abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29953111
Wil de laatste kijker het licht uitdoen?
pi_29953123
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:30 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Wat hebben we hieraan zonder bron?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:05:54 #203
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_29953238
Bij nader inzien wacht ik nog wel even met het herindelen van de zenders op mijn TV. Zoals het nu gaat is het snel afgelopen met Talpa en dan kan ik weer overnieuw beginnen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_29953542
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Bron graag! Damnit.
Bron is Mediakrant.web-log.nl en dan zoeken op beau, en dan naar artikels rond 15 augustus

Onder andere http://mediakrant.web-log.nl/log/3253632

en http://mediakrant.web-log.nl/log/2895216

"We gaan ook proberen de boel op te shaken daar in Den Haag en overal waar het nodig is, maar het allergrootste verschil is denk ik de betrokkenheid."

En http://mediakrant.web-log.nl/log/3223809 staat het stukje over tegenvallende kijkcijfers en stekkers

[ Bericht 23% gewijzigd door -Mk- op 25-08-2005 13:22:54 ]
pi_29953601
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:53 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder berichtte, moeten ze weer een Italiaans concept overnemen. John de Mol heeft een programma over het hoofd gezien, maar dat gold niet voor mij.

Ik dacht eerder aan het programma Azzardo, dat op France 2 wordt uitgezonden als Tout vu, tout lu. In dit programma maken dagelijks drie deelnemers kans op maximaal ¤ 150000. Ze moeten daarbij wel een flinke dosis algemene nieuwskennis hebben. Het spel is een succes in Frankrijk en gaat zijn derde seizoen in (begon in 2003).
sorry, maar dat klinkt heel saai
pi_29953694
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

sorry, maar dat klinkt heel saai
Het klinkt inderdaad als de zoveelste quiz
pi_29953702
Quoi schreef: En iedereen heeft kritiek, maar STIEKEM kijkt iedereen wel!

Maar lieve schat, dat is nu juist het probleem voor Talpa:

bijna NIEMAND kijkt!
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:49:17 #208
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29954770
Hoe was die spermashow?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29954868
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef Molluck het volgende:
Hoe was die spermashow?
gezien de kijkcijfers weet niemand dat
pi_29955006
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef Molluck het volgende:
Hoe was die spermashow?
Ongelooflijk saai. Niet te geloven, na al die ophef zo'n stinkend saai kutprogramma op de buis smijten. Terecht dat niemand heeft gekeken.
Big dick.
pi_29957067
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:15 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Bron is Mediakrant.web-log.nl en dan zoeken op beau, en dan naar artikels rond 15 augustus

Onder andere http://mediakrant.web-log.nl/log/3253632

en http://mediakrant.web-log.nl/log/2895216

"We gaan ook proberen de boel op te shaken daar in Den Haag en overal waar het nodig is, maar het allergrootste verschil is denk ik de betrokkenheid."

En http://mediakrant.web-log.nl/log/3223809 staat het stukje over tegenvallende kijkcijfers en stekkers
Ah jammer, maar wel bedankt. Was geniaal nieuws als het echt recent was .
pi_29957171
quote:
'Wat is objectiviteit? Volgens mij bestaat het niet", aldus Beau. "‘Een ontsnapte TBS’er pleegt een moord’, dat is objectief. Maar ik ga echt niet onder stoelen of banken steken hoe ik daar over denk, dat ik daar woedend over ben. Dus in die zin ben ik totaal niet objectief, dat vind ik ook interessant om die emotie om die nieuwsberichten te tonen."
Ah gossie, Beau is boos. Nee, daar zitten we op te wachten. Sacha de Boer die zich boos maakt dat er een TBS'ers ontsnapt is, zie je dat al voor je? Tis gewoon kneuzig.
pi_29957217
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef pberends het volgende:

[..]

Ah gossie, Beau is boos. Nee, daar zitten we op te wachten. Sacha de Boer die zich boos maakt dat er een TBS'ers ontsnapt is, zie je dat al voor je? Tis gewoon kneuzig.
Ik zie 't voor me
pi_29957232
Eigenlijk is het heel logisch dat de spermashow niet scoort. De titel doet vermoeden dat het een soort Bukkake-achtig programma is. Dat een lekker wijf klaar zit met een kommetje en dat 10 mannen beginnen te rukken en klaarkomen in het kommetje, zodat het wijf vervolgens de inhoud van het kommertje in der kut port. Maar dat is natuurlijk niet de werkelijkheid. Daarom is het programma supersaai.
pi_29963087
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk is het heel logisch dat de spermashow niet scoort. De titel doet vermoeden dat het een soort Bukkake-achtig programma is. Dat een lekker wijf klaar zit met een kommetje en dat 10 mannen beginnen te rukken en klaarkomen in het kommetje, zodat het wijf vervolgens de inhoud van het kommertje in der kut port. Maar dat is natuurlijk niet de werkelijkheid. Daarom is het programma supersaai.
De titel 'Ik wil je kind en verder niets' doet mij niet fantaseren over groepsex en bukkake, ik denk meer dat dat aan jouw perceptie van Talpa ligt dan aan de werkelijkheid..

Neemt niet weg dat het een saai kutprogramma is, maar goed, daar kan je pas over oordelen als je het gezien hebt, en zelfs dát was teveel gevraagd voor 99% van de bevolking Het kijkcijfer zegt dan ook niks over de kwaliteit, maar meer over het imago van Talpa wat m.i. nu al zo naar de klote is dat dat waarschijnlijk niet zo heel snel meer goedkomt. Ze kunnen programmeren wat ze willen; de kijker blijft toch wel weg.
Big dick.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 17:35:57 #216
43556 miss_dynastie
pi_29963465
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk is het heel logisch dat de spermashow niet scoort. De titel doet vermoeden dat het een soort Bukkake-achtig programma is.
'Ik wil een kind van jou... en verder niets', dat is de titel. Vind ik niet echt spanning vermoeden of zo, het is de media die de boel gehyped heeft met titels als 'spermashow'.
pi_29964681
Geweldig die lage kijkcijfers. De Mol, waar blijft je tweede zender?
pi_29964904
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo hype en trappen? Het gaat om de cijfers! Als ze marktaandeel 25 haalden dan boog ik nederig mijn hoofd.
Ik denk niet dat er serieus naar een programma gekeken wordt, maar dat het vanaf het begin al leuk is om de programma's af te zeiken en te hopen dat er niemand naar Talpa kijkt.

Laat ik het anders zeggen.. Als Beau NSE op RTL had gepresenteerd hadden er waarschijnlijk positievere kritieken geweest en dito kijkcijfers.

Mensen vinden het blijkbaar leuk om te roepen dat Talpa bagger levert. (al voor dat ze iets gezien hebben)
pi_29964959
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee hoor, heb nog niet langer dan 10 minuten naar Talpa gekeken.
En toen had je al een mening over alle programma's..
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:32:32 #220
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29965159
Als ik die programma's zo zie, krijg ik het idee dat ik naar de programmering van RTL4 van tien jaar geleden zit te kijken. Ze hebben zelfs een soort 5 uur show!

Ik heb overigens nog helemaal niets gezien, behalve het voetbal. En zelfs dat maar met een half oog. Die reclames komen me nu al de strot uit. Maarja, het hoort erbij.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_29965201
2e zender al gewoon een overgekochte zender zijn en is daarmee weer niet vernieuwend .
pi_29965262
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:25 schreef cpcpb het volgende:

[..]

En toen had je al een mening over alle programma's..
wat ik gezien heb wel ja, NSE was erg gaar, de TV competitie boeide me ook niet, Samen is slecht en die serie met Gordon en Joling is gewoon te triest voor woorden. om daar achter te komen hoef je er echt niet uren naar te kijken hoor. ik niet in ieder geval.
pi_29965822
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat ik gezien heb wel ja, NSE was erg gaar, de TV competitie boeide me ook niet, Samen is slecht en die serie met Gordon en Joling is gewoon te triest voor woorden. om daar achter te komen hoef je er echt niet uren naar te kijken hoor. ik niet in ieder geval.
De TV competie bestaat uit 5 totaal verschillende programma's, logisch dus dat je na 3 minuten al wist dat het niks was.
Big dick.
pi_29965889
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Talpanisten zijn niet zo snel van begrip .
pi_29966011
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:52 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

De TV competie bestaat uit 5 totaal verschillende programma's, logisch dus dat je na 3 minuten al wist dat het niks was.
volgens mij bedoel ik iets anders dan, wat ik zag ging iig over 2 vrouwen die huizen gingen verkopen, 2 gasten die een feest wilden geven en 2 gasten die auto's in polen wilden laten repareren
oja, ze moesten ook nog hele moeilijke standaard IQ test vragen beantwoorden en daarmee konden ze geld verdienen voor hun onderneming, welke debiel verzint zulke stomme dingen?

[ Bericht 12% gewijzigd door jimjim1983 op 25-08-2005 19:17:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')