Het is toch één groot spoiler-topic?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:14 schreef Merkie het volgende:
24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...
Iemand is zo vriendelijk geweest een grote spoiler te plaatsen.
Heb je er nog steeds last van? Ik heb zie het nl niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:13 schreef Posdnous het volgende:
Sopranos # 5 ''You know, Quasimodo predicted all of this''
In dit topic krijg ik een wat rare servermelding of zo. een pop-up van een site.
ik gok dat ie dit bedoelde.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je er nog steeds last van? Ik heb zie het nl niet.
Alvast bedanktquote:[Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
.
ik vind deel 2 duidelijker dan #2quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef SlimShady het volgende:
[Lost] Seizoen 2 -winterstop- (NL-topic) deel 2
De opmaak van de titel vind ik er niet uit zien.
Graag zou ik het willen zien als
[..]
Alvast bedankt [afbeelding].
maar in de lijst zie je het als 'deel 2 2 3 4 5 6 7 8 ' en dat vind ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik vind deel 2 duidelijker dan #2![]()
Ik kan me niet herinneren dat er al een Oscar-topic is, dus open er maar éénquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:59 schreef California het volgende:
Komt dat door de search of doordat er gewoon nog geen Oscars-topic is?
Dat kan.quote:
Een toptopicopenster. Hoe multi-interpreteerbaar! Dankje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind BS een toptopicopener. Of eh... openster.
Ik heb er in elk geval niets mee gedaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:29 schreef Prowl het volgende:
Final Destination 3
Vanmorgen nog in gepost, waar is die gebleven
Ik heb 'm in 2 browsers geopend en er kwam twee keer in beeld dat de link niet goed was...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef Prowl het volgende:
Die link werkte prima, het was een leuk filmpje over Final Destiny 3![]()
Dan was het nog off-topic, het topic ging namelijk over Final Destination 3.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef Prowl het volgende:
Die link werkte prima, het was een leuk filmpje over Final Destiny 3![]()
Typoquote:Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dan was het nog off-topic, het topic ging namelijk over Final Destination 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |