ja, je moet toch wat als je eigen club al een aantal jaar achterelkaar geen Champions League speelt, tochquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zie die makkelijke poule van ajax als een voordeel:
a. Wint ajax de poule kunnen we lekker zeuren dat ze toch wel echt een makkelijke poule hadden!
b. Verliest ajax de poule kunnen we lekker lachen dat ze in zo'n makkelijke poule eruit liggen!
Voetballogica!
Om deze reactie kan ik dan wel weer lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef FrankyMcG het volgende:
a. Wint ajax de poule kunnen we lekker zeuren dat ze toch wel echt een makkelijke poule hadden!
b. Verliest ajax de poule kunnen we lekker lachen dat ze in zo'n makkelijke poule eruit liggen!
Voetballogica!
Lul niet man. FC Thun is echt minder dan AGOVV en Sparta Praag thuis zijn drie punten. Als je er dan 1 tegen Arsenal of in Praag pakt ben je er al.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax heeft op zich niet eens zo'n makkelijke poule - niet veel makkelijker dan PSV ...
Dacht ik ook ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat af was geschaft voor dit seizoen...
Maar qua lokaties wel een veel aantrekkelijkerequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax heeft op zich niet eens zo'n makkelijke poule - niet veel makkelijker dan PSV ...
Ik hoop dat Ajax de tweede ronde bereikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Voetballogica!
Dan bid ik voor PSVquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax de tweede ronde bereikt.
Waarom denk je dat Spart Praag zoveel slechter is dan Schalke?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Lul niet man. FC Thun is echt minder dan AGOVV en Sparta Praag thuis zijn drie punten. Als je er dan 1 tegen Arsenal of in Praag pakt ben je er al.
In Praag is het lastig. In Amsterdam een eitje. En ik denk dat qua voetbalstijl Ajax meer kans maakt punten te pakken tegen Arsenal dan Praag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Spart Praag zoveel slechter is dan Schalke?
Tuurlijk is FC Thun redelijk te doen - maar dat vinden AFC en Praag ook. En voetballen om de derde plek is weinig zinvol.
Tuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Praag en London![]()
2e ronde moet haalbaar zijn toch?
Omdat ze tweede waren in Duitsland natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Spart Praag zoveel slechter is dan Schalke?
Tuurlijk is FC Thun redelijk te doen - maar dat vinden AFC en Praag ook. En voetballen om de derde plek is weinig zinvol.
Teletekst aan blijven houden. Duurt meestal wel een uur of 1,5.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Vraag: Wanneer worden de speeldata bekend gemaakt?
grapjasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Dirman het volgende:
Ik verwacht:
G: Chelsea, Betis, Liverpool, Anderlecht
A, B, D, F, G,H kan ik we voorstellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Dirman het volgende:
Ik verwacht:
A: Juve, Bayern, Wien, Brugge
B: Arsenal, Ajax, Praag, Thun
C: Barca, Udinese, Werder, Panathinaikos
D: ManU, Villareal, Lille, Benfica
E: Milan, Fenerbache, Schalke, PSV
F: Lyon, Real, Olympiakos, Rosenborg
G: Chelsea, Betis, Liverpool, Anderlecht
H: Inter, Porto, Rangers. Artmedia
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Dirman het volgende:
Ik verwacht:
E: Milan, Fenerbache, Schalke, PSV