Wat is calibreren ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef pascalheister het volgende:
welke sien 4?
zo 13 september komen ze mijn tv calibreren
Okéquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:57 schreef pascalheister het volgende:
@ Bos
hier kun je er meer over vinden
http://www.isfcalibraties.nl/
Foppe is coolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef rubbereend het volgende:
wat is er met Foppe?
http://simcity.ea.com/quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Wie is sim?
vind jequote:
gewoon doen je mist toch niksquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef clauwheee het volgende:
Ow het begint om 20.30 uur begrijp ik? Kan ik nog mooi ff douchen, denk ik. Of zal ik het erna doen..
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Maar eend, jij was er in je nopjes?
Foppe is lekker nuchterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je
hij deed prachtig werk bij Heerenveen, diep respect daarvoor maar tis neit echt een tv persoonlijkheid, dus van mij hoeft hij niet in beeld
ja lekker dooddoeners erin gooienquote:
Wat zoal?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]veel goede nieuwe dingen gezien vielen eigenlijk maar 2 dingen echt tegen
goed was:quote:
nee dat was gelijk met Roisin Murphyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef pascalheister het volgende:
Kaiser Chiefs nog gezien eend?
aha, dat is jammer danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat was gelijk met Roisin Murphy
Roisin was weerquote:
en Nick Cave was bijzonder goed bezig blij hem gezien te hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken alleen Nick Cave
Film op RTL5 verder gaat kijken
En ik heb al live beelden uit het BB huis
Kutquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:17 schreef VoreG het volgende:
gdverdmme...
zet er voor de ajacieden maar vast wat azijn naastquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Biertjuuuh?
er zit een spin op de barquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:17 schreef VoreG het volgende:
gdverdmme...
*pets glas azijn erop gezet*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er zit een spin op de bar
dierenbeulquote:
Het Jachtseizoen op eenden is toch al geopendquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zet er voor de ajacieden maar vast wat azijn naast
Moet je inlijstenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef VoreG het volgende:
Dat is mijn trfee ja
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef tong80 het volgende:
Zullen we het maar niet over voetbal hebben vanavond ?
ajax heeft toch niks met voetbal te maken ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef tong80 het volgende:
oke, wat heb je jij van Lowlands gezien wat je goed vond Tong?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef tong80 het volgende:
moch je niet nazitten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:30 schreef Dos37 het volgende:
zoow ben er ook weer. Vandaag helpen met dakleer afsteken bij de voetbalclub.
daarna hoop in t Uefacup toernooi?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:31 schreef clauwheee het volgende:
Nou, nog een helft hoop voor de Ajacieden...
Kaiser Chiefs Drupkick Murphy's Bad Religion Social Distortion.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, wat heb je jij van Lowlands gezien wat je goed vond Tong?
groenwekrers van de gemeente?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk uit er loopt raar volk rond 's avonds laat. Zeker in plantsoenen
Studenten zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk uit er loopt raar volk rond 's avonds laat. Zeker in plantsoenen
Krijg ik nog niet.. pas vanaf sept..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef appelsientje het volgende:
Mooi VoreG betaald... dat lukt wel met de inkomsten van je stufi ?
Dubbele Whiskey graag
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krijg ik nog niet.. pas vanaf sept..
Succesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed ik ga slapen... morgen belangrijke dag
Jawel. Kratje van het bestuur maar ik zit er van de week al elke avondquote:
Lekker hoor die Whikyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
Ik kom mijn glaasje azijn van in de rust even omwisselen voor een dubbele malt-whiky.
mooi werk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jawel. Kratje van het bestuur maar ik zit er van de week al elke avond
En maak er wat vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje suces ik weet mijn god niet waarmee, maar doe je best.
Hij moet morgen zijn scriptie verdedigen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje suces ik weet mijn god niet waarmee, maar doe je best.
Oe spannend. Wat is een scriptie ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij moet morgen zijn scriptie verdedigen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe spannend. Wat is een scriptie ?
Kut ....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:
zo net 3 heerlijke gerookte palingen op
Dat wel natuurlijk. Rustig zo zonder TFquote:
Biertje voor Suijk en zichzelf neerzetquote:
Trusteh Tong.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers ga in bed naar een geweldige Docu kijken op Ned-2.
tis wel minder jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Rustig zo zonder TF
komt wel weerquote:
lekkere wijvenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:47 schreef Suijk het volgende:
Ik zit nog even die BB camera te kijken, wat is dat voor een kakker groep? Een kerel zonder been, een zwanger mens met het iq van een pinda, een paar kakkers en een HIV'er?
Zodra ze hun muil opentrekken valt het laatste restje hoop op een interessant wezen weg.quote:
haha ja ik heb het ontdekt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zodra ze hun muil opentrekken valt het laatste restje hoop op een interessant wezen weg.
Ik ben na 5 minuten gestopt.quote:
Bluezz heeft vanaf 10 uur de livestreams gevolgd en ik kreeg af-en-toe iets qua commentaar mee, maar ik denk dat ik daar geen vaste kijker van ga worden.quote:
Lijkt me verstandig, gezien je posts.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef VoreG het volgende:
ik ga mn nestje pzeken ;w
Dat is ook meer mijn serie, maar ook niet echtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga meer voor Expeditie Robinson dat vanaf maandag weer wordt uitgezonden.
ERquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz heeft vanaf 10 uur de livestreams gevolgd en ik kreeg af-en-toe iets qua commentaar mee, maar ik denk dat ik daar geen vaste kijker van ga worden.
Ik ga meer voor Expeditie Robinson dat vanaf maandag weer wordt uitgezonden.
ach zn Otje is weer stukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig, gezien je posts.
Als Talpa daar nou eens op zaterdag/zondag om 4 uur een herhaling van zou uitzenden.. dat zou handig zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef Dos37 het volgende:
voorlopig blijf ik talpa alleen checken voor de wedstrijden
dan zit die kinderzender er toch nog opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als Talpa daar nou eens op zaterdag/zondag om 4 uur een herhaling van zou uitzenden.. dat zou handig zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als Talpa daar nou eens op zaterdag/zondag om 4 uur een herhaling van zou uitzenden.. dat zou handig zijn
Temptation Island? Wanneer begint dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef rubbereend het volgende:
ben erg benieuwd naar TI van Net5
Ja helaas welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dan zit die kinderzender er toch nog op
ben Arsenal tegen Fullham nog aan kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet tijdens de tekenfilms aub
voor de liefhebber nu the Prodigy vanaf Lowlands op MTV
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Temptation Island? Wanneer begint dat?
Die BB-streams zijn idd slaapverwekkend, ook geen lekkere wijven..
gefeliciteerd, ken jij dat vrouwke in BB dat zwanger is, volgens mij las k ergens dat ze uit Gorinchem kwamquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Een schore keel van de 1e helft het kapot schelden van een paar spelers en de 2e helft van het juichen maar we mogen naar de cl
Nopequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ken jij dat vrouwke in BB dat zwanger is, volgens mij las k ergens dat ze uit Gorinchem kwam
wat wordt ook alweer je volgende feestje?>quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nopeook niks in het lokale weekblad gezien hiero. morgen ff goed doorlezen
Qlimax 19 novemberquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat wordt ook alweer je volgende feestje?>
http://www.talpa.tv/web/show/id=47633/dbid=525/typeofpage=47737quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nopeook niks in het lokale weekblad gezien hiero. morgen ff goed doorlezen
dat duurt nog evenquote:
Helaas welquote:
Ik ben ook nog steeds blij opgelucht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt blij is
Nu weer verder bier drinken
k ga naar Armin Only in Ahoyquote:
ik kom net onder de douche vandaan, takkerook, pestdakquote:
Wuuuhuuquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kom net onder de douche vandaan, takkerook, pestdak
je vergeet kutclubquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kom net onder de douche vandaan, takkerook, pestdak
volgens mij hebben wij de enige harde kern ter wereld die met de roltrap naar het vak gaatquote:
dat is zondag pasquote:
dr was vanavond nog wel iets meer op die aanhang op te merken.......quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij de enige harde kern ter wereld die met de roltrap naar het vak gaat
quote:
daar volg ik je geloof ik even niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr was vanavond nog wel iets meer op die aanhang op te merken.......
hele publiek stil, wordt er gescoord hoor je t publiek eindelijk enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar volg ik je geloof ik even niet?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hele publiek stil, wordt er gescoord hoor je t publiek eindelijk enzo.
Ik vond het wel zwaar relaxt die dingenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij de enige harde kern ter wereld die met de roltrap naar het vak gaat
oke dat kan ook, dan heb k niks gezegd. Daarbij dit is ook niet t topic om dat te besprekenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volgens mij staan die microfoons echt heel fout ofzo want ik snap het niet meer![]()
viel best mee hoor, maar ja, die akoestiek he...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hele publiek stil, wordt er gescoord hoor je t publiek eindelijk enzo.
eigenlijk was het wel lekker jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vond het wel zwaar relaxt die dingen![]()
die denen hoorde je vooral de 1e helftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
viel best mee hoor, maar ja, die akoestiek he...
Waren die Denen dan wel te horen op TV, want die maakten echt veel kabaal!
en weltrusten, ik duik er ook zo in
[..]
eigenlijk was het wel lekker ja
kon je nie gaan ivm met je werk?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:12 schreef DutchGooner het volgende:Tot over anderhalf uur,effe Arsenal v Fulham kijken.
kon idd geen vrij krijgen,ben nu echt kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kon je nie gaan ivm met je werk?
Feli feliquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:48 schreef Bluezz het volgende:
Het is een meisje het is een meisje![]()
![]()
We gaan als opa en oma het huwelijk in![]()
![]()
Als ouwe lullen dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:48 schreef Bluezz het volgende:
Het is een meisje het is een meisje![]()
![]()
We gaan als opa en oma het huwelijk in![]()
![]()
ben druk voor je aan het mailen en sms-en !quote:
Casema klooit bij ons thuis, dus ff geen I-net daarquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:17 schreef Bjoro het volgende:
nog ff 2 mascotte foto's:
[afbeelding]
ze vindt nu zelf haar duim![]()
[afbeelding]
moeilijk kijken is ook een vak !
foto's met mijn telefoon genomen, dus geen topkwaliteit !
arme maud....bjoro lijkt namelijk in de verste verte niet op een lekker wijfquote:
ben bang dat bjoro alleen maar bijtrekt in het negatievequote:
Mannen zijn net whisky Bjoor, hoe ouder des te lekkerderderderquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:19 schreef Bjoro het volgende:
ben bang dat bjoro alleen maar bijtrekt in het negatieve
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Stuurde zo'n suffe gladiool me net naar de verkeerde tentamenzaal.Zat ik daar bij Biotechnologie ofzo van een andere opleiding. Hoppa, en dan weer gaan zoeken waar je moet zijn.
En ik stond ook nog voor de goede zaal in de eerste poging.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:44 schreef pfaf het volgende:
[..]!
Maar kun je dan ook niet beter gaan zoeken, in plaats van het in Hools te melden?
Jawel. Nu maar hopen op een 4.5.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:48 schreef Suijk het volgende:
Maar je hebt het hele tentamen dus niet gedaan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij tentamen uitdelen, meldt er ook nog ff bij dat we geen formulebladen erbij mogen houden. Ik dus al zo van "fuck, godverdomme" enzo.
Zoiets had ik op de middelbare school een keer, na een tentamen met gemiddeld een 4 in de klas, besloot de leraar een extra hertentamen te geven en 2 dagen daarvoor een tentamen-bespreek-uur. Maar ik en m'n beste vriend vonden dat maar flauwekul en gingen er niet heen. Geeft die klootzak hetzelfde tentamen als wat hij tijdens dat bespreek-uur uitgelegd had.quote:En het eigenlijke tentamen was bijna exact hetzelfde als het vorige, alleen had ik dat natuurlijk niet goed geleerd. Want ja, wanneer krijg je nou 2 keer achter elkaar hetzelfde.
liefquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:17 schreef Bjoro het volgende:
nog ff 2 mascotte foto's:
[afbeelding]
ze vindt nu zelf haar duim![]()
[afbeelding]
moeilijk kijken is ook een vak !
foto's met mijn telefoon genomen, dus geen topkwaliteit !
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:29 schreef golfer het volgende:
Jullie geliefde mod is een uurtje geleden Opa geworden.
Het is een meisje.
later meer details, nu nog even wat slaap inhalen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaa op 2 september is het een prachtig stralende zomerdag![]()
Ja dat doen ze prima!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef pfaf het volgende:
Ik kijk BB5 op de streams, sjemig wat zijn die dingen scherp en snel. Hulde aan Talpa.![]()
Je kent toch het boeren gezegde:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaa op 2 september is het een prachtig stralende zomerdag![]()
Nee, dit soort gezegdes ken ik niet... hoofddorps zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Je kent toch het boeren gezegde:
"wordt Bjoro 1 jaar ouder, schijnt de zon en is het zelden kouder"
Nog even afwachten als straks heel Nederland weet dat die streams daar op te vinden zijn. Maar de kwaliteit is erg goed, jammer dat het gisteren zo saai was.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef pfaf het volgende:
Ik kijk BB5 op de streams, sjemig wat zijn die dingen scherp en snel. Hulde aan Talpa.![]()
Vandaag niet minder saaiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nog even afwachten als straks heel Nederland weet dat die streams daar op te vinden zijn. Maar de kwaliteit is erg goed, jammer dat het gisteren zo saai was.
Ach ja, eerste dagen..het spektakel komt hoop ik nogquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nog even afwachten als straks heel Nederland weet dat die streams daar op te vinden zijn. Maar de kwaliteit is erg goed, jammer dat het gisteren zo saai was.
ah, mooi moment om op vakantie te gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:10 schreef 9christensen het volgende:
Volgende week word het weer zomerweer
hopelijk aan het feestvieren omdat het zo goed gingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe zou het met Sientje zijn?
Ga je nog weg?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:49 schreef Againzender het volgende:
ah, mooi moment om op vakantie te gaan
vertel, vertel, vertelquote:
Ik zei het een beetje verkeerd, maar ik bedoelde dat het er nog niet veel aan is.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef pfaf het volgende:
wat nemen die gasten allemaal mee de kleedkamer in zegquote:Anderlecht beroofd tijdens CL-duel in Praag
Anderlecht verdiende woensdag ten koste van Slavia Praag een ticket voor de Champions League. Maar echt vrolijk werden de spelers er niet van, want dieven bleken de kleedkamer van de Belgen te hebben geplunderd.
'Ik schaam me dat ik Tsjech ben', treude doelman Daniel Zitka na de diefstal, die vlak voor rust moet hebben plaatsgehad. Van bijna alle spelers werd iets ontvreemd. Veertien Brusselaars waren het slachtoffer, waaronder Bart Goor en Vincent Kompany.
Nenad Jestrovic (foto) en Serhat waren de grootste slachtoffers. Jestrovic raakte 1.500 euro, een computer, een horloge, juwelen, zijn trouwring en een mobiel kwijt. Serhat verloor onder meer zijn paspoort, playstation en creditcards. Van Pär Zetterberg werden zelfs insulinespuiten gestolen.
'Dit is een schande voor de organisatie van Slavia', mopperde coach Franky Vercauteren op Sporza Radio. De begeleiders van Anderlecht ontdekte de diefstal vlak voor de spelers met rust de kleedkamers in kwamen.
'Maar we konden dat niet tegen de jongens zeggen. Er was een belangrijke match aan de gang. Portefeuilles, visa, paspoorten, juwelen, allemaal weg. Dat is erg voor de jongens', aldus Vercauteren. Na rust sloeg Anderlecht toe in Praag, dankzij goals van Serhat en Mbo Mpenza wonnen de Belgen met 2-0.
Misschien namen ze dat mee naar het hotel en gingen ze naar de wedstrijd gelijk naar het vliegveld?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat nemen die gasten allemaal mee de kleedkamer in zeg
ik word gewoon dood gemaakt met een blije musquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zei het een beetje verkeerd, maar ik bedoelde dat het er nog niet veel aan is.
Always look on the bright side of lifequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan misschien vanaf 5 september nog een paar dagen weg. Zul je zien dat alle zomerse taferelen dan alweer 'op' zijn.
dan laat je dat toch in de busquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien namen ze dat mee naar het hotel en gingen ze naar de wedstrijd gelijk naar het vliegveld?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Always look on the bright side of lifelove![]()
![]()
Zou je denken idd. Misschien wilden ze in de rust de eerste helft virtueel nog een over doen op de Playstationquote:
yep, we vertrekken dit weekeinde voor drie weken naar Zuid Frankrijkquote:
ik heb nog koffie staan hier!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
(!@^@%@*(##&*(*()(()@&#^%@^&!@(!)*)*!^@%#^*@)!@)_(_#&#@&@&(@&(@&*(@
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRHHHHHHHHHGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkut
*(@^&#@^*@*(!@^@^%#())_$_#*(#^%@JH@!@KJGB!!@!!!!
Ik MOET zometeen voor m'n werk met spoed naar een klant......In IJdorp![]()
![]()
![]()
kun je meteen even een vleugje Champions League gevoel opsnuiven, weet je meteen hoe dat isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
![]()
![]()
Niks sterkers?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nog koffie staan hier!
Gaat het, Diggerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
(!@^@%@*(##&*(*()(()@^%@^&!@(!)*)*!^@%#^*@)!@)_(_#@&@&(@&(@&*(@
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRHHHHHHHHHGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkut
*(@^@^*@*(!@^@^%#())_$_#*(#^%@JH@!@KJGB!!@!!!!
![]()
![]()
Van mijn Caol Ila blijf je af!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
yep, we vertrekken dit weekeinde voor drie weken naar Zuid Frankrijk
als ik je nu vraag wat je bedoelt, ben ik er dan ook zo 1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Waarom vragen mensen altijd naar de bekende weg![]()
ole ole ole ole ole ole olequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:23 schreef appelsientje het volgende:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben Ing.![]()
![]()
Ik heb het gehaald!!!
Rondje op mijn kosten![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:23 schreef appelsientje het volgende:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben Ing.![]()
![]()
Ik heb het gehaald!!!
JAAAAAquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:23 schreef appelsientje het volgende:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben Ing.![]()
![]()
Ik heb het gehaald!!!
Dat is wel de bedoeling, er is daar sinds maart ongeveer 2mm regen gevallen....quote:
Ik kom wel vaker langs Rotterdam, maar dank voor de route suggestie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:23 schreef Suijk het volgende:
Zie je eindelijk eens een echte stad, digger.
0 mm volgens m'n pa die er woont (en al maanden officieel niet mag sproeien etc).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, er is daar sinds maart ongeveer 2mm regen gevallen....
Dat kan ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:37 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer wat geleerd. Axel kan heel goed een radioantenne vastpakken en deze vervolgens afbreken![]()
![]()
het was ook een plaatselijk buitje volgens de overbuurman. Dit is in de Herault trouwens, Zuid Frankrijk is nogal een ruim begrip natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
0 mm volgens m'n pa die er woont (en al maanden officieel niet mag sproeien etc).
Kan ie het ook met de antenne op je auto?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:37 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer wat geleerd. Axel kan heel goed een radioantenne vastpakken en deze vervolgens afbreken![]()
![]()
Ik las bultjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:39 schreef Againzender het volgende:
het was ook een plaatselijk buitje .
gaan we zo even proberen, want ik moet de auto nog even wassen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan ie het ook met de antenne op je auto?
Wat doe je hier? Ga je bezatten!!quote:
Hik*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Ga je bezatten!!
lekker he, als je niet hoeft te werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:20 schreef clauwheee het volgende:
Hoe laat en waar worden we verwacht Sientje?
Nou weet je, ik weet nu al dat ik géén type ben om thuis te zitten..jeumig wat verveel ik mequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker he, als je niet hoeft te werken
En de roosvicéquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:28 schreef appelsientje het volgende:
Hahah vanaf 8 uur ben je welkom
Bier staat koud.. de witte wijn trouwens ook
doe mij maar vast een bier dan, als het toch koud isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:28 schreef appelsientje het volgende:
Hahah vanaf 8 uur ben je welkom
Bier staat koud.. de witte wijn trouwens ook
Gefeli jongenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:23 schreef appelsientje het volgende:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben Ing.![]()
![]()
Ik heb het gehaald!!!
zou er hier ook wel ingaan denk ik !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe mij maar vast een bier dan, als het toch koud is
Eenmaal Andermaal!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef Bjoro het volgende:
dan maar vanavond bij "de Dijk"......iemand trouwens zin en tijd om mee te gaan ?
Bluezz heeft nog 1 kaartje over !
Feijenoord ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Cart_man het volgende:
Sim City is suf...
rijden 19:30 uit Heemstede weg, met een mannetje of 6 geloof ik !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor met hoeveel kom jij?
En hoelaat?
wel als je Rotterdam nabouwtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Cart_man het volgende:
Sim City is suf...
en dan aliens en vuur en tornado's enz enz erop afsturenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel als je Rotterdam nabouwt
of duitsersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
en dan aliens en vuur en tornado's enz enz erop afsturen
Genoeg gespamd weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef Bluezz het volgende:
http://www.theatercaprera.nl/DeDijk.htm
Spammmmmmmmmmmm
ik voel een Dijk hools aankomen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef Bluezz het volgende:
http://www.theatercaprera.nl/DeDijk.htm
Spammmmmmmmmmmm
staat al klaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik voel een Dijk hools aankomen!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat al klaar![]()
dus ff volpompen deze !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |