Er zijn wel wat opnames van maar ook met Acda en de Munnik. En die hebben dan ook weer samen met VDK gespeeld. Eén grote orgy daarquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:51 schreef mystique_ het volgende:
de dijk.... goeie band!! maarre... er was een nummer hé... samen met VanDikHout.... welke was dat ook alweer??
of heb ik het weer es helemaal verkeerd??
Dat zal best. Deden ze op Pinkpop paar jaar geleden ook. En toch vind ik het persoonlijk veeeeeeel gezelliger om in een kleine tent te staan. Meer huiskamer enz...quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whatever. Ze spelen hem gewoon plat hoor.
Ohja, ik begrijp jouw kant ook wel hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je het zo formuleert, ben ik het wel met je eens. Maar ja, op deze manier kunnen meer mensen genieten van een avondje onvervalste Nederlandse stoere muziek.
Zo uit mijn hoofd en wat ik heb staan weet ik alleen samen met The Scene een nummer. Ze zingen bij gelegenheid natuurlijk wel vaker krakers samen. Denk bijvoorbeeld aan een programma als Amstel Live of bij een actie voor Warchild enzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ken geen nummer van De Dijk met van Dik Hout. Kun je nog een tipje van de sluier oplichten?
zal er morgen ff wat leuks over posten !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik kan helaas niet, maar een verslag hier zou wel erg leuk zijn..(VBL-ers moeten wat voor elkaar over hebben toch?)
popo, je bent andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef popolon het volgende:
Oh, ik sta zelfs nog op pagina 1 van dit topic.
Maar goed, blijft een klasseband natuurlijk, al meerdere keren live gezien.
Super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |