quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, hè, SCH , stel je voor dat iemand het leuk vindt
laat me raden, dat zegt zeker weer genoeg over 'mijn soort mensen'![]()
wees maar blij dat er mensen zijn die jouw mening niet delen, want daar draai jij op, geloof ik , als een kind zo blij 'dat jij wel beter weet'
discovery en NGCquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef MrBadGuy het volgende:
SCH en Pberdens maken zich wel druk over deze 'kut'-zender. Ik vind ook dat er weinig soeps op komt, en daarom kijk ik er ook weinig naar (in de eerste week wel om de nieuwe programma's eens te bekijken), alleen naar het programma van Rolf Wouters ben ik van plan elke keer te kijken. Maar om me druk te maken over deze zender, nee ik heb wel betere dingen te doen (zoals bijvoorbeeld naar het commerciele Discovery en NGC kijken)
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:27 schreef cpcpb het volgende:
[..]
discovery en NGC
Steengoede zender.. goede programma's..
maar de kijkcijfers zijn niet geweldig.
Volgens een aantal heeft dat met niveau te maken..
Niet te geloven wat simpel..
maar internationaal zijn het zeker geen kleintjes. Ik las dat Discovery de komende 5 jaar 3 miljard gaat investeren in nieuwe productiesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:27 schreef cpcpb het volgende:
[..]
discovery en NGC
Steengoede zender.. goede programma's..
maar de kijkcijfers zijn niet geweldig.
Volgens een aantal heeft dat met niveau te maken..
Niet te geloven wat simpel..
wow werkelijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
maar internationaal zijn het zeker geen kleintjes. Ik las dat Discovery de komende 5 jaar 3 miljard gaat investeren in nieuwe documantaires![]()
Discovery Networks Benelux maakt onderdeel uit van Discovery Networks Europe. Het moederbedrijf van Discovery Network Europe, Discovery Communications Inc. (DCI), is ‘s werelds grootste producent van documentaire, film- en entertainment-materiaal. DCI is van de kernactiviteit, Discovery Channel (opgericht in 1985 in de VS), uitgegroeid tot een wereldwijd bedrijf met ruim één miljard gecumuleerdequote:
Zeker weten. Dat hebben ze wel bewezen. Maar tot nu toe kijken hier veel te weinig mensen naar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef cpcpb het volgende:
Ik denk dat zowel beau als harmke genoeg niveau hebben om een aangenaam programma te maken.
Nog een keer:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker weten. Dat hebben ze wel bewezen. Maar tot nu toe kijken hier veel te weinig mensen naar.
Ik vind het ook leuk. Vooral de bouwvrouwen, die hebben gewoon een ontzettend goed doelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef milagro het volgende:
Ik vind het iig helemaal niet slecht zo na een weekje.
Neuh, maar met alle respect, jij interesseert me niet zoveel. Het gaat om De Mol en hoe het verder met Talpa en de belangrijke programma's gaat. Voor een commerciele zender is het programma goed als er veel mensen naar kijken namelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Nog een keer:
het feit dat het een goed programma is heeft niks met het aantal kijkers te maken.
t is jammer voor de inkomsten en waarschijnlijk jammer voor john de mol maar ja..
daar heb ik niks mee te maken.
Daar zitten we allemaal met spanning op te wachten, maar een spermashow? iets nieuws is ok maar zoiets is echt wel beneden alle peilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef renesylvester het volgende:
Maar kom nu eens met wat nieuws.![]()
![]()
Heb je het gezien dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar zitten we allemaal met spanning op te wachten, maar een spermashow? iets nieuws is ok maar zoiets is echt wel beneden alle peil![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Discovery Networks Benelux maakt onderdeel uit van Discovery Networks Europe. Het moederbedrijf van Discovery Network Europe, Discovery Communications Inc. (DCI), is ‘s werelds grootste producent van documentaire, film- en entertainment-materiaal. DCI is van de kernactiviteit, Discovery Channel (opgericht in 1985 in de VS), uitgegroeid tot een wereldwijd bedrijf met ruim één miljard gecumuleerde
abonnees dat opereert in 160 landen. Buiten de VS voert Discovery 10 internationale merken met een bereik van 560 miljoen gecumuleerde abonnees. Discovery biedt de 145 miljoen gecumuleerde abonnees een totaal van negen verschillende kanalen aan in meer dan 103 landen in Europa, het Midden Oosten en Afrika. De programma’s worden vertaald in 21 verschillende talen. DCI investeert de komende 5 jaar 3 miljard dollar in nieuwe producties.
bron: http://discoverychannel.n(...)efkaart_sept_okt.pdf laatste pagina
Ik had ook niet anders verwacht, zeker met al die promo's die alleen de ophef eromheen tonen. Saai, saai, saai. Eyeworks is dan ook echt een enorm overschat productiebedrijf.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:
Dat spermaprogramma was vooral saai. En Jort Kelder ook.
Thuis is sowieso een verkapt kijk-mijn-ego-moet-het-grootste-zijn-programma.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:13 schreef Quoi het volgende:
Ben ik nu de enige die zich dood ergert aan Gordon, die telkens overal opduikt? Hij laat verdikkeme in "Thuis" niemand zijn zin afmaken -telkens weer een grapje ertussendoor- (en ja....zelf het hardst om je eigen grap lachen).
Jammer dat "Thuis" niet een gezellig programma wordt, het heeft er alle ingredienten voor. Het interesseert me alleen niks wat Gordon's moeder zoal op een dag doet....
Expeditie Robinson zal ik gewoon weer kijken, Talpa of Net5.
Niks mis met Daphne Bunskoek, ik houd van vrouwen met een karakteristieke stem. Herinner je nog dat KLB-topic dat een vaste kijker van Goedemorgen Nederland verlangde naar haar, omdat haar invaller Klaas Drupsteen een rotmanier van presenteren had?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind NSE leuk om naar te kijken. Veel leuker dan naar Daphne Bunskoek, die weliswaar eindelijk van die rare slisssssser af is, maar irritant blijft.
Als Staatsloterij Superbal het stukken beter zal doen, dan raad ik Talpa aan om nog een programma van Italiaans komaf hier naartoe te halen. Ik dacht te denken aan het programma Azzardo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:44 schreef pberends het volgende:
Hoe verwachten ze bij Talpa de kijkcijfers op te krikken van Thuis en NSE? De nieuwigheid is er vanaf en er zal ook niet al te veel reclame meer voor worden gemaakt, oftewel dat kan alleen maar zakken. Dat de programmering nog niet volledig is, is een hele goeie smoes. Hadden ze ook maar met deze programma's moeten wachten.
Iemand zei het al eerder:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Neuh, maar met alle respect, jij interesseert me niet zoveel. Het gaat om De Mol en hoe het verder met Talpa en de belangrijke programma's gaat. Voor een commerciele zender is het programma goed als er veel mensen naar kijken namelijk.
Ik ben benieuwd hoe het vanaf zondag met BB gaat.
Ja, nou ja, dat mag die vaste kijker vinden, ik vind haar irritant. Al jaren. En al is ze minder vervelend dan eerst, ze blijft me irriteren. Beau niet. Dus ik kijk naar Beau Kwalbert kan ik trouwens ook niet uitstaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niks mis met Daphne Bunskoek, ik houd van vrouwen met een karakteristieke stem. Herinner je nog dat KLB-topic dat een vaste kijker van Goedemorgen Nederland verlangde naar haar, omdat haar invaller Klaas Drupsteen een rotmanier van presenteren had?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:25 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind 'Je Leven in de Steigers' toch best een aardig en leuk progamma.
NSEquote:Max Westerman niet naar Talpa
ournalist Max Westerman verhuist niet naar de nieuwe tv-zender Talpa. Een overgang van de coorespondent in de Verenigde Staten van RTL naar het nieuwsprogramma NSE leek vrijwel rond, maar volgens een woordvoerder van RTL heeft Westerman besloten om 'inhoudelijke redenen' bij RTL te blijven.
De mogelijkheden bij Talpa zouden voor Westerman niet zodanig zijn dat hij daarvoor zijn huidige baan wil opgeven. Nieuws, Sport en Entertainment (NSE), met onder meer presentator Beau van Erven Dorens, haalt vooralsnog teleurstellende kijkcijfers. Zo keken gisteren slechts 138.000 personen naar het programma, een kijkdichtheid van 1 procent.
Hoezo hype en trappen? Het gaat om de cijfers! Als ze marktaandeel 25 haalden dan boog ik nederig mijn hoofd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:28 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Iemand zei het al eerder:
Het is een hype om tegen Talpa aan te trappen.
Dat is een feit.. dat merk je overal om je heen..
Eerst maar eens wachten tot die hype voorbij is..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:38 schreef Hapertje het volgende:
18.00 Thuis - 122.000 kijkers (ma 3,3%)
19.00 NSE - 138.000 kijkers (ma 3,3%)
19.36 Je Leven In De Steigers - 276.000 kijkers (ma 5,5%)
20.04 Samen - 229.000 kijkers (ma 3,9%)
20.32 TV Competitie ('Spermashow') - 172.000 kijkers (ma 2,8%)
21.11 100 Girls - 183.000 kijkers (ma 2,8%)
22.48 TV Competitie - 146.000 kijkers (ma 3,0%)
23.21 Samen (hh) - 123.000 kijkers (ma 4,0%)
23.49 Je Leven In De Steigers (hh) - 115.000 kijkers (ma 5,9%)
00.17 Thuis (hh) - 44.000 kijkers (ma 4,7%)
01.15 NSE (hh) - 50.000 kijkers (ma 11,5%)
01.48 NSE (hh) - 44.000 kijkers (ma 12,1%)
nee hoor, heb nog niet langer dan 10 minuten naar Talpa gekeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:57 schreef Quoi het volgende:
En iedereen heeft kritiek, maar STIEKEM kijkt iedereen wel!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:38 schreef Hapertje het volgende:
De champagneflessen kunnen nog even in de koelie blijven liggen bij de medewerkers van Talpa.![]()
18.00 Thuis - 122.000 kijkers (ma 3,3%)
19.00 NSE - 138.000 kijkers (ma 3,3%)
19.36 Je Leven In De Steigers - 276.000 kijkers (ma 5,5%)
20.04 Samen - 229.000 kijkers (ma 3,9%)
20.32 TV Competitie ('Spermashow') - 172.000 kijkers (ma 2,8%)
21.11 100 Girls - 183.000 kijkers (ma 2,8%)
22.48 TV Competitie - 146.000 kijkers (ma 3,0%)
23.21 Samen (hh) - 123.000 kijkers (ma 4,0%)
23.49 Je Leven In De Steigers (hh) - 115.000 kijkers (ma 5,9%)
00.17 Thuis (hh) - 44.000 kijkers (ma 4,7%)
01.15 NSE (hh) - 50.000 kijkers (ma 11,5%)
01.48 NSE (hh) - 44.000 kijkers (ma 12,1%)
Dat vermoed ik ook wel voor een gedeelte. SBS-groep wordt overgenoemen door De Mol en Talpa doekt ie op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:55 schreef Hapertje het volgende:
Ik voorspel dat na de zomer Talpa wordt opgeheven. John de Mol neemt gewoon SBS6, NET5 en Veronica over... verkoopt de voetbalrechten voor grof geld terug aan de NOS of eventueel aan RTL Nederland (SBS heeft namelijk nooit geboden op de rechten)... de 'sterren' worden meegenomen naar SBS... Spijkerman, Genee en Van Erven Dorens zullen hevig protesteren... Genee en Spijkerman stappen over naar RTL en Van Erven Dorens gaat naar AT5.
Hmmmm.... zomaar een scenario!![]()
Foutje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef -Mk- het volgende:
NSE duurde altijd al en half uur
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ma 15 aug 364.000 (ma: 7,9%) di 16 aug 258.000 (ma: 7,1%) wo 17 aug 135.000 (ma: 4,0%) do 18 aug 182.000 (ma: 5,6%) vr 19 aug 190.000 (ma: 4,7%) ma 22 aug 203.000 (ma: 5,3%) di 23 aug 186.000 (ma: 4,6%) wo 24 aug 138.000 (ma: 3,3%) |
quote:13 aug: Beau: 'Als het mislukt, word ik vernietigd'
.....
Beau's ex-baas Fons van Westerloo vertelde in de Nieuwe Revu dat Beau is 'gedoemd te mislukken'. "Ik heb hem gesmst dat ik dat unfair vond. Hij wil de boel op scherp zetten, een vijandbeeld creeëren. Voor mijn doen ben ik bescheiden: NSE moet er binnen twee weken staan. Lukt dat niet, dan lig ik er binnen drie maanden uit. Ik heb Fons laten weten dat ik zijn ongelijk zou bewijzen. En er een fles champagne op gezet. Hij heeft die weddenschap geaccepteerd."
Beau hoopt op een goede afloop met N.S.E.: "Als de kijkcijfers onverhoopt tegenvallen, gaat de stekker eruit en ga ik op m'n bek." Verlinde is optimistischer gestemd: "Goed hoor. Ik ben heel blij met de komst van Daphne."
Ja, maar dat is een ander verhaal. Op Veronica passeren herhalingen en derderangs programmaformules de revue. Nog amateuristischer dan NET5 en Talpa.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef UncleFunk het volgende:
Het lijkt op de Fox-taferelen van een tijd terug. Met Veronica gaat het ook nog steeds niet echt goed.
Zoals ik al eerder berichtte, moeten ze weer een Italiaans concept overnemen. John de Mol heeft een programma over het hoofd gezien, maar dat gold niet voor mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:07 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik hoopte echt dat deze zender iets zou worden, maar tot nu toe komt er echt alleen maar troep op. het is niet eens meer van hetzelfde, het is gewoon kut. laat wat leuke series zien ofzo ipv die domme reality troep.
Ik hoop dat er snel betere dingen opkomen.
Bron graag! Damnit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |