Vogel is verhuurd..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan kunnen jullie net zo goed Milan, Manchester United of Barcelona loten, dan komt Van Bommel, Park of Vogel op bezoek.

quote:

Inter valt toch wel mee, Schalke lijkt me ook te doen (zie Feyenoord vorig jaar) en Benfica denk ik dat ze allemaal gebrandt zijn om van Koeman te winnen !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:20 schreef VoreG het volgende:
Dat denk ik niet Bjoro, de poule van PSV is te doen maar van ajax is vrij sterk hoor

heej bjoro:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Inter valt toch wel mee, Schalke lijkt me ook te doen (zie Feyenoord vorig jaar) en Benfica denk ik dat ze allemaal gebrandt zijn om van Koeman te winnen !
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:00 schreef SCH het volgende:
Uitslag, kan best over gecorrespondeerd worden, omkoping is ook mogelijk, bij voorkeur in natura
1. Bjoro: Gerard: Dennis, Dennis, je moeder is een hoer !!

Dat heeft alleen op VZ gestaan en hij staat op www.acmilan.com gewoon bij de selectiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan me tch echt een bericht herinneren dat hij verhuurt is

jullie zijn altijd en veral de underdg... Als dat niet zo is verplaatsen jullie je wel daarin..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef Klemvast het volgende:
ou ik nog wel lollig vinden, kunnen we weer eens lekker de "underdog" uithangen. In de media zeggen dat je "Ajax waarschijnlijk de moeilijkste tegenstander uit de poule vindt", om er vervolgens met 0-1 te gaan winnen in de 89ste minuut.![]()

VZ is niet zo betrouwbaar....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat heeft alleen op VZ gestaan en hij staat op www.acmilan.com gewoon bij de selectie

ik ook,aan Sampdoria dacht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan me tch echt een bericht herinneren dat hij verhuurt is

Ik kan echter nog zo'n 8 clubs noemen die Ajax zou kunnen verslaan:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
Laat maar komen, uit pot 3 en 4 zouden we iedereen moeten kunnen hebben.

Helaasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef Radegast het volgende:
Ajax kan Juventus niet loten toch?

Volgens mij wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef Radegast het volgende:
Ajax kan Juventus niet loten toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |