Ja.. doctor in de muziek.. net zo aansprekend als doctor in de quantummechanica.quote:
Gasten he ! Gasten heeft iequote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Hij was weer erg grof tegen z,n klanten![]()
Je zou nog welles gelijk kunnen krijgen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Klonk het volgende:
ja, das ook wel weer waar, ik had een beetje een zwak voor elsie denk ik.
enige wat ik hoop is dat dat blonde meiske niet gaat winnen, dan liever die gozer met al die tatoo's
jeps, vind ik idd nog de meest sympathieke van de drie, best wel behulpzaam enzo, Ralph vond ik in het begin ook wel aardig maar die heeft de afgelopen twee afleveringen toch wat minder sympathieke kantjes van zich zelf laten zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef golfer het volgende:
Laat die Michael het maar winnen nu Elsie eruit ligt.
EDIT: OPZOUTEN MET DAT GESPOILER!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Klonk het volgende:
ja, das ook wel weer waar, ik had een beetje een zwak voor elsie denk ik.
enige wat ik hoop is dat dat blonde meiske niet gaat winnen, dan liever die gozer met al die tatoo's
Niet spoileren godverdomme.quote:
zibb.nlquote:Gordon Ramsay haalt vernietigend uit naar vrouwen
Gordon Ramsay heeft weer voor flinke opschudding gezorgd. De Britse kok, bekend om zijn bruuske en lompe werkwijze in de keuken, heeft het aan de stok met vrouwen. Zijn oordeel over vrouwen in de keuken liegt er niet om.
Volgens Ramsay koken veel vrouwen zo slecht, dat ze zichzelf niet eens in leven kunnen houden. De 38-jarige topkok vindt dat mannen steeds beter leren te koken en dat vrouwen zich louter bezighouden met kant-en-klaar maaltijden en met het maken van cocktails.
‘Ik heb met mijn tv-team veel woningen met vrouwen bezocht, verdeeld over het hele land, en het is verbazingwekkend hoe weinig vrouwen koken’, aldus Ramsay op de Britse nieuwssite Channel four. Ramsay reist met een filmploeg door Groot-Brittannië voor zijn tv-programma The F Word.
De kok staat bekend om zijn keiharde manier van leiding geven in de keuken. Zijn opvallende werkwijze is regelmatig te zien in tv-programma’s op BBC en op de Nederlandse televisie. Ramsay runt in Groot-Brittannië diverse toprestaurants bekroond met één of meerdere Michelinsterren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |