quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:52 schreef Brennie het volgende:
Zeg hem dat ie zichzelf nog het meest zal vernederen met zijn puberige pukkelkont en piemel van 3 cm.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:52 schreef Brennie het volgende:
Zeg hem dat ie zichzelf nog het meest zal vernederen met zijn puberige pukkelkont en piemel van 3 cm.
Je komt over alsof je het beste met haar voor hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
Ok zit als volgt. Kameraad en ik kennen een 16jarig sletje. Die duikt voor het minste met een kerel het bed in. Met als gevolg dat ze een repupatie als hoer heeft etc, en leuke kans op soa's natuurlijk![]()
Nu wil ze met die kameraad neuken. Nu hebben wij zoiets van? ok gaan we haar wakker schudden dat ze keer moet kappen. Of gewoon keihard vernederen door op de webcam te zetten ?
![]()
Graag jullie reacties
Als dit toch niet goeie subforum is, dan verplaats m maar.![]()
Hans teeuwen zei het goed : Hans wat is nou belangrijker dan het lachen met je vriendenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef JeroenMeloen het volgende:
Hoezo moet ze er mee kappen?? Steek je piemel erin, film het en zet het op internet, win-win situatie, neuken en achteraf lachen met je vrienden om het geheel.
Eerst neuken, DAN vernederen. In die volgorde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
Ok zit als volgt. Kameraad en ik kennen een 16jarig sletje. Die duikt voor het minste met een kerel het bed in. Met als gevolg dat ze een repupatie als hoer heeft etc, en leuke kans op soa's natuurlijk![]()
Nu wil ze met die kameraad neuken. Nu hebben wij zoiets van? ok gaan we haar wakker schudden dat ze keer moet kappen. Of gewoon keihard vernederen door op de webcam te zetten ?
![]()
Graag jullie reacties
Als dit toch niet goeie subforum is, dan verplaats m maar.![]()
Het gaat hier om het morele recht natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:45 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, sinds wanneer heb je een recht nodig om iemand iets af te leren? Dat recht bestaat niet, maar het betekent niet dat het verboden is. Wie geeft jouw het recht om mij te verbieden om iemand iets af te leren, zo een vraag kan ik ook stellen. Klinkt even stom.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:45 schreef Shreyas het volgende:
En ik had liever dat we in onze samenleving juist elkaar wat meer gaan corrigeren, dus meer bemoeien met elkaars zaken. Maar goed, mij boeit het eigenlijk allemaal niet zo, want ik ken dat mens niet eens, vroeg of laat komt ze toch wel iemand tegen die echt misbruik van haar maakt.
Dat is dus een van de redenen dat ik het dus niet zou doen, brengt te veel gedoe met zich mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef Gert het volgende:
Maar volgens mij is het zelfs strafbaar, om iemand stiekem met een webcam te filmen en dit openbaar te maken.
Die leert ze wellicht hoe de webcam werkt en gaat vervolgens lekker mee zitten kijkenquote:En anders hoop ik dat het meisje een oudere broer heeft, die jullie wel even "een lesje wil leren".
ik moest ff lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:01 schreef HarigeKerel het volgende:
Verhuren aan Don & Ad, kun je er nog een zakcentje aan overhouden![]()
dan worden de jongens gewoon jaloers hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef erikkll het volgende:
Wat is er nou mis met een meisje dat met meer jongens seks heeft dan jij met meisjes?
al zal dat niet zo moeilijk zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ey this thread is worthless without pics
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Logician het volgende:
Als hij dr ondanks alles neukt is hij in mijn ogen zelf net zo erg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |