abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29963688
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

* Tranceptor loopt lijstje na

Ja, wederom doorstaan en nu?
Je voeldoet blijkbaar,... net als ik overigens
Save a mouse, eat a pussy.
pi_29963781
Wanneer is een man goed in bed?
Uhm... combinatie van veel dingen: lekker kunnen zoenen (voorbeeld: sommige mannen kunnen zo geil zoenen dat je al nat bent voor je kleren uitgaan zeg maar), het betere hand- en lik werk, goeie pik (niet te klein dus..) die hij goed weet te gebruiken, veel variatie, uithoudingsvermogen, in voor de hardere aanpak (een flinke tik op de billen kan ik zeer waarderen) maar lief op de juiste momenten, het niet erg vinden als ik zelf de touwtjes in handen neem, humor, geile blik tijdens klaarkomen...
Nee hoor. Ik ben niet veeleisend... (en andersom ben ik zeer vrijgevig hoor!).
pi_29968926
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Iedereen raakt vermoeid van een uurtje topsport..
lol tja echte topsporters niet.
` im a firefly `
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:33:06 #154
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_29974714
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef tranquill3x het volgende:

[..]

lol tja echte topsporters niet.
held
pi_29978175
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:45 schreef Mokster het volgende:
Wanneer is een man goed in bed?
Uhm... combinatie van veel dingen: lekker kunnen zoenen (voorbeeld: sommige mannen kunnen zo geil zoenen dat je al nat bent voor je kleren uitgaan zeg maar), het betere hand- en lik werk, goeie pik (niet te klein dus..) die hij goed weet te gebruiken, veel variatie, uithoudingsvermogen, in voor de hardere aanpak (een flinke tik op de billen kan ik zeer waarderen) maar lief op de juiste momenten, het niet erg vinden als ik zelf de touwtjes in handen neem, humor, geile blik tijdens klaarkomen...
Nee hoor. Ik ben niet veeleisend... (en andersom ben ik zeer vrijgevig hoor!).

Goed zoenen lees ik volgens mij hier voor het eerst. Is voor mij persoonlijk wel prettig, maar niet echt een criteria voor goed in bed.
En wat is dat toch met dat humor, komt iedere keer weer terug.
En volgens mij kijkt er niemand boos als tie klaarkomt.
pi_29979601
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef shredder het volgende:

[..]

Goed zoenen lees ik volgens mij hier voor het eerst. Is voor mij persoonlijk wel prettig, maar niet echt een criteria voor goed in bed.
Dit doet echt pijn aan mijn ogen, ik begin hier te concluderen dat een zekere beheersing van de Nederlandse taal ook vereist is om een vrouw een aantrekkelijke partij te maken, maar misschien moet ik niet te veel verwachten: Mannen hebben hoger IQ dan vrouwen
pi_29981000
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:09 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dit doet echt pijn aan mijn ogen, ik begin hier te concluderen dat een zekere beheersing van de Nederlandse taal ook vereist is om vaneen vrouw een aantrekkelijke partij te maken, maar misschien moet ik niet te veel verwachten: Mannen hebben hoger IQ dan vrouwen
criterium dan, heeft volgens mij dan ook niets te maken met IQ.
pi_29981168
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:37 schreef shredder het volgende:

[..]

criterium dan, heeft volgens mij dan ook niets te maken met IQ.
Welles het heeft te maken met je vermogen situaties snel en juist in te schatten en een groot lerend vermogen te bezitten
pi_29981370
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Welles het heeft te maken met je vermogen situaties snel en juist in te schatten en een groot lerend vermogen te bezitten
Pech gehad. Ten eerste ben ik toevallig goed in leren. En mierenneukertje van me, niet iedereen is zo alert om 12 uur s'avonds als jij. Als jij op basis van een gramaticale fout mijn denkvermogen denkt te kunnen beoordelen, kom maar op.
pi_29981693
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef shredder het volgende:

[..]

Wat ik zei: het gaat om de combi! Zoenen hoort m.i. bij het hele bed-spel, dus wel prettig als ie dat kan.
De humor... tjsa... dat is eerder al gezegd. Je moet gewoon lol kunnen hebben tijdens de sex. Maakt de sfeer een stuk relaxter.
En over die geile blik... Kzag ineens het hele plaatje voor me en die blik schoot me te binnen, dus heb ik m er ook maar ff bijgezet (je wil niet weten wat voor klaarkom-gezichten je soms tegenkomt hoor!).
pi_29981701
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef shredder het volgende:

[..]

Pech gehad. Ten eerste ben ik toevallig goed in leren.
Maar niet in spellen
quote:
En mierenneukertje van me, niet iedereen is zo alert om 12 uur s'avonds als jij.
Dat is alleen de echt groten van geest gegeven, dat is waar
quote:
Als jij op basis van een gramaticale fout mijn denkvermogen denkt te kunnen beoordelen, kom maar op.
Ik heb al - gefundeerd natuurlijk - geoordeeld
pi_29982201
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:52 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Maar niet in spellen
[..]

Dat is alleen de echt groten van geest gegeven, dat is waar
[..]

Ik heb al - gefundeerd natuurlijk - geoordeeld
Het was geen spelfout, geneukd met een d dat is een spelfout.

En het doet je zeker goed om iemand naar aanleiding van 1woordje volledig gefundeerd te kunnen beoordelen. Nee, dan weet ik ook genoeg. Mismaakt pretentieus mormel die zichzelf al jurist noemt zonder dat hij nog een scriptie heeft afgeleverd.

Nee hoor, wat een stukje uitstekende taalbeheersing is dit:
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En als je dat probeert, alleen de wederpartij voortdurend in gebreke blijft, tsja dan zou ik me persoonlijk op rechtsverwerking beroepen; immers is het gerechtvaardigd vertrouwen gewekt dat wederpartij zijn aanspraak niet meer zou doen gelden.

[ Bericht 14% gewijzigd door shredder op 26-08-2005 01:17:50 ]
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:07:58 #163
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29982219
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:07 schreef shredder het volgende:

En het doet je zeker goed om iemand naar aanleiding van 1woordje volledig gefundeerd te kunnen beoordelen. Nee, dan weet ik ook genoeg. Mismaakt pretentieus mormel die zichzelf al jurist noemt zonder dat hij nog een scriptie heeft afgeleverd.
Waarom wou je de vraag in het vorige topic eigenlijk beantwoord zien?
pi_29982364
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:07 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Waarom wou je de vraag in het vorige topic eigenlijk beantwoord zien?
Welke vraag, die van wanneer is een vrouw goed in bed? Nu ja, ik vond het wel een redelijk originele stelling en ik wilde mezelf wel toetsen aan de gegeven criteria.
( hè, heb je dat woord weer Diederik )
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:13:18 #165
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29982383
Een man is goed in bed als ie 'the move' kent, ook wel bekend als 'The Swirl' .

Oh, en size does matter bij veel vrouwen ja.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:22:18 #166
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_29986026
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef L-IS het volgende:

[..]

Oeps, analfabeet
anaalfabeet!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:23:48 #167
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_29986043
het enige waar ik niet aan voldoe is de eis van Erodome met o.a. uithoudingsvermogen en dat ie met een vingerknip moet staan

Voor de rest voldoe ik wel aan de meeste eisen die gesteld worden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_29986155
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
het enige waar ik niet aan voldoe is de eis van Erodome met o.a. uithoudingsvermogen en dat ie met een vingerknip moet staan

Voor de rest voldoe ik wel aan de meeste eisen die gesteld worden
Er zijn bij de meeste vrouwen ook wel pakketten met een andere invulling van die eisen. Een beetje wegstrepen hier en daar, wat toevoegen hier en daar...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:49:30 #169
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29986525
hele topic gelezen heeft
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_29988226
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:07 schreef shredder het volgende:

[..]

Het was geen spelfout, geneukd met een d dat is een spelfout.
Het was wel degelijk een spelfout; in de gegeven context behoorde immers hetzelfde woord te staan (maar met een paar andere letters erin), dat de grondslag van deze fout gelegen is in een verregaande vorm van onbekendheid met het woord danwel de vervoeging daarvan is alleen maar een kwalificerende factor.
quote:
Zo'n fout wordt zelfs op het VMBO niet straffeloos gemaakt, de afservering is dan ook geheel terecht
quote:
Nee hoor, wat een stukje uitstekende taalbeheersing is dit:
[..]

Je bent overduidelijk zo geimponeerd door mijn vertoon van intellectuele kracht op dit forum dat je - waarschijnlijk in kennelijke staat van opwinding - naar meer smachtend het knopje "postgeschiedenis" hebt beroerd, ach ja kennis en kunde erotiseert nu eenmaal .
pi_29988582
quote:
ach ja kennis en kunde erotiseert nu eenmaal
Gezeur over kennis en kunde doet alleen het tegenovergestelde
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29989630
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:41 schreef Copycat het volgende:
Wij vrouwen zijn beter, met onze multiple orgasmes...
Wou je zeggen dan mannen dat niet kunnen?

Nou wil ik niet voor alle mannen spreken maar multiple orgasmes aint no problem for me

5 tot 6 keer moet minimaal toch wel haalbaar zijn

standje, ander standje, klaarkomen en overschakkelen op likken, nog meer neuken, ander standje, ander standje, likken, strelen, weer gereed voor neuken
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:42:55 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29989680
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:41 schreef wilwilwel het volgende:

Nou wil ik niet voor alle mannen spreken maar multiple orgasmes aint no problem for me

standje, ander standje, klaarkomen en overschakkelen op likken, nog meer neuken, ander standje, ander standje, likken, strelen, weer gereed voor neuken
Ik denk dat jouw kunne eerder regel dan uitzondering is. Maar kun jij tig keer komen in een half uurtje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29989738
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:41 schreef wilwilwel het volgende:

[..]

Wow.. ongekend voor een vent, not bad
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:45:15 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29989768
ik dank god op mijn blote knietjes dat ik met mijn orgasme-intensiteit niet 20 keer achter elkaar klaarkom. dat zou een pijnlijke situatie opleveren...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')