abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29929791
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

En jij en je man zijn erg goed in doorjengelen.
Misschien is het een aardig idee om dat tuig links te laten liggen en door te gaan met jullie leven?
Van wat ik hier zoal lees hebben jullie het erg leuk met z'n drietjes, wonen jullie leuk en zijn over het algemeen blij en vrolijk. Richt daar je energie eens op en laat de rest van de wereld maar lullen.
Misschien ten overvloede; Het is actie -> reactie, dan weer een actie, hup reactie. Stop daarmee, get on with your life.
Op zich wel waar, maar aangezien ik elke dag voor pedofiel wordt uitgemaakt en er al schade is geleden, willen we de heren toch uitdagen om boter bij de vis te leveren - aangezien ze ook onze identiteit en woonplaats zeggen te weten - zodat dit tot een afwikkeling komt. Verder hebben we veel plezier met yvonne e.a. hoor. Ook yvonne, Danny e.a. worden zwart gemaakt remember...
I´m back.
pi_29929813
Goedkoop vermaak inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Admin woensdag 24 augustus 2005 @ 19:18:42 #203
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29929858
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef du_ke het volgende:
Goedkoop vermaak inderdaad .
Kijk nou!!!
Hij vond jou en mij lief

Fotoboek van Aaahikwordgek
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29929955
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:58 schreef Loedertje het volgende:
Zouvoor beide partijen wel een passend advies hebben hoor steveballmer

Partij 1 moet gewoon zijn kostbare tijd gaan gebruiken om te leven, partij 2 zou 90% minder moeten gaan internetten en zich misschien bezig kunnen houden met het uitlaten van haar (emotioneel beschadigde) kind. (Let wel, dit zijn niet mijn woorden, ontleen deze slechts aan de postings van de moeder zelf)

Dat zou een berg gezever schelen hier.
En wanneer ga jezelf je kostbare tijd opofferen aan je leven. Btw Stali heeft niet gezegd dat haar dochter emotioneel beschadigd zou zijn hierdoor. Er is echter dankzij die crap wel schade opgetreden, hieraan is m.i. voldoende uitleg gegeven, gisteren al... Bedankt voor je goede zorgen dus, als je je adres even geeft dan sturen we je een bloemetje.
I´m back.
pi_29929957
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:00 schreef Snakey het volgende:
Het lijkt mijj dat die hele pedo kwestie een verzonnen feit is, van twee kanten. Dus als we bewijzen kunnen krijgen dat wie dan ook daadwerkelijk pedo is, dan graag. Een paar gesoepte foto's lijkt mij geen aanleiding om wie dan ook pedo te noemen.
Dat lijkt mij niet, ook ik heb (vannacht) alles eens doorgelezen en een van die gebande klootviolen hebben wel dit ultieme wapen ingezet via z'n weblog.

Bewijzen dat iemand pedo is, wat stel je je daar in vredesnaam bij voor?

Aan de andere kant kan ik Loedertje geen ongelijk geven. Zij reageert op geklaag van Ryan en Stali en krijgt als reactie dat prive-aangelegenheden haar niet aangaan (volgens Stali, al veel eerder). Dan denk ik, waarom hier dit posten als je niet wilt dat men zich ermee bemoeit? Dat vat ik niet helemaal.

Iemand IRL bewust vals beschuldigen van kindermisbruik of pedofilie, dan ben je IMO uitschot. Jammer dat dit wel gesuggereert wordt, maar dat hier niet verder naar gevraagd mag worden. Om welke reden dan ook.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_29929972
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk nou!!!
Hij vond jou en mij lief

Tja dat was vroeger . Hij is wat geradicaliseerd .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29930013
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
Op zich wel waar, maar aangezien ik elke dag voor pedofiel wordt uitgemaakt
Ach kom op, dat via een u-bocht op elkaar reageren maakt het alleen maar erger.
Jij en de jouwen weten dat het niet zo is. Zou genoeg moeten zijn.
quote:
en er al schade is geleden,
Mjah, hier kan ik (onder anderen) dus niks mee.
quote:
willen we de heren toch uitdagen om boter bij de vis te leveren - aangezien ze ook onze identiteit en woonplaats zeggen te weten - zodat dit tot een afwikkeling komt.
Fuck die boter Ryan, en fuck ook die vis while you're at it.
Neem eens een besluit: 'ik stop met dit geouwehoer en ga me richten op leuke dingen.'
quote:
Verder hebben we veel plezier met yvonne e.a. hoor. Ook yvonne, Danny e.a. worden zwart gemaakt remember...
Vonne en Danny kunnen uitstekend voor zichzelf zorgen, bewijzen ze al jarenlang.
Serieus, stop met draad geven.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:23:26 #208
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_29930027
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die "pedo-business" is een verzonnen zaak idd. Het was als een pseudo-grapje begonnen zogezegd. Vanwege pottenkijkers hebben we wat jongeren (en ouderen) het bos in gestuurd en Stali is ruim 11 jaar jonger (maar wel al 32 dus). Langzaam evolueerde dit naar een concept waarbij je als je deze boodschap maar vaak genoeg herhaalt, begeleid van photo's en echte namen, dat je dan Ryan3 persoonlijk en Danny's forum kan ruïneren c.q. om zeep kunt helpen. Reden: de heren waren in hun ogen onterecht geband (beginnend met ene user genaamd Sjuuun vanwege een Holocaustontkenningsban) dmv een soort (s)linkse samenzwering. Feit is dat de vriendin van de ex en de ex zelf van Stali die verhaaltjes gelezen hebben en dit in een ruzie over de omgangsregeling mbt dochter van Stali als chantagemiddel hebben gebruikt: eea resulteerde erin dat de omgangsregeling op dit moment 'bust' is en de dochter dus niet naar de vader kan (mda Lucy). Daarbij komt dat als dergelijke praatjes bijv. hier in de buurt bekend worden dat de hel dan uitbreekt, dit ofschoon ik onschuldig ben. Overigens is eea haarfijn aan ene L. uitgelegd gisteravond, maar hoe wij dit probleem IRL oplossen zal niet op Fok! geplempt worden, verstoord karma van Lucy (mda Lucy) of niet... Snappez vous?
Sorry maar, neem je grootje maar in de maling.
pi_29930065
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
willen we de heren toch uitdagen om boter bij de vis te leveren - aangezien ze ook onze identiteit en woonplaats zeggen te weten - zodat dit tot een afwikkeling komt.
Wat zou dit inhouden? Zij tonen aan daadwerkelijk op de hoogte te zijn van jullie identiteit en woonplaats? Ik begrijp hieruit dat dit een vooralsnog onbewezen bewering is, waarschijnlijk gedaan op Internet. ''Boter bij de vis leveren'' interpreteer ik als ''bewijs leveren'', dat zal zonder vermelding van precieze identiteit niet gaan. En wat zou idealiter daarop moeten volgen?

PS - klopt het dat jullie slechts via Internet converseren?
pi_29930071
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk nou!!!
Hij vond jou en mij lief

quote:
Alleen Yvonne is tof.
.

Mij kende hij natuurlijk toen nog niet... .
I´m back.
pi_29930151
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat zou dit inhouden? Zij tonen aan daadwerkelijk op de hoogte te zijn van jullie identiteit en woonplaats? Ik begrijp hieruit dat dit een vooralsnog onbewezen bewering is, waarschijnlijk gedaan op Internet. ''Boter bij de vis leveren'' interpreteer ik als ''bewijs leveren'', dat zal zonder vermelding van precieze identiteit niet gaan. En wat zou idealiter daarop moeten volgen?

PS - klopt het dat jullie slechts via Internet converseren?
Boter bij de vis betekent in dit geval dat ze justitie op ons dak sturen, zoals Aaahtje dreigde gisteren als ik me niet koest hou. Dan zouden wij weer achter zijn/hun adres kunnen komen en dus een aanklacht van smaad en laster kunnen indienen.

Wie Stali en ik???
I´m back.
pi_29930172
Nog even over Yvonne:
Sure, Yvonne is een alcoholistische, crackrokende SM-meesteres die met alle winden meewaait.
Lekker belangrijk, ze is lief, leuk en sterk en er zijn een hoop mensen gek op haar.
Ik ook.

Yvonne redt het wel hoor.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 19:28:02 #213
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29930207
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik moest heel hard lachen.,....
*pets*

Foei

(maar kon je een keuze maken?)
pi_29930308
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet, ook ik heb (vannacht) alles eens doorgelezen en een van die gebande klootviolen hebben wel dit ultieme wapen ingezet via z'n weblog.

Bewijzen dat iemand pedo is, wat stel je je daar in vredesnaam bij voor?

Aan de andere kant kan ik Loedertje geen ongelijk geven. Zij reageert op geklaag van Ryan en Stali en krijgt als reactie dat prive-aangelegenheden haar niet aangaan (volgens Stali, al veel eerder). Dan denk ik, waarom hier dit posten als je niet wilt dat men zich ermee bemoeit? Dat vat ik niet helemaal.

Iemand IRL bewust vals beschuldigen van kindermisbruik of pedofilie, dan ben je IMO uitschot. Jammer dat dit wel gesuggereert wordt, maar dat hier niet verder naar gevraagd mag worden. Om welke reden dan ook.
Was geen geklaag, was alleen vertellen in dit topic hoe het ervoor staat. Het verloop, dus hoe dit IRL wordt opgelost blijft (voorlopig) buiten internet. Zo gek is dat niet.
I´m back.
pi_29930333
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Boter bij de vis betekent in dit geval dat ze justitie op ons dak sturen, zoals Aaahtje dreigde gisteren als ik me niet koest hou. Dan zouden wij weer achter zijn/hun adres kunnen komen en dus een aanklacht van smaad en laster kunnen indienen.
Ik heb enige moeite om me zo'n onderneming van Justitie voor te stellen.
quote:
Wie Stali en ik???
Nee, jij en het andere kamp. Ik lees maar ''hij dreigt'' en ''zoals lucida gisteren werd duidelijk gemaakt'' en vermoed wel dat het zich allemaal ergens op een log of iets dergelijks afspeelt, maar heb geen zin om daarnaar te gaan zitten speuren.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:31:29 #216
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29930341
Toch wel knap hoe je jezelf volslagen belachelijk kunt maken door van een forum gezet te worden, waar je vooraf al weet wat je kan maken en wat niet en dan vervolgens een heel forum opzet om users en admins af te zeiken, alleen maar daarvoor, in plaats dat je eindelijk 'vrij en open' over echt interessante dingen kan ouwehoeren.

Wat een extreem infantiel gedoe .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 19:31:47 #217
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29930354
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef Ryan3 het volgende:

. Btw Stali heeft niet gezegd dat haar dochter emotioneel beschadigd zou zijn hierdoor.
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef Stali. het volgende:
t maar is het wel op een andere manier onze huiskamer binnengekomen en dat het voor een kind van vijf gevolgen zou kunnen hebben dat maakt dat tuig niet uit. Nee, zij vinden dat je aan dit soort zaken gerust het leven van een vijfjarige aan mag opofferen want zij zijn
Ryan, je hebt recht op je eigen waarheid in dit verhaal maar ik op de mijne op grond van de feiten die ik lees.
pi_29930399
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:23 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ach kom op, dat via een u-bocht op elkaar reageren maakt het alleen maar erger.
Jij en de jouwen weten dat het niet zo is. Zou genoeg moeten zijn.
[..]

Mjah, hier kan ik (onder anderen) dus niks mee.
[..]

Fuck die boter Ryan, en fuck ook die vis while you're at it.
Neem eens een besluit: 'ik stop met dit geouwehoer en ga me richten op leuke dingen.'
[..]

Vonne en Danny kunnen uitstekend voor zichzelf zorgen, bewijzen ze al jarenlang.
Serieus, stop met draad geven.
Ik daag je uit, hoe zou jij het vinden als je met eigen photo's en naam iedere dag wordt uitgemaakt voor pedofiel, dit terwijl een linke ex er misbruik van maakt... Zeg je dan ook: ik haal de stekker eruit, ookal komt het in geuren en kleuren je woonkamer binnen...
I´m back.
pi_29930411
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef Posdnous het volgende:
Wat een extreem infantiel gedoe .
Exactamundo!
Gewoon eenzijdig stoppen met dit geouwehoer, verder geen aandacht meer aan besteden.

Maar ja, het is zo lekker rellerig , spannend en leuk..
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 19:34:50 #220
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29930453
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik heb enige moeite om me zo'n onderneming van Justitie voor te stellen.
Omgangsregeling-voogdij-advocaat-voogd-bureau jeugdzorg-AMK-kinderbescherming

Snap je?
Worden grootendeels betaald door Justitie en is semi overheid.
pi_29930521
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:34 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Omgangsregeling-voogdij-advocaat-voogd-bureau jeugdzorg-AMK-kinderbescherming

Snap je?
Ach so. .
quote:
Worden grootendeels betaald door Justitie en is semi overheid.
En waar slaan die zoal op aan?
  Admin woensdag 24 augustus 2005 @ 19:36:50 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29930533
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef SteveBallmer het volgende:
Nog even over Yvonne:
Sure, Yvonne is een alcoholistische, crackrokende SM-meesteres die met alle winden meewaait.
Lekker belangrijk, ze is lief, leuk en sterk en er zijn een hoop mensen gek op haar.
Ik ook.

Yvonne redt het wel hoor.
Nah. da's ook wel eens leuk om te horen
En idd hoor, n 6 jaar FOK! ben ik wel wat gewend, viel gisteren ff verkeerd over Brechtje, die staat overal buiten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29930563
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was geen geklaag, was alleen vertellen in dit topic hoe het ervoor staat. Het verloop, dus hoe dit IRL wordt opgelost blijft (voorlopig) buiten internet. Zo gek is dat niet.
Respect, jullie keuze. Maar het hier wel vertellen zonder te accepteren dat iemand er wat over vraagt (Loedertje) is nog geen aanleiding haar zo aan te spreken. Bovendien, wat voor nut heeft het dan het hier " slechts" te vertellen.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_29930575
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Ryan, je hebt recht op je eigen waarheid in dit verhaal maar ik op de mijne op grond van de feiten die ik lees.
Daar staat dat er schade is geleden en niet dat er emotionele schade is geleden, hoewel strikt genomen de dochter haar vader nu niet ziet en infeite constitueert dit emotionele schade (totdat we dat oplossen). Stali heeft gezegd dat er mensen zijn die nog viezer zijn dan eerdergenoemde heren, aangezien die in een ongerelateerde ruzie van hún praatjes gebruik maken om ons te chanteren. Overigens is dat een verhaal apart. Wat blijft is dat dankzij die praatjes sowieso schade is geleden. De heren willen mij dus aangeven, nu dan kom maar op... Daarnaast blijft bestaan, omdat men gebruik maakt van namen en photo's dat ik hier in de buurt schade kan oplopen.
I´m back.
pi_29930590
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
Ik daag je uit,
Doe nou niet, daar is het hele gezeik mee begonnen.
quote:
hoe zou jij het vinden als je met eigen photo's en naam iedere dag wordt uitgemaakt voor pedofiel,
Afschuwelijk.
quote:
dit terwijl een linke ex er misbruik van maakt... Zeg je dan ook: ik haal de stekker eruit, ookal komt het in geuren en kleuren je woonkamer binnen...
Ja.
Al is het alleen maar om mijn gezin en mezelf te beschermen.
Mocht Justitie op een dag op je stoep staan is het eventueel tijd voor actie. Tot die tijd er gewoon schijt aan hebben. Je hebt werkelijk niets te vrezen.
En tegen de tijd dat die onschuldige lieverd het huis uitgehaald dreigt te worden zijn we, zoals Loeder als gezegd heeft, een jaar verder. Justitie is ook niet helemaal achterlijk hoor.

(En Loeder ook niet)
pi_29930593
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yeah right, ze zien je al aankomen bij de rechtbank.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29930737
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:36 schreef yvonne het volgende:
Nah. da's ook wel eens leuk om te horen
Hey! Maak je geen illusies, dit was gewoon oud-Hollandsch inlikken.
pi_29930751
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:37 schreef r_one het volgende:

[..]

Respect, jullie keuze. Maar het hier wel vertellen zonder te accepteren dat iemand er wat over vraagt (Loedertje) is nog geen aanleiding haar zo aan te spreken. Bovendien, wat voor nut heeft het dan het hier " slechts" te vertellen.
L. heeft allang antwoord gekregen hoor, gisteren al, ze zaagt door en beschuldigde Stali en passant van nalatigheid (wat ze later weer ontkende). We zouden door dit te vermelden alleen maar onze eigen pathetische gelijkje willen halen (over de rug van de dochter), lijkt me heel wat anders. Verder zij nogmaals gezegd dat je niet alles op dit forum zegt. Genoeg is om te weten is, me dunkt, dat dergelijke acties schade kunnen berokkenen. Maar goed Loedertje krijgt binnenkort een bosje bloemen toegestuurd dus, vanwege al haar oprechte zorgen.
I´m back.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:44:02 #229
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_29930788
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar staat dat er schade is geleden en niet dat er emotionele schade is geleden, hoewel strikt genomen de dochter haar vader nu niet ziet en infeite constitueert dit emotionele schade (totdat we dat oplossen). Stali heeft gezegd dat er mensen zijn die nog viezer zijn dan eerdergenoemde heren, aangezien die in een ongerelateerde ruzie van hún praatjes gebruik maken om ons te chanteren. Overigens is dat een verhaal apart. Wat blijft is dat dankzij die praatjes sowieso schade is geleden. De heren willen mij dus aangeven, nu dan kom maar op... Daarnaast blijft bestaan, omdat men gebruik maakt van namen en photo's dat ik hier in de buurt schade kan oplopen.

*Snik, het moet niet gekker worden.
pi_29930817
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
chanteren.
Wat nou chanteren??
Hiermee geef je dus aan dat je chantabel bent!
Jij bent niet chantabel en mocht iemand dat wel vinden dan komen ze maar langs.
Ze weten waar je woont.
pi_29930832
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Yeah right, ze zien je al aankomen bij de rechtbank.
Die kans bestaat idd, maar als ze hier een inval doen vanwege pedofilie door mij en dit blijkt voort te komen uit de laster van een paar internet frustro's die niet op een (kleuter)forum meer mogen komen dan bestaat er misschien toch een kans om die heren zij het strafrechtelijk of civielrechtelijk aan te pakken...
I´m back.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 19:45:17 #232
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29930835
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die "pedo-business" is een verzonnen zaak idd. Het was als een pseudo-grapje begonnen zogezegd. Vanwege pottenkijkers hebben we wat jongeren (en ouderen) het bos in gestuurd en Stali is ruim 11 jaar jonger (maar wel al 32 dus). Langzaam evolueerde dit naar een concept waarbij je als je deze boodschap
Pseudo grapjes omdat iemand die in de penopauze zit een vrouw in een labiele fase van haar leven naar binnentrekt? Hoe je niet zo trots op te zijn, daartoe is namelijk ieder mens in staat (krwestie van vraag een aanbod op elkaar afstemmen, leeftijd speelt daarbij geen enkele rol)
Misbruik maken van de zwakheid van mensen die zich in een moeilijke periode van hun leven bevinden echter wel.
quote:
. Feit is dat de vriendin van de ex en de ex zelf van Stali die verhaaltjes gelezen hebben en dit in een ruzie over de omgangsregeling mbt dochter van Stali als chantagemiddel hebben gebruikt: eea resulteerde erin dat de omgangsregeling op dit moment 'bust' is en de dochter dus niet naar de vader kan (mda Lucy). Daarbij komt dat als dergelijke praatjes bijv. hier in de buurt bekend worden dat de hel dan uitbreekt, dit ofschoon ik onschuldig ben.
Tjah, als je internet verweeft met je leven daarbuiten dan loop je inderdaad de kans dat men je ermee gaat confronteren (overigens gebeurde dit soort dingen voor het internet bestond ook al hoor Ryann..dan vertelden mensen in een dorp aan jan en allemaal dingen over hun privé voorzien met een overdosis aan fantasie om het verhaal wat op te leuken en vertelden dit ook weer door aan derden waardoor er uiteindelijk na een week roddelen een geheel onjuist verhaal de rondte inging waarover uiteraard ook het hele dorp zijn mening gaf.

Kwestie van privé privé houden, hier en IRL. Mijn wijze oma zei altijd dat de muren oren hadden en dat bepaalde dingen binnenshuis horen te blijven..(gelijk had ze die schat)
quote:
verstoord karma van Lucy (mda Lucy) of niet... Snappez vous?
Hier krijg ik inmiddels ook uitslag van, in elke posting kan niemand het nalaten om nog even te gaan zeveren over (of op) *die andere partij*

Als ik wat van *die andere partij* wil weten dan ben ik uitstekend in staat om dat zelf te doen (recente voorbeelden daarvan zij nop fokdiscussie te leven)

Hou dus allemaal eens op met dat vage gedoe en reageer inhoudelijk op de postings die je hier leest .

[ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 24-08-2005 20:05:07 ]
pi_29930856
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:38 schreef SteveBallmer het volgende:
Mocht Justitie op een dag op je stoep staan is het eventueel tijd voor actie.
Hah, dat dacht je. Dan ben je dus mooi te laat om een aanklacht wegens smaad / laster in te dienen.
quote:
Tot die tijd er gewoon schijt aan hebben. Je hebt werkelijk niets te vrezen.
Men, wat denk jij er lichtvoetig over. Zo'n beschuldiging kan je leven compleet verwoesten. Je gaat hoe dan ook over de tong in de gemeenschap waar je woont. En als je je tanden niet laat zien, heeft de buurt z'n mening al bevestigd gekregen.
.
pi_29930924
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Wat nou chanteren??
Hiermee geef je dus aan dat je chantabel bent!
Jij bent niet chantabel en mocht iemand dat wel vinden dan komen ze maar langs.
Ze weten waar je woont.
Je kunt door mij te beschuldigen van pedofilie er makkelijk voor zorgen dat de dochter bij de vader terecht komen. Door zo'n etiket te plakken kun je dus betrekkelijk eenvoudig enorme schade aanrichten.
I´m back.
pi_29930964
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef r_one het volgende:

[..]

Hah, dat dacht je. Dan ben je dus mooi te laat om een aanklacht wegens smaad / laster in te dienen.
[..]

Men, wat denk jij er lichtvoetig over. Zo'n beschuldiging kan je leven compleet verwoesten. Je gaat hoe dan ook over de tong in de gemeenschap waar je woont. En als je je tanden niet laat zien, heeft de buurt z'n mening al bevestigd gekregen.
precies, dat bedoelde ik uit te leggen.
I´m back.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:48:58 #236
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_29930972
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef Loedertje het volgende:

Overigens gebeurde dit soort dingen voor het internet bestond ook al hoor Ryann..dan vertelden mensen in een dorp aan jan en allemaal dingen over hun privé voorzien met een overdosis aan fantasie om het verhaal wat op te leuken en vertelden dit ook weer door aan derden waardoor er uiteindelijk na een week roddelen een geheel onjuist verhaal de rondte inging waarover uiteraard ook het hele dorp zijn mening gaf.
Daar is dus niet veel aan veranderd, blijkt.
pi_29931018
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Door zo'n etiket te plakken kun je dus betrekkelijk eenvoudig enorme schade aanrichten.
That's in the eye of the beholder Ryan.
Er schijt aan hebben werkt in dit soort gevallen het beste. Je laat je opnaaien.
Blijf cool en zorg gewoon voor je gezin.

(Godverdomme..)
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:51:43 #238
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_29931066
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je kunt door mij te beschuldigen van pedofilie er makkelijk voor zorgen dat de dochter bij de vader terecht komen. Door zo'n etiket te plakken kun je dus betrekkelijk eenvoudig enorme schade aanrichten.
Dat zou je even wat beter moeten toelichten. Jurisprudentie daaromtrent schijnt (in Nederland) toch iets meer te omvatten en iets verder doordacht te zijn.
pi_29931120
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat zou je even wat beter moeten toelichten. Jurisprudentie daaromtrent schijnt (in Nederland) toch iets meer te omvatten en iets verder doordacht te zijn.
Geen idee, geef eens voorbeelden.
I´m back.
pi_29931190
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef r_one het volgende:
Men, wat denk jij er lichtvoetig over.
Mjah, lekker in de lappenmand gaan liggen janken en de dekens over je kop trekken, dat helpt.
Wees sterk en sta er boven. Sure, makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel de beste weg.
pi_29931254
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:55 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Mjah, lekker in de lappenmand gaan liggen janken en de dekens over je kop trekken, dat helpt.
Wees sterk en sta er boven. Sure, makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel de beste weg.
Lappenmand? Dekens? Janken?

Ik had het toch echt over je tanden laten zien.
.
pi_29931294
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Pseudo grapjes omdat iemand die in de penopauze zit een vrouw in een leabiele fase van haar leven naar binnentrekt? Hoe je niet zo trots op te zijn, daartoe is namelijk ieder mens in staat (krwestie van vraag een aanbod op elkaar afstemmen, leeftijd speelt daarbij geen enkele rol)
Misbruik maken van de zwakheid van mensen die zich in een moeilijke periode van hun leven bevinden echter wel.
[..]
Je bedoelt dat die grapjes van die lui gerechtvaardigd zijn aangezien wat ik e.a. deden tov Lucy not done is maw koekje van eigen deeg???
quote:
Tjah, als je internet verweeft met je leven daarbuiten dan loop je inderdaad de kans dat men je ermee gaat confronteren (overigens gebeurde dit soort dingen voor het internet bestond ook al hoor Ryann..dan vertelden mensen in een dorp aan jan en allemaal dingen over hun privé voorzien met een overdosis aan fantasie om het verhaal wat op te leuken en vertelden dit ook weer door aan derden waardoor er uiteindelijk na een week roddelen een geheel onjuist verhaal de rondte inging waarover uiteraard ook het hele dorp zijn mening gaf.

Kwestie van privé privé houden, hier en IRL. Mijn wijze oma zei altijd dat de muren oren hadden en dat bepaalde dingen binnenshuis horen te blijven..(gelijk had ze die schat)
[..]
Ik denk dat de beschuldiging pedofilie dus ook geuit kan worden zonder dat je vrouw en kind hebt en dan even schadelijk kan zijn.
quote:
Hier krijg ik inmiddels ook uitslag van, in elke posting kan niemand het nalaten om nog even te gaan zeveren over (of op) *die andere partij*

Als ik wat van *die andere partij* wil weten dan ben ik uitstekend in staat om dat zelf te doen (recente voorbeelden daarvan zij nop fokdiscussie te leven)

Hou dus allemaal eens op met dat vage gedoe en reageer inhoudelijk op de postings die je hier leest .
Ik en Stali reageerden onophoudelijk on topic en beargumenteerd, ik krijg m.n. door aanhef van deze post het idee dat je je "keuze" gemaakt hebt.
I´m back.
pi_29931353
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat de beschuldiging pedofilie dus ook geuit kan worden zonder dat je vrouw en kind hebt en dan even schadelijk kan zijn.
O, so true!
.
pi_29931385
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:58 schreef r_one het volgende:
Ik had het toch echt over je tanden laten zien.
Tegen wie en wat dan?
Vechten tegen windmolens, zonde van de energie als je het mij vraagt.
pi_29931397
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:50 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

That's in the eye of the beholder Ryan.
Er schijt aan hebben werkt in dit soort gevallen het beste. Je laat je opnaaien.
Blijf cool en zorg gewoon voor je gezin.

(Godverdomme..)
Misschien heb je gelijk. Ik denk persoonlijk niet dat ze een adres oid hebben en dus ook geen aanklacht wegens pedofilie kunnen indienen en dus zul je ermee moeten leren leven.
I´m back.
pi_29931416
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
door aanhef van deze post het idee dat je je "keuze" gemaakt hebt.
Mensen in een hoekie douwen gaat je nog prima af hè?
Ik begrijp niet waar dit voor nodig is.
pi_29931466
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
dus zul je ermee moeten leren leven.
Dat is kut maar waar.
Maar de vraag is of je nog langer bereid bent jullie leven hierdoor te laten verstieren.

Enne, aanklacht...
pi_29931496
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Tegen wie en wat dan?
Overigens zijn wij op vakantie gegaan in de hoop dat bij terugkomst de boel was overgewaaid, even na terugkomst zagen we dat de boel nog groter was geworden en vooral Stali zei toen: kom maar op met die aanklacht. Dan is het over. (Ruzie met ex speelde btw vlak voor vakantie).
I´m back.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 20:06:03 #249
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29931529
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Daar is dus niet veel aan veranderd, blijkt.
Precies
Zo vernieuwend is het internet dus ook niet
pi_29931604
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Tegen wie en wat dan?
Dat is aan de politie om dat verder uit te zoeken.
Vechten tegen windmolens, ja. Maar doe je het niet, word je gebrandmerkt.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')