Hij's leuk...quote:
Ja, daar stoor ik mij aan. Ik probeer mijn moeder nog te redden van het geloven in god en al die onzinnige troep die erachter aan komt (leven na de dood) maar volgens mij is het al te laatquote:
God wil zoveel, behalve mensen helpen die "hem" nodig hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef Lu_uK het volgende:
Echte gelovigen zeggen dan toch, god wilde het zo
Jammer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef darkskedar het volgende:
[..]
Ja, daar stoor ik mij aan. Ik probeer mijn moeder nog te redden van het geloven in god en al die onzinnige troep die erachter aan komt (leven na de dood) maar volgens mij is het al te laat![]()
Mensen die in god geloven vervuilen de wereld met hun troep.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:42 schreef Deetch het volgende:
Geloof is zoals het woord als zegt gebaseerd op geloof en niet op bewijs dan had het wel "feit" geheten.
Dus niet zeuren, jij gelooft niet in God een ander wel, big deal.
Nou, het feit dat iemand in iets gelooft waarvan TS 100% overtuigd dat het niet bestaat kan toch voldoende reden zijn om diegene niet voor vol aan te zien?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:42 schreef Deetch het volgende:
Geloof is zoals het woord als zegt gebaseerd op geloof en niet op bewijs dan had het wel "feit" geheten.
Inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Geript, want het halve internet heeft hem al 2 jaar...
Je moet woorden niet zo letterlijk nemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:42 schreef Deetch het volgende:
Jij genie! Met deze redenatie bewijs je inderdaad dat God niet bestaat!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:30 schreef darkskedar het volgende:
Toen zei ik tegen mijn moeder, die zo stom is om in god te geloven "Waar is god nu?"
Als je niks zinnigs te zeggen hebt donder je maar opquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij genie! Met deze redenatie bewijs je inderdaad dat God niet bestaat!
Hulde!![]()
![]()
Wat is er eigenlijk erg aan om dat soort dingen te geloven?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef darkskedar het volgende:
[..]
Ja, daar stoor ik mij aan. Ik probeer mijn moeder nog te redden van het geloven in god en al die onzinnige troep die erachter aan komt (leven na de dood) maar volgens mij is het al te laat![]()
Omdat ik niet met je meepraat knul?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef darkskedar het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt donder je maar op![]()
Hmmm... waarom heb ik toch zo het gevoel dat er iets heel erg verschillend is tussen onder een vulkaan gaan wonen of in uiterwaarden enerzijds, en worden overrompeld door een bosbrand anderzijds... volgens mij zijn die eerste twee iets voor de hand liggender.... en die laatste.... nou ja, als die god (ik weiger dat met een hoofdletter te schrijven, en als ie al echt zou bestaan, zou ie dat vast zelf ook niet tof vinden) dan zo almachtig is, dan had ie daar wel ff iets tegen kunnen doen.... de wind draaien... regen brengen... zitten ze daar toch al om te springen, maar nee hoor, dat komt ook niet....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef Liegebeest het volgende:
Makkelijk zat, God heeft ons in al zijn wijsheid een vrije wil gegeven zodat we zelf uitmaken waar we willen wonen, dat kan in onder aan vulkaan zijn, maar ook in de uiterwaarden van de Maas, moet je achteraf niet gaan zeuren dat je een foute keus hebt gemaakt.
Gelovigen brengen alleen gezeik mee (mensen die bij je aan de deur komen om te zeiken over hun geloof, mensen die in de stad beginnen te schreeuwen over jesus en god) en het brengt ook geweld mee zoals blije oorlogen tussen gelovigen die het niet met hun eens zijn en mensen die uit naam van hun geloof alles en iedereen dood makenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk erg aan om dat soort dingen te geloven?
Joh, hij was sarcastisch.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Hmmm... waarom heb ik toch zo het gevoel dat er iets heel erg verschillend is tussen onder een vulkaan gaan wonen of in uiterwaarden enerzijds, en worden overrompeld door een bosbrand anderzijds... volgens mij zijn die eerste twee iets voor de hand liggender.... en die laatste.... nou ja, als die god (ik weiger dat met een hoofdletter te schrijven, en als ie al echt zou bestaan, zou ie dat vast zelf ook niet tof vinden) dan zo almachtig is, dan had ie daar wel ff iets tegen kunnen doen.... de wind draaien... regen brengen... zitten ze daar toch al om te springen, maar nee hoor, dat komt ook niet....
Daar gaat het niet om, hij doelt op het inconsequente denken van gelovigen: het een schrijven ze toe aan God, het ander noemen ze gewoon een natuurramp.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat ik niet met je meepraat knul?![]()
Kom, leg me dan eens uit hoe jouw redenatie bewijst dat God niet bestaat?
Je praat nu alleen over extremistische gelovigen. Er zijn genoeg gematigden die gewoon in alle stilte hun god eren, en voor de rest niemand ermee lastig vallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef darkskedar het volgende:
[..]
Gelovigen brengen alleen gezeik mee (mensen die bij je aan de deur komen om te zeiken over hun geloof, mensen die in de stad beginnen te schreeuwen over jesus en god) en het brengt ook geweld mee zoals blije oorlogen tussen gelovigen die het niet met hun eens zijn en mensen die uit naam van hun geloof alles en iedereen dood maken [afbeelding]
Dat is wellicht een v/d redenen dat hij dit topic heeft geopend.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, hij doelt op het inconsequente denken van gelovigen: het een schrijven ze toe aan God, het ander noemen ze gewoon een natuurramp.
Als niemand geloofde zou dus de helft van al dat gezeik afgelopen zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:15 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Bovendien zijn er ook mensen die aan je deur komen om iets te verkopen, er zijn ook mensen die op straat schreeuwen over <vul iets in>, en er worden ook oorlogen gevoerd om olie. De negatieve factoren die jij noemt worden veroorzaakt door de mens zelf, niet door geloof.
Óf ze vinden gewoon een andere reden om te doen wat ze anders zouden doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:17 schreef darkskedar het volgende:
[..]
Als niemand geloofde zou dus de helft van al dat gezeik afgelopen zijn![]()
Als jij met geloof doelt op religie: nee hoor, dan vonden de mensen die neigen naar extremisme wel weer een andere overtuiging om voor te vechten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:17 schreef darkskedar het volgende:
[..]
Als niemand geloofde zou dus de helft van al dat gezeik afgelopen zijn![]()
Goed ideequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
Al die fundamentalisten vervoeren naar 1 groot eiland en mekaar laten afmaken!!
Ook eens, mits we Darkskedar meesturen. Ook zo'n extremist (anti-religies/anti Amerika), dus past er goed tussen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
[..]
Zijn we het weer goed eens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |