Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:50 schreef Imberr het volgende:
PUB Slowchat #119 "Spenky"Knoekie"BObNL"
Check.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:52 schreef cultheld het volgende:
Waar zijn de pedo's?
Geen pedo, ik heb enkel een lolita-complex.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:52 schreef cultheld het volgende:
Waar zijn de pedo's?
Ik las "neukversie" ipv "afdrukversie".quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:56 schreef cultheld het volgende:
Zou PUB al bij de favorieten van martijn.org staan?
Fuck, is mijn kaaklijn zo apart?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie het aan je kin inclusief mond!
Nee, je hebt gewoon een tijd teveel met foto's gespamt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Fuck, is mijn kaaklijn zo apart?
afrukversiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik las "neukversie" ipv "afdrukversie".
Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan dat het 22:00 uur is geweest !
Hehehehehehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik las "neukversie" ipv "afrukversie".
Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan dat het 22:00 uur is geweest !
De pot verwijt de ketel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon een tijd teveel met foto's gespamt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Fuck, is mijn kaaklijn zo apart?
WELLUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:59 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel.
Sorry....
Maar ik ben het niet hoor!
dan ben je nog best een slimme josti!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het syndroom van down.
NIETUS!quote:
Ach man, houd toch je klep dichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:01 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
NIETUS!
GEBASSEERD OP LEUGENS! ER ZIJN GEEN AMERIKANEN IN IRAK!
Oh erm... wacht... ik draai door.
Ja hee, jij bracht het naar voren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach man, houd toch je klep dicht!!
Ik zei helemaal niks over Irakquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ja hee, jij bracht het naar voren.
Waar Hans Teeuwen zo goed in was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks over Irak!!
Mijn emoties, wat doe je !!
Maar dan valt alles eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waar Hans Teeuwen zo goed in was.
De boel omdraaien.
was? Issie dood?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waar Hans Teeuwen zo goed in was.
De boel omdraaien.
Oeh, dat kan best kinky zijn!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan valt alles eruit.
Zie je het al voor je? Álles? Vallen? Eruit?
Yuck!
Alhoewel zoiets vast aangenaam is op de wc!
*ziet tubgirl alweer voor zich*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:11 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Oeh, dat kan best kinky zijn!
Voor sommige mensen dan.....
Doe mij maar het ouderwetsche gedoe, met wat moderne invloeden van chopin tot berlusconi.
En dan feces uitwerpen op de maat.quote:
*trots en strijkt met de eer*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
En dan feces uitwerpen op de maat.
Ik voorzie een winamp-plugin.
Meis, je zit bordevol ideeën!![]()
![]()
Die skin zou ik het downloaden waard vinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
En dan feces uitwerpen op de maat.
Ik voorzie een winamp-plugin.
Meis, je zit bordevol ideeën!![]()
![]()
Je komt in de credits.quote:
Ziejewel..!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je komt in de credits.
Weet je wat, mijn volgende nummer zal ijsmeis heten.
Bioslock. maanvis en een andere user hebben ook al een usernaamnummer!
Wat ben ik goed in kinnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen?
Met hem mag ik hier niet meer komen.
Hodver, toch erin getrapt.quote:
Breng ijsmeis nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:20 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hodver, toch erin getrapt.
Naja, het is ik: cerror.
Maar je gaat mij toch niet noteren voor een algehele ban huh?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |