Ik ben tien jaar ouderquote:
Geloof ik ook wel. Vraag me af of hij ook zoiets zou doen voor Jessica als ze in finale zou komen. Zie Gorden haar echt geen baan aanbieden als ze had gewonnen. Die leek soms echt de pest aan haar te hebben (en terecht).quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:26 schreef X-Naut het volgende:
Met Ralph komt het ook wel goedGorodon Ramsey zal op z'n minst een goed woordje voor hem doen
![]()
Absoluut. Michael daarintegen is vanaf het begin af aan al tactisch bezig. Het nomineren van Cris (op dat moment 1 van zijn grootste concurrenten) en vanavond door Jessica van Ralph af te pakken is ook een hele tactische zet geweest. Hij is dan ook de terechte winnaar....quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel. Vraag me af of hij ook zoiets zou doen voor Jessica als ze in finale zou komen. Zie Gorden haar echt geen baan aanbieden als ze had gewonnen. Die leek soms echt de pest aan haar te hebben (en terecht).
Vond de teamkeuze van Ralph ook niet handig. Dat waren echt de zwakkeren van de deelnemers.
Hehe, ja iddquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:36 schreef kamagurka het volgende:
Leuke ontknoping en terechte winnaar idd. Al vind ik het raar om te zien dat zo'n zwartgetattoeerde gast zo'n doetje is in de keuken...
Dat zal wel meevallen. Waarom had je juist voor Ralph gekozen? Hij had wel charisma maar verder...?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Naggelwauz het volgende:
Ben ik dan de enige die voor Ralph had gekozen?![]()
Met foto's?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:27 schreef nlco het volgende:
Even een leuk weetje, januari 2006 komt er in de Playboy een super groot interview met Gordon Ramsay! Ik schaf hem iniedergeval aan:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |