abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30749887
Plonky, goed joh!!!!!!!
Veel succes ermee, en ik hooop dat je het zo kan houden.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_30750345
plonky erg goed veel succes in het andere topic
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:52:53 #278
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_30751758
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Plonky het volgende:
Zo, mijn laatste update:

Plonky (1m84) (24,9) was 95 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 80 kg wegen -12.5

w0000t!

Ik heb een gezond BMI eindelijk. (ik woog 2 jaar geleden 104kg!!!)

De afgelopen 3 dagen lekker gesnoept, lol.. maar dat maakt niet uit. Het was het zeker waard. Ik lijn al 3 weken niet meer, en toch is er nog 2 kilo vanaf.

Ik stop met dieet club, maar jullie horen nog wel hoe het met mij gaat (misschien over 4 weken weer? wie weet)!

Veel succes iedereen, jullie kunnen het!
RESPECT!!!!!!
Mischien een steun voor de rest als je iets echt wil dat het ook kan .Gewoon volhouden ook al is dat moeilijk met de bijbehorende dips.Die ik overig nog niet heb gehad terwijl ik al op 40% van mijjn afvalrace ben in een maand

[ Bericht 2% gewijzigd door foetre op 20-09-2005 12:38:09 ]
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 10:57:55 #279
43556 miss_dynastie
pi_30751889
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:19 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Het kan wel. Ik ben bijna 7 maanden bezig en ben van 125 naar 82,5 gegaan. En ik sport 5 keer in de week 1 uur. Maar misschien ligt het eraan dat ik nog jong ben en een man. Geen idee. Maar als je doorzet komt alles in orde
Denk dat dat het meeste uit maakt, ja
pi_30753896
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:52 schreef foetre het volgende:

[..]

terwijl ik al op 40% van mijjn streefgewicht ben in een maand
Plony

Enne: 40% van je streefgewicht is wel hééél dun hoor
Bedoel je niet dat je er 40% van de kilo's die eraf moeten er af hebt?
pi_30753950
omg ik ben 5 kilo lichter dan gisteren
Ben 6 keer achter elkaar op de weegschaal gegaan. Gisterenochtend was ik 100.5 en vandaag 95.5. Ik heb wel mijn weegschaal verplaatst naar een andere kamer, misschien dat dat iets uitmaakt. Raar is het wel

Maar als deze tendens zich voortzet dan word ik spontaan gelovig
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:36:22 #282
66186 foetre
pi_30754348
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Plony

Enne: 40% van je streefgewicht is wel hééél dun hoor
Bedoel je niet dat je er 40% van de kilo's die eraf moeten er af hebt?
muggenzifter mierenneuker
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:37:24 #283
66186 foetre
pi_30754381
dubbel
pi_30754751
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef octopussy het volgende:
Ben 6 keer achter elkaar op de weegschaal gegaan. Gisterenochtend was ik 100.5 en vandaag 95.5. Ik heb wel mijn weegschaal verplaatst naar een andere kamer, misschien dat dat iets uitmaakt. Raar is het wel

Als het ene bijvoorbeeld zeil is en het andere tapijt oid, ligt het waarschijnlijk aan de ondergrond?
Op een harde, vlakke ondergrond is een weegschaal het nauwkeurigst.

Enne... spontaan gelovig worden is goed
pi_30759203
Nou, ik eet hetzelfde als eerder dit jaar, maar nu val ik niet meer af. Ik hang al eeuwen op zo'n 82 a 83 kilo. =S Op zich niet erg hoor, maar ik wil zo graag onder die 80 kilo en het lukt niet... *snif*
Sanity is (not) statistical
pi_30759834
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef octopussy het volgende:

Hoi, heb je een elektronische weegschaal ? bij temperatuurverschillen kon mijn digitale weegschaal al verschillen geven van ruim 3 kilo ! , als je een digitale met menu etc hebt dan moet je misschien je leeftijd, lengte etc. opgeven, als je bij een digitale zeker wil weten dat de weegschaal goed staat.. moet je elke keer als je je gaat wegen de weegschaal ff opnieuw instellen. (als ie een menu heeft)
pi_30768181
mm ja ik heb inderdaad een electronische weegschaal met menu (en vetmeting), en ik heb hem in een warmere ruimte met tapijt gelegd ipv de koudere woonkamer met laminaat.

Ik dacht al dat het zoiets moest zijn.
Ik zal hem wel weer in een andere ruimte met laminaat zetten
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 20:20:31 #288
43556 miss_dynastie
pi_30768575
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef octopussy het volgende:
Ik zal hem wel weer in een andere ruimte met laminaat zetten
Ik zou em lekker laten staan
pi_30772563
Het maakt niks uit waar je de weegschaal neerzet.. als je m maar ff opnieuw instelt voordat je gaat wegen, of je moet er gewoon voor zorgen dat ie op een plek blijft met ongeveer dezelfde huiskamertemperatuur.. zodat ie niet kan flippen door externe omstandigheden.
pi_30786298
Ik heb het topic even vluchtig doorgelezen en er vallen me een aantal dingen op:
Iedereen heeft het steeds over de BMI,dat is in de theorie wel leuk bedacht,maar in de praktijk klopt het niet.
Toen ik in januari naar de huiarts ging woog ik 110 kilo.(ik ben 1.79 lang),er moest dus wel dertig kilo af.
Toen ik in februari voor het eerst naar de dietiste ging woog ik 108 en ik vertelde haar wat de huisarts gezegd had.
Haar reactie:"Daar moet je helemaal niet naar kijken,want dat past niet bij jou lichaam.Jij hebt een massief lichaam en als jij op je ideale BMI zou zitten zou het niet lijken."

Dus kijk naar wat past bij je lichaam.

We zijn een half jaar verder en ik ben ik nu 10 kilo lichter.Mijn spieren zijn wat meer ontwikkelt,wat
weer beter lijkt omdat ik redelijk breed ben.
Waardoor ik ben afgevallen??
-Ik heb het boter op mijn brood vervangen door Becel-light.
-Ik drink vaker water i.p.v. fris.
- ik ben gaan fitnessen.
-Minder tussendoortjes

Of ik nog snoep?
Ja natuurlijk,alleen minder vaak.
Doordat je jezelf toe staat af en toe eens iets lekkers te nemen houdt je het lijnen veel makkelijker vol.

En al die zooi van Herbalife en Slimfast,wordt je daar lichter van?
Ja,financieel wel,de enige reden dat je dan afvalt is omdat je door die zooi je eetpatroon verandert,maar dat kun je ook door op je eten te letten.

Oh,ja,wat de weegschaal betreft:1 keer per maand wegen is voldoende en weeg je zelf altijd op dezelfde weegschaal omdat ze onderling verschillende waardes aangeven.
pi_30787378
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:50 schreef RealZeus het volgende:
Heeeeel verhaal.......
En wat is je punt?
Leuk hoor zo'n verhaal maar dat doen we hier al. Ik betwijfel of je het wel juist hebt doorgelezen en van mensen met een betweterig verhaal word ik een beetje moe van.

Op zich heb je gelijk met die BMI maar we moeten toch ergens een grens stellen met de Dieetclub en het (dode?) slank de zomer/winter in topics...

Maar goed, ik geloof dat ik gewoon weer een analoge weegschaal ga kopen als die digitale kapot is. Dat kreng geeft gewoon binnen een minuut verschillende gewichten aan en hij geeft soms een foutmelding aan. En ja, hij staat op dezelfde plek .

Trouwens: een struik snoeien is ook goed voor je conditie zeg. Ik heb maandag een paar uur lopen zagen omdat het kreng niet mee wilde werken (en nu zit ik onder de krassen). Ook ben ik met poweryoga begonnen en ik merk dat ik rechts soepeler ben dan links
  woensdag 21 september 2005 @ 12:40:11 #292
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30787810
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:24 schreef Pandorah het volgende:
Maar goed, ik geloof dat ik gewoon weer een analoge weegschaal ga kopen als die digitale kapot is. Dat kreng geeft gewoon binnen een minuut verschillende gewichten aan en hij geeft soms een foutmelding aan. En ja, hij staat op dezelfde plek .
Ik heb eens een digitale weegschaal gehad die 'beweerde' dat ik hetzelfde bleef terwijl ik meer dan 7 kilo was aangekomen (en mijn vriend maar afvallen! ) . Maar nee, dat is helemaal niet grappig als je daar dan achterkomt, ik ben dus behoorlijk terughoudend met die digitale weegschalen (heb zelfs een analoge ernaast staan zodat ik het (indien nodig) kan nameten

[ Bericht 1% gewijzigd door Droeke op 21-09-2005 16:02:31 ]
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 september 2005 @ 15:22:13 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30792684
Oud:
Sjeen (1m70) (29,8) was 105 kg, weegt nu 86 kg en wil graag >85 kg wegen -19

Nieuw:
Sjeen (1m70) (29,6) was 105 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag >85 kg wegen -19,5

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30794572
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou em lekker laten staan
ik misschien stiekem ook wel
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 17:14:52 #295
43556 miss_dynastie
pi_30796077
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:50 schreef RealZeus het volgende:
IDus kijk naar wat past bij je lichaam.
Ja, maar hoor es, je hoeft echt geen professor te zijn om te zien dat ik te zwaar ben. BMI of niet. En voor jou gold met een BMI van 34,3 hetzelfde. Sorry hoor, maar je maakt mij niet wijs dat je met 110 kilo bij 1m79 een mooi en goed figuur hebt. Misschien is het verschil tussen 25 en 27 redelijk marginaal en kun je dan zeggen 'kijk naar je lichaam', maar bijna 10 punten verschil is niet 'zomaar' te negeren naar mijn idee.
quote:
En al die zooi van Herbalife en Slimfast,wordt je daar lichter van?
Ja,financieel wel,de enige reden dat je dan afvalt is omdat je door die zooi je eetpatroon verandert,maar dat kun je ook door op je eten te letten.
Tegen wie heb je het?
pi_30807408
Ik heb vandaag geroeid op de roeimasjien, wel 17 kilometer! Zo, dat was m'n beweging weer voor dit jaar. =P
Sanity is (not) statistical
pi_30813894
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:

Tegen wie heb je het?
Dat vroeg ik me ook al af Een heel verhaal over hoe je gezond zou moeten afvallen en ik ken hier niemand die dat niet al wist.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 september 2005 @ 08:47:31 #298
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30814669
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb vandaag geroeid op de roeimasjien, wel 17 kilometer! Zo, dat was m'n beweging weer
voor dit jaar
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_30815666
ik heb gisteren lekker geaquarobict, gelukkig was het niet al te zwaar, want ik was best moe...
Ik denk dat ik volgende week maar een nieuw regeltje aanmaak, ongeacht het getalletje..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_30816408
Ik vraag me wel eens af of je ook calo's vebrandt als iets ontzettend veel geestelijke energie kost. Ik ben bijvoorbeeld best wel uitgeput na mijn motorlessen (heb er nu 4 gedaan), maar echt heel veel bewegen doe je niet. Het is meer dat je ontzettend geconcentreerd bent om je motor te laten doen wat jij wil, en oefeningetjes zoals slalom en noodstop. Zou wel zo eerlijk zijn als je dat ook als sporten mag beschouwen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')