* bonkebonkt meequote:op dinsdag 23 augustus 2005 15:19 schreef renz0r het volgende:
kom op mensen, doe hier met zijn allen de voetjes van de vloer op hardstyle muziek!!!!
woehoeeee![]()
![]()
*bonkebonkebonkebonkebonk*
quote:
ik ook, ik ookquote:op dinsdag 23 augustus 2005 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik voel de bass door mijn lichaam bonken.
* king_of_cubes dansen gaatquote:op dinsdag 23 augustus 2005 19:17 schreef ratelslangetje het volgende:
kom dan dansen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef echo99 het volgende:
rats tats tats. wooohohohohohoh always hardcorestyle![]()
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 20:07 schreef killswitch het volgende:
wat een niveau heeft die muziek ook
- nou, ik heb nog vrijkaartjes voor de after-after-after partyquote:op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef ratelslangetje het volgende:
waar is de afterparty?
![]()
ik sta helemaal strak![]()
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 21:39 schreef wappiej het volgende:
ik deal wel, ok?
moeten jullie me niet laten fouilleren natuurlijk, dan lijkt het net alsof je een zak meel laat vallen..
*poef* *poef* stuivend poeder..
snatz en snoepjes natuurlijk, dan kunnen we de hele avond door spatzieren!quote:op dinsdag 23 augustus 2005 21:46 schreef ratelslangetje het volgende:
[..]
dus jij neemt de poedersuiker mee?
boemboemboemboem
boemboemboemboemik zorg voor de snoepjes
![]()
![]()
alles naar de klote!!!quote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef wappiej het volgende:
hey dimitri!!! wat betekent house nou voor jou?
we hebben een kenner!quote:
ja ik weetquote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:20 schreef wappiej het volgende:
[..]
we hebben een kenner!
alles kapot! is de remix van evil activities en neophyte van het nummer euromasters - dominee dimitri.
huaah
kneel down to my knowledge!![]()
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:29 schreef renz0r het volgende:
omg wat een geflipt nummer stuiter hier helemaal op die lompe geluiden en beat![]()
![]()
![]()
euromasters- alles naar de klote
down....uhm kopen!!!
ik moest een remix maken --> alles naar de fielistijnen!!! uuuhuhuhuuuhuhuhuuuuu
ik woon erquote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:33 schreef wappiej het volgende:
ik hou van dit topique
mede-hardcore-fok!-ers
wie gaan er naar ghosttown?
die lenzenquote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef sannydude het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
* sannydude door stampt![]()
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:29 schreef renz0r het volgende:
omg wat een geflipt nummer stuiter hier helemaal op die lompe geluiden en beat![]()
![]()
![]()
euromasters- alles naar de klote
down....uhm kopen!!!
ik moest een remix maken --> alles naar de fielistijnen!!! uuuhuhuhuuuhuhuhuuuuu
die shit draai ik momenteelquote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef renz0r het volgende:
yoji biomehanika
hij heeft 1 kick nummer die samuraisword heet ofzo....is ook zn bekendste, die wil ik hebben
ken dat nummer nietquote:op woensdag 24 augustus 2005 00:02 schreef renz0r het volgende:
heb je ook samurai sword ofzoiets...al een oud nr maar zijn bekenste
ik luister eigenlijk meer naar chinese /jap metal, das pas tyfus muziekquote:
wow! dat zeg ik elk weekend..quote:op woensdag 24 augustus 2005 00:08 schreef ratelslangetje het volgende:
boemboemboemboem
![]()
ik hou van jullie....., jullie zijn mijn állerbeste vrienden....en zo aantrekkelijk....![]()
ik zal jullie nóóit in de steek laten(oooh, wat ga ik hard)![]()
boemboemboemboem
wie gaat er effe mee naar de wc?
![]()
ik luister nog steeds maar nu is t heel rustige muziekquote:op woensdag 24 augustus 2005 00:16 schreef arkon het volgende:
[..]
ik luister eigenlijk meer naar chinese /jap metal, das pas tyfus muziek![]()
misschien daar ik dat wel ff tussendoor
leuk dat je geluisterd hebt![]()
ja verzoek nr, zometeen komt hardstyle versie ervan,quote:op woensdag 24 augustus 2005 00:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik luister nog steeds maar nu is t heel rustige muziek![]()
weet ik veel ik luister amper naar dat soort muziekquote:op woensdag 24 augustus 2005 00:21 schreef renz0r het volgende:
moonlight shadow is geen trance he...
yojiquote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef sannydude het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef sannydude het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
yeah!!! beuken!!!!!!!!!!!quote:op donderdag 25 augustus 2005 18:45 schreef ratelslangetje het volgende:
boemboemboemboem
ik moet wel een beetje rustiger aan doen
met de partysnoepjes![]()
want we hebben nog de hele avond!
![]()
boemboemboemboem
dj duro & the prophet - shizzle the remix (the beholder & max enforcer remix)quote:op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef boy_snakeye het volgende:
just new!
dj duro and the prophet - shizzle my dizzle (the beholde and balistic vs max enforcer remix
heerlijke remix....
van de prophet zocht ik altijd al een nummerquote:op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef boy_snakeye het volgende:
just new!
dj duro and the prophet - shizzle my dizzle (the beholde and balistic vs max enforcer remix
heerlijke remix....
soulseek is de place to bequote:op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef ayaxola het volgende:
[..]
van de prophet zocht ik altijd al een nummer![]()
ik weet alleen de titel niet meer, maar het was een remix van krezip ofzoquote:op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef boy_snakeye het volgende:
[..]
soulseek is de place to be
download altijd de laatste nummers van lui en kijk regelmatig op freaky.nl voor releases en je kunt dan ook het nummer beluisteren..
ik heb em gevondenquote:op donderdag 25 augustus 2005 19:47 schreef ayaxola het volgende:
[..]
ik weet alleen de titel niet meer, maar het was een remix van krezip ofzo
nooit van gehoord.quote:
of chaoscore.. of cheapcore... of the last but not least.. d@ywalkercore!!quote:op woensdag 24 augustus 2005 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
evilcore, dat is muziek
ik moest hem meteen even aanzettenquote:op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef daywalk3r het volgende:
have you ever heard a sound?? put your head in the ground.. and you are afraid to say... that it wont go away!! that's the sound of your braincrackin....
*meedoet met breinkraken*quote:op vrijdag 26 augustus 2005 00:02 schreef ladyxima het volgende:
ik moest hem meteen even aanzetten![]()
groetjes,
ladyxima
ongelovige!quote:op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef deviant1nl het volgende:
bah, vieze muziek
je kan wel hakken op hardstylequote:op vrijdag 26 augustus 2005 10:11 schreef boy_snakeye het volgende:
[..]
hakkuh doe je op hardcore![]()
stamppuuhh![]()
zeg ook niet dat het niet kan. maar hakkuh doe je gewoon bij hardcorequote:op vrijdag 26 augustus 2005 10:14 schreef ladyxima het volgende:
[..]
je kan wel hakken op hardstyle![]()
groetjes,
ladyxima
ik heb zaterdag de early rave ontdektquote:op vrijdag 26 augustus 2005 10:44 schreef boy_snakeye het volgende:
zeg ook niet dat het niet kan. maar hakkuh doe je gewoon bij hardcore![]()
ik denk het niet, maar zou wel willen. ff kijken of ik wat vrienden kan overhalenquote:op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef ladyxima het volgende:
[..]
ik heb zaterdag de early rave ontdekt![]()
(ik ben geeneens naar luna geweestja, chillen in het gras tijdens luna
)
whehehehe
groetjes,
ladyxima
ga jij trouwens naar hard bass? donkey rollers![]()
whehehe je bent ook op msnquote:op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef boy_snakeye het volgende:
ik denk het niet, maar zou wel willen. ff kijken of ik wat vrienden kan overhalen
nee man, dat liedje heb ik gewoon los. ooit eens gedowned, de b2s site ripquote:op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef renz0r het volgende:jij luisterd naar sensation black 2005
nummer hoorde ik net ook
quote:op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef ladyxima het volgende:
early rave
je moeder aan de poederrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef ratelslangetje het volgende:
boemboemboemboem
joehoe renzoóóóóooor en wappiej
![]()
gaan jullie straks met mij naar de wc?
ik heb lekkere snoepjes!!![]()
oh wat fijn dansen hier!
![]()
boemboemboemboem
waar heb je die vandaan?quote:
ga weg met je kutreplyquote:op vrijdag 26 augustus 2005 22:04 schreef baajguardian het volgende:
ga weg met je pestherrie
zelf gemaakt, voor defqonquote:
niet johnny?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 11:08 schreef ladyxima het volgende:
ik luister de liveset van deepack op sensation
here's charly...!
*kippevel momentje*![]()
![]()
dat geloof ik nietquote:op zaterdag 27 augustus 2005 16:01 schreef dromenvanger het volgende:
ik zit buiten met een biertje en sigaar en keihard de muziek, harde muziek.
en dan ga ik buiten staan en steek ik de armen en vuisten in de lucht alsof ik god ben
ik voel me goooooeeeeed
godddddd loves hardstyle!!!!!
ik zet hardstyle en hardcore ongeveer op hetzelfde geluidsvolume hoor...quote:op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef wappiej het volgende:
alles kapot is gewoon een lekker plaatje, hardstyle is voor watjes die bang zijn voor een gehoorbeschadiging
ja, maar dan is het toch niet te vergelijken.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 17:09 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik zet hardstyle en hardcore ongeveer op hetzelfde geluidsvolume hoor...
had ik toch mijn natuurkunde vakken beter moeten leren vroegerquote:op zaterdag 27 augustus 2005 17:10 schreef pc-fr34k het volgende:
ja, maar dan is het toch niet te vergelijken.. op hetzelfde volume is hardcore nog steeds harder.
.
het is ook harder als in dat de muziekstyle ruiger harder is, meer bass, hardere bass, en snellere dreunen. hardstyle is wat rustiger, maar wel leuk hoor.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 17:13 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
had ik toch mijn natuurkunde vakken beter moeten leren vroeger![]()
ik heb sinds ik 6 ben pas 13% gehoorverlies opgelopenquote:op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
het is ook harder als in dat de muziekstyle ruiger harder is, meer bass, hardere bass, en snellere dreunen. hardstyle is wat rustiger, maar wel leuk hoor..
ik heb het gemist!!!quote:op zaterdag 27 augustus 2005 16:43 schreef pur33 het volgende:
*gisteren in de zinc in arnhem was![]()
djluna
![]()
![]()
nu een beetje nabrakken![]()
![]()
waarom trek je je nou terug? ik stelde me op als zo'n gemakkelijk doelwit en nu ga jij me sparenquote:op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef pc-fr34k het volgende:
het is ook harder als in dat de muziekstyle ruiger harder is, meer bass, hardere bass, en snellere dreunen. hardstyle is wat rustiger, maar wel leuk hoor..
underground hardcore...quote:op zaterdag 27 augustus 2005 18:09 schreef #ANONIEM het volgende:
wat is nou harder dan he !!! zeg het me nog maar een keer, heb het lef !!!![]()
leuk, de ts is er dan bijquote:op zaterdag 27 augustus 2005 20:52 schreef ladyxima het volgende:
het word tijd voor een hardstyle meet
hardbass, anyone?
donkey rollers! hardstyle rockers! we're gonna put the bass! in your motherfucking face!
dance to the fucking beat!
ik moest eerst kijken wie de ts wasquote:op zaterdag 27 augustus 2005 23:22 schreef renz0r het volgende:
[..]
leuk, de ts is er dan bij
kan het dan niet op een wat kleiner feestje zijn in de buurt van rotterdam
wat kosten zequote:op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef boy_snakeye het volgende:
[..]
zelf gemaakt, voor defqon
heb er zelfs 3 kunnen verkopen
dus als je 'm ook wil
eenchquote:
hardcore is harder! maar met hardstyle is niks mis.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 18:09 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
wat is nou harder dan he !!! zeg het me nog maar een keer, heb het lef !!!![]()
outblast die commecriele heaumeauxquote:op zondag 28 augustus 2005 23:46 schreef #ANONIEM het volgende:
boem boem boem !!! en dan k-here van dj outblasten nu weer door boem boem boem.
(22:35 in de setquote:sensation! the prophet said: 'let there be bass!', and there was bass.. the prophet takes you to a higher level. you can run, but you can not hide. it's the point of no return. we're running out of time in a state of panic. ............. it's subliminal. it's the fear of the planet. there will be no limits or boundaries. there will be no limits or boundaries! forget the people: just come in my house. my house. in my house! in my house! the house of the ultimate sensation.. sensation! sensation! sensation! sation... sation... sensation!
soms is ie wel redelijk, maar die afsluitsets op zowel sensation black 2005 als qlimax 2004 vond ik gewoonweg baggerquote:op maandag 29 augustus 2005 09:00 schreef wappiej het volgende:
[..]
outblast die commecriele heaumeaux![]()
and this, and this, is my house, my house, and this, and this, is my house, outta my house!!!quote:op maandag 29 augustus 2005 09:47 schreef gizmore het volgende:
* the prophet live @ sensation black 2005 aanzet
[..]
(22:35 in de set)
![]()
![]()
hoezo ik heb niks te doen
31:10quote:op maandag 29 augustus 2005 09:47 schreef gizmore het volgende:
* the prophet live @ sensation black 2005 aanzet
[..]
dat zat wat verder inderdaad, maar ik had geen zin om mn quote aan te passenquote:op maandag 29 augustus 2005 16:15 schreef wappiej het volgende:
[..]
and this, and this, is my house, my house, and this, and this, is my house, outta my house!!!
eerlijk gezegd vind ik 38:10 beter: lekker op mn stereo aan.. woei! trouwens, uit de set van dana vs luna wat mij betreft de beste nummers: op 20:00 (da bootleggers - fresh new beats) en 28:40 (mark t - girls like you).quote:
sorry hoor, maar die was echt te standaardquote:
goed idee, ik blijf ook wel ff hangenquote:op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef boy_snakeye het volgende:
[..]
misschien een verplaatsing naar muz?
beetje groot, maar moet kunnen. he trouwens, qlimax 2003 was vet hequote:op maandag 29 augustus 2005 23:23 schreef boy_snakeye het volgende:
voor de op misschien?
[afbeelding]
quote:op maandag 29 augustus 2005 23:26 schreef aparteling het volgende:
waar al die strakstaande mensen met ogen van 1 meter in diameter op staan te springen?
mijne ookquote:op maandag 29 augustus 2005 23:26 schreef gizmore het volgende:
[..]
beetje groot, maar moet kunnen. he trouwens, qlimax 2003 was vet hemn eerste feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |