Zou het hier in het dieettopic even wat vriendelijker mogen allemaalquote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef Devlinsect het volgende:
Misschien ter overvloede: plaatselijke vetverbranding bestaat niet. Dus als je een pens hebt,.....blablablablablabla
Dat is mij juist afgeraden. Ik zoek niet de grenzen op, ik bouw rustig op en stop op tijd.quote:Op maandag 5 september 2005 18:31 schreef Plonky het volgende:
En, ken je eigen limiet van wat je kunt. Maar, probeer wel tot het uiterste te gaan.
Helemaal mee eens, ik denk zelfs dat het heel slecht is om meteen een uur per dag te gaan bewegen als je dat niet gewend bent. Zeker als je, zoals de meesten hier, aan de zware kant ben. Gewoon rustig opbouwen. Als je echt van "nul" moet beginnen, begin dan bijvoorbeeld met een kwartiertje wandelen per dag en bouw dat uit, dat is voor veel mensen al een behoorlijke inspanning.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:30 schreef Faat het volgende:
[..]
<knipje>
Voor mensen met een hoge BMI is trouwens alle beweging goed, of je nu 5 minuutjes per dag
bezig bent of een uur. Alles is goed dus ga hier niemand lopen afkraken die "te weinig" beweegt.
Kun je wat tips en adviezen die ze geven hier posten octopussy?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef octopussy het volgende:
Nou ik heb me zojuist aangemeld bij het Streep-je-slank dieet van Margriet. .....
dat van na 19u is denk ik niet helemaal waar.Ik heb wel het advies gekregen niet na 19.00 te eten maar das mischien meer omdat je wat je na 19.00 eet niet helemaal meer verbrand omdat je lichaam zich dan gaat herstellen van de hele dag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:28 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Ik eet graag pruimen, zit opzich niet zo heel veel in zo ver als ik weet, en het is natuurlijk ook uiterst bevordelijk voor de stoelgang :p.
Trouwens, ik heb een step apparaat gekocht maar nu heb ik overdag eigenlijk geen tijd om er aandacht aan te besteden dus sta ik 's avonds een uurtje erop. Is het nou echt waar dat je na 19h geen vet meer verbrand of is dat een fabeltje?
Gaat wel lekker hiero, 84kg op het moment en bmi rond de 24.
Succes.
Volgens mij bedoelen ze dat je na 19u niet meer moet eten omdat je dat -doorgaans- niet verbrand (meeste mensen doen 's avonds niet zo veel meer). Als je 's avonds gaat trainen verbrand je dus wel vet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:28 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Ik eet graag pruimen, zit opzich niet zo heel veel in zo ver als ik weet, en het is natuurlijk ook uiterst bevordelijk voor de stoelgang :p.
Trouwens, ik heb een step apparaat gekocht maar nu heb ik overdag eigenlijk geen tijd om er aandacht aan te besteden dus sta ik 's avonds een uurtje erop. Is het nou echt waar dat je na 19h geen vet meer verbrand of is dat een fabeltje?
Gaat wel lekker hiero, 84kg op het moment en bmi rond de 24.
Succes.
Tuurlijk gaat het vandaag beterquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:53 schreef anne1982 het volgende:
Beetje een rotdag gehad vandaag....![]()
hopelijk gaat het morgen beter.
Dat wel, ik weet alleen niet precies hoeveel. Totaal 30 kg, maar ik heb ook een tijd alles bijgehouden op overgewicht.nl en ik heb ook een tijdje gewoon opgelet en niet bijgehouden wat ik at.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:26 schreef Koningin het volgende:
Yppy, ben je wel afgevallen met het streep-dieet??
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:36 schreef Cutie het volgende:
Oud:
Cutie (1m87) (26,4) was 108,0 kg, weegt nu 91,0 kg en wil graag 75 kg wegen -17
Nieuw:
Cutie (1m87) (25,5) was 108,0 kg, weegt nu 89 kg en wil graag 75 kg wegen -19
Onder de 90!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:45 schreef Sjeen het volgende:
Beesie-Jen
Af naar de 100
![]()
moet straks volleybaltraining geven![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:47 schreef mallemeid het volgende:ik heb al een 'paar' deeltjes gemist
. Het laatste deel waar ik in postte was 54 ofzo
.
Ondertussen nog wel wat afgevallen, hier dan mijn nieuwe regeltje.
mallemeid (1m80) (39.8) was 145 kg, weegt nu 129 kg en wil graag 125 kg wegen -16
Bijna mijn doel bereikt!
Idd, dat samen sporten is wel een hele goede tip! Ik sport samen met mijn moeder of een vriendin van me, heel gezellig en tijdens het sporten wordt er flink wat afgekletst/gelachen dus meer calorieen verbrandquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:22 schreef Goipie2 het volgende:
hey,
probeer de 'standaard dagelijke dingen'(school/werk/boodschappen/ouders bezoeken etc) op de fiets of lopend te doen. Gebruik geen auto of bus, maar beweeg! Wekelijks een uurtje fitnes/steps/fietsen of iets dergelijks kan ook geen kwaad. Probeer iemand mee te krijgen, zodat je steun aan elkaar hebt.
succes,
ps. ik mag van mezelf nu nog maar 1 keer per week chips etc, meer haal/laat ik niet in huis (halen)
Niet samen met iemand anders sporten , dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 schreef mallemeid het volgende:
Waarom alleen sporten dan?of bedoel je alleen sporten als in niks anders dan sporten helpt? Beetje gekke zin, hopelijk snap je me.
Goed zeg!quote:Op maandag 12 september 2005 06:59 schreef ThAzOnE het volgende:
Mijn nieuwe update:
Vorig: ThAzOnE (1m98) (27) was 110 kg, weegt nu 107,1 kg en wil graag 99/100 kg wegen -2,9
Nieuw: ThAzOnE (1m98) (25,3) was 110 kg, weegt nu 104,9 kg en wil graag 99/100 kg wegen -5,1
jep vervelingseten.. dat is de grootste dikmaker.quote:Op maandag 12 september 2005 10:53 schreef Millitia het volgende:
Wow! Gaat echt goed!quote:Op maandag 12 september 2005 22:01 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Aangezien had andere topic dood lijkt en ik nog steeds zeer actief bezig ben post ik het hier maar ff om jullie ervan op de hoogte te stellen hoe het mij vergaat![]()
OUD:
Asskicking-fatboy (1m86) (24,57) was 125 kg, weegt nu 85,0 kg en wil graag 76 wegen -36
NIEUW:
Asskicking-fatboy (1m86) (23,7) was 125 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 76 wegen -42,5
Bedankt voor de tip! Ik heb meteen het boodchappenlijstje uitgeprintquote:Op maandag 12 september 2005 07:47 schreef ThAzOnE het volgende:
thnkx
ik volg op dit moment het dieet van vetvrij.com , een dieet dat best is vol te houden. Sporten kom ik nog steeds niet aan toe. Als alles mijn priveleven in orde is ga ik en mijn vriendin op zoek naar een leuke sport. Fitness heb ik inmiddels al gezien, misschien volleyball ofzo....ik kijk wel
Maarsucces met je "eerste dag" op de sportschool !
Wat voor jou geldt hoeft natuurlijk niet voor een ander net zo te zijn dp81. Persoonlijk gaat hetquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:05 schreef dp81 het volgende:
Afvallen gaat het makkelijkst als je niks over afvallen weet.. grappig he.
Enige wat je hoeft te weten is namelijk ; minder eten en meer bewegen.
Simpel eigenlijk he.. bij mij heeft het gewerkt.
Foto's heb ik als bewijs![]()
Oh leuk, softballen! Heb ik zo'n jaar of 16 gedaan en ik mis het eigenlijk nog steeds..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:46 schreef Jojogirl het volgende:
Grr, vergeten te wegen gisterenochtend, maar toen voelde ik me ook echt niet lekker (hoofdpijn, keelpijn etc.) In het weekend dus maar weer eens wegen. Mijn knie is weer ok, en ik heb dus de afgelopen week ook weer gesoftbald. Alleen jammer dat het seizoen nu bijna afgelopen is. Met niet snacken gaat het ook best ok, dus ik ben benieuwd wat de tussenstand nu is (la helpt het bijna ongesteld moeten worden vast niet).
Ik zie in je regeltje dat je al 10 kilo bent afgevallen, dus sowieso gefeliciteerd. Ook al heb je nu geenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef Plonky het volgende:
Ik heb het opgegeven voor nu.
Ik zit rond de 85kg, en daar ben ik eventjes blij mee. Ik heb wat andere dingen die ik eerst moet uitzoeken, en ik kan mij niet meer op mijn dieet concentreren.
m.a.w. ik heb er geen zin meer in... misschien over 10 weken weer?
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn update
oud:
Beessie-jen (1m85) (29,7) was 115,5, weegt nu 101,8 en wil graag 85 kg wegen -13,7
nieuw:
Beessie-jen (1m85) (29.?) was 115,5, weegt nu 100.6 en wil graag 85 kg wegen -14.9
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgende week hopelijk onder de 100 kg grens!
thanxquote:
Dankje welquote:Op woensdag 14 september 2005 06:58 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik zie in je regeltje dat je al 10 kilo bent afgevallen, dus sowieso gefeliciteerd. Ook al heb je nu geen
zin meer in dieeten is het misschien een idee om voor de komende tijd bijvoorbeeld je lunch te
blijven vervangen door een blikje Slimfast ofzo, zodat je niet het risico loopt weer aan te komen?
Hou er rekening mee dat als je net afgevallen bent je lichaam nog in "spaarstand" staat, zodat je
maar een heel klein beetje meer hoeft te eten dan je nodig hebt om alweer aan te komen.
Succes iig met de dingen die je moet doen en wellicht over 10 weken weer samen lijnen
www.overgewicht.nlquote:Op donderdag 15 september 2005 10:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
thanxvan welke site haal je dat?
en klinkt wel mooi 29.4![]()
Bah dat vind ik echt vies spul =(quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:43 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Als je grote behoefte hebt aan zoetigheid op je boterham, dan kun je eens bebogeen erop smeren. Nu mijn BMI onder de 25 is gekomen en ik m'n gewicht probeer te stabiliseren mik ik dat steeds vaker op m'n boterham. Zitten niet zo heel veel kcal'en in en het is nog lekker ook
Best lekker voor somsquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Bebogeen is een soort mierzoete caramelpasta voor op brood. Of om gewoon van te snoepen.
En waar ik nog bozer om werd: ik heb sinds kort een naaimachine en ga binnenkort gewoon voor de lol wat dingetjes maken... sta ik in de winkel om wat tijdschriften uit te zoeken, zie ik er ook een voor grote maten. Das leuk, dacht ik. Nou, niet dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:46 schreef Faat het volgende:
Als je boven maat 48 zit wordt het moeilijker om "slankmakende" kleding aan te trekken
* Jojogirl is nu weer een maandje of 2/3 bezig (was weer terug waar ik 2 jaar geleden begonnen was), maar heeft een maand niet kunnen sporten, dus het stond ff stil. Maar nu ga ik weer lekker bewegen. Niet echt dieeten, maar gewoon niet meer snoepen en meer bewegen.quote:Op zondag 18 september 2005 09:04 schreef Faat het volgende:
Hai Jootje, ik kom deze morgen jouw naam ineens overal tegen [afbeelding]
Ben je nog altijd aan het afvallen of ben je onlangs weer begonnen? Moeilijk is het hè om op
gewicht te blijven. Ik zou zelf dolgraag bij een bepaald gewicht willen roepen: "......en vast!!!!"![]()
Ik heb trouwens gisteravond "per ongeluk" 2 handen (niet eens kleintjes, maar echt royale) vol
M&M's opgegeten. Ik probeer het nu deze morgen een beetje te compenseren met het ontbijt en
heb 1 plakje ontbijtkoek zonder boter genomen. Hopelijk morgen op de weegschaal niets te merken
Ohw ja, die hobbezakken zijn ook echt vreselijk. Klopt ook niet helemaal wat ik zei dat je bovenquote:Op zondag 18 september 2005 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
En waar ik nog bozer om werd: ik heb sinds kort een naaimachine en ga binnenkort gewoon voor de lol wat dingetjes maken... sta ik in de winkel om wat tijdschriften uit te zoeken, zie ik er ook een voor grote maten. Das leuk, dacht ik. Nou, niet dusAls grote maat mag je alleen nog maar een hobbezak dragen, er stond écht helemaal niks leuks in
Dus toen heb ik maar de gewone editie meegenomen, die ging tot maat 54, maar men, ik stond me echt ff op te winden
Overigens vind ik wel dat bepaalde kleding me inderdaad slanker maakt, die probeer ik dan ook zoveel mogelijk te kopen
Ik kwam laatst iemand tegen die ik een tijd niet gezien had en die had de leuke openingszin:quote:Op zondag 18 september 2005 10:15 schreef Jojogirl het volgende:
.....was weer terug waar ik 2 jaar geleden begonnen was......
Nou uh, ik ben dus echt nét begonnen, zeg maar. Weet helemaal nog niet zo goed hoe het moetquote:Op zondag 18 september 2005 11:45 schreef Faat het volgende:
Wel gaaf trouwens dat je je eigen kleding maakt, kun je ook zelf ontwerpen? Of bijvoorbeeld
een mooi patroon in een kleine maat vergroten, dat zou natuurlijk helemaal ideaal zijn
RESPECT!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Plonky het volgende:
Zo, mijn laatste update:
Plonky (1m84) (24,9) was 95 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 80 kg wegen -12.5
w0000t!
Ik heb een gezond BMI eindelijk. (ik woog 2 jaar geleden 104kg!!!)
De afgelopen 3 dagen lekker gesnoept, lol.. maar dat maakt niet uit. Het was het zeker waard. Ik lijn al 3 weken niet meer, en toch is er nog 2 kilo vanaf.
Ik stop met dieet club, maar jullie horen nog wel hoe het met mij gaat (misschien over 4 weken weer? wie weet)!
Veel succes iedereen, jullie kunnen het!
Denk dat dat het meeste uit maakt, jaquote:Op maandag 19 september 2005 21:19 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Het kan wel. Ik ben bijna 7 maanden bezig en ben van 125 naar 82,5 gegaan. En ik sport 5 keer in de week 1 uur. Maar misschien ligt het eraan dat ik nog jong ben en een man. Geen idee. Maar als je doorzet komt alles in orde![]()
![]()
Plonyquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:52 schreef foetre het volgende:
[..]
terwijl ik al op 40% van mijjn streefgewicht ben in een maand![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Plony
Enne: 40% van je streefgewicht is wel hééél dun hoor![]()
Bedoel je niet dat je er 40% van de kilo's die eraf moeten er af hebt?
Als het ene bijvoorbeeld zeil is en het andere tapijt oid, ligt het waarschijnlijk aan de ondergrond?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef octopussy het volgende:
omg ik ben 5 kilo lichter dan gisteren![]()
Ben 6 keer achter elkaar op de weegschaal gegaan. Gisterenochtend was ik 100.5 en vandaag 95.5. Ik heb wel mijn weegschaal verplaatst naar een andere kamer, misschien dat dat iets uitmaakt. Raar is het wel![]()
Maar als deze tendens zich voortzet dan word ik spontaan gelovig![]()
Hoi, heb je een elektronische weegschaal ? bij temperatuurverschillen kon mijn digitale weegschaal al verschillen geven van ruim 3 kilo ! , als je een digitale met menu etc hebt dan moet je misschien je leeftijd, lengte etc. opgeven, als je bij een digitale zeker wil weten dat de weegschaal goed staat.. moet je elke keer als je je gaat wegen de weegschaal ff opnieuw instellen. (als ie een menu heeft)quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef octopussy het volgende:
omg ik ben 5 kilo lichter dan gisteren![]()
Ben 6 keer achter elkaar op de weegschaal gegaan. Gisterenochtend was ik 100.5 en vandaag 95.5. Ik heb wel mijn weegschaal verplaatst naar een andere kamer, misschien dat dat iets uitmaakt. Raar is het wel![]()
Maar als deze tendens zich voortzet dan word ik spontaan gelovig![]()
Ik zou em lekker laten staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef octopussy het volgende:
Ik zal hem wel weer in een andere ruimte met laminaat zetten
En wat is je punt?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:50 schreef RealZeus het volgende:
Heeeeel verhaal.......
Ik heb eens een digitale weegschaal gehad die 'beweerde' dat ik hetzelfde bleef terwijl ik meer dan 7 kilo was aangekomen (en mijn vriend maar afvallen!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:24 schreef Pandorah het volgende:
Maar goed, ik geloof dat ik gewoon weer een analoge weegschaal ga kopen als die digitale kapot is. Dat kreng geeft gewoon binnen een minuut verschillende gewichten aan en hij geeft soms een foutmelding aan. En ja, hij staat op dezelfde plek.
ik misschien stiekem ook welquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou em lekker laten staan![]()
Ja, maar hoor es, je hoeft echt geen professor te zijn om te zien dat ik te zwaar ben. BMI of niet. En voor jou gold met een BMI van 34,3 hetzelfde. Sorry hoor, maar je maakt mij niet wijs dat je met 110 kilo bij 1m79 een mooi en goed figuur hebt. Misschien is het verschil tussen 25 en 27 redelijk marginaal en kun je dan zeggen 'kijk naar je lichaam', maar bijna 10 punten verschil is niet 'zomaar' te negeren naar mijn idee.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:50 schreef RealZeus het volgende:
IDus kijk naar wat past bij je lichaam.
Tegen wie heb je het?quote:En al die zooi van Herbalife en Slimfast,wordt je daar lichter van?
Ja,financieel wel,de enige reden dat je dan afvalt is omdat je door die zooi je eetpatroon verandert,maar dat kun je ook door op je eten te letten.
Dat vroeg ik me ook al afquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb vandaag geroeid op de roeimasjien, wel 17 kilometer! Zo, dat was m'n beweging weer
voor dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |