Yeah right, ze zien je al aankomen bij de rechtbank.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Boter bij de vis betekent in dit geval dat ze justitie op ons dak sturen, zoals Aaahtje dreigde gisteren als ik me niet koest hou. Dan zouden wij weer achter zijn/hun adres kunnen komen en dus een aanklacht van smaad en laster kunnen indienen.
Hey! Maak je geen illusies, dit was gewoon oud-Hollandsch inlikken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:36 schreef yvonne het volgende:
Nah. da's ook wel eens leuk om te horen
L. heeft allang antwoord gekregen hoor, gisteren al, ze zaagt door en beschuldigde Stali en passant van nalatigheid (wat ze later weer ontkende). We zouden door dit te vermelden alleen maar onze eigen pathetische gelijkje willen halen (over de rug van de dochter), lijkt me heel wat anders. Verder zij nogmaals gezegd dat je niet alles op dit forum zegt. Genoeg is om te weten is, me dunkt, dat dergelijke acties schade kunnen berokkenen. Maar goed Loedertje krijgt binnenkort een bosje bloemen toegestuurd dus, vanwege al haar oprechte zorgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Respect, jullie keuze. Maar het hier wel vertellen zonder te accepteren dat iemand er wat over vraagt (Loedertje) is nog geen aanleiding haar zo aan te spreken. Bovendien, wat voor nut heeft het dan het hier " slechts" te vertellen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar staat dat er schade is geleden en niet dat er emotionele schade is geleden, hoewel strikt genomen de dochter haar vader nu niet ziet en infeite constitueert dit emotionele schade (totdat we dat oplossen). Stali heeft gezegd dat er mensen zijn die nog viezer zijn dan eerdergenoemde heren, aangezien die in een ongerelateerde ruzie van hún praatjes gebruik maken om ons te chanteren. Overigens is dat een verhaal apart. Wat blijft is dat dankzij die praatjes sowieso schade is geleden. De heren willen mij dus aangeven, nu dan kom maar op... Daarnaast blijft bestaan, omdat men gebruik maakt van namen en photo's dat ik hier in de buurt schade kan oplopen.
Wat nou chanteren??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
chanteren.
Die kans bestaat idd, maar als ze hier een inval doen vanwege pedofilie door mij en dit blijkt voort te komen uit de laster van een paar internet frustro's die niet op een (kleuter)forum meer mogen komen dan bestaat er misschien toch een kans om die heren zij het strafrechtelijk of civielrechtelijk aan te pakken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yeah right, ze zien je al aankomen bij de rechtbank.
Pseudo grapjes omdat iemand die in de penopauze zit een vrouw in een labiele fase van haar leven naar binnentrekt? Hoe je niet zo trots op te zijn, daartoe is namelijk ieder mens in staat (krwestie van vraag een aanbod op elkaar afstemmen, leeftijd speelt daarbij geen enkele rol)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die "pedo-business" is een verzonnen zaak idd. Het was als een pseudo-grapje begonnen zogezegd. Vanwege pottenkijkers hebben we wat jongeren (en ouderen) het bos in gestuurd en Stali is ruim 11 jaar jonger (maar wel al 32 dus). Langzaam evolueerde dit naar een concept waarbij je als je deze boodschap
Tjah, als je internet verweeft met je leven daarbuiten dan loop je inderdaad de kans dat men je ermee gaat confronteren (overigens gebeurde dit soort dingen voor het internet bestond ook al hoor Ryann..dan vertelden mensen in een dorp aan jan en allemaal dingen over hun privé voorzien met een overdosis aan fantasie om het verhaal wat op te leuken en vertelden dit ook weer door aan derden waardoor er uiteindelijk na een week roddelen een geheel onjuist verhaal de rondte inging waarover uiteraard ook het hele dorp zijn mening gaf.quote:. Feit is dat de vriendin van de ex en de ex zelf van Stali die verhaaltjes gelezen hebben en dit in een ruzie over de omgangsregeling mbt dochter van Stali als chantagemiddel hebben gebruikt: eea resulteerde erin dat de omgangsregeling op dit moment 'bust' is en de dochter dus niet naar de vader kan (mda Lucy). Daarbij komt dat als dergelijke praatjes bijv. hier in de buurt bekend worden dat de hel dan uitbreekt, dit ofschoon ik onschuldig ben.
Hier krijg ik inmiddels ook uitslag van, in elke posting kan niemand het nalaten om nog even te gaan zeveren over (of op) *die andere partij*quote:verstoord karma van Lucy (mda Lucy) of niet... Snappez vous?
Hah, dat dacht je. Dan ben je dus mooi te laat om een aanklacht wegens smaad / laster in te dienen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:38 schreef SteveBallmer het volgende:
Mocht Justitie op een dag op je stoep staan is het eventueel tijd voor actie.
Men, wat denk jij er lichtvoetig over. Zo'n beschuldiging kan je leven compleet verwoesten. Je gaat hoe dan ook over de tong in de gemeenschap waar je woont. En als je je tanden niet laat zien, heeft de buurt z'n mening al bevestigd gekregen.quote:Tot die tijd er gewoon schijt aan hebben. Je hebt werkelijk niets te vrezen.
Je kunt door mij te beschuldigen van pedofilie er makkelijk voor zorgen dat de dochter bij de vader terecht komen. Door zo'n etiket te plakken kun je dus betrekkelijk eenvoudig enorme schade aanrichten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Wat nou chanteren??
Hiermee geef je dus aan dat je chantabel bent!
Jij bent niet chantabel en mocht iemand dat wel vinden dan komen ze maar langs.
Ze weten waar je woont.
precies, dat bedoelde ik uit te leggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Hah, dat dacht je. Dan ben je dus mooi te laat om een aanklacht wegens smaad / laster in te dienen.
[..]
Men, wat denk jij er lichtvoetig over. Zo'n beschuldiging kan je leven compleet verwoesten. Je gaat hoe dan ook over de tong in de gemeenschap waar je woont. En als je je tanden niet laat zien, heeft de buurt z'n mening al bevestigd gekregen.
Daar is dus niet veel aan veranderd, blijkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef Loedertje het volgende:
Overigens gebeurde dit soort dingen voor het internet bestond ook al hoor Ryann..dan vertelden mensen in een dorp aan jan en allemaal dingen over hun privé voorzien met een overdosis aan fantasie om het verhaal wat op te leuken en vertelden dit ook weer door aan derden waardoor er uiteindelijk na een week roddelen een geheel onjuist verhaal de rondte inging waarover uiteraard ook het hele dorp zijn mening gaf.
That's in the eye of the beholder Ryan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Door zo'n etiket te plakken kun je dus betrekkelijk eenvoudig enorme schade aanrichten.
Dat zou je even wat beter moeten toelichten. Jurisprudentie daaromtrent schijnt (in Nederland) toch iets meer te omvatten en iets verder doordacht te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt door mij te beschuldigen van pedofilie er makkelijk voor zorgen dat de dochter bij de vader terecht komen. Door zo'n etiket te plakken kun je dus betrekkelijk eenvoudig enorme schade aanrichten.
Geen idee, geef eens voorbeelden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou je even wat beter moeten toelichten. Jurisprudentie daaromtrent schijnt (in Nederland) toch iets meer te omvatten en iets verder doordacht te zijn.
Mjah, lekker in de lappenmand gaan liggen janken en de dekens over je kop trekken, dat helpt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef r_one het volgende:
Men, wat denk jij er lichtvoetig over.
Lappenmand? Dekens? Janken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Mjah, lekker in de lappenmand gaan liggen janken en de dekens over je kop trekken, dat helpt.
Wees sterk en sta er boven. Sure, makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel de beste weg.
Je bedoelt dat die grapjes van die lui gerechtvaardigd zijn aangezien wat ik e.a. deden tov Lucy not done is maw koekje van eigen deeg???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Pseudo grapjes omdat iemand die in de penopauze zit een vrouw in een leabiele fase van haar leven naar binnentrekt? Hoe je niet zo trots op te zijn, daartoe is namelijk ieder mens in staat (krwestie van vraag een aanbod op elkaar afstemmen, leeftijd speelt daarbij geen enkele rol)
Misbruik maken van de zwakheid van mensen die zich in een moeilijke periode van hun leven bevinden echter wel.
[..]
Ik denk dat de beschuldiging pedofilie dus ook geuit kan worden zonder dat je vrouw en kind hebt en dan even schadelijk kan zijn.quote:Tjah, als je internet verweeft met je leven daarbuiten dan loop je inderdaad de kans dat men je ermee gaat confronteren (overigens gebeurde dit soort dingen voor het internet bestond ook al hoor Ryann..dan vertelden mensen in een dorp aan jan en allemaal dingen over hun privé voorzien met een overdosis aan fantasie om het verhaal wat op te leuken en vertelden dit ook weer door aan derden waardoor er uiteindelijk na een week roddelen een geheel onjuist verhaal de rondte inging waarover uiteraard ook het hele dorp zijn mening gaf.
Kwestie van privé privé houden, hier en IRL. Mijn wijze oma zei altijd dat de muren oren hadden en dat bepaalde dingen binnenshuis horen te blijven..(gelijk had ze die schat)
[..]
Ik en Stali reageerden onophoudelijk on topic en beargumenteerd, ik krijg m.n. door aanhef van deze post het idee dat je je "keuze" gemaakt hebt.quote:Hier krijg ik inmiddels ook uitslag van, in elke posting kan niemand het nalaten om nog even te gaan zeveren over (of op) *die andere partij*
Als ik wat van *die andere partij* wil weten dan ben ik uitstekend in staat om dat zelf te doen (recente voorbeelden daarvan zij nop fokdiscussie te leven)
Hou dus allemaal eens op met dat vage gedoe en reageer inhoudelijk op de postings die je hier leest .
O, so true!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat de beschuldiging pedofilie dus ook geuit kan worden zonder dat je vrouw en kind hebt en dan even schadelijk kan zijn.
Tegen wie en wat dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:58 schreef r_one het volgende:
Ik had het toch echt over je tanden laten zien.![]()
![]()
Misschien heb je gelijk. Ik denk persoonlijk niet dat ze een adres oid hebben en dus ook geen aanklacht wegens pedofilie kunnen indienen en dus zul je ermee moeten leren leven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:50 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
That's in the eye of the beholder Ryan.
Er schijt aan hebben werkt in dit soort gevallen het beste. Je laat je opnaaien.
Blijf cool en zorg gewoon voor je gezin.
(Godverdomme..)
Mensen in een hoekie douwen gaat je nog prima af hč?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
door aanhef van deze post het idee dat je je "keuze" gemaakt hebt.
Dat is kut maar waar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
dus zul je ermee moeten leren leven.
Overigens zijn wij op vakantie gegaan in de hoop dat bij terugkomst de boel was overgewaaid, even na terugkomst zagen we dat de boel nog groter was geworden en vooral Stali zei toen: kom maar op met die aanklacht. Dan is het over. (Ruzie met ex speelde btw vlak voor vakantie).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Tegen wie en wat dan?
Vechten tegen windmolens, zonde van de energie als je het mij vraagt.
Preciesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar is dus niet veel aan veranderd, blijkt.![]()
Dat is aan de politie om dat verder uit te zoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Tegen wie en wat dan?
Vechten tegen windmolens, zonde van de energie als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |