Je voeldoet blijkbaar,... net als ik overigensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor loopt lijstje na
Ja, wederom doorstaan en nu?![]()
lolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Iedereen raakt vermoeid van een uurtje topsport..![]()
heldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef tranquill3x het volgende:
[..]
loltja echte topsporters niet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:45 schreef Mokster het volgende:
Wanneer is een man goed in bed?
Uhm... combinatie van veel dingen: lekker kunnen zoenen (voorbeeld: sommige mannen kunnen zo geil zoenen dat je al nat bent voor je kleren uitgaan zeg maar), het betere hand- en lik werk, goeie pik (niet te klein dus..) die hij goed weet te gebruiken, veel variatie, uithoudingsvermogen, in voor de hardere aanpak (een flinke tik op de billen kan ik zeer waarderen) maar lief op de juiste momenten, het niet erg vinden als ik zelf de touwtjes in handen neem, humor, geile blik tijdens klaarkomen...
Nee hoor. Ik ben niet veeleisend... (en andersom ben ik zeer vrijgevig hoor!).![]()
Dit doet echt pijn aan mijn ogen, ik begin hier te concluderen dat een zekere beheersing van de Nederlandse taal ook vereist is om een vrouw een aantrekkelijke partij te maken, maar misschien moet ik niet te veel verwachten: Mannen hebben hoger IQ dan vrouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef shredder het volgende:
[..]
Goed zoenen lees ik volgens mij hier voor het eerst. Is voor mij persoonlijk wel prettig, maar niet echt een criteria voor goed in bed.
En wat is dat toch met dat humor, komt iedere keer weer terug.
En volgens mij kijkt er niemand boosals tie klaarkomt.
criterium dan, heeft volgens mij dan ook niets te maken met IQ.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dit doet echt pijn aan mijn ogen, ik begin hier te concluderen dat een zekere beheersing van de Nederlandse taal ook vereist is om vaneen vrouw een aantrekkelijke partij te maken, maar misschien moet ik niet te veel verwachten: Mannen hebben hoger IQ dan vrouwen
Wellesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:37 schreef shredder het volgende:
[..]
criterium dan, heeft volgens mij dan ook niets te maken met IQ.
Pech gehad. Ten eerste ben ik toevallig goed in leren. En mierenneukertje van me, niet iedereen is zo alert om 12 uur s'avonds als jij. Als jij op basis van een gramaticale fout mijn denkvermogen denkt te kunnen beoordelen, kom maar op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Welleshet heeft te maken met je vermogen situaties snel en juist in te schatten en een groot lerend vermogen te bezitten
![]()
Wat ik zei: het gaat om de combi! Zoenen hoort m.i. bij het hele bed-spel, dus wel prettig als ie dat kan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef shredder het volgende:
[..]
Goed zoenen lees ik volgens mij hier voor het eerst. Is voor mij persoonlijk wel prettig, maar niet echt een criteria voor goed in bed.
En wat is dat toch met dat humor, komt iedere keer weer terug.
En volgens mij kijkt er niemand boosals tie klaarkomt.
Maar niet in spellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef shredder het volgende:
[..]
Pech gehad. Ten eerste ben ik toevallig goed in leren.
Dat is alleen de echt groten van geest gegeven, dat is waarquote:En mierenneukertje van me, niet iedereen is zo alert om 12 uur s'avonds als jij.
Ik heb al - gefundeerd natuurlijk - geoordeeldquote:Als jij op basis van een gramaticale fout mijn denkvermogen denkt te kunnen beoordelen, kom maar op.
Het was geen spelfout, geneukd met een d dat is een spelfout.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar niet in spellen![]()
[..]
Dat is alleen de echt groten van geest gegeven, dat is waar![]()
[..]
Ik heb al - gefundeerd natuurlijk - geoordeeld![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En als je dat probeert, alleen de wederpartij voortdurend in gebreke blijft, tsja dan zou ik me persoonlijk op rechtsverwerking beroepen; immers is het gerechtvaardigd vertrouwen gewekt dat wederpartij zijn aanspraak niet meer zou doen gelden.
Waarom wou je de vraag in het vorige topic eigenlijk beantwoord zien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:07 schreef shredder het volgende:
En het doet je zeker goed om iemand naar aanleiding van 1woordje volledig gefundeerd te kunnen beoordelen. Nee, dan weet ik ook genoeg. Mismaakt pretentieus mormel die zichzelf al jurist noemt zonder dat hij nog een scriptie heeft afgeleverd.
Welke vraag, die van wanneer is een vrouw goed in bed? Nu ja, ik vond het wel een redelijk originele stelling en ik wilde mezelf wel toetsen aan de gegeven criteria.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:07 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom wou je de vraag in het vorige topic eigenlijk beantwoord zien?
anaalfabeet!quote:
Er zijn bij de meeste vrouwen ook wel pakketten met een andere invulling van die eisen. Een beetje wegstrepen hier en daar, wat toevoegen hier en daar...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
het enige waar ik niet aan voldoe is de eis van Erodome met o.a. uithoudingsvermogen en dat ie met een vingerknip moet staan
Voor de rest voldoe ik wel aan de meeste eisen die gesteld worden
Het was wel degelijk een spelfout; in de gegeven context behoorde immers hetzelfde woord te staan (maar met een paar andere letters erin), dat de grondslag van deze fout gelegen is in een verregaande vorm van onbekendheid met het woord danwel de vervoeging daarvan is alleen maar een kwalificerende factor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:07 schreef shredder het volgende:
[..]
Het was geen spelfout, geneukd met een d dat is een spelfout.
quote:En het doet je zeker goed om iemand naar aanleiding van 1woordje volledig gefundeerd te kunnen beoordelen. Nee, dan weet ik ook genoeg. Mismaakt pretentieus mormel die zichzelf al jurist noemt zonder dat hij nog een scriptie heeft afgeleverd.
Je bent overduidelijk zo geimponeerd door mijn vertoon van intellectuele kracht op dit forum dat je - waarschijnlijk in kennelijke staat van opwinding - naar meer smachtend het knopje "postgeschiedenis" hebt beroerd, ach ja kennis en kunde erotiseert nu eenmaalquote:Nee hoor, wat een stukje uitstekende taalbeheersing is dit:
[..]
![]()
Gezeur over kennis en kunde doet alleen het tegenovergesteldequote:ach ja kennis en kunde erotiseert nu eenmaal
Wou je zeggen dan mannen dat niet kunnen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:41 schreef Copycat het volgende:
Wij vrouwen zijn beter, met onze multiple orgasmes...![]()
Ik denk dat jouw kunne eerder regel dan uitzondering is. Maar kun jij tig keer komen in een half uurtje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:41 schreef wilwilwel het volgende:
Wou je zeggen dan mannen dat niet kunnen?
Nou wil ik niet voor alle mannen spreken maar multiple orgasmes aint no problem for me
5 tot 6 keer moet minimaal toch wel haalbaar zijn
standje, ander standje, klaarkomen en overschakkelen op likken, nog meer neuken, ander standje, ander standje, likken, strelen, weer gereed voor neuken
Wow.. ongekend voor een vent, not badquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:41 schreef wilwilwel het volgende:
[..]
Wou je zeggen dan mannen dat niet kunnen?
Nou wil ik niet voor alle mannen spreken maar multiple orgasmes aint no problem for me
5 tot 6 keer moet minimaal toch wel haalbaar zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |