abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29924154
Net weer bij het nieuws op tv, paar mensen die hun huis ofzoiets kwijt raakten door bosbranden en zaten te huilen omdat hun leven vernietigd is. Toen zei ik tegen mijn moeder, die zo stom is om in god te geloven "Waar is god nu?" En ze begon me toch een partij te schreeuwen, godverdomme zeg. Nee, dit is opeens een natuurramp. Hier kan die lieve, aardige god, die normaal altijd iedereen helpt of weet ik veel wat, niks tegen doen. Wat een idiote grafzooi
pi_29924177
pi_29924198
SEPO !111111

en nu ff lezen
pi_29924200
sepo

edit:
kanker
pi_29924215
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef darkskedar het volgende:
sepo
pi_29924217
pi_29924266
Echte gelovigen zeggen dan toch, god wilde het zo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:34:00 #8
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_29924288
T is allemaal wat met die gelovigen he?

Nou ja, ik ga ff schijten. Mzzl!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_29924290
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:32 schreef PDOA het volgende:
[afbeelding]
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:34:39 #10
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29924319
Zie mijn post in dat WFL topic.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_29924325
Kansloos... en de avatar is priceless!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:34:51 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29924326
En daar stoor jij je aan

Zolang ze mij er niet mee lastig vallen moeten mensen lekker zelf geloven wat ze willen....

Mensen die je geloof opdringen en er met je over willen praten (vooral als het vreemden zijn) terwijl jij niet gelooft en daar misschien helemaal geen zin in hebt. Die zijn pas irritant!!!!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_29924327
hij's geniaal he

pi_29924346
bij alle onverklaarbare dingen halen ze god erbij, lekker makkelijk

zijn bang voor de realiteit
Ik ga incognito door het leven..........
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:36:02 #15
120304 descendent1
pi_29924361
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef darkskedar het volgende:
hij's geniaal he

Hij's leuk...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_29924482
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef Komakie het volgende:
En daar stoor jij je aan
Ja, daar stoor ik mij aan. Ik probeer mijn moeder nog te redden van het geloven in god en al die onzinnige troep die erachter aan komt (leven na de dood) maar volgens mij is het al te laat
pi_29924549
Hoe ben je aan die avator gekomen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:42:26 #18
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_29924593
en jij bent hoe oud? 13?
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
pi_29924601
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef Lu_uK het volgende:
God wil zoveel, behalve mensen helpen die "hem" nodig hebben.
pi_29924602
Geloof is zoals het woord als zegt gebaseerd op geloof en niet op bewijs dan had het wel "feit" geheten.
Dus niet zeuren, jij gelooft niet in God een ander wel, big deal.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_29924620
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:42 schreef SnookieMJ het volgende:
en jij bent hoe oud? 13?
Nee
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:43:29 #22
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29924629
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef darkskedar het volgende:

[..]

Ja, daar stoor ik mij aan. Ik probeer mijn moeder nog te redden van het geloven in god en al die onzinnige troep die erachter aan komt (leven na de dood) maar volgens mij is het al te laat
Jammer.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29924654
Misschien wil God ons wel helemaal niet helpen maar probeert hij ons al duizenden jaren dood te krijgen omdat hij in zijn alwetendheid heeft gezien dat wij van zijn weg zijn afgedwaald.
Wat dat betreft maken we het hem nu wel erg makkelijk door te gaan vliegen en in bosrijke droge gebieden te gaan wonen of in het dal van een rivier of onder de zeespiegel in een polder.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_29924657
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:41 schreef renz0r het volgende:
Hoe ben je aan die avator gekomen
Geript, want het halve internet heeft hem al 2 jaar...
pi_29924693
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:42 schreef Deetch het volgende:
Geloof is zoals het woord als zegt gebaseerd op geloof en niet op bewijs dan had het wel "feit" geheten.
Mensen die in god geloven vervuilen de wereld met hun troep.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:45:09 #26
109065 sungaMsunitraM
pi_29924701
quote:
Nou, het feit dat iemand in iets gelooft waarvan TS 100% overtuigd dat het niet bestaat kan toch voldoende reden zijn om diegene niet voor vol aan te zien?
(tolerantie = onverschilligheid)
pi_29924729
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Geript, want het halve internet heeft hem al 2 jaar...
Inderdaad
pi_29924740
quote:
Je moet woorden niet zo letterlijk nemen.
Graag op anoniem
pi_29924765
Je hebt liever dat God hier beneden komt en ons mensjes beschermt tegen alle domme dingen die we doen en alle dingen die gewoon bij het leven horen? Doe mij maar zelfbeschikking, dank U.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_29924840
Makkelijk zat, God heeft ons in al zijn wijsheid een vrije wil gegeven zodat we zelf uitmaken waar we willen wonen, dat kan in onder aan vulkaan zijn, maar ook in de uiterwaarden van de Maas, moet je achteraf niet gaan zeuren dat je een foute keus hebt gemaakt.
pi_29924857
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:30 schreef darkskedar het volgende:
Toen zei ik tegen mijn moeder, die zo stom is om in god te geloven "Waar is god nu?"
Jij genie! Met deze redenatie bewijs je inderdaad dat God niet bestaat!

Hulde!
Krekker is de bom!
pi_29924883
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef darkskedar het volgende:

[..]

Inderdaad
Maar blijft leuk.
Yousa Wantsa Milksa?
pi_29924973
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij genie! Met deze redenatie bewijs je inderdaad dat God niet bestaat!

Hulde!
Als je niks zinnigs te zeggen hebt donder je maar op
pi_29925284
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef darkskedar het volgende:

[..]

Wat is er eigenlijk erg aan om dat soort dingen te geloven?
pi_29925295
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef darkskedar het volgende:

[..]

Als je niks zinnigs te zeggen hebt donder je maar op
Omdat ik niet met je meepraat knul?

Kom, leg me dan eens uit hoe jouw redenatie bewijst dat God niet bestaat?
Krekker is de bom!
pi_29925345
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef Liegebeest het volgende:
Makkelijk zat, God heeft ons in al zijn wijsheid een vrije wil gegeven zodat we zelf uitmaken waar we willen wonen, dat kan in onder aan vulkaan zijn, maar ook in de uiterwaarden van de Maas, moet je achteraf niet gaan zeuren dat je een foute keus hebt gemaakt.
Hmmm... waarom heb ik toch zo het gevoel dat er iets heel erg verschillend is tussen onder een vulkaan gaan wonen of in uiterwaarden enerzijds, en worden overrompeld door een bosbrand anderzijds... volgens mij zijn die eerste twee iets voor de hand liggender.... en die laatste.... nou ja, als die god (ik weiger dat met een hoofdletter te schrijven, en als ie al echt zou bestaan, zou ie dat vast zelf ook niet tof vinden) dan zo almachtig is, dan had ie daar wel ff iets tegen kunnen doen.... de wind draaien... regen brengen... zitten ze daar toch al om te springen, maar nee hoor, dat komt ook niet....
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_29925602
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Wat is er eigenlijk erg aan om dat soort dingen te geloven?
Gelovigen brengen alleen gezeik mee (mensen die bij je aan de deur komen om te zeiken over hun geloof, mensen die in de stad beginnen te schreeuwen over jesus en god) en het brengt ook geweld mee zoals blije oorlogen tussen gelovigen die het niet met hun eens zijn en mensen die uit naam van hun geloof alles en iedereen dood maken
pi_29925627
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Hmmm... waarom heb ik toch zo het gevoel dat er iets heel erg verschillend is tussen onder een vulkaan gaan wonen of in uiterwaarden enerzijds, en worden overrompeld door een bosbrand anderzijds... volgens mij zijn die eerste twee iets voor de hand liggender.... en die laatste.... nou ja, als die god (ik weiger dat met een hoofdletter te schrijven, en als ie al echt zou bestaan, zou ie dat vast zelf ook niet tof vinden) dan zo almachtig is, dan had ie daar wel ff iets tegen kunnen doen.... de wind draaien... regen brengen... zitten ze daar toch al om te springen, maar nee hoor, dat komt ook niet....
Joh, hij was sarcastisch.
Graag op anoniem
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:10:47 #39
109065 sungaMsunitraM
pi_29925650
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Omdat ik niet met je meepraat knul?

Kom, leg me dan eens uit hoe jouw redenatie bewijst dat God niet bestaat?
Daar gaat het niet om, hij doelt op het inconsequente denken van gelovigen: het een schrijven ze toe aan God, het ander noemen ze gewoon een natuurramp.
pi_29925796
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef darkskedar het volgende:

[..]

Gelovigen brengen alleen gezeik mee (mensen die bij je aan de deur komen om te zeiken over hun geloof, mensen die in de stad beginnen te schreeuwen over jesus en god) en het brengt ook geweld mee zoals blije oorlogen tussen gelovigen die het niet met hun eens zijn en mensen die uit naam van hun geloof alles en iedereen dood maken [afbeelding]
Je praat nu alleen over extremistische gelovigen. Er zijn genoeg gematigden die gewoon in alle stilte hun god eren, en voor de rest niemand ermee lastig vallen.
Bovendien zijn er ook mensen die aan je deur komen om iets te verkopen, er zijn ook mensen die op straat schreeuwen over <vul iets in>, en er worden ook oorlogen gevoerd om olie. De negatieve factoren die jij noemt worden veroorzaakt door de mens zelf, niet door geloof.
pi_29925801
wat betekend sepo?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_29925824
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, hij doelt op het inconsequente denken van gelovigen: het een schrijven ze toe aan God, het ander noemen ze gewoon een natuurramp.
Dat is wellicht een v/d redenen dat hij dit topic heeft geopend.

De reden dat hij tegen z'n moeder zei "waar is God nu?", was omdat hij middels de in zijn ogen vernuftige opmerking dacht te kunnen aantonen dat God niet bestaat.
Krekker is de bom!
pi_29925886
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:15 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Bovendien zijn er ook mensen die aan je deur komen om iets te verkopen, er zijn ook mensen die op straat schreeuwen over <vul iets in>, en er worden ook oorlogen gevoerd om olie. De negatieve factoren die jij noemt worden veroorzaakt door de mens zelf, niet door geloof.
Als niemand geloofde zou dus de helft van al dat gezeik afgelopen zijn
pi_29926021
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:17 schreef darkskedar het volgende:

[..]

Óf ze vinden gewoon een andere reden om te doen wat ze anders zouden doen
pi_29926048
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:17 schreef darkskedar het volgende:

[..]

Als jij met geloof doelt op religie: nee hoor, dan vonden de mensen die neigen naar extremisme wel weer een andere overtuiging om voor te vechten.
Krekker is de bom!
pi_29926989
Al die fundamentalisten vervoeren naar 1 groot eiland en mekaar laten afmaken!!
Yousa Wantsa Milksa?
pi_29927105
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
Al die fundamentalisten vervoeren naar 1 groot eiland en mekaar laten afmaken!!
Goed idee
pi_29927268
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef darkskedar het volgende:

[..]

Goed idee [afbeelding]
Zijn we het weer goed eens.
Yousa Wantsa Milksa?
pi_29927413
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef jarjarbinks_01 het volgende:

[..]

Zijn we het weer goed eens.
Ook eens, mits we Darkskedar meesturen. Ook zo'n extremist (anti-religies/anti Amerika), dus past er goed tussen.
Krekker is de bom!
pi_29927715
Ja ik ben ook anti-religie. Maar niet als een extremist
Ik ken Darskedar verder niet qua standpunten van wat jij noemt.
Yousa Wantsa Milksa?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:06:11 #51
109065 sungaMsunitraM
pi_29929376
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef darkskedar het volgende:
Goed idee
Welk eiland? Amerika
pi_29929512
God bestaat niet..
pi_29929657
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Welk eiland? Amerika
Nog beter idee
pi_29929748
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:
God bestaat niet..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:10:49 #55
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29931692
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:30 schreef darkskedar het volgende:
Net weer bij het nieuws op tv, paar mensen die hun huis ofzoiets kwijt raakten door bosbranden en zaten te huilen omdat hun leven vernietigd is. Toen zei ik tegen mijn moeder, die zo stom is om in god te geloven "Waar is god nu?" En ze begon me toch een partij te schreeuwen, godverdomme zeg. Nee, dit is opeens een natuurramp. Hier kan die lieve, aardige god, die normaal altijd iedereen helpt of weet ik veel wat, niks tegen doen. Wat een idiote grafzooi
[zwarte-kousen-kerk-mode-aan]
Natuurrampen bestaan niet. Dat is een straf van God, die mensen hebben blijkbaar iets fout gedaan waardoor ze nu door God gestraft worden. Hetzelfde met dat voedseltekort in Niger. Die mensen hebben wat verkeerd gedaan, God straft door de oogst te laten mislukken.

Maar wij oh zo zelfingenomen mensen moeten dan ingrijpen met voedselhulp / actie's en dergelijke. Help ze er maar weer bovenop, dat kan God weer opnieuwe beginnen. Zo blijven we bezig. Gewoon je er niet mee bemoeien en op zondag 3x naar de kerk gaan, dan blijft dat alles je bespaard en is jou plekje in het hiernamaals veilig.

Amen, en de opbrengst van deze collectie is bestemd voor mijn nieuwe 7 serie (zo sprak de dominee).
[/zwarte-kousen-kerk-mode-uit]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29931826
achja t zijn niet meer dan een stel makkelijk te beinvloeden mensen die een houvast nodig hebben, laat ze maar in de waan dat god bestaat zolang ze mij niet vervelen vind ik het wel goed
God must be an asshole, let's find him and beat the fuck out of him!
pi_29932541
Ik geloof in God
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_29932882
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef Ancientone het volgende:
achja t zijn niet meer dan een stel makkelijk te beinvloeden mensen die een houvast nodig hebben, laat ze maar in de waan dat god bestaat zolang ze mij niet vervelen vind ik het wel goed
Tussen zowel gelovigen als ongelovigen heb je mensen die makkelijk te beinvloeden zijn.

Ook onder de ongelovige schreeuwertjes die roepen dat alle gelovigen domme sukkels zijn zitten meelopers. Mensen die wel hard bleren dat 'zij tenminste zelfstandig denken', maar in de praktijk gewoon achter de heersende opinie aanlopen.

En niet elke gelovige is een makkelijk te beinvloede goedgelovige sukkel, genoeg gelovigen voor wie het geloof een bewuste keus is geweest, gelovigen die kunnen beargumenteren waarom ze geloven.

Of God in welke vorm dan ook wel of niet bestaat is hierbij irrelevant, het gaat mij om de reden waarom iemand een bepaalde visie aanhangt.
Krekker is de bom!
pi_29933043
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:44 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Tussen zowel gelovigen als ongelovigen heb je mensen die makkelijk te beinvloeden zijn.

Ook onder de ongelovige schreeuwertjes die roepen dat alle gelovigen domme sukkels zijn zitten meelopers. Mensen die wel hard bleren dat 'zij tenminste zelfstandig denken', maar in de praktijk gewoon achter de heersende opinie aanlopen.

En niet elke gelovige is een makkelijk te beinvloede goedgelovige sukkel, genoeg gelovigen voor wie het geloof een bewuste keus is geweest, gelovigen die kunnen beargumenteren waarom ze geloven.

Of God in welke vorm dan ook wel of niet bestaat is hierbij irrelevant, het gaat mij om de reden waarom iemand een bepaalde visie aanhangt.
Uiteraard heeft iedereen wel een reden, dat neemt echter niet weg dat het gewoonweg raar is om in iets of iemand te geloven waarvan nogsteeds bewezen moet worden dat het bestaat.

Natuurlijk is het makkelijk te verklaren aangezien iedereen een houvast zoekt en in dat opzicht is vrijwel iedereen hetzelfde, je gelooft wel of niet, de ene gelovige wat meer als de andere afhankelijk van je "needs"
pi_29937840
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef Ancientone het volgende:

[..]

Uiteraard heeft iedereen wel een reden, dat neemt echter niet weg dat het gewoonweg raar is om in iets of iemand te geloven waarvan nogsteeds bewezen moet worden dat het bestaat.

...
Je kunt niet in iets geloven als al bewezen is dat t bestaat, dan ís t immers gewoon zo. Essentie van iets geloven is juist dat je denk t waar is zonder dat het bewezen is
pi_29938007
Ervan uitgaan dat het bestaat en er dus blind op vertrouwen dat datgene je zal helpen in moeilijke tijden is ronduit achterlijk.

God bestaat niet, allah is nep, en weet ik welke goden nog meer zouden moeten bestaan zijn ook een leugen. Alles wat er met je gebeurt is door eigen toedoen of iets wat zowiezo zou gaan gebeuren.
Er zit heus geen kerel ergens in kamertje iedereen door zijn leven te gidsen.

Totdat ik omonstotelijk bewijs krijg dat god bestaat, vind ik iedereen die erin geloofd idioot
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:58:20 #62
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_29938579
God en al zijn verschijningen zijn wat de mensen er zelf maken. Met nadruk op zijn, want ze zijn er wel. Er geloven mensen in dus het bestaat, al is het een illusie waar ze in geloven. Illusies zijn ook.

Overigens vind ik mensen die zeiken over mensen die in God geloven nog veel vervelender dan mensen die wel in God geloven.

Aldus een heiden.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_29939363
Edward Witten een van de leidende figuren binnen de quantum-mechanica, mede-ontwikkelaar van de superstring theorie, een van de slimste wiskundigen ter wereld en jood, kreeg in een interview de vraag: 'hoe kunt u in God geloven als u in uw werk bezig bent met het ontleden van het universum tot op het kleinste niveau?'

Zijn korte en bondige antwoord: 'mijn geloof staat los van mijn werk.'

Veel meer valt er inderdaad niet over te zeggen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:16:04 #64
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_29939452
Maar de quantum-mechanica beweert toch ook dat als iets niet te zien is het er niet is?

Zoals dat een boom niet omgevallen is tot dat er iemand is om het te zien.
pi_29939861
Quantum mechanica is een onderdeel van natuurkunde.

Ik denk dat je filosofie bedoeld. Daarin wordt inderdaad ontzettend veel gewauweld over zaken als: 'maakt een vallende boom geluid als er niemand in de buurt is om het te horen?'
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:30:00 #66
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_29940107
Quantum mechanica is een onbegrijpelijke brok natuurkunde waar enkel over gefilosofeerd wordt. Ze proberen dingen en die blijken dan te kloppen maar ze kunnen de theorieen verder niet toepassen. Desondanks is het vallende boom verhaal wel degelijk in issue binnen het hele quantum gebeuren.
pi_29940761
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Electrocute het volgende:
Quantum mechanica is een onbegrijpelijke brok natuurkunde waar enkel over gefilosofeerd wordt. Ze proberen dingen en die blijken dan te kloppen maar ze kunnen de theorieen verder niet toepassen. Desondanks is het vallende boom verhaal wel degelijk in issue binnen het hele quantum gebeuren.
Immers, geen oren in de buurt is niemand die het kan horen he hihi. Trillingen moeten immers ook nog omgezet worden zoals in de hersenpan gebeurt hihi
Krekker is de bom!
pi_29945202
FUCK ALLES WAT MET GOD TE MAKEN HEEFT,
Respect voor wetenschapsforum.nl
pi_29945314
God
De hemel is het product van de mens en ik geloof er absoluut niet in. Er komen teveel vragen bovendrijven als ik vraag waar die hemel is, is het daar dan niet stampvol met al die overledenen,waarom nog een leven op aarde als de hemel beter is etc etc etc...
pi_29945400
Geplaatst: Wo 15 Jun 05, 12:59 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik geloof in de BIG-BANG!(KNATS!)
Aangezien je niet zeker weet waar een atoom of molecul zich bevindt is er niet aan gerekent door iemand die de bigbang geeft ingecalculeert en alles wat we doen is dus neit voor bestemd.
Alles wat er gebeurt is dus vanaf dat moment te verklaren met natuurwetten.
Maar die zijn nu nog niet volledig. maar goed.
Alles valt te verklaren.
daarom denk ik ook dat als je dood bent , je niet meer bent.
gewoon nergens. ook niet zwart, nee je hebt geen bewustzijn meer.
Omdat leven na de dood niet te verklaren is denk ik dus ook niet dat het zal gebeuren. En als een bacterie dood gaat, heeft dat dan ook een leven na de dood?

Ik vindt gewoon leven na de dood erg onwaarschijnlijk. en ik geloof er daarom niet in.
pi_29945423
POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-POEP-

OP

MENSEN DIE GELOVEN IN BULLSHIT ALS DIE STOMME VERZONNEN GOD/ALLAH
pi_29946096
Alle wc's in de wereld richting Mekka zetten
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:17:51 #73
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_29946177

[ Bericht 83% gewijzigd door Karzeuler op 25-08-2005 11:21:08 ]
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_29948120
Vrouwtje: "Oh je ik heb 3 kinderen doodgereden omdat ik met drank achter het stuur zat, dit is een les van God en ik ga nooit meer alcohol drinken."

Nee DOOS je reed 3 onschuldige kinderen dood omdat je dronken was, niet omdat je waanidee je een lesje wilde leren.

Gelovigen zijn bang voor de realiteit.

Dus!

/generaliseren mode off
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:48:49 #75
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_29948201
Goh, een religie-bash-topic, die was zeker nog nooit geopend in klaagbaak
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_29948345
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:42 schreef Blue-eagle het volgende:
Vrouwtje: "Oh je ik heb 3 kinderen doodgereden omdat ik met drank achter het stuur zat, dit is een les van God en ik ga nooit meer alcohol drinken."

Nee DOOS je reed 3 onschuldige kinderen dood omdat je dronken was, niet omdat je waanidee je een lesje wilde leren.

Gelovigen zijn bang voor de realiteit.

Dus!

/generaliseren mode off
Welke realiteit? Jouw realiteit of die van hun?

Verder raakt je voorbeeld sowieso kant noch wal en spreek je jezelf nog bijna tegen ook. De persoon ziet immers toch ook in dat ze de kinderen dood reed omdat ze met drank op achter het stuur kroop.

Dat ze hier lering uit trekt is alleen maar goed en of ze deze 'extreme les' toeschrijft aan God of de samenloop van omstandigheden is totaal irrelevant.
Krekker is de bom!
pi_29952601
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vast wel.
Maar blijft mooi.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:50:19 #78
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29952668
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:32 schreef PDOA het volgende:
[afbeelding]
:D:D:D
pi_29970327
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
Heb nog geen enkele goeie bash gezien hier
pi_29972362
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Heb nog geen enkele goeie bash gezien hier
God is een lelijke zeug.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:46:00 #81
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_29981388
Boek van Job, hoop domme mensen zeg, als je een religie aanvalt doe het dan at least onderbouwd,.. ik geloof ook niet in God.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_29982978
Waarom krijgt God overal de schuld van , terwijl we het allemaal zelf doen ?!? Ze geloven niet in maar geven God wel de schuld.. right...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:19:26 #83
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_29983732
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:36 schreef HRR het volgende:
Waarom krijgt God overal de schuld van , terwijl we het allemaal zelf doen ?!? Ze geloven niet in maar geven God wel de schuld.. right...
Ja, dat vind ik nu ook
ookal wil ik hiermee niet zeggen dat ik me meteen achter de EO schaar, want ik heb daar ook wel weer wat op en aan merkingen over, maar ik iriteer me altijd mateloos aan die hersenloze opmerkingen als "Als er een god bestaat, waarom is er dan zoveel ellende". Mensen die zulk soort vage keelgeluiden produceren, neem ik al bij voorbaat niet serieus. Die moeten eerst nadenken eer ze hun muil opentrekken.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:45:46 #84
118363 Jesusisalive
http://www.beready.nl
pi_29996228
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:36 schreef HRR het volgende:
Helemaal mee eens
http://www.beready.nl Jezus leeft en komt snel!!!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:50:09 #85
118212 r4uz
Die 4 moet een a voorstellen.
pi_30027151
De TS neemt tenminste wel een duidelijk standpunt in.
http://www.xs4all.nl/~burter/ &lt;-- mijn liedjes.
pi_30027993
[bash] ALS God al bestaat is het echt een triest mannetje, afmaken die schoft, iets beginnen en dan niet afmaken.. Aan het kruis ermee! [/bash]

Maar wat ik wou zeggen, iedereen had zoveel jaar geleden een groot lulverhaal aan elkaar kunnen maken en dan een beetje voor de hand liggende dingen doen etc en al die crap,

en aangezien en toen niet veel mensen konden schrijven en al die dingen, laat staan ook maar enige vorm van studie hadden meegemaakt zijn ze natuurlijk vele malen makkelijker te beinvloeden dan de mensen van nu. Waarschijnlijk kon je die mensen vanalles wijsmaken omdat ze simpelweg dom waren en dus had je ze net zo goed kunnen vertellen dat parkietjes heilig waren dat hadden we die nu waarschijnlijk vereerd

Maar wat ik wil zeggen, kom maar eens met getuigen en niet die door de rijkere wel geeduceerde mensen uit die tijd die alleen maar op geld en macht uit waren.... (als ik in die tijd veel invloed had gehad en zo'n boek inelkaar had laten zetten dan was ik waarschijnlijk jezus geweest )

Game on!

(mocht je het met iets niet eens zijn dat is dat jou probleem, zo zie ik het, mijn mening...)
pi_30038051
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:23 schreef Ancientone het volgende:
[bash] ALS God al bestaat is het echt een triest mannetje, afmaken die schoft, iets beginnen en dan niet afmaken.. Aan het kruis ermee! [/bash]

Maar wat ik wou zeggen, iedereen had zoveel jaar geleden een groot lulverhaal aan elkaar kunnen maken en dan een beetje voor de hand liggende dingen doen etc en al die crap,

en aangezien en toen niet veel mensen konden schrijven en al die dingen, laat staan ook maar enige vorm van studie hadden meegemaakt zijn ze natuurlijk vele malen makkelijker te beinvloeden dan de mensen van nu. Waarschijnlijk kon je die mensen vanalles wijsmaken omdat ze simpelweg dom waren en dus had je ze net zo goed kunnen vertellen dat parkietjes heilig waren dat hadden we die nu waarschijnlijk vereerd

Maar wat ik wil zeggen, kom maar eens met getuigen en niet die door de rijkere wel geeduceerde mensen uit die tijd die alleen maar op geld en macht uit waren.... (als ik in die tijd veel invloed had gehad en zo'n boek inelkaar had laten zetten dan was ik waarschijnlijk jezus geweest )

Game on!

(mocht je het met iets niet eens zijn dat is dat jou probleem, zo zie ik het, mijn mening...)
Mensen die niet kunnen lezen schrijven ? In de tijd van Jezus had je de Schriftgeleerde ,die dus de wetten van Mozes , en het oude testament leerde.En die dachten dus dat je door werken kon worden gered , maar wat uiteindelijk dus niet zo is , maar door Jezus' bloed. maar dat terzijde.

En mensen die geen studie hadden ed ? kweet niet hoor , maar aangezien nog geen computers hadden wil nog niet zeggen dat ze dom waren ? Ik denk wanneer je over 2000 jaar (als de mensheid dat ooit zal halen) terug kijkt , dat je dan denkt dat we nu dom waren , omdat we nu niet .... hebben. Dus ik vind de vergelijking wat je stelt heel dom qua . dom zijn = geloven :S

Wat je op dit moment ook vergeet zijn de wonderen die nu deze dag gebeuren, heel veel denken dat dat vroeger was (wanneer ze trouwens geloven dat er vroeger wonderen gebeurde)en niet van deze tijd is . Maar ik kan je 100% verzekeren , wonderen gebeuren hier , nu !

Maar ok .

Wat ik btw ook denk , dat mensen , wanneer ze naar geloven / kerken gaan kijken. naar de (no offense) Zwaardere kerken kijken ,waar je dus in banken zit , niets zegt , 1 orgel hebt ed. En die zien nogsteeds die schijnheilige personen die 's zondags naar de kerk gaan ,maar door de weeks.. (en nu wil ik niet zeggen dat iedereen zo is , maar over het algemeen bij de zwaardere kerken).

Maar wanneer je nou naar een Evangelische gemeente / baptisten / andere vormen gaat kijken , zal je verbaast staan wat daar gebeuren. Mensen die ziek zijn worden genezen ed.

my 2 cents
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:35:44 #88
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30038083
god
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:02:18 #89
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_30051410
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef HRR het volgende:En die dachten dus dat je door werken kon worden gered , maar wat uiteindelijk dus niet zo is , maar door Jezus' bloed.
Ik denk dat veel Fokkers zonder christelijke achtergrond hier niks van begrijpen en aan iets heel anders denken dan dat jij bedoelt.
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:06:45 #90
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_30051469
Mensen die proberen te denken als die heikneuters 2000 jaar geleden
Over het water lopen, bramenstruiken die spontaan ontbranden
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:14:07 #91
120304 descendent1
pi_30130902
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

God is een lelijke zeug.
pi_30131449
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:04 schreef Koalabier het volgende:
Geplaatst: Wo 15 Jun 05, 12:59 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik geloof in de BIG-BANG!(KNATS!)
Aangezien je niet zeker weet waar een atoom of molecul zich bevindt is er niet aan gerekent door iemand die de bigbang geeft ingecalculeert en alles wat we doen is dus neit voor bestemd.
Alles wat er gebeurt is dus vanaf dat moment te verklaren met natuurwetten.
Maar die zijn nu nog niet volledig. maar goed.
Alles valt te verklaren.
daarom denk ik ook dat als je dood bent , je niet meer bent.
gewoon nergens. ook niet zwart, nee je hebt geen bewustzijn meer.
Omdat leven na de dood niet te verklaren is denk ik dus ook niet dat het zal gebeuren. En als een bacterie dood gaat, heeft dat dan ook een leven na de dood?

Ik vindt gewoon leven na de dood erg onwaarschijnlijk. en ik geloof er daarom niet in.
Moest je al deze taalfouten nou echt herhalen? .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:07:12 #93
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30132822
Feyenoord!!! * Barça
pi_30133675
Die mensen moeten toch zelf weten of ze in God geloven of niet? Hebben jullie toch niks mee te maken? Zolang die mensen jullie er niet mee lastigvallen iig, zoals extremisten, dan mag je ze haten ja...

Maja, respecteer de mening van een ander.. Dus ook zijn geloof..

Zelf geloof ik ook absoluut niet en ik heb er ook helemaal niks mee, maar als mensen dat willen heb ik er geen problemen mee..
  donderdag 12 april 2007 @ 17:26:54 #95
170036 Klit
In medio virtus
pi_48261132
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef Lu_uK het volgende:
God heeft er wel mooi voor gezord dat deze mensen heelhuids uit dat huis zijn gekomen.
Dacht je dat dat ook zonder Hem was gelukt?

Voor alle dingen die gebeuren is een reden, alleen wij kunnen alle redenen (nog) niet bevatten.
Als er geen reden zou zijn, waarom zouden bepaalde dingen anders gebeuren?
Laedere facile, mederi difficile
  donderdag 12 april 2007 @ 17:30:30 #96
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_48261247
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:26 schreef Klit het volgende:

[..]

God heeft er wel mooi voor gezord dat deze mensen heelhuids uit dat huis zijn gekomen.

Voor alle dingen die gebeuren is een reden, alleen wij kunnen alle redenen (nog) niet bevatten.
Als er geen reden zou zijn, waarom zouden bepaalde dingen anders gebeuren?
Waarom zou er voor alle dingen die gebeuren een reden moeten zijn?
There IS no global warming -- The Matrix
pi_48261345
Maar God houdt van iedereen (L)
  donderdag 12 april 2007 @ 17:34:36 #98
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_48261351
Mensen willen dat overal iets achter zit i.p.v. natuurlijke selecties/dingen/brandstichting oid.
Wat is nou handiger dan een onzichtbare dude die je overal de schuld van kan geven?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 12 april 2007 @ 17:35:34 #99
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_48261378
Pissed Catholic Mother

http://www.youtube.com/watch?v=P8Aq00yJSxo

[ Bericht 16% gewijzigd door Smoked op 12-04-2007 17:41:02 ]
There IS no global warming -- The Matrix
  donderdag 12 april 2007 @ 17:36:47 #100
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48261416
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:26 schreef Klit het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt hebben ze gewoon hard genoeg gerend. Op hun aardse down to earth voeten, wel te verstaan.
Da's instinct, hè, wegrennen voor gevaar. Dat bestond al voor ze God ooit verzonnen hadden. Maar als jij het aan hem toe wilt schrijven, be my guest. Ieder z'n geloof, hoor.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')