abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30135959
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef Sylvana het volgende:
Jij ook gefeliciteerd Avani
Jupiler is goed
pi_30136040
gefeliciteerd avani heb je je papiertje nog kunnen halen? en heb je een auto om in te toeren?
"Trust can kill you, or set you free"
pi_30136364
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaagdddd !

!

Ik rijles(te) bij Blom
Gefeliciteerd
pi_30136442
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef Avani het volgende:
Het gaat vandaag goed met afrijden geloof ik. Ik heb ook m'n rijbewijs.

Eigenlijk had ik het niet verwacht, maar ik had goed gehandeld in een moeilijke situatie. Bij een korte invoegstrook was er een vrouw achter mij die hem er snel opgooide en naast mij ging rijden. Maar het kwam nog goed. Toen ik daar bij het CBR was zei ze nog: Bij deze situatie had je de vluchtstrook mogen gebruiken, maar je hebt het goed opgelost. Ik dacht dat ik daardoor eigenlijk gezakt was, want ik raakte daar best wel in de stress. En nog een keer voor het stoplicht gewoon compleet vergeten om hem in z'n 1 te zetten, maar ik kwam nog wel weg in z'n 2.
Ik hoor alleen maar verhalen dat ze echt lopen te mierenneuken om ieder klein foutje. Gefeliciteerd iig. Was het je eerste keer examen?

Ik kan echt niet wachten
pi_30137088
avani: proficiat!!

aurelium: wowowowow geslaagd.. YES! Psst bij wie bij blom rij je... ken er een aantal rijinstructeurs via via ;-)
pi_30137528
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:08 schreef lambrusco_bianco het volgende:
avani: proficiat!!

aurelium: wowowowow geslaagd.. YES! Psst bij wie bij blom rij je... ken er een aantal rijinstructeurs via via ;-)
Bij Rob van de Casteel
Jupiler is goed
pi_30137657
goeie dus??

joh ik word zo helemaal gek van die van mij....

vraag me af of die instructeur het werk wel leuk vindt om te doen...
pi_30138387
Ik ben ook geslaagd!!!

Alles ging goed vandaag; de bijz. verrichtingen, invoegen, kijken. Ik heb mijn rijbewijs maar meteen opgehaald.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_30138556
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:22 schreef Ferryfan4ever het volgende:

pff m1rr1e,das schrikken! veel succes dan! gelukkig kan je donderdag nog lessen. wel gek dat je er niet eerder van op de hoogte bent gesteld. zeker ivm je vakantie.
Ja hij dacht dat hij het me vertelt had, maar ik ben gewoon 2 maanden weggeweest dus dat kon ook helemaal niet. Nouja gelukkig heb ik deze week niet zoveel gepland, dus eigenlijk komt het wel goed uit.. tis alleen wat sneller dan verwacht

offtopic: Aurelium en Avani gefeliciteerd! zijn jullie ook zo blij dat je in Utrecht alleen je rijbewijs hoeft op te halen, en niet hoeft af te rijden daarzo ? Ik weet niet hoe het zit in de plaatsen waar jullie voor Utrecht woonden, maar in zwolle vind ik de verkeerssituaties iig echt wel minder heftig dan in Utrecht!
pi_30138595
tatatatadaaaaaaaa

U.F.O.

= geslaagd

MOOOOOOOI GEDAAN!!!

Man we houden hier geen forummer over die zonder rijbewijs rondrijdt.
pi_30138605
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:03 schreef M1RR1E het volgende:

[..]

Ja hij dacht dat hij het me vertelt had, maar ik ben gewoon 2 maanden weggeweest dus dat kon ook helemaal niet. Nouja gelukkig heb ik deze week niet zoveel gepland, dus eigenlijk komt het wel goed uit.. tis alleen wat sneller dan verwacht

offtopic: Aurelium en Avani gefeliciteerd! zijn jullie ook zo blij dat je in Utrecht alleen je rijbewijs hoeft op te halen, en niet hoeft af te rijden daarzo ? Ik weet niet hoe het zit in de plaatsen waar jullie voor Utrecht woonden, maar in zwolle vind ik de verkeerssituaties iig echt wel minder heftig dan in Utrecht!
Ik heb het ook zo gepland om hier in Breda mn rijbewijs nog te halen. In een andere stad nog gaan lessen is echt kut. Zeker in een stad als Utrecht
Jupiler is goed
pi_30138619
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef U.F.O het volgende:
Ik ben ook geslaagd!!!

Alles ging goed vandaag; de bijz. verrichtingen, invoegen, kijken. Ik heb mijn rijbewijs maar meteen opgehaald.
gefeliciteerd
pi_30138631
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:

Man we houden hier geen forummer over die zonder rijbewijs rondrijdt.
het wordt hier idd wel erg stil, maar ik moet nog hoor
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:09:03 #264
51748 H4ze
wait...what?
pi_30138679
Damn! veel mensen geslaagd lees ik!

Congratz allemaal!!! Ik ga moet dinsdag weer op (derde keer )
*BURP*
pi_30138741
kweenie, ik heb in den haag gelest, dus dan ben je het gewoon gewend en later zul je daar ook moeten rijden misschien, toch? dus dan kun je het maar beter al gehad hebben op les
ja maar dat maakt toch niet uiT? zolang niet iedereen ineens weggaat van t forum blijft t gezelli toch? :p
pi_30139039
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat zegt elke examinator volgens mij wel hoor
die van mij zei tegen me, "op je examen he... moet je je wel aan de snelheid houden"
pi_30139184
en heb je dat gedaan?
pi_30139303
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:29 schreef Ferryfan4ever het volgende:
en heb je dat gedaan?
eerste keer wel (te erg) 2e keer iets minder toen wel geslaagd
pi_30139581
Net gereden in onze eigen berlingo... benzineauto, en dat is toch wel heel anders dan een diesel polo tdi :p

Maar afgezien van 1 keer afslaan ging het goed
pi_30140373
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef Ferryfan4ever het volgende:
gefeliciteerd avani heb je je papiertje nog kunnen halen? en heb je een auto om in te toeren?
Nee, ik was te laat terug. Ik ga hem morgen dus ophalen en dan natuurlijk gelijk autorijden. Ik kan in die van m'n zus rijden. Zij rijdt ook niet extreem veel, dus dat komt goed uit.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30140477
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik hoor alleen maar verhalen dat ze echt lopen te mierenneuken om ieder klein foutje. Gefeliciteerd iig. Was het je eerste keer examen?

Ik kan echt niet wachten
Mja, de eerste keer reed ik voor m'n gevoel veel beter en vandaag dacht ik dat ik het niet gehaald had. Misschien ook door de zenuwen die opeens kwamen en omdat ik het idee had dat ik echt helemaal foutloos moest rijden, gezien de vorige keer dat ik gezakt was op "te vlot" rijden. Maar ik vind het eigenljik meer geluk hebben met examinator.

Succes alvast.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30141199
Gefeliciteerd voor degene die geslaagd zijn .

Ik mag het binnen uiterlijk 3 weken weer proberen en dan gaat het wel lukken .
X
X
X
pi_30141838
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef Frasier het volgende:
Gefeliciteerd voor degene die geslaagd zijn .

Ik mag het binnen uiterlijk 3 weken weer proberen en dan gaat het wel lukken .
succes ermee joh.. en net als al gezegd, ook al lijkt de 2e keer echt slecht te gaan, je kan hem toch wel halen dan (spreek uit ervaring )

Het zal idd zijn dat je het idee krijgt dat je totaal foutloos moet rijden.
pi_30144036
Nou, om de serie dan maar even compleet te maken:

Geslaagd! Ik ben er heeeel heel erg content mee, nog iets om dit rotjaar mee goed te maken.
Driemaal is idd scheepsrecht.

Nog geen roze papiertje. Mijn papa is (pas) fotograaf, en morgen gaan we 30 pogingen doen voor een foto die 10 jaar op dat ding moet zitten. Maar van het weekend mag ik rijden!
pi_30144746
@ mar: allereerst gefeliciteerd....

foto's heb ik al... ik sta er als een onwijs stuk op

maar waar is dat rijbewijs in godsnaam??

wie weet half oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')