Het begint pas om 16:30quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
nog 10 minuten voor ze gaan beginnen met het beginnen met de loting.
spannend![]()

Paul

Paul

quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het begint pas om 16:30Ze gaan nog een heel half uur onzin staan lullen en filmpjes laten zien

Goh joh. Jammer dat het nu juist een PSV-fan die klaagde ...quote:

dat is nou juist het beginnen met het beginnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het begint pas om 16:30Ze gaan nog een heel half uur onzin staan lullen en filmpjes laten zien

ik merk het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die hebben wat meer tijd nodig om alles uit te leggen

quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die hebben wat meer tijd nodig om alles uit te leggen

Ik kan me vorig nog goed herrineren dat er werd geroepen van Ajax moet ver komen is goed voor Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Goh joh. Jammer dat het nu juist een PSV-fan die klaagde ...

bah, ik heb een hekel aan ajax supportersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan me vorig nog goed herrineren dat er werd geroepen van Ajax moet ver komen is goed voor Nederlands voetbal.
En dan wordt PSV uitgeschakeld en dan komen ze trollen.

laten we zeggen Ajax over het algemeenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bah, ik heb een hekel aan ajax supporters![]()

www.vi.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef -Schorpioen- het volgende:
Spannend !!!
Via welke site gaat de Fokker straks de loting volgen ?
Ik maar gewoon via www.uefa.com.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |