Er zijn mensen die daadwerkelijk de hele dag werken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scherpe opmerking, zo 9 en een half uur later.
Tja.... een gevatte opmerking bedenken zie ik niet als werken, meer als hobby.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daadwerkelijk de hele dag werken.
Als je er goed in bent, zoals ik, dan mag daar best een aardige vergoeding tegenover staan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja.... een gevatte opmerking bedenken zie ik niet als werken, meer als hobby.
Volgens mij is die post geschreven door iemand met net iets meer rechten dan mezelf, php tags en zo. Als ik dat aanpas, dan is de post upgefucked beyond recognition.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
In dit walgelijke reclametopic staat een spelfoutje. Al lijkt een documantaire me ook wel tof.
[..]
Het is toch één groot spoiler-topic?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:14 schreef Merkie het volgende:
24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...
Iemand is zo vriendelijk geweest een grote spoiler te plaatsen.
Heb je er nog steeds last van? Ik heb zie het nl niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:13 schreef Posdnous het volgende:
Sopranos # 5 ''You know, Quasimodo predicted all of this''
In dit topic krijg ik een wat rare servermelding of zo. een pop-up van een site.
ik gok dat ie dit bedoelde.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je er nog steeds last van? Ik heb zie het nl niet.
Alvast bedanktquote:[Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
ik vind deel 2 duidelijker dan #2quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef SlimShady het volgende:
[Lost] Seizoen 2 -winterstop- (NL-topic) deel 2
De opmaak van de titel vind ik er niet uit zien.
Graag zou ik het willen zien als
[..]
Alvast bedankt [afbeelding].
maar in de lijst zie je het als 'deel 2 2 3 4 5 6 7 8 ' en dat vind ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik vind deel 2 duidelijker dan #2![]()
Ik kan me niet herinneren dat er al een Oscar-topic is, dus open er maar éénquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:59 schreef California het volgende:
Komt dat door de search of doordat er gewoon nog geen Oscars-topic is?
Dat kan.quote:
Een toptopicopenster. Hoe multi-interpreteerbaar! Dankje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind BS een toptopicopener. Of eh... openster.
Ik heb er in elk geval niets mee gedaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:29 schreef Prowl het volgende:
Final Destination 3
Vanmorgen nog in gepost, waar is die gebleven
Ik heb 'm in 2 browsers geopend en er kwam twee keer in beeld dat de link niet goed was...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef Prowl het volgende:
Die link werkte prima, het was een leuk filmpje over Final Destiny 3![]()
Dan was het nog off-topic, het topic ging namelijk over Final Destination 3.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef Prowl het volgende:
Die link werkte prima, het was een leuk filmpje over Final Destiny 3![]()
Typoquote:Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dan was het nog off-topic, het topic ging namelijk over Final Destination 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |