Ik weet niet wat er zo erg is aan een beetje lachen in bed. Soms flap je iets uit wat minder flatteus klinkt en dan proest je het samen uit. En daarna ga je weer geil en stout verder. Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn ventje heeft altijd de neiging om in lachen uit te barsten op het einde van zijn orgasme...meer omdat ie zo serieus aan het klaarkomen is en mijn gezicht dan zo ziet:en dus zelf ook in de lach schiet
![]()
Vind ik zo leuk....wij lachen wat af in bed hoor...de ene keer passioneel , heftig en serieus...de andere keer kinderlijk ondeugend en met buikpijn van het lachen
Heerlijk!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb liever een niet zo bedreven minnaar met een groot apparaat dan een uitslover met een kleintje.
Oh ja, alles onder de 20 cm is te klein.
Zo
*wacht op hysterische 16-jarige mannetjes*
Inderdaad! Een keertje flink lachen en gieren, de andere keer serieus en weet ik veel wat allemaal. Lekker een potje lachen met zn tweetjes en daarna lekker verder gaan waar je gebleven was of gewoon nog een keer overnieuw beginnenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:47 schreef SHE het volgende:
Tja, ik weet niet of veel mensen lachen tijdens sex..ik lach juist niet tijdens voorspel...of hij moet me kietelen.
Wij lachen sowieso graag, dus misschien aard van het beestje?
Als ik dan zie hoe hij vlak voor een orgasme zijn nekspieren aanspant, de aderen op zijn armen opzwellen en hij echt zo'n oerkreet uitslaat, dan kun je mij opvegen hoor
Gelukkig moet hij er dan zelf ook om lachen...sex moet je niet zo serieus maken...alleen omdat het moet. Gewoon lekker ontspannen elke emotie laten gaan
daar voldoe ik dan wel aan.. ik heb het gemetenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik weet niet, een CM of 18 is toch wel lekker...
Oké maar dan moet er wel een vent aan vast zitten die weet wat hij met die 18 cm moet doen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:01 schreef Shreever het volgende:
[..]
Oké maar dan moet er wel een vent aan vast zitten die weet wat hij met die 18 cm moet doen...
Liever de stijve lach he Copycatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En... heb je er wat van opgestoken?
Wat humor trouwens met seks te maken heeft, vroeg iemand... Seks is fun... daar mag ook bij gelachen worden... zolang het natuurlijk niet de slappe lach wordt.
* Gutteguttegut gaat door voor de magnetronquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef Panthera1984 het volgende:
neukt dat lekker dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut gaat door voor de magnetron
Nee..maar dat was toch de vraag niet??quote:
Neuh, maar wel mijn vraag ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee..maar dat was toch de vraag niet??
Ships... ik zie nu pas dat het om 18cm precies ging...vergeet maar wat ik zei..quote:
Dan weet ik niet hoelaat ik thuis moet zijn...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Elegy het volgende:
En anders hou je je (duikers) horloge gewoon eens om
Kom maar op met je waslijst.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef erodome het volgende:
Nou ja hier laat ik het maar even bij voordat het een mega waslijst wordt
jij hebt een kleine neem ik aan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:22 schreef Ulreazj het volgende:
Dat gedoe over lengte. Het gaat toch altijd om plezier met z'n 2en tijdens de sex. Just my 2 cents.
Neem de gemiddelde maat, dus vanaf zo'n 15 cm tot een cm of 20/22, dan zit je als man wel goed, igg als je het goed doet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:13 schreef DarkDancer het volgende:
altijd als het over grootte van penis gaat krijg je opmerkingen van:
een man met grote lul kan in bed slecht zijn en een man met kleine lul kan goed zijn.
nu ff uitgaan van dat alle mannen even goed zijn in bed, of 2 mannen even goed in bed.
wie prefereer je dan als vrouw zijnde. de grote lul of de kleine lul?
en wat vinden dames groot en wat (te) klein?
Wat nu als ik anaal ook een lekkere maat pefereer?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Elegy het volgende:
Pff, dat gezeur over formaten altijd. Als ze 'm te klein vinden, dan ga je toch gewoon voor anaal?
En anders hou je je (duikers) horloge gewoon eens om
Zo zie je maar weer, is heel persoonlijk. Ik heb liever een vent met een gemiddelde maat dan 1 met een boerenstamper van heb ik jou daarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar kom ik 2 minnaars tegen, de een heeft er 1tje van 15 cm, de ander 1 van 20 cm, ze zijn beide even goed verder in bed, tja dan heeft die met 20 cm toch wel een streepje voor, wat neuken betrefd dan he, ok ok en visueel ook....
Het gros daarvan haalt nu een lineaal uit de lade om te metenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb liever een niet zo bedreven minnaar met een groot apparaat dan een uitslover met een kleintje.
Oh ja, alles onder de 20 cm is te klein.
Zo
*wacht op hysterische 16-jarige mannetjes*
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het gros daarvan haalt nu een lineaal uit de lade om te meten
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
Een gezond geinteresseerde jongen weet wat hij in zn broek heeft hangen
Iedereen raakt vermoeid van een uurtje topsport..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef tranquill3x het volgende:
Je hoort van die verhalen van mannen die na een uurtje al kapot zijn..
Ik weet niet hoe jij dat hebt, maar na een uur daadwerkelijk "neuken" vindt geen van beiden het meer erg plezierig denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef tranquill3x het volgende:
Je hoort van die verhalen van mannen die na een uurtje al kapot zijn
Euh.......... je hebt homo's, bisexuelen en hetero's... ik (hetero jong) word niet graag in m'n kont geboordquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef Vivi het volgende:
Een man is slecht als hij:
* Als hij maar 1 ritme kent: gabberhouse
* met te lange nagels aan zijn vingers in je doos gaat lopen poken
* achterover gaat liggen met een blik die zegt: "Bevredig mij"
* prematuur je hoofd naar beneden duwt (in the heat of the game kan dit wel weer geil zijn)
* niet meer zoent tijdens het sexen (hoerensex)
* te snel klaarkomt
*geen geluid maken is ook niet leuk
* wel oraal wil ontvangen maar niet geeft
In deze gevallen: deleten die hap.
Je weet dat oraal en anaal twee verschillende dingen zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:20 schreef L-IS het volgende:
Euh.......... je hebt homo's, bisexuelen en hetero's... ik (hetero jong) word niet graag in m'n kont geboord![]()
Ik weet niet hoe dat bij anderen zit maar...![]()
Oeps, analfabeetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet dat oraal en anaal twee verschillende dingen zijn?
ben je zo slecht???quote:elke afleiding is ze teveel
Er zijn gewoon type's die nergens tegen kunnen terwijl ik een type ben van de hele nacht doorhalen en tussen door lekker lol maken, dat gaat niet samen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:36 schreef type_29 het volgende:
Gisteren schreef erordome:
[..]
ben je zo slecht???
en ik maar denken dat je een vakvrouw bent![]()
bevrijden? is dat een ander woord voor neuken?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef pattyknok het volgende:
Ik vind een man slecht in bed wanneer hij niet weet hoe hij mij moet bevrijden![]()
U hebt gezocht op bevrijden:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
bevrijden? is dat een ander woord voor neuken?![]()
My kind of woman.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn gewoon type's die nergens tegen kunnen terwijl ik een type ben van de hele nacht doorhalen en tussen door lekker lol maken, dat gaat niet samen...
Zo heb je mensen die al helemaal down zijn als ze een condoom om moeten doen(nu doe ik dat meestal, maar goed), laat staan dat er een keer iets niet helemaal volgems plan gaat, dan zijn ze helemaal van slag...
Ik ben geen vakvrouw, ik ben een genieter
Bedankt voor de zeer heldere uitleg, toch doe ik meestal wat anders tussen de lakensquote:
Ja ik ook...was alleen maar ter infoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bedankt voor de zeer heldere uitleg, toch doe ik meestal wat anders tussen de lakens
Goed zo, begon me al zorgen te makenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja ik ook...was alleen maar ter info
Hmm..zorgen om mij???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo, begon me al zorgen te maken![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmm..zorgen om mij???
Best lief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |