Vogel is verhuurd..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan kunnen jullie net zo goed Milan, Manchester United of Barcelona loten, dan komt Van Bommel, Park of Vogel op bezoek.
quote:
Inter valt toch wel mee, Schalke lijkt me ook te doen (zie Feyenoord vorig jaar) en Benfica denk ik dat ze allemaal gebrandt zijn om van Koeman te winnen !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:20 schreef VoreG het volgende:
Dat denk ik niet Bjoro, de poule van PSV is te doen maar van ajax is vrij sterk hoor
heej bjoro:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Inter valt toch wel mee, Schalke lijkt me ook te doen (zie Feyenoord vorig jaar) en Benfica denk ik dat ze allemaal gebrandt zijn om van Koeman te winnen !
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:00 schreef SCH het volgende:
Uitslag, kan best over gecorrespondeerd worden, omkoping is ook mogelijk, bij voorkeur in natura
1. Bjoro: Gerard: Dennis, Dennis, je moeder is een hoer !!
Dat heeft alleen op VZ gestaan en hij staat op www.acmilan.com gewoon bij de selectiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan me tch echt een bericht herinneren dat hij verhuurt is
jullie zijn altijd en veral de underdg... Als dat niet zo is verplaatsen jullie je wel daarin..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef Klemvast het volgende:
ou ik nog wel lollig vinden, kunnen we weer eens lekker de "underdog" uithangen. In de media zeggen dat je "Ajax waarschijnlijk de moeilijkste tegenstander uit de poule vindt", om er vervolgens met 0-1 te gaan winnen in de 89ste minuut.![]()
VZ is niet zo betrouwbaar....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat heeft alleen op VZ gestaan en hij staat op www.acmilan.com gewoon bij de selectie
ik ook,aan Sampdoria dacht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan me tch echt een bericht herinneren dat hij verhuurt is
Ik kan echter nog zo'n 8 clubs noemen die Ajax zou kunnen verslaan:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
Laat maar komen, uit pot 3 en 4 zouden we iedereen moeten kunnen hebben.
Helaasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef Radegast het volgende:
Ajax kan Juventus niet loten toch?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef Radegast het volgende:
Ajax kan Juventus niet loten toch?
Tsjah Juventus was vorig jaar kwartfinalist dat jaar ervoor in de 1/8ste finale eruit en dat jaar daarvoor verloor het de finale van Milanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:54 schreef Radegast het volgende:
Tja, Inter wint nooit wat maar zitten zowat altijd bij de laatste zestien in Europa.
Vorig jaar kwartfinale tegen AC Milan, jaar daarvoor ook geloof ik en destijds nog een halve finale tegen Feyenoord in de UEFA Cup. Levert toch veel punten op...
Jij wil de Nederlandse clubs gelijk eruit?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Greetings het volgende:
PSV komt bij: Inter, Olympiakos, Udinese
Ajax komt bij: Real, Werder, Fenerbahce
Deze loting ga ik voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Greetings het volgende:
Ajax komt bij: Real, Werder, Fenerbahce
ja, jij niet danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iedereen trouwens al zijn cursus "moderne wiskunde" bestudeerd en zijn doctoraat in de "Logische wetenschappen" gestart om straks nog te kunnen volgen ...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is het stadion van Thun , zouden die daar in mogen spelen ???
nee, die zullen wel moeten verkassen naar een ander stadion in hun landquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
whhahahahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier gaan ze de internationale pers ontvangen :quote:
In Geneve staat nog een gloednieuw stadion leeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is voor jouw cluppie van belang dat PSV en Ajax resultaat boeken in de CL, als ze ooit nog in de CL willen spelen. 1e of 2e worden in de eredivise is iets wat Feyenoord niet zo goed kan...quote:
leegroven ? Gewoon met n paar man optillen en meenemen ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef Cart_man het volgende:
Zo een fanshop kan je leuk leegroven.
Zoiets hadden ze 2 jaar geleden ook in Kärnten. nagenoeg leeggeplunderd.![]()
Dat hangt er vanaf hoe je dat ziet natuurlijk. Willen de andere clubs meer Europese plaatsen dan is het in hun voordeel dat Ajax en PSV goed presteren. Maar willen ze ooit nog de strijd met die ploegen sportief aangaan dan is het beter dat ze zo weinig mogelijk punten (inkomsten !) meenemen uit de CL ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is voor jouw cluppie van belang dat PSV en Ajax resultaat boeken in de CL, als ze ooit nog in de CL willen spelen. 1e of 2e worden in de eredivise is iets wat Feyenoord niet zo goed kan...
Door 1.5 delen geeft dus een begroting van 3 miljoen euro. Klasse!quote:BUDGET 2004/05
Total Einnahmen Fr. 4'624'000.-
Total Ausgaben Fr. 4'454'000.-
Goed punt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je dat ziet natuurlijk. Willen de andere clubs meer Europese plaatsen dan is het in hun voordeel dat Ajax en PSV goed presteren. Maar willen ze ooit nog de strijd met die ploegen sportief aangaan dan is het beter dat ze zo weinig mogelijk punten (inkomsten !) meenemen uit de CL ...
Kan niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Greetings het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef ErikT het volgende:
Van de site van FC Thun:
[..]
Door 1.5 delen geeft dus een begroting van 3 miljoen euro. Klasse!
Ik heb schijt aan dat soort dingen. psv en ajax moeten gewoon vierde worden in de poule. Feijenoord verdient het om CL te spelen wanneer ze een 1ste of 2de plaats halen, halen ze dat niet. Jammer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is voor jouw cluppie van belang dat PSV en Ajax resultaat boeken in de CL, als ze ooit nog in de CL willen spelen. 1e of 2e worden in de eredivise is iets wat Feyenoord niet zo goed kan...
Boeit me geen reet. Als Feyenoord europees speelt hoor je joduh altijd mekkeren dat Feyenoord maar moet verliezen etc etc maar oweeh als ajax europees speelt, dan komt dat commentaar op tafel: "is goed voor het nederlands voetbal en jouw club".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sowieso moet Nederland niet teveel CL plaatsen krijgen. Ik vond het beschamend hoe Willem 2 en Heerenveen presteerden in de CL. Overigens hebben de "grote" 3 ook niet altijd goede prestaties geleverd. Maar ik zie liever 1 of 2 ploegen die goed presteren, dan een of andere club die er niet thuishoort.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan dat soort dingen. psv en ajax moeten gewoon vierde worden in de poule. Feijenoord verdient het om CL te spelen wanneer ze een 1ste of 2de plaats halen, halen ze dat niet. Jammer.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:40 schreef Kaap het volgende:
[..]
Boeit me geen reet. Als Feyenoord europees speelt hoor je joduh altijd mekkeren dat Feyenoord maar moet verliezen etc etc maar oweeh als ajax europees speelt, dan komt dat commentaar op tafel: "is goed voor het nederlands voetbal en jouw club".
In Europees verband, ben ik altijd voor Feyenoord. Tenzij ze natuurlijk tegen Ajax spelenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:40 schreef Kaap het volgende:
[..]
Boeit me geen reet. Als Feyenoord europees speelt hoor je joduh altijd mekkeren dat Feyenoord maar moet verliezen etc etc maar oweeh als ajax europees speelt, dan komt dat commentaar op tafel: "is goed voor het nederlands voetbal en jouw club".
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:40 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik begin langzaam aan wat zenuwachtiger te worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:37 schreef snellejelle het volgende:
zijn jullie al net zo zenuwachtig als ik?
Probleem is alleen dat Feyenoord dan niet genoeg heeft aan een 2de plek om CL te spelen of misschien zelfs wel aan een 1ste plek om rechtstreeks CL te spelen, wanneer de andere clubs er telkens in de eerste ronde eruit vliegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan dat soort dingen. psv en ajax moeten gewoon vierde worden in de poule. Feijenoord verdient het om CL te spelen wanneer ze een 1ste of 2de plaats halen, halen ze dat niet. Jammer.
Om te beginnen is ErikT een "boer", en daarnaast zou ik zelf werkelijk niet willen dat er een van die wannabe-Rotterdammers (en die enkele echte Rotterdammer) juicht voor Ajax. Pleur op zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:40 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ze spelen voor de CL in een volgens mij spikspliternieuw (mede voor de EK08 gebouwd) stadion in Bern (Stade de Suisse of iets dergelijks).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
* ik geef je gelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:40 schreef Kaap het volgende:
[..]
ik doe het bijna in mijn broeckquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
nog 10 minuten voor ze gaan beginnen met het beginnen met de loting.
spannend![]()
Het begint pas om 16:30quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
nog 10 minuten voor ze gaan beginnen met het beginnen met de loting.
spannend![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het begint pas om 16:30Ze gaan nog een heel half uur onzin staan lullen en filmpjes laten zien
Goh joh. Jammer dat het nu juist een PSV-fan die klaagde ...quote:
dat is nou juist het beginnen met het beginnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het begint pas om 16:30Ze gaan nog een heel half uur onzin staan lullen en filmpjes laten zien
ik merk het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die hebben wat meer tijd nodig om alles uit te leggen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die hebben wat meer tijd nodig om alles uit te leggen
Ik kan me vorig nog goed herrineren dat er werd geroepen van Ajax moet ver komen is goed voor Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Goh joh. Jammer dat het nu juist een PSV-fan die klaagde ...
bah, ik heb een hekel aan ajax supportersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan me vorig nog goed herrineren dat er werd geroepen van Ajax moet ver komen is goed voor Nederlands voetbal.
En dan wordt PSV uitgeschakeld en dan komen ze trollen.
laten we zeggen Ajax over het algemeenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bah, ik heb een hekel aan ajax supporters![]()
www.vi.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef -Schorpioen- het volgende:
Spannend !!!
Via welke site gaat de Fokker straks de loting volgen ?
Ik maar gewoon via www.uefa.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |