mja, beelden van een goor restaurant dat een goor restaurant bleef nadat hij er met een filmploeg neerstreek zijn niet meer te redden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:16 schreef T1andonly het volgende:
Een aantal restaurants gingen toch ook op de fles na het leuke werk van hem?
Heb wat voorstukjes gezien, en hij gaat weer ouderwets (zo niet meer) tekeer.quote:Twaalf mensen die ‘the American Dream’ nastreven, worden wekenlang afgeblaft en vernederd door de tirannieke chef-kok Gordon Ramsey.
De twaalf, die dolgraag in de voetsporen willen treden van de perfectionistische topkok, gaan de strijd aan met elkaar.
Elke week valt er iemand af, totdat de winnaar overblijft die zijn eigen restaurant krijgt.
Yep, alleen gaat hij een tandje hoger in deze serie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:48 schreef gexxz het volgende:
Ohhh das die kok van "fucking dit fucking dat" toch?
dat wordt lachen zeg! btw het zal toch wel gewoon met engelsen zijnquote:Chef-kok Gordon Ramsay is een absolute topkok, eigenaar van meerdere restaurants en in bezit van 7(!) Michelinsterren. Toch wordt hij door velen verguisd door de meedogenloze wijze waarop hij zijn personeel aanpakt. Ramsay scheldt ze de huid vol, beledigt ze, ontslaat ze voor een kleine misstap op staande voet en is onvermurwbaar.
De twaalf kandidaten maken reeds na vijf minuten kennis met enkele van de beruchte eigenschappen. Direct na aankomst in het restaurant, dat speciaal voor dit programma is gebouwd, krijgen ze vijfenveertig minuten om een gerecht te bereiden dat Gordon imponeert én iets zegt over hun eigen kookcapaciteiten. Het resultaat is voor bijna iedereen ontluisterend. Ramsay veegt de vloer aan met de gerechten en beledigt de kandidaten tot op het bot.
Direct daarna worden de twaalf koks in opleiding opgedeeld in twee teams. Elk team heeft de beschikking over een eigen professionele keuken en de helft van het restaurant. Ook krijgt elk team van zes een eigen souschef toebedeeld. De angst voor Ramsay zit er goed in en wordt alleen maar groter als hij ze vertelt dat het restaurant die avond zijn deuren opent. De twaalf hebben enkele uren om te oefenen op vijf voor-, hoofd- en nagerechten. De avond verloopt desastreus. Het restaurant zit vol met hongerige gasten, maar Ramsay stuurt bijna alles terug naar de keuken. Hij vindt dat geen enkel gerecht voldoet aan de kwaliteitseisen die hij zo hoog in het vaandel draagt.
Nadat de meeste gasten het wachten op het eten beu zijn, besluit Gordon de keuken te sluiten. Hij is buiten zinnen van woede over de in zijn ogen algehele wanprestatie. Ramsay wijst een kandidaat van het slechtst presterende team aan om twee teamleden te nomineren die moeten afvallen. De topkok is onverbiddelijk en stuurt een van de twee direct naar huis. De elf overgebleven kandidaten staan dan pas aan het begin van een wekenlange competitie die keihard is en niets of niemand ontziet. Laat dat maar aan Gordon Ramsay over…
dat is een ander programma met dezelfde kokquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:06 schreef Jordy-B het volgende:
Was de aflevering van vorige week dan nog van de oude serie?
Was wel een restaurant in Schotland, volgens mij... (Wel 'n leuke uitzending... niet al teveel gevloek, maar wel een eigenwijze chef)
Nee, Amerikanen. Culture-shock dus voor hen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat wordt lachen zeg! btw het zal toch wel gewoon met engelsen zijn
Ja, daar probeert hij een restaurant te 'redden'.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:06 schreef Jordy-B het volgende:
Was de aflevering van vorige week dan nog van de oude serie?
Was wel een restaurant in Schotland, volgens mij... (Wel 'n leuke uitzending... niet al teveel gevloek, maar wel een eigenwijze chef)
ok, dat kon ik nergens vinden wel lachenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef static het volgende:
[..]
Nee, Amerikanen. Culture-schock dus voor hen.
Precies, dat wordt smullen volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:51 schreef erikh het volgende:
Ben erg benieuwd naar deze serie, helemaal omdat amerikanen over het algemeen denken dat de hele wereld tegen ze opkijkt dus die zullen wel vreemd op staan te kijken als er dan zo'n engelse zakkenwasser voor hun neus staat
Waarom niet.... das lache joh!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:56 schreef Snok het volgende:
Is dit niet gewoon Hell's Kitchen, maar dan een Nederlandse titel? Leuke serie trouwens dan! Zal niet vertellen wie er gewonnen heeft..
zoiets was er toch alquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jammer dat er ook binnenkort meteen een nederlandse variant op komt
Die was er al.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jammer dat er ook binnenkort meteen een nederlandse variant op komt
Ja, met die dikke Rotterdammer. Alleen is dat een verbaal embryo vergeleken met Gordon.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
zoiets was er toch al
Herrie in de keuken?
dat is minstens 10 keer te weinig fuck in 1 zinquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:27 schreef Het_Biertje het volgende:
"can anyone tell me what the fuck this is? "![]()
"what the fuck are you two fucking fucks fucking around with that fucking cookbook "quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is minstens 10 keer te weinig fuck in 1 zin![]()
Die ja, fantastische serie. Tenminste het eerste deel. Het vervolg is een stuk minder. Was laatst nog een herhaling van op TV.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Klonk het volgende:
Chef heette die serie, Gareth Blackstock was de naam van het karakter wat ie speelde
Nee, maar er kwam wel een blokje voor z'n mond toen hij shit zei.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef LostFormat het volgende:
Hee, de fucks en shits zijn niet weggebliept.
*proest*quote:
Dat is tegenwoordig zelfs al indien men een haaltje van een sigaret neemt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar er kwam wel een blokje voor z'n mond toen hij shit zei.
Rare Yanks...
Oh ja dat is geweldigquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef julekes het volgende:
[..]
Die ja, fantastische serie. Tenminste het eerste deel. Het vervolg is een stuk minder. Was laatst nog een herhaling van op TV.
En meteen wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef static het volgende:
Die Carolann is wel een lekker ding.
Serieus?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef static het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig zelfs al indien men een haaltje van een sigaret neemt.
Only in America.
Bestaat wel anders: http://www.siegler.net/chef/videos.htmlquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Oh ja dat is geweldigDat is er tegenwoordig nog wel es op maar niet vaak. Zoek daar nog steeds dvd's van maar heb nog niets kunnen vinden
![]()
en met bovenstaande opmerking zal ie waarschijnlijk nog best wel blij zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef Maquiladora het volgende:
Die Ramsay is hartstikke gestoord, vergeleken bij hem zijn Hitler, Stalin en Pol Pot schoothondjes.
Die hadden geen keuken te runnen in een driesterrenrestaurant.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef Maquiladora het volgende:
Die Ramsay is hartstikke gestoord, vergeleken bij hem zijn Hitler, Stalin en Pol Pot schoothondjes.
Das het leuke eraanquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit is zo een rukprogramma, net als al vele andere programma's puur bedoeld om ons te laten genieten van leed dat anderen hebben.![]()
dat was ik alweer vergeten, dat was het beste momentquote:Op woensdag 7 september 2005 09:34 schreef Raenius het volgende:
Bimbo: "You offended my friend, you told her to shut the fuck up..."
Ramsay: "Can you say to your friend that I meant it?"
Ramsay: "Can you take these two back to plastic surgery?"
Meesterlijk!
Zeg nou zelf, er werd gigantisch geklooid door iedereen daar. En het zijn inderdaad wannabee koks, mensen zonder een echt goede opleiding en mensen die pretenderen ervaring te hebben. Maar iemand met 10 jaar ervaring die zo door de mand valt is gewoon triest. En ja, Ramsey is een blaaskaak die mensen voor schut zet. Dat weet iedereen al jaren en dat weten de koks ook. Dat is ook het hele concept, mensen afblaffen als entertainment. Vooral het feit dat hij nu nog verder gaat dan we van hem gezien hebben op de Britse TV en dat bij een stel Amerikanen die dit helemaal niet gewend zijn maakt het voor mij erg leuk om er naar te kijken.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:23 schreef kruimel_20 het volgende:
ik vind het geen manier van omgaan met mensen.
Al die wannabe koks staan daar als domme schapen een beetje te lachen "Yes sir"
en hij stampt ze gewoon de grond in...
Sorry maar voor zo iemand wil je toch niet werken?
Klopt geen bal van wat je schrijft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:30 schreef i-spy24 het volgende:
Vanaf deze week in Nederland te zien de perikelen van Gordon Ramsey in diverse keukens maar dan in de Verenigde Staten.
Nog harder, nog groffer, nog meer van alles wat in de Britse versie niet mogelijk was.
Op Fox TV USA al een doorslaand succes.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 schreef 'Natalie' het volgende:
'k Vind het ongemanierde blaaskaak. Dat al die 'wannabe koks' het pikken, moeten ze zelf weten, maar ik had 'm toch een flinke trap in z'n kruis gegeven als ie het ooit had gewaagd om zo tegen mij tekeer te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de hele serie al gezien
Gebruik voortaan spoilertags bij dit soort dingen!
[ Bericht 15% gewijzigd door Copycat op 08-09-2005 08:45:00 (Spoilertags toegevoegd) ]O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Jezus, van de 1000 scheldpartijen die nog moeten gaan komen, zeg ik 1 ding, dat iemand uitglijd, wat zelfs in de introfilmpjes te zien is! Rot op zeikerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Leuk dat je hier meteen alles verraadt. Kneus.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:42 schreef Euc- het volgende:
De "gasten" zijn ingehuurd, is al een tijdje bekend.Nu we toch aan t spoileren zijn, deze gast , ......... heb gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de hele serie al gezien
Ach weet je,..laat maar.
[img] [/img]
[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 08-09-2005 08:45:20 (Spoilertags toegevoegd) ]Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
Ga ergens anders spoileren manquote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jezus, van de 1000 scheldpartijen die nog moeten gaan komen, zeg ik 1 ding, dat iemand uitglijd, wat zelfs in de introfilmpjes te zien is! Rot op zeikerd.
Flikker gewoon op. Spoileren is tyfusirritant. Ook al gaat het om kleine dingen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jezus, van de 1000 scheldpartijen die nog moeten gaan komen, zeg ik 1 ding, dat iemand uitglijd, wat zelfs in de introfilmpjes te zien is! Rot op zeikerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 08-09-2005 08:45:44 (Spoilertags toegevoegd) ]niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Flikker gewoon op. Spoileren is tyfusirritant. Ook al gaat het om kleine dingen.Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, wat kan ik me daar kwaad om maken.
[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 08-09-2005 08:46:02 (Spoilertags toegevoegd) ]Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Dit maakt het hele programma dus alleen nog maar triester. Je moet dus praktisch het lieve brave schoothondje spelen en al die crap maar over je heen laten komen. Ik snap dat het kijkers trekt, maar vind 't bovenal erg triest. Ze moeten wel heel graag met die gast willen koken als ze bereid om zulke scheldpartijen over zich heen te laten komen zonder ook maar een weerwoord te geven.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef i-spy24 het volgende:
geloof je hetzelf...Je hebt toch gezien hoe 'stoer' die anderen ook waren en op het moment supreme niks deden?
En stel dat je het doet dan nog verlies je het.
Bij dit soort programma's teken je vooraf een stapel papieren waarin je je verplicht dit
en dat niet te doen op straffe van.... $$$$ en....ontslag!
Verder wordt je onmiddelijk vastgezet en gearresteerd mocht je ook maar 1 vinger naar hem uitsteken wegens bedreiging,contractbreuk en noemnogmaarwat redenen. (zijn ze in Amerika niet mis mee)
Mwa, niet op het gebied van koken, maar meer op het gebied van goeie manierenquote:En stel dat je dus 1 op 1 tegen Ramsey gaat: Hij is zo ervaren dat hij je gerust terugpakt.
Vergeet niet: Hij is zelf opgegroeid met de hardheid van de Franse keuken waar botbreuken,vechtpartijen, ja zelfs iemands hand heel even in de olie stoppen plaatsvindt.
Kom jij aanzetten met je nederlandse ik was dat varkentje wel even.![]()
haha, ze gingen bijna vechtenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:12 schreef Klonk het volgende:
arme dewberry
en leuke ontmoeting tussen de hoofdkelner en een klant
idd, vechten om wie er meer opleiding heeftquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:12 schreef Klonk het volgende:
arme dewberry
en leuke ontmoeting tussen de hoofdkelner en een klant
Hij was weer erg grof tegen z,n klantenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:11 schreef Boe-man het volgende:
Hij is weer mooi bezig, klanten die pizza's bestellen
Een muziekopleiding...quote:Op woensdag 14 september 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, vechten om wie er meer opleiding heeft
Ja.. doctor in de muziek.. net zo aansprekend als doctor in de quantummechanica.quote:
Gasten he ! Gasten heeft iequote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Hij was weer erg grof tegen z,n klanten![]()
Je zou nog welles gelijk kunnen krijgen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Klonk het volgende:
ja, das ook wel weer waar, ik had een beetje een zwak voor elsie denk ik.
enige wat ik hoop is dat dat blonde meiske niet gaat winnen, dan liever die gozer met al die tatoo's
jeps, vind ik idd nog de meest sympathieke van de drie, best wel behulpzaam enzo, Ralph vond ik in het begin ook wel aardig maar die heeft de afgelopen twee afleveringen toch wat minder sympathieke kantjes van zich zelf laten zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef golfer het volgende:
Laat die Michael het maar winnen nu Elsie eruit ligt.
EDIT: OPZOUTEN MET DAT GESPOILER!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Klonk het volgende:
ja, das ook wel weer waar, ik had een beetje een zwak voor elsie denk ik.
enige wat ik hoop is dat dat blonde meiske niet gaat winnen, dan liever die gozer met al die tatoo's
Niet spoileren godverdomme.quote:
zibb.nlquote:Gordon Ramsay haalt vernietigend uit naar vrouwen
Gordon Ramsay heeft weer voor flinke opschudding gezorgd. De Britse kok, bekend om zijn bruuske en lompe werkwijze in de keuken, heeft het aan de stok met vrouwen. Zijn oordeel over vrouwen in de keuken liegt er niet om.
Volgens Ramsay koken veel vrouwen zo slecht, dat ze zichzelf niet eens in leven kunnen houden. De 38-jarige topkok vindt dat mannen steeds beter leren te koken en dat vrouwen zich louter bezighouden met kant-en-klaar maaltijden en met het maken van cocktails.
‘Ik heb met mijn tv-team veel woningen met vrouwen bezocht, verdeeld over het hele land, en het is verbazingwekkend hoe weinig vrouwen koken’, aldus Ramsay op de Britse nieuwssite Channel four. Ramsay reist met een filmploeg door Groot-Brittannië voor zijn tv-programma The F Word.
De kok staat bekend om zijn keiharde manier van leiding geven in de keuken. Zijn opvallende werkwijze is regelmatig te zien in tv-programma’s op BBC en op de Nederlandse televisie. Ramsay runt in Groot-Brittannië diverse toprestaurants bekroond met één of meerdere Michelinsterren.
Tsja, best of the best aan het eind van de race.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
Wel leuk overigens dat Gordon steeds aardiger en liever doet tegen de overgebleven kandidaten als ze weg moeten.
Sorry? Heb je de serie over zijn eigen restaurants wel eens gezien? Nog veel groffer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:10 schreef OldSchoolFool het volgende:
GR kwam in de Britse serie veel sympathieker over.
Is niet waar, dat adviseerde hij meerdere malen en ging nieuwe sollicitanten screenen.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:48 schreef Jordy-B het volgende:
Maar dat zijn dan ook zijn eigen restaurants.
Als hij bezig is om een ander restaurant weer winst te laten draaien, heeft het niet zoveel zin om de kok helemaal de huid vol te schelden, omdat 'ie dan een restaurant zonder kok uit het slop moet zien te trekken.
Ergens heb je gelijk, hij vloekte en tierde tegen de eigenaar vanwege zijn/haar incompetente optreden.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:53 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, als hij het echt halve zolen vond... maar in het restaurant met dat soul-food gebeuren, bijvoorbeeld, bleef hij erg vriendelijk.
Ik heb hem in die serie sowieso nog niet zo ontiegelijk zien vloeken en tieren als bij zijn eigen medewerkers.
Mja, precies dat idee krijg ik ook als ik em zo zie. Maar toch vind ik het wel een leuk programma.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
GR is gewoon een eikel die zwelgt in zijn hufterigheid.
ja, de finale is komende dinsdag te zien op SBS6quote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Mja, precies dat idee krijg ik ook als ik em zo zie. Maar toch vind ik het wel een leuk programma.
Is dit er nu nog steeds op eigenlijk
Michael is wat mij betreft de winnaar, maar Ralph heb ik ook geen moeite mee.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:48 schreef Klonk het volgende:
vind het wel moeilijk om nu een winnaar aan te wijzen, beide even goed qua koken maar Ralf vind ik qua persoonlijkheid net wat minder.
Hij kreeg een blessure, luister maar eens goed tijdens de intro van Hells Kitchen (Als ze dat er niet uit hebben geknipt).quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef HassieBassie het volgende:
Gordon Ramsey is absoluut geen lul, alleen in de keuken gaat hij over lijken en terecht ook nog. Er is geen sterrenkeuken ter wereld waar de chef zn personeel niet regelmatig de huid volscheld. Als leerling kok en souschef weet je dat vantevoren; het hoort erbij en als je onthoudt dat het nooit persoonlijk bedoeld is word je er alleen maar een betere kok door..
[edit]Hij is overigens nooit profvoetballer geweest, hij zat in de hoogste jeugd van Glasgow Rangers waar hij op zn 17e wegging om te gaan leren koken. Of dat een keus was of dat ie eenvoudigweg niet goed genoeg was om in aanmerking te komen voor een contract vertelt de geschiedenis helaas niet
Ach heb ik alles alweer gemistquote:Op woensdag 2 november 2005 01:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, de finale is komende dinsdag te zien op SBS6
Dat is zo'n aflevering die je gewoon kan zien, zonder de hele serie hebt gevolgdquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:00 schreef static het volgende:
Jezus, twee uur.
Zal wel vol met compilaties en terugblikken zitten denk ik.
Oh, goed dat je het zegt, ik was het zo weer vergetenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef nlco het volgende:
Vanavond de grote finale en hij duurt wel liefs twee uur!!!
Door mijn ziekelijke nieuwsgierigheid, weet ik al wie de winnaar is
Maar ga toch kijken, want en zeer benieuwd.
Vanavond van 20.30 tot 22.30!!
Ja, vile mij ook op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef static het volgende:
Ik vind het eigenlijk best te priumen - om maar in het juiste jargon te blijven - eigenlijk.
En iedereen die afgevallen is staat weer in de keuken zo te zien.
`quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef static het volgende:
Ik vind het eigenlijk best te priumen - om maar in het juiste jargon te blijven - eigenlijk.
En iedereen die afgevallen is staat weer in de keuken zo te zien.
Gewoon wegblijven uit dit topic totdat je zelf de video hebt bekeken lijkt mij een betere oplossing.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
Blij dat 'ie wordt opgenomen...
Wel even spoilertags gebruiken als je gaat nabespreken wie gewonnen heeft...
Ik ben tien jaar ouderquote:
Geloof ik ook wel. Vraag me af of hij ook zoiets zou doen voor Jessica als ze in finale zou komen. Zie Gorden haar echt geen baan aanbieden als ze had gewonnen. Die leek soms echt de pest aan haar te hebben (en terecht).quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:26 schreef X-Naut het volgende:
Met Ralph komt het ook wel goedGorodon Ramsey zal op z'n minst een goed woordje voor hem doen
![]()
Absoluut. Michael daarintegen is vanaf het begin af aan al tactisch bezig. Het nomineren van Cris (op dat moment 1 van zijn grootste concurrenten) en vanavond door Jessica van Ralph af te pakken is ook een hele tactische zet geweest. Hij is dan ook de terechte winnaar....quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel. Vraag me af of hij ook zoiets zou doen voor Jessica als ze in finale zou komen. Zie Gorden haar echt geen baan aanbieden als ze had gewonnen. Die leek soms echt de pest aan haar te hebben (en terecht).
Vond de teamkeuze van Ralph ook niet handig. Dat waren echt de zwakkeren van de deelnemers.
Hehe, ja iddquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:36 schreef kamagurka het volgende:
Leuke ontknoping en terechte winnaar idd. Al vind ik het raar om te zien dat zo'n zwartgetattoeerde gast zo'n doetje is in de keuken...
Dat zal wel meevallen. Waarom had je juist voor Ralph gekozen? Hij had wel charisma maar verder...?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Naggelwauz het volgende:
Ben ik dan de enige die voor Ralph had gekozen?![]()
Met foto's?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:27 schreef nlco het volgende:
Even een leuk weetje, januari 2006 komt er in de Playboy een super groot interview met Gordon Ramsay! Ik schaf hem iniedergeval aan:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |