Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:01 schreef ankepanke het volgende:
wat een vrouwvriendelijkheid zeg...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:02 schreef Het_Biertje het volgende:
zolang er geen bier misbruikt wordt, vind ik het best
Tsja als je het typerend vind. Ze is wel beetje een dom schaap, en dan is soms de harde manier wel beter. Maar zo aan de stemmen te horen. Gaat m'n kameraad haar maar teleurstellen. Wetende dat ze gered is door mensen van Fok!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Lucille het volgende:
Wel typisch trouwens dat je het erg vindt dat ze met elke kerel het nest in duikt, maar als je haar wilt vernederen doe je eigenlijk hetzelfde. Beetje dubbele moraal dus.
dudequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef Grimli het volgende:
geef maar toe je bent gewoon jaloers op je kameraad
Iedereen op deze forum is eigenlijk zielig.. Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef aidyl het volgende:
Flinke kerel hoor, Ik vind je gewoon zielig
Idem.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef oegaboega het volgende:
[..]
Iedereen op deze forum is eigenlijk zielig.. Ik ook![]()
het is dit forum, geen deze....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef oegaboega het volgende:
[..]
Iedereen op deze forum is eigenlijk zielig.. Ik ook![]()
Precies. Waarom zou je haar vernederen? Je bent niet alleen jaloers op je kameraad maar sowieso op het feit dat zij iedereen kan neuken en jij niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef Grimli het volgende:
geef maar toe je bent gewoon jaloers op je kameraad
En dat baseer je op ? Helderziendheid?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Precies. Waarom zou je haar vernederen? Je bent niet alleen jaloers op je kameraad maar sowieso op het feit dat zij iedereen kan neuken en jij niet.
Dat je nèt zo'n grote slet bent als je 'r zo(iets) (aan)doet,quote:
Nee, op je "homepage" en je sig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
[..]
En dat baseer je op ? Helderziendheid?![]()
We doen het ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:22 schreef la-nina het volgende:
[..]
Dat je nèt zo'n grote slet bent als je 'r zo(iets) (aan)doet,
Of iedere knul die op dat meiske kruipt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef oegaboega het volgende:
denk dat jaloezie er niks mee te maken heeft.. maar vindt het eigenlijk walgelijk dat een meid van 16 jaar al elke kerel bij langs gaat.. Jeugd van tegenwoordig![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:02 schreef Het_Biertje het volgende:
zolang er geen bier misbruikt wordt, vind ik het best
Of ze is gewoon boos en zoekt een ander die wel wil.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
Gewoon niet neuken en de eer aan jezelf houden. En keihard in dr gezicht zeggen dat je geen wijf neukt die al de halve stad afgewerkt heeft![]()
![]()
Dan ben je ook waar je wezen moet --> ze gaat nadenken over waar ze mee bezig is.
Ik ben paranormaal begaafd ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
[..]
En dat baseer je op ? Helderziendheid?![]()
Bespeur ik hier enige feministische frustratie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of iedere knul die op dat meiske kruipt...
Maar hej, die zijn stoer en niet walgelijk.
hahaha das nouw een leuke reactiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef Developersrus het volgende:
Die is er vroeg bij....Ikzou zeggen: Achter het raam met die meid! Dan dient ze nog een maatschappelijk nut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |