Ach jij bent dan ook redelijk onwetend.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook 'grappig' kon zijn.
Uit jouw toetsenbord beschouw ik dat als een compliment.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach jij bent dan ook redelijk onwetend.
.
Wees er maar blij mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Uit jouw toetsenbord beschouw ik dat als een compliment.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/08/art0000600602D4.htmlquote:Zorgen over veiligheid metrolijn
AMSTERDAM Het GVB in Amsterdam is net als deskundigen van TNO bezorgd over de veiligheid van de Noord-Zuid-metrolijn. Die is niet berekend op aanslagen en bij brand is evacuatie uit de metrobuis onmogelijk, zo meldt de tv-zender AT5.
Volgens het GVB heeft TNO berekend dat er bij een grote brand in de tunnelbuis geen overlevenden zullen zijn. En al bij een middelgrote brand zullen er veel slachtoffers vallen, denken de experts.
Alleen al het aanbrengen van ventilatie in de tunnels zou veel levens kunnen redden, menen deskundigen. Maar volgens AT5 wil de gemeente niet opnieuw naar het veiligheidsconcept kijken.
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef du_ke het volgende:
Goed bezig. Maar dan moeten anderen dat dus ook hebben. Of is het compatible met MSN?
Het is meer gericht op spraak.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef du_ke het volgende:
Goed bezig. Maar dan moeten anderen dat dus ook hebben. Of is het compatible met MSN?
Whaha. Hebben die apen nog steeds niet geleerd van de betuwelijn? Denken ze nou echt binnen het budget te blijven? Denken ze echt dat ze op tijd klaar zijn? Denken ze echt dat die lijn rendabel is? Denken ze echt dat er geen huizen beschadigd raken? Volgens mij lijden steeds meer lokale bestuurders met grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/08/art0000600602D4.html
vreemd verhaal
online na te zien: Netwerkquote:RijnGouweLijn: nieuw spoordebacle?
Reportage over de omstreden aanleg van de RijnGouweLijn, een spoorverbinding van Gouda, dwars door Leiden, naar de kust bij Noordwijk. Het laatste deel van het traject lijkt nu al onhaalbaar, de kosten stijgen voordat er nog maar een meter is aangelegd en alom wordt getwijfeld aan de economische noodzaak. Doemt er na de Betuwelijn een nieuw spoordebacle op?
Tja dan heb je er ook geen ruk aanquote:
Nee het zijn vooral monologen op google talkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:54 schreef du_ke het volgende:
Tja dan heb je er ook geen ruk aan. En voor spraak heb ik evt al Skype
Smerige prestige objecten. Ze maken telkens dezelfde foutenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Whaha. Hebben die apen nog steeds niet geleerd van de betuwelijn? Denken ze nou echt binnen het budget te blijven? Denken ze echt dat ze op tijd klaar zijn? Denken ze echt dat die lijn rendabel is? Denken ze echt dat er geen huizen beschadigd raken? Volgens mij lijden steeds meer lokale bestuurders met grootheidswaanzin.
Netwerk had er onlangs nog een item over (over een andere lijn):
[..]
online na te zien: Netwerk
Wat een stel Tokkies zijn het toch bij elkaar, vuile liegbeesten.
ja, dat van de RGL had ik ook gezien, in de Leidse binnenstad een treinstel van 75 meter lang zou nauwe bochten moeten nemen op drukke kruispuntenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Whaha. Hebben die apen nog steeds niet geleerd van de betuwelijn? Denken ze nou echt binnen het budget te blijven? Denken ze echt dat ze op tijd klaar zijn? Denken ze echt dat die lijn rendabel is? Denken ze echt dat er geen huizen beschadigd raken? Volgens mij lijden steeds meer lokale bestuurders met grootheidswaanzin.
Netwerk had er onlangs nog een item over (over een andere lijn):
[..]
online na te zien: Netwerk
Wat een stel Tokkies zijn het toch bij elkaar, vuile liegbeesten.
Hilarisch inderdaad. Je kan met een trein niet eens een bocht maken op zo'n kruising, of je zou tig panden moeten slopen. Ongeveer 2/3 van de straat zou in beslag komen te staan van de trein met zo'n 2baans spoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja, dat van de RGL had ik ook gezien, in de Leidse binnenstad een treinstel van 75 meter lang zou nauwe bochten moeten nemen op drukke kruispunten![]()
hadden ze het nog niet gehad over de snelheid van die dingen en hoe veilig het kan remmen
was ook zo dat nergens zo veel gefietst wordt als in Leiden, het zou toch zonde zijn als dat door die tram verdrongen wordt
De betuwelijn en al die andere kansloze projecten zijn te missen als kiespijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:16 schreef du_ke het volgende:
Ach de metro in Londen was ook ooit een kansloos duur project. Maar je meot er niet aan denken dat die niet zou bestaan...
Och dat weet ik nog niet. Je hebt het nu aangelegd maar kan er een eeuw mee doen. Is die investering dan echt zo verkeerd geweest?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De betuwelijn en al die andere kansloze projecten zijn te missen als kiespijn
Volgens mij moet je het eerder zien als een soort veredelde tram. Dat moet wel passen lijkt me maar echt praktisch is anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad. Je kan met een trein niet eens een bocht maken op zo'n kruising, of je zou tig panden moeten slopen. Ongeveer 2/3 van de straat zou in beslag komen te staan van de trein met zo'n 2baans spoor. Totaal onrealistisch. En toch wil de wethouder van geen wijken weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |