Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:01 schreef ankepanke het volgende:
wat een vrouwvriendelijkheid zeg...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:02 schreef Het_Biertje het volgende:
zolang er geen bier misbruikt wordt, vind ik het best
Tsja als je het typerend vind. Ze is wel beetje een dom schaap, en dan is soms de harde manier wel beter. Maar zo aan de stemmen te horen. Gaat m'n kameraad haar maar teleurstellen. Wetende dat ze gered is door mensen van Fok!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Lucille het volgende:
Wel typisch trouwens dat je het erg vindt dat ze met elke kerel het nest in duikt, maar als je haar wilt vernederen doe je eigenlijk hetzelfde. Beetje dubbele moraal dus.
dudequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef Grimli het volgende:
geef maar toe je bent gewoon jaloers op je kameraad
Iedereen op deze forum is eigenlijk zielig.. Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef aidyl het volgende:
Flinke kerel hoor, Ik vind je gewoon zielig
Idem.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef oegaboega het volgende:
[..]
Iedereen op deze forum is eigenlijk zielig.. Ik ook![]()
het is dit forum, geen deze....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef oegaboega het volgende:
[..]
Iedereen op deze forum is eigenlijk zielig.. Ik ook![]()
Precies. Waarom zou je haar vernederen? Je bent niet alleen jaloers op je kameraad maar sowieso op het feit dat zij iedereen kan neuken en jij niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef Grimli het volgende:
geef maar toe je bent gewoon jaloers op je kameraad
En dat baseer je op ? Helderziendheid?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Precies. Waarom zou je haar vernederen? Je bent niet alleen jaloers op je kameraad maar sowieso op het feit dat zij iedereen kan neuken en jij niet.
Dat je nèt zo'n grote slet bent als je 'r zo(iets) (aan)doet,quote:
Nee, op je "homepage" en je sig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
[..]
En dat baseer je op ? Helderziendheid?![]()
We doen het ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:22 schreef la-nina het volgende:
[..]
Dat je nèt zo'n grote slet bent als je 'r zo(iets) (aan)doet,
Of iedere knul die op dat meiske kruipt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef oegaboega het volgende:
denk dat jaloezie er niks mee te maken heeft.. maar vindt het eigenlijk walgelijk dat een meid van 16 jaar al elke kerel bij langs gaat.. Jeugd van tegenwoordig![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:02 schreef Het_Biertje het volgende:
zolang er geen bier misbruikt wordt, vind ik het best
Of ze is gewoon boos en zoekt een ander die wel wil.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
Gewoon niet neuken en de eer aan jezelf houden. En keihard in dr gezicht zeggen dat je geen wijf neukt die al de halve stad afgewerkt heeft![]()
![]()
Dan ben je ook waar je wezen moet --> ze gaat nadenken over waar ze mee bezig is.
Ik ben paranormaal begaafd ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
[..]
En dat baseer je op ? Helderziendheid?![]()
Bespeur ik hier enige feministische frustratie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of iedere knul die op dat meiske kruipt...
Maar hej, die zijn stoer en niet walgelijk.
hahaha das nouw een leuke reactiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef Developersrus het volgende:
Die is er vroeg bij....Ikzou zeggen: Achter het raam met die meid! Dan dient ze nog een maatschappelijk nut...
en TOCH is ze dan beledigd en gaat ze nadenken eroverquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:26 schreef Dirman het volgende:
[..]
Of ze is gewoon boos en zoekt een ander die wel wil.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben paranormaal begaafd ja.
Nee, gezonde psychologische kennis.
pff. Wie heeft het hier over internet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:35 schreef Quannum het volgende:
Doe dat, film het en zet het op internet. Dan hoop ik dat al je persoonlijke gegevens op het net komen te staan en dat je net zoals die Michael whatshisname je huis niet meer uitdurft.
trieste lul
Ja inderdaad, talpa wil het ook wel uitzenden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:40 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
[..]
pff. Wie heeft het hier over internet?![]()
michael wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:35 schreef Quannum het volgende:
Doe dat, film het en zet het op internet. Dan hoop ik dat al je persoonlijke gegevens op het net komen te staan en dat je net zoals die Michael whatshisname je huis niet meer uitdurft.
trieste lul
Moraalridder.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:01 schreef Lucille het volgende:
Kick je daar nu op, dat je iemand kan vernederen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:05 schreef iteejer het volgende:
Een beetje een 'Ze moet doen wat ik vind dat goed is, anders zullen we haar wel ff mores leren' - mentaliteit. Net als de mentaliteit van die moslim-fundmentalisten, of de christen-fundamentalisten.
Onverdraagzaam de eigen opvattingen opdringen. Waarom mag een ieder niet leven zoals hij/zij leven wil? Onvolwassen typetjes met grootheidswaanzin.
dit zegt meer over jou dan over haar.......quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
Ok zit als volgt. Kameraad en ik kennen een 16jarig sletje. Die duikt voor het minste met een kerel het bed in. Met als gevolg dat ze een repupatie als hoer heeft etc, en leuke kans op soa's natuurlijk![]()
Nu wil ze met die kameraad neuken. Nu hebben wij zoiets van? ok gaan we haar wakker schudden dat ze keer moet kappen. Of gewoon keihard vernederen door op de webcam te zetten ?
![]()
Graag jullie reacties
Als dit toch niet goeie subforum is, dan verplaats m maar.![]()
Ik ook niet. Gadverdamme, hebben die mensen geen besef van wat ze die meid hiermee aandoen?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:47 schreef shine87 het volgende:
haar vernederen omdat jij vind dat ze teveel met neukt met te veel mannen vind ik triest, zeer treist.
laatst nog een filmpje gezien waarin dat gebeurde... ik zie de humor er niet van in.
Waarom moeten jullie degenen zijn die haar wakker schudden? Is ze je zusje ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
Nu wil ze met die kameraad neuken. Nu hebben wij zoiets van? ok gaan we haar wakker schudden dat ze keer moet kappen.
Waarom reageer jij dan??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Ex-Marinier het volgende:
HAHAHA wat een aandacht gaat er hier naar een "sletje" en haar vriendjes
Jongens jullie kennen het hele stel niet, laat ze dat daar zelf oplossen, die jongens snappen zelf hoop ik ook al dat een topic starten met zo'n OP opzich al triest is..
Gegroet addergebroed.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Ex-Marinier het volgende:
HAHAHA wat een aandacht gaat er hier naar een "sletje" en haar vriendjes
Jongens jullie kennen het hele stel niet, laat ze dat daar zelf oplossen, die jongens snappen zelf hoop ik ook al dat een topic starten met zo'n OP opzich al triest is..
Gegroet addergebroed.
OT:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Hyperdude het volgende:
Het "Wannabe Pauper" in je sig. kan je wel veranderen in Pauper![]()
On-Topic:
Is ze lekker?![]()
Ook die arme kerel moet met zijn hersens denken en niet met zijn lul. Gewoon een condoom gebruiken dus! Jezus, zelfs als je het voor het eerst doet weet je toch dat er een kans is op een soa?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef oegaboega het volgende:
naja..
of zon meid die neukt een beetje erop los en neemt allerlij soa's mee en dan zit er een keer een jongen ertussen die het voor het eerst doet of die niks er vanaf weet wat die meid allemaal doet met andere jongens.. en dan heeft zon arme kerel ook een soa..
Waarom moet je nu ineens persoonlijk worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef erodome het volgende:
Erg he een meisje die met iedereen het bed in duikt en met jou niet....
Sommige mensen besseffen pas dat ze triest zijn als je zelf ook een trieste (eigenlijk een nog triestere) actie tegen ze hebt gepleegd.quote:Sneu om te gaan vernederen, hoe triest ben je dan, dan zet je jezelf op een nog lager nivo dan dat je van haar vindt...
Jij snapt hetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom moet je nu ineens persoonlijk worden?
[..]
Sommige mensen besseffen pas dat ze triest zijn als je zelf ook een trieste (eigenlijk een nog triestere) actie tegen ze hebt gepleegd.
Ik zelf zou haar wellicht niet vernederen, want zo ben ik niet, maar vroeg of laat valt ze toch wel op d'r bek. Daarom kan ik me wel voorstellen dat er jongens zijn die haar eens een lesje willen leren. Dat is denk ik ook de enige manier om haar dat slettengedrag af te leren. Want als je erover gaat praten worden die meiden direct weer persoonlijk, zoals al is gebleken in dit topic.
Dat is ook niet normaal, dan ben je een mannelijke sletquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:47 schreef shine87 het volgende:
...stel een jongen neukt erop los (wat wel normaal is, beetje vreemd niet)
En waarom zou ze dat gedrag af moeten leren dan, omdat jij en je maatjes dat vinden???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom moet je nu ineens persoonlijk worden?
[..]
Sommige mensen besseffen pas dat ze triest zijn als je zelf ook een trieste (eigenlijk een nog triestere) actie tegen ze hebt gepleegd.
Ik zelf zou haar wellicht niet vernederen, want zo ben ik niet, maar vroeg of laat valt ze toch wel op d'r bek. Daarom kan ik me wel voorstellen dat er jongens zijn die haar eens een lesje willen leren. Dat is denk ik ook de enige manier om haar dat slettengedrag af te leren. Want als je erover gaat praten worden die meiden direct weer persoonlijk, zoals al is gebleken in dit topic.
Gaat heen zeg, ik heb vele mensen geneukt in mijn leven en zal er nog vele neuken voordat mijn leven over is, nog nooit heb ik een soa gehad...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef oegaboega het volgende:
naja..
of zon meid die neukt een beetje erop los en neemt allerlij soa's mee en dan zit er een keer een jongen ertussen die het voor het eerst doet of die niks er vanaf weet wat die meid allemaal doet met andere jongens.. en dan heeft zon arme kerel ook een soa.. Ik vindt je moet gewoon 1 meid opzoeken en daar bij blijven!! kan natuurlijk verkeerd gaan en dan ga je gewoon een andere meid zoeken ofcourse.. En van die meiden/jongens die er maar erop los neuken die mogen van mij keihard verneukt worden.. jaja ook doormiddel van een filmpje op internet.. moeten ze maar beter nadenken hoor.. ze kunnen ook met die fratsen de leven van iemand verpesten die het wel allemaal serieus neemt. Maarja daar denken ze niet bij na.. het enigste wat zij willen is om hun eigen behoeftes vervullen. Dat vindt ik pas zielig en zwak. Egotrippers
En de feministen hier.. kanker op zeg.. vindt ik helemaal zwak dat vrouwen zijn onderdrukt gedoe.. en wel profiteren met sport enzo dat ze zwakker zijn en dat soort shit.. haha sorry dat is denk ik beter gepast in een andere topic hehe
Ook alleen maar omdat ze zich willen rukken op die meid, niet omdat ze haar leven zo nodig willen redden ofzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef DarkDancer het volgende:
dit keer niet naar erodome luisteren.
gewoon naaien die handel en de film online zetten.
de mannelijke fokkers steunen je!
waarom dacht je dat ik hem aanraad een goede camera te gebruiken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze zich willen rukken op die meid, niet omdat ze haar leven zo nodig willen redden ofzo...
Wat geeft jou het recht om haar dat "af te leren" dan? Waarom zou je dat willen? Omdat je zoveel om haar geeft?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Shreyas het volgende:
Daarom kan ik me wel voorstellen dat er jongens zijn die haar eens een lesje willen leren. Dat is denk ik ook de enige manier om haar dat slettengedrag af te leren. Want als je erover gaat praten worden die meiden direct weer persoonlijk, zoals al is gebleken in dit topic.
Woord van het jaar 2005!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht om haar dat "af te leren" dan? Waarom zou je dat willen? Omdat je zoveel om haar geeft?![]()
Bemoei je met je eigen zaken, clearasil-debiel.![]()
We'll see, voorlopig nog 0 hits op Google.quote:
Misschien heb je mijn post niet goed gelezen, maar ik heb daarin gezegd dat IK het zelf nooit zou doen, omdat ik zo niet in elkaar steek. Ik zeg alleen dat ik het me heel goed kan voorstellen dat andere jongens dat wel doen. Trouwens, sinds wanneer heb je een recht nodig om iemand iets af te leren? Dat recht bestaat niet, maar het betekent niet dat het verboden is. Wie geeft jouw het recht om mij te verbieden om iemand iets af te leren, zo een vraag kan ik ook stellen. Klinkt even stom.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht om haar dat "af te leren" dan? Waarom zou je dat willen? Omdat je zoveel om haar geeft?![]()
Bemoei je met je eigen zaken, clearasil-debiel.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:52 schreef Brennie het volgende:
Zeg hem dat ie zichzelf nog het meest zal vernederen met zijn puberige pukkelkont en piemel van 3 cm.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:52 schreef Brennie het volgende:
Zeg hem dat ie zichzelf nog het meest zal vernederen met zijn puberige pukkelkont en piemel van 3 cm.
Je komt over alsof je het beste met haar voor hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
Ok zit als volgt. Kameraad en ik kennen een 16jarig sletje. Die duikt voor het minste met een kerel het bed in. Met als gevolg dat ze een repupatie als hoer heeft etc, en leuke kans op soa's natuurlijk![]()
Nu wil ze met die kameraad neuken. Nu hebben wij zoiets van? ok gaan we haar wakker schudden dat ze keer moet kappen. Of gewoon keihard vernederen door op de webcam te zetten ?
![]()
Graag jullie reacties
Hans teeuwen zei het goed : Hans wat is nou belangrijker dan het lachen met je vriendenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef JeroenMeloen het volgende:
Hoezo moet ze er mee kappen?? Steek je piemel erin, film het en zet het op internet, win-win situatie, neuken en achteraf lachen met je vrienden om het geheel.
Eerst neuken, DAN vernederen. In die volgorde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
![]()
Graag jullie reacties
Het gaat hier om het morele recht natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:45 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, sinds wanneer heb je een recht nodig om iemand iets af te leren? Dat recht bestaat niet, maar het betekent niet dat het verboden is. Wie geeft jouw het recht om mij te verbieden om iemand iets af te leren, zo een vraag kan ik ook stellen. Klinkt even stom.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:45 schreef Shreyas het volgende:
En ik had liever dat we in onze samenleving juist elkaar wat meer gaan corrigeren, dus meer bemoeien met elkaars zaken. Maar goed, mij boeit het eigenlijk allemaal niet zo, want ik ken dat mens niet eens, vroeg of laat komt ze toch wel iemand tegen die echt misbruik van haar maakt.
Dat is dus een van de redenen dat ik het dus niet zou doen, brengt te veel gedoe met zich mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef Gert het volgende:
Maar volgens mij is het zelfs strafbaar, om iemand stiekem met een webcam te filmen en dit openbaar te maken.
Die leert ze wellicht hoe de webcam werkt en gaat vervolgens lekker mee zitten kijkenquote:En anders hoop ik dat het meisje een oudere broer heeft, die jullie wel even "een lesje wil leren".
ik moest ff lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:01 schreef HarigeKerel het volgende:
Verhuren aan Don & Ad, kun je er nog een zakcentje aan overhouden![]()
dan worden de jongens gewoon jaloers hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef erikkll het volgende:
Wat is er nou mis met een meisje dat met meer jongens seks heeft dan jij met meisjes?
al zal dat niet zo moeilijk zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ey this thread is worthless without pics
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Logician het volgende:
Als hij dr ondanks alles neukt is hij in mijn ogen zelf net zo erg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |