Klopt geen bal van wat je schrijft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:30 schreef i-spy24 het volgende:
Vanaf deze week in Nederland te zien de perikelen van Gordon Ramsey in diverse keukens maar dan in de Verenigde Staten.
Nog harder, nog groffer, nog meer van alles wat in de Britse versie niet mogelijk was.
Op Fox TV USA al een doorslaand succes.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 schreef 'Natalie' het volgende:
'k Vind het ongemanierde blaaskaak. Dat al die 'wannabe koks' het pikken, moeten ze zelf weten, maar ik had 'm toch een flinke trap in z'n kruis gegeven als ie het ooit had gewaagd om zo tegen mij tekeer te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de hele serie al gezien
Gebruik voortaan spoilertags bij dit soort dingen!
[ Bericht 15% gewijzigd door Copycat op 08-09-2005 08:45:00 (Spoilertags toegevoegd) ]O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Jezus, van de 1000 scheldpartijen die nog moeten gaan komen, zeg ik 1 ding, dat iemand uitglijd, wat zelfs in de introfilmpjes te zien is! Rot op zeikerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Leuk dat je hier meteen alles verraadt. Kneus.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:42 schreef Euc- het volgende:
De "gasten" zijn ingehuurd, is al een tijdje bekend.Nu we toch aan t spoileren zijn, deze gast , ......... heb gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de hele serie al gezien
Ach weet je,..laat maar.
[img] [/img]
[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 08-09-2005 08:45:20 (Spoilertags toegevoegd) ]Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
Ga ergens anders spoileren manquote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jezus, van de 1000 scheldpartijen die nog moeten gaan komen, zeg ik 1 ding, dat iemand uitglijd, wat zelfs in de introfilmpjes te zien is! Rot op zeikerd.
Flikker gewoon op. Spoileren is tyfusirritant. Ook al gaat het om kleine dingen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jezus, van de 1000 scheldpartijen die nog moeten gaan komen, zeg ik 1 ding, dat iemand uitglijd, wat zelfs in de introfilmpjes te zien is! Rot op zeikerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 08-09-2005 08:45:44 (Spoilertags toegevoegd) ]niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Flikker gewoon op. Spoileren is tyfusirritant. Ook al gaat het om kleine dingen.Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, wat kan ik me daar kwaad om maken.
[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 08-09-2005 08:46:02 (Spoilertags toegevoegd) ]Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Dit maakt het hele programma dus alleen nog maar triester. Je moet dus praktisch het lieve brave schoothondje spelen en al die crap maar over je heen laten komen. Ik snap dat het kijkers trekt, maar vind 't bovenal erg triest. Ze moeten wel heel graag met die gast willen koken als ze bereid om zulke scheldpartijen over zich heen te laten komen zonder ook maar een weerwoord te geven.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef i-spy24 het volgende:
geloof je hetzelf...Je hebt toch gezien hoe 'stoer' die anderen ook waren en op het moment supreme niks deden?
En stel dat je het doet dan nog verlies je het.
Bij dit soort programma's teken je vooraf een stapel papieren waarin je je verplicht dit
en dat niet te doen op straffe van.... $$$$ en....ontslag!
Verder wordt je onmiddelijk vastgezet en gearresteerd mocht je ook maar 1 vinger naar hem uitsteken wegens bedreiging,contractbreuk en noemnogmaarwat redenen. (zijn ze in Amerika niet mis mee)
Mwa, niet op het gebied van koken, maar meer op het gebied van goeie manierenquote:En stel dat je dus 1 op 1 tegen Ramsey gaat: Hij is zo ervaren dat hij je gerust terugpakt.
Vergeet niet: Hij is zelf opgegroeid met de hardheid van de Franse keuken waar botbreuken,vechtpartijen, ja zelfs iemands hand heel even in de olie stoppen plaatsvindt.
Kom jij aanzetten met je nederlandse ik was dat varkentje wel even.![]()
haha, ze gingen bijna vechtenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:12 schreef Klonk het volgende:
arme dewberry
en leuke ontmoeting tussen de hoofdkelner en een klant
idd, vechten om wie er meer opleiding heeftquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:12 schreef Klonk het volgende:
arme dewberry
en leuke ontmoeting tussen de hoofdkelner en een klant
Hij was weer erg grof tegen z,n klantenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:11 schreef Boe-man het volgende:
Hij is weer mooi bezig, klanten die pizza's bestellen
Een muziekopleiding...quote:Op woensdag 14 september 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, vechten om wie er meer opleiding heeft
Ja.. doctor in de muziek.. net zo aansprekend als doctor in de quantummechanica.quote:
Gasten he ! Gasten heeft iequote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Hij was weer erg grof tegen z,n klanten![]()
Je zou nog welles gelijk kunnen krijgen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Klonk het volgende:
ja, das ook wel weer waar, ik had een beetje een zwak voor elsie denk ik.
enige wat ik hoop is dat dat blonde meiske niet gaat winnen, dan liever die gozer met al die tatoo's
jeps, vind ik idd nog de meest sympathieke van de drie, best wel behulpzaam enzo, Ralph vond ik in het begin ook wel aardig maar die heeft de afgelopen twee afleveringen toch wat minder sympathieke kantjes van zich zelf laten zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef golfer het volgende:
Laat die Michael het maar winnen nu Elsie eruit ligt.
EDIT: OPZOUTEN MET DAT GESPOILER!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Klonk het volgende:
ja, das ook wel weer waar, ik had een beetje een zwak voor elsie denk ik.
enige wat ik hoop is dat dat blonde meiske niet gaat winnen, dan liever die gozer met al die tatoo's
Niet spoileren godverdomme.quote:
zibb.nlquote:Gordon Ramsay haalt vernietigend uit naar vrouwen
Gordon Ramsay heeft weer voor flinke opschudding gezorgd. De Britse kok, bekend om zijn bruuske en lompe werkwijze in de keuken, heeft het aan de stok met vrouwen. Zijn oordeel over vrouwen in de keuken liegt er niet om.
Volgens Ramsay koken veel vrouwen zo slecht, dat ze zichzelf niet eens in leven kunnen houden. De 38-jarige topkok vindt dat mannen steeds beter leren te koken en dat vrouwen zich louter bezighouden met kant-en-klaar maaltijden en met het maken van cocktails.
‘Ik heb met mijn tv-team veel woningen met vrouwen bezocht, verdeeld over het hele land, en het is verbazingwekkend hoe weinig vrouwen koken’, aldus Ramsay op de Britse nieuwssite Channel four. Ramsay reist met een filmploeg door Groot-Brittannië voor zijn tv-programma The F Word.
De kok staat bekend om zijn keiharde manier van leiding geven in de keuken. Zijn opvallende werkwijze is regelmatig te zien in tv-programma’s op BBC en op de Nederlandse televisie. Ramsay runt in Groot-Brittannië diverse toprestaurants bekroond met één of meerdere Michelinsterren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |