Tsja, best of the best aan het eind van de race.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
Wel leuk overigens dat Gordon steeds aardiger en liever doet tegen de overgebleven kandidaten als ze weg moeten.
Sorry? Heb je de serie over zijn eigen restaurants wel eens gezien? Nog veel groffer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:10 schreef OldSchoolFool het volgende:
GR kwam in de Britse serie veel sympathieker over.
Is niet waar, dat adviseerde hij meerdere malen en ging nieuwe sollicitanten screenen.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:48 schreef Jordy-B het volgende:
Maar dat zijn dan ook zijn eigen restaurants.
Als hij bezig is om een ander restaurant weer winst te laten draaien, heeft het niet zoveel zin om de kok helemaal de huid vol te schelden, omdat 'ie dan een restaurant zonder kok uit het slop moet zien te trekken.
Ergens heb je gelijk, hij vloekte en tierde tegen de eigenaar vanwege zijn/haar incompetente optreden.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:53 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, als hij het echt halve zolen vond... maar in het restaurant met dat soul-food gebeuren, bijvoorbeeld, bleef hij erg vriendelijk.
Ik heb hem in die serie sowieso nog niet zo ontiegelijk zien vloeken en tieren als bij zijn eigen medewerkers.
Mja, precies dat idee krijg ik ook als ik em zo zie. Maar toch vind ik het wel een leuk programma.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
GR is gewoon een eikel die zwelgt in zijn hufterigheid.
ja, de finale is komende dinsdag te zien op SBS6quote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Mja, precies dat idee krijg ik ook als ik em zo zie. Maar toch vind ik het wel een leuk programma.
Is dit er nu nog steeds op eigenlijk
Michael is wat mij betreft de winnaar, maar Ralph heb ik ook geen moeite mee.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:48 schreef Klonk het volgende:
vind het wel moeilijk om nu een winnaar aan te wijzen, beide even goed qua koken maar Ralf vind ik qua persoonlijkheid net wat minder.
Hij kreeg een blessure, luister maar eens goed tijdens de intro van Hells Kitchen (Als ze dat er niet uit hebben geknipt).quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef HassieBassie het volgende:
Gordon Ramsey is absoluut geen lul, alleen in de keuken gaat hij over lijken en terecht ook nog. Er is geen sterrenkeuken ter wereld waar de chef zn personeel niet regelmatig de huid volscheld. Als leerling kok en souschef weet je dat vantevoren; het hoort erbij en als je onthoudt dat het nooit persoonlijk bedoeld is word je er alleen maar een betere kok door..
[edit]Hij is overigens nooit profvoetballer geweest, hij zat in de hoogste jeugd van Glasgow Rangers waar hij op zn 17e wegging om te gaan leren koken. Of dat een keus was of dat ie eenvoudigweg niet goed genoeg was om in aanmerking te komen voor een contract vertelt de geschiedenis helaas niet
Ach heb ik alles alweer gemistquote:Op woensdag 2 november 2005 01:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, de finale is komende dinsdag te zien op SBS6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |