Binnenkort komt de doorstroom vanuit de jeugd op gang.quote:DE GUZMAN HELPT JONG FEYENOORD AAN OVERWINNING: 4-2
Jong Feyenoord heeft de eerste competitiewedstrijd winnend afgesloten. De beloften van AZ werden door twee late treffers van Jonathan de Guzman en Resham Sardar verslagen: 4-2. Feyenoord was in de eerste helft snel op voorsprong gekomen door Leonardo, maar vlak voor en na rust werden twee treffers geïncasseerd. Via een fraai doelpunt van Magrão kwam Feyenoord langszij, waarna het duel tot vier minuten voor tijd met een puntendeling leek te eindigen. Een geplaatst schot van De Guzman voorkwam dat echter.
De start van de beloftencompetitie kwam voor Feyenoords technische staf op een goed moment. Het bood de aanwezige trainer Erwin Koeman en technisch adviseur Wim Jansen de gelegenheid de spelers te beoordelen die tot dusver op weinig konden rekenen in het eerste. Tegen het op papier sterke AZ – met eerste elftalspelers Mathijssen, Koevermans en Medunjanin in de basis – hoopten Pascal Bosschaart, Edwin de Graaf, Timothy Derijck en vooral de uit de gratie geraakte Leonardo en Magrão het ongelijk van de trainer aan te tonen. Koemans aandacht zal ook zijn uitgegaan naar Ekramy, de derde doelman die in zijn eerste weken in dienst van Feyenoord indruk maakte. ´Hij is jong en talentvol en je ziet nu al dat er echt iemand in het doel staat´, sprak Koeman vorige week nog, die zijn oordeel baseerde op trainingsarbeid.
In wedstrijdverband bleek de Egyptenaar – vanaf de tribune gadegeslagen door landgenoot en vriend Hossam Ghaly – er ook wat van te kunnen. Nadat AZ in eerste instantie ver naar achter werd gedrongen, kregen de Alkmaarders naarmate de eerste helft vorderde een aantal goede kansen. Ekramy behield oog in oog met AZ´er Willy Overtoom en Danny Koevermans twee keer het overzicht en belette de AZ´ers te scoren. Eén keer werd de doelman, wiens zelfverzekerde verschijning vertrouwen zal hebben gegeven aan zijn verdedigers, kansloos gelaten. Opnieuw verscheen Overtoom ongedekt voor Ekramy, die geen redding kon brengen op het schot van de middenvelder. De gelijkmaker viel op een ongelukkig moment, maar was verdiend. De Rotterdammers kenden een sterke beginfase, waarin Leonardo na een knappe één twee met De Graaf de openingstreffer verzorgde. De ploeg van Duut kon hierna de marge verdubbelen, maar toonde zich niet scherp in de afronding. De Graaf had twee kansen, maar raakte de bal in beide gevallen ongelukkig. AZ kwam hierna steeds beter in het spel en de gelijkmaker was het logische gevolg.
Derijck liet tegen de Alkmaarders blijken over veel talent te beschikken, maar tegelijkertijd werd duidelijk dat hij nog aan zijn concentratie moet werken. Twee keer verslapte de Belg in het duel met de Alkmaarders met één tegentreffer tot gevolg. Het slippertje voor rust bleef onbestraft omdat Ekramy zich van zijn beste kant liet zien. Even na rust had de overtreding van Derijck een strafschop tot gevolg. Derijck vloerde Koevermans, waarna Medunjanin zich koelbloedig toonde vanaf elf meter. Feyenoord liet zich niet uit het veld laat slaan na de volgende tegenvaller en knokte zich in de persoon van Magrão snel terug. De aanvaller kreeg na een uur voetbal de bal aan de rechterkant in het zestienmetergebied voor zijn voet en besloot tot een fraai schot. Het resultaat – een onhoudbare knal die in de verre hoek verdween – leverde de Braziliaan een daverend applaus op: 2-2. Even na de treffer had Feyenoord het overwicht en was het wachten op de winnende treffer aangebroken. Die leek er te komen toen De Graaf moederziel alleen voor doelman Bulters verscheen. De middenvelder schoot tot ongeloof van hemzelf en velen op de tribune de bal aan de voor Feyenoord verkeerde kant van de paal. Derijck kreeg hierna een kans in dezelfde orde van grootte, maar zag zijn schot op de lijn gered. Toch kwam het allemaal nog goed voor de ploeg van Duut toen De Guzman vier minuten voor tijd besloot aan te leggen. Met veel gevoel krulde hij de bal over de iets te ver voor zijn doel staande Bulters en hielp hij Jong Feyenoord aan de eerste drie punten. Sardar zette in de slotseconden de 4-2 nog op het scorebord, al was die treffer alleen nog van belang voor de statistieken.
Jong Feyenoord – Jong AZ 4-2
Scoreverloop:
6´ 1-0 Leonardo
42´ 1-1 Overtoom
51´ 1-2 Medunjanin
64´ 2-2 Magrão
86´ 3-2 De Guzman
90´ 4-2 Sardar
Geel: Derijck, Stam
Opstellingen
Feyenoord: Ekramy; Bandalovski, Derijck, Sno (46´ Davids), Basto (64´ Van Leeuwen); De Graaf, Sardar, Bosschaart; Leonardo, De Guzman en Magrão.
AZ: Bulters; Van Noord, Kewal, Stam, Kappenberg; Mathijssen (61´ Sarac), Overtoom, Luyckx; Koevermans (69´ Villan), Medunjanin en Willemsen.
Hij had het over arrogant ja.. dit is toch nie arrogant? Als er had gestaan we winnen 4-0 van de joden dan had het arrogant geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:13 schreef feyenoord-dude het volgende:
Cartman, ik dacht dat je zo'n titel als deze arrogant vond
Ik durf wel te wedden met jou ja. Kuijt word niet veel meer waard door het WK. Dat alleen om dat van Basten heb niet op zijn eigen positie laat spelen. Hij zal dus niet zo goed uit de verf komen ben ik bang voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:18 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Feyenoord moet wachten met Kuyt tot na het WK. Wedden dat ie dan het dubbele waard is?
Ik wil hem wel in het Feijenoordshirt zien spelen hoor, als die beloofd zo een zelfde overtreding te maken wanneer het Feijenoord - ajax is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:24 schreef Kaap het volgende:
Die Bouazon (whatever), wat vinden jullie daarvan als Feyenoord die zou aantrekken? Ondanks wat hij gedaan heeft, is hij wel een type voor Feyenoord. Maar ik denk dat bij deze speler, de mening van het Legioen wel sterk geldt.
Iedereen moet zich dus gedragen, want wat is nou een klassieker zonder uitpubliek.quote:Geen fans bij Ajax en Feyenoord na volgende rel
Uitgegeven: 23 augustus 2005 10:39
ZEIST - Bij een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zijn de fans van beide clubs de eerste vijf jaar niet meer welkom. Dat geldt dus voor zowel Ajax-Feyenoord als Feyenoord-Ajax.
De harde maatregel is uitkomst van een overleg tussen beide clubs, burgemeester Cohen van Amsterdam, burgemeester Opstelten van Rotterdam en de voetbalbond KNVB. Ze maakten de zware waarschuwing aan het adres van de fans dinsdag openbaar.
De burgemeesters, clubs en KNVB zijn om de tafel gaan zitten na aanbevelingen van het auditteam voetbalvandalisme. Dat team onderzocht de ernstige rellen die uitbraken rond Feyenoord-Ajax op 17 april. Fans van Ajax sloopten een trein en misdroegen zich buiten het stadion. De wedstrijd ging door, maar de politie liet geen Ajax-fans toe in de Kuip.
Zou het dan toch...quote:Benítez noemt geen Owen maar Kuijt
23/8/2005 8 :49
Terwijl de naam van Michael Owen nadrukkelijk rondzingt op Anfield na het vertrek van Milan Baros naar Aston Villa, kwam Rafael Benítez maandag ineens met een andere naam: Dirk Kuijt.
'Kuijt is een goede aanvaller', verklaarde de Spaanse coach na een training van The Reds. 'Hij was vorig seizoen topscorer van de Nederlandse competitie en hij is een speler die we al een tijdje bekijken.
'Misschien is hij goedkoper dan andere spelers. Maar we zullen moeten zien wat er gebeuren gaat', verklaarde de succesvolle manager op de website van de winnaar van de laatste Champions League.
Het is niet nieuw dat Liverpool interesse heeft in Kuijt. Tijdens de vorige transferperiode (in januari) had de Engelse club zich al met een bod gemeld bij Feyenoord, dat destijds weigerde in te gaan op de avances van de Liverpudlians.
En het lijkt uitgesloten dat het ook deze periode gaat gebeuren, aangezien technish directeur Mark Wotte afgelopen weekeinde stellig meldde dat Kuijt deze zomer niet meer weg gaat.
Benítez noemde nog meer namen, zij het van verdedigers. Want de manager is ook op zoek naar versterking voor zijn defensie. Fernando Meira (VfB Stuttgart) en Lukas Sinkiewicz (1. FC Köln) zijn nadrukkelijk in beeld.
Zoals het er staat is het ook het thuispubliek hoor. Ach we zien wel. Denk dat als er helemaal geen publiek zal zijn, alsnog de pleuris uitbreekt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Iedereen moet zich dus gedragen, want wat is nou een klassieker zonder uitpubliek.
Zijn ook altijd weer dezelfde supporters, die het weten te verzieken.![]()
Voorlopig niet, Wotte zegt ook niet voor niets dat er te weinig tijd nog is om iemand anders aan te trekken. Erg leuk om veel geld te krijgen en er niets mee te kunnen doen.quote:
Als dat zo zou zijn dan hebben ze natuurlijk nog meer problemen. Gewoon allemaal naar de Kuip en op het voorplein staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zoals het er staat is het ook het thuispubliek hoor. Ach we zien wel. Denk dat als er helemaal geen publiek zal zijn, alsnog de pleuris uitbreekt.
Ach hij speelt het natuurlijk politiek correct. Aan de andere kant moet je niet vergeten dat de journalisten echte zuigers zijn. Als ze steeds zeggen dat er een bod liggen en hij antwoord, ja maar dat is toch echt aan Feyenoord of ze me verkopen is het toch wat anders dan ik wil weg maar even wachten tot Feyenoord het goed keurt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat zal die Kut spijt hebben. Eerst Kalou zwaar onder druk zetten met zijn woorden dat ie moet blijven, en nu is er interesse voor hem en kan ie natuurlijk niet de hypocriet uithangen en toegeven eraan, maar dus doet ie wel al water bij de wijn dat ie op zich wel weg wil, maar dat het aan Feyenoord ligt. Eerst was het nog 'zeker blijven'.
Ach hij zal het ook niet erg vinden dat hij hier nog even aanbeden wordt en niet in het diepe moet springen. Er zitten natuurlijk 2 kanten aan het verhaal. Denk dat hij ook best bij andere clubs wil voetballen ja.quote:Transfer naar Liverpool lukt hem echt net volgend jaar, dan hebben die allang een andere spits, dit is echt zo'n alles of niets kans, en je ziet gewoon dat ie baalt van zijn beloftes. En die Wotte met zijn definitieve 'hij blijft'.
Met nog een week te gaan heb je weinig aan die 20 miljoen. Spelers die je nu wil halen kan je echt niet voor een prikkie halen. Zeker niet als ze weten dat je een groot verlies in je selectie moet opvangen. Ik denk dat het beter is te wachten tot de transfermarkt weer open gaat.quote:Als Liverpool nu met 20 miljoen over de brug komt dan moet je gewoon verkopen.
Blijkbaar hebben we toch meer talent rondlopen dan iedereen denkt. Zal Koeman nu eindelijk eens kunnen zorgen dat er ook nog eens wat doorbreekt in het eerste?quote:Feyenoord is opnieuw hofleverancier van een vertegenwoordigend jeugdelftal. Nadat vorige week liefst zes Feyenoorders werden opgeroepen voor Oranje onder 17, nodigde bondscoach Cor Pot vier spelers van Varkenoord uit voor Oranje onder 19. Stef Doedee, Evander Sno, Jeffrey Altheer en Royston Drenthe werden geselecteerd voor de oefenwedstrijd tegen IJsland op vrijdag 2 september. Het duel wordt gespeeld op Sportpark de Westmaat, de thuishaven van s.v. Spakenburg. De wedstrijd begint om 19:30 uur.
De volledige selectie:
Doel: Stef Doedee (Feyenoord) en Mark Smith (Sparta Rotterdam); Verdediging: Rob van der Sluys (FC Utrecht), Olaf Rompelberg (Roda JC), Henrico Drost (sc Heerenveen), Jordens Peeters (FC Den Bosch), Evander Sno, Jeffrey Altheer en Royston Drenthe (allen Feyenoord); Middenveld: Julius Wille (FC Twente), Rob van Boekel (PSV), Danny Holla (FC Groningen), Jaimy Bakkenes (Willem II) en Johan Plat (Ajax); Aanval: Roy Beerens (PSV), Patrick Gerritsen (FC Twente), Eljero Elia (ADO Den Haag) en Javier Martina (Ajax).
Dat laatste heb ik hem toch eigenlijk wel degelijk horen zeggen in verdekte termen. Laat ik het anders stellen : hij zegt zeker niet nee tegen een transfer naar L'pool als Feyenoord zegt : je kunt gaan, dus dat hondstrouwe moet ie dan ook niet Kalou aanpraten en spelen. En deze uitspraken staan wel degelijk redelijk haaks op wat ie altijd heeft gezegd, dat ie gewoon nog zou blijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ach hij speelt het natuurlijk politiek correct. Aan de andere kant moet je niet vergeten dat de journalisten echte zuigers zijn. Als ze steeds zeggen dat er een bod liggen en hij antwoord, ja maar dat is toch echt aan Feyenoord of ze me verkopen is het toch wat anders dan ik wil weg maar even wachten tot Feyenoord het goed keurt.
Hij kan moeilijk gaan zitten mokken met een WK voor de deur, is duidelijk al wat ouder en diplomatieker in zijn uitspraken, maar ik denk niet dat ie het achterste van zijn tong laat zien. Eigenlijk zijn het allemaal hypocrieten en egoisten, en bestaat clubtrouw allang niet meer in NL zodra spelers boven het maaiveld uitsteken.quote:Tuurlijk wil hij verder met zijn carriere en meer verdienen. Hij zou ook gek zijn als ie dat niet wou. Wel geeft Kuyt, en niet Kut, de voorkeur aan zijn eigen karakter door te vechten voor de club waar hij werkt. Dit maakt hem meer waard denk ik dan alleen zijn voetballende kwalititen qua waarde hebben.
Kweenie. L'pool is niet zomaar een club, zoveel kansen krijg je niet want als ze dat geld in een ander investeren zal ie daar niet meer terechtkomen, en het is toch weer even een heel heel stuk aantrekkelijker dan de Spurs wegens de CL die ze spelen. Ik denk dat ie stiekem heel graag wegwil. En die frustratie zal zich ongetwijfeld weer wreken als het straks onverhoopt minder gaat met Feyenoord, zal ie weer gaan eisen in de pers dat zijn medespelers beter moeten presteren zoals ie al eerder deed. Want bij alweer een minder Feyenoordseizoen met teleurstelling zal ie toch mijmeren over Liverpool, de CL en de PL.quote:Ach hij zal het ook niet erg vinden dat hij hier nog even aanbeden wordt en niet in het diepe moet springen. Er zitten natuurlijk 2 kanten aan het verhaal. Denk dat hij ook best bij andere clubs wil voetballen ja.
Daar zit wel wat in.quote:Met nog een week te gaan heb je weinig aan die 20 miljoen. Spelers die je nu wil halen kan je echt niet voor een prikkie halen. Zeker niet als ze weten dat je een groot verlies in je selectie moet opvangen. Ik denk dat het beter is te wachten tot de transfermarkt weer open gaat.
Feyenoord zal nooit 10 miljoen voor Landzaat neertellen, dat is 'ie gewoon niet waard. Huntelaar is een ander verhaal, maar die mag in deze fase van de transferperiode nooit meer weg voor 7,5 miljoen, wanneer 'ie al 3 (of 4?) goals in 2 wedstrijden heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:42 schreef Edenoniphobic het volgende:
Voor 15 miljoen niet denk ik. 17.5 wellicht, want dan kan hun gewilde Landzaat (10) en vervanger Huntelaar (7.5) gehaald worden. En dan wordt je er toch sterker op.
Wishful thinking, wanneer er een vermogende club aanklopt bij persoonlijkheden als Wotte en van den Herik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:42 schreef rotskibo het volgende:
Houd toch is op met dat geneuzel over Kuyt, hij gaat op zijn vroegst volgend jaar.
Moe word je ervan![]()
Jij ziet geen verschil?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef Cart_man het volgende:
Gaat hij er idd tussenuit dan is hij geen haar beter dan Salomon-Ik-wil-naar-psv-Kalou...
Vind ik wel, is geen abnormale prijs voor een speler van 29 die nog 6 jaar meekan op topniveau en ettelijke jaren kan uitblinken in Oranje. De vrees dat ze dat geld nooit meer eruit halen is redelijk ongegrond. Die brengt echt nog wel hetzelfde op over 3 jaar, zelfs als ie nog maar 5 miljoen opbrengt is 5 miljoen verlies op zichzelf al een tien keer betere investering dan allerlei "Lazovichen" voor 8 miljoen, want zo'n Landzaat tilt je middenveld en team naar een beduidend hoger niveau.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord zal nooit 10 miljoen voor Landzaat neertellen, dat is 'ie gewoon niet waard.
Die goals lijkt me niet van invloed, dat heeft ie altijd al gedaan.quote:Huntelaar is een ander verhaal, maar die mag in deze fase van de transferperiode nooit meer weg voor 7,5 miljoen, wanneer 'ie al 3 (of 4?) goals in 2 wedstrijden heeft gemaakt.
Als ie na 31 augustus niet weg is, en Feyenoord niet Europees overwintert in de UE-Cup, dan zal ie denk ik zelfs al in de winterstoptransfertijd vertrekken, mits eenzelfde bedrag op de proppen komt.quote:Wishful thinking, wanneer er een vermogende club aanklopt bij persoonlijkheden als Wotte en van den Herik.
Hij viel in tegen AZ, waar hij een behoorlijke kans miste, en tegen Feyenoord speelde hij een goeie wedstrijd, als hij dat nou een een seizoen kan volhouden, kijken we wel verder, nu kan daar nog niks zinnigs over zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:24 schreef Kaap het volgende:
Die Bouazon (whatever), wat vinden jullie daarvan als Feyenoord die zou aantrekken?
Ik vind het veel geld voor Landzaat en die gaat echt geen 6 jaar meer mee hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:55 schreef Edenoniphobic het volgende:
Vind ik wel, is geen abnormale prijs voor een speler van 29 die nog 6 jaar meekan op topniveau en ettelijke jaren kan uitblinken in Oranje. De vrees dat ze dat geld nooit meer eruit halen is redelijk ongegrond. Die brengt echt nog wel hetzelfde op over 3 jaar, zelfs als ie nog maar 5 miljoen opbrengt is 5 miljoen verlies op zichzelf al een tien keer betere investering dan allerlei "Lazovichen" voor 8 miljoen, want zo'n Landzaat tilt je middenveld en team naar een beduidend hoger niveau.
quote:Waarschuwing: 'Geen uitsupporters meer bij Ajax en Feyenoord na volgende rel'
Een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zal tot gevolg hebben dat er voor een periode van vijf jaar geen Ajacieden in de Kuip en geen Feyenoorders meer in de ArenA worden toegelaten bij een onderling treffen tussen Ajax en Feyenoord.
Deze maatregel is afgesproken tussen de clubs, de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de KNVB.
Ajax en Feyenoord gaan de supporters ook intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt met betrekking tot de gang van zaken op de supporterstreinen.
Jij denkt dat 35 geen voetballeeftijd meer is ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vind het veel geld voor Landzaat en die gaat echt geen 6 jaar meer mee hoor.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie je punt. Laten we dan maar 10mln voor Landzaat neerleggen.
whehehehhequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie je punt. Laten we dan maar 10mln voor Landzaat neerleggen.
vast welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef DivineJester het volgende:
Kone dus naar PSV, dan zal Kalou wel bliven gok ik.
Goed nieuws, middenveld was niet het sterkste tegen Sparta, wat ervaring kan daar nuttig zijn denk ik.quote:Alfred Schreuder traint weer bij Feyenoord
23/8/2005 14:16
Alfred Schreuder is terug op het trainingsveld. De 32-jarige middenvelder is herstellende van een achillespeesblessure, die hij tijdens het competitieduel met NAC Breda had opgelopen.
Dinsdag deed de Feyenoorder voor het eerst sinds ruim een week loopoefeningen. 'We hebben goede hoop dat hij op tijd fit is voor het weekend, al is het nog wachten of hij morgen een reactie krijgt', legde clubarts Robbart van Linschoten uit op de website van de Rotterdamse club.
Echt hequote:Persbericht: Geen politie bij Ajax en Feyenoord na volgende rel
Bij een eerstvolgend falend optreden van de politie waardoor rellen ontstaan tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord is de politie van beide steden de eerste vijf jaar niet meer welkom.
De harde maatregel is uitkomst van een overleg tussen beide clubs, burgemeester Cohen van Amsterdam, burgemeester Opstelten van Rotterdam en de voetbalbond KNVB. Ze maakten de zware waarschuwing aan het adres van de politie dinsdag openbaar. De eerstkomende topper tussen Ajax en Feyenoord is zondag.
De burgemeesters, clubs en KNVB zijn om de tafel gaan zitten na aanbevelingen van het auditteam voetbalvandalisme. Dat team onderzocht de ernstige rellen die uitbraken rond de topper Feyenoord-Ajax op 17 april. De politie faalde opzichtelijk waardoor ernstige rellen uitbraken. De wedstrijd ging door, maar de politie liet geen Ajax-fans toe in de Kuip.
Strafrechtelijke meldingsplicht
Een andere afspraak uit het overleg is dat Cohen en Opstelten zullen pleiten voor het invoeren van een strafrechtelijke meldingsplicht voor toekomstige raddraaiers bij beide korpsen. De KNVB en de clubs uit het betaalde voetbal ondersteunen dat pleidooi van harte. Zij menen dat een werkverbod met strafrechtelijke meldingsplicht kan bijdragen aan verdere afname van het politiegeweld bij het voetbal.
Ajax en Feyenoord kondigen tevens strengere maatregelen aan. Zij zullen de politie intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt over de taak- en rolverdeling op de supporterstreinen.
Lunatic News
Wow 15 miljoen geweigerd, vind ik best knap maar ik vrees dat bij 18 a 20 miljoen, Kuijt toch echt weg is.quote:Er hangt een flink prijskaartje aan Dirk Kuijt. Everton maakte bekend dat de Engelse club eerder deze maand tien miljoen pond (ruim vijftien miljoen euro) had geboden voor de aanvaller. Feyenoord schoof het bod terzijde.
Manager David Moyes onthulde op de website van The Toffees dat Everton er niet in was geslaagd Kuijt los te weken bij de Rotterdamse club.
'Op 1 augustus hebben we tien miljoen pond geboden voor Dirk Kuijt, maar dat werd geweigerd door Feyenoord. Zover ik weet moeten we achttien miljoen euro betalen voor Kuijt, maar dat is veel meer dan waartoe wij bereid zijn'
Moyes vertelde nog veel meer. Want de club uit Liverpool hoopte ook Michael Owen over te halen. Boy Wonder weigerde echter naar het Premiership terug te keren in het shirt van de aartsrivaal van Liverpool, de club waar hij groot werd.
'We zijn met Michael Owen en zijn adviseurs in contact geweest', aldus Moyes. 'Michael ziet Everton momenteel niet als de club, waarvoor hij zou kiezen.' Naast Everton is bijvoorbeeld ook Liverpool zeer geïnteresseerd in Owen, die weg mag bij Real Madrid.
Zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt is Moyes nog druk zoekende naar versterking van de voorhoede, wat niet makkelijk verloopt. 'Ik kan de supporters van Everton geruststellen dat we naar grote namen zoeken. We hebben geld te besteden, áls de juiste spelers beschikbaar zijn. Maar het is erg lastig om ze hier te krijgen.'
Eerder heel dom....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:16 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wow 15 miljoen geweigerd, vind ik best knap
Bron VI.nl
Ze zouden fors meer dan de eigenlijke waarde ontvangen....quote:
Hij heeft nog een contract tot 2008. Dus lekker laten spelen nog een seizoen en weer topscoorder worden, dan leverd hij nog meer op.quote:
Klopt, maar mag nog wel meer zijn. Kuijt is op dit moment van een dusdanige meerwaarde. Een vertrek zou Feijenoord ernstig verzwakken en een vervanger is niet zo snel gevonden. Moet een zelfde type speler worden, geen Lazovic...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ze zouden fors meer dan de eigenlijke waarde ontvangen....
quote:Feyenoord wil nadere definitie 'voetbalgerelateerd geweld'
In vervolg op de besprekingen die Feyenoord heeft gevoerd met Ajax, de KNVB en de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam, zal Feyenoord op korte termijn nogmaals met betrokken partijen in overleg treden om het begrip ‘voetbalgerelateerd geweld’ nader te definiëren. De club wil niets aan het toeval overlaten ten aanzien van de beoordeling van mogelijk geweld rond voetbalwedstrijden in het algemeen en bij confrontaties tussen Ajax en Feyenoord in het bijzonder.
Tussen clubs en gemeenten is de afspraak gemaakt dat wanneer zich bij een volgende wedstrijd ernstige ongeregeldheden voordoen er in de komende vijf seizoenen geen bezoekende supporters worden toegelaten.
Wat Feyenoord betreft wordt daarbij het nadrukkelijke voorbehoud gemaakt dat de ongeregeldheden moet zijn veroorzaakt door supporters van de club en niet door relatieve buitenstaanders. Voorkomen dient te worden dat supporters het slachtoffer worden van zaken waaraan ze zelf part noch deel hebben.
Bovendien zal – alvorens tot een dergelijk zware maatregel wordt overgegaan – moeten blijken dat de ongeregeldheden niet zijn ontstaan doordat de maatregelen van overheidszijde te kort schoten.
Tuurlijk niet, z'n contract is dan een jaar korter dus ligt het bedrag dan wsl ook wel wat lager, me dunkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:57 schreef Kaap het volgende:
een degelijk WK speelt, zal een grote club zich vanzelf melden met een grote zak geld en dat zal dan meer dan 15 miljoen zijn
Kom jij niet naar onze mooie betonnen bak danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kom je naar Rotterdam dan zondag? Gezellig.![]()
Dat weet ik niet hoor. Als Viera 20 miljoen kost en Zlatan 18, dan is het onmogelijk dat Kuyt in de buurt van de 18 komt.... Enige optie misschien Chelsea, maar die hebben wel wat beters rond lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:57 schreef Kaap het volgende:
4) Als Kuijt een goed seizoen draait en een degelijk WK speelt, zal een grote club zich vanzelf melden met een grote zak geld en dat zal dan meer dan 15 miljoen zijn
Nee, 1x is genoeg geweest...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kom jij niet naar onze mooie betonnen bak dan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
maar ben eigenlijk een beetje bang voor jullie
2009 zelfsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft nog een contract tot 2008. Dus lekker laten spelen nog een seizoen en weer topscoorder worden, dan leverd hij nog meer op.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:08 schreef Staanplaats het volgende:
Hahaha Shreyas, heeft de opmerking van de maand..
Wat een lul joh hahahaha
"And Dirk Kuyt is not for SALE, and Dirk Kuyt is not for SALE!!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Als Viera 20 miljoen kost en Zlatan 18, dan is het onmogelijk dat Kuyt in de buurt van de 18 komt.... Enige optie misschien Chelsea, maar die hebben wel wat beters rond lopen.
Voor voetballers die mooie goals maken betaalt men meer dan voor 'effectievere' spitsen als Kuijt, denk ik. En het is de vraag of Kuijt wel overleeft bij een Engelse topclub, want als ie naar Chelsea zou gaan zou ie net zo hard floppen als Kezman.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:19 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
"And Dirk Kuyt is not for SALE, and Dirk Kuyt is not for SALE!!"
Hoezo is het onmogelijk dat Kuyt die 18 gaat halen? Scoort veel makkelijker dan Zlatan..
Kijk, dat rijmt welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
.... Loop ik laatst over de Dam, met een broodje kaas en ham....
Leuk "oldskool"-liedje op de melodie van "Big City".quote:
Dit word nog eens de braafste topicreeks van 2005quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leuk "oldskool"-liedje op de melodie van "Big City".
Rest van de tekst is banwaardig denk ik.....
Chelsea iets beters rondlopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Als Viera 20 miljoen kost en Zlatan 18, dan is het onmogelijk dat Kuyt in de buurt van de 18 komt.... Enige optie misschien Chelsea, maar die hebben wel wat beters rond lopen.
VIquote:Everton: 'Feyenoord wil 18 miljoen voor Kuijt'
23/8/2005 15:03
Er hangt een flink prijskaartje aan Dirk Kuijt. Everton maakte bekend dat de Engelse club eerder deze maand tien miljoen pond (ruim vijftien miljoen euro) had geboden voor de aanvaller. Feyenoord schoof het bod terzijde.
Manager David Moyes onthulde op de website van The Toffees dat Everton er niet in was geslaagd Kuijt los te weken bij de Rotterdamse club.
'Op 1 augustus hebben we tien miljoen pond geboden voor Dirk Kuijt, maar dat werd geweigerd door Feyenoord. Zover ik weet moeten we achttien miljoen euro betalen voor Kuijt, maar dat is veel meer dan waartoe wij bereid zijn'
Moyes vertelde nog veel meer. Want de club uit Liverpool hoopte ook Michael Owen over te halen. Boy Wonder weigerde echter naar het Premiership terug te keren in het shirt van de aartsrivaal van Liverpool, de club waar hij groot werd.
'We zijn met Michael Owen en zijn adviseurs in contact geweest', aldus Moyes. 'Michael ziet Everton momenteel niet als de club, waarvoor hij zou kiezen.' Naast Everton zijn bijvoorbeeld ook Liverpool en Manchester United zeer geïnteresseerd in Owen, die weg mag bij Real Madrid.
Zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt is Moyes nog druk zoekende naar versterking van de voorhoede, wat niet makkelijk verloopt. 'Ik kan de supporters van Everton geruststellen dat we naar grote namen zoeken. We hebben geld te besteden, áls de juiste spelers beschikbaar zijn. Maar het is erg lastig om ze hier te krijgen.'
Ken heel die vent niet. Zie net pas dat het een nummer 10 van 32 jaar is...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:43 schreef Erasmusch het volgende:
Carrierre is toch al lang doorgebroken?
Eric? Naam komt me bekend voor... Ze zijn dr iig lekker op tijd mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ken heel die vent niet. Zie net pas dat het een nummer 10 van 32 jaar is...
Die Thomert is een linkshalf ofzo...twee keer gescoord afgelopen weekend in de 7-0 gewonnen wedstrijd tegen Auxerre...und die Keita is ook middenvelder. Thomert en Keita zijn allebei van 1980...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:20 schreef Cart_man het volgende:
Carriere gaat zeker carriere maken bij Feijenoord?
Update:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vertegenwoordigers Feyenoord bij Lens - Cluj
In Frankrijk wordt gemeld dat vertegenwoordigers van Feyenoord vanavond aanwezig zullen zijn bij het Intertoto duel tussen het Franse Lens en het Roemeense Cluj. Ook scouts van Metz, Lille, Sochaux en Genk zouden van de partij zijn. De volgende namen werden genoemt:
-Seydou Keita
-Thomert
-Carriere
Ik vind Kuijt toch wel iets beter dan Zlatan. Al is het alleen maar om het doelsaldoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Als Viera 20 miljoen kost en Zlatan 18, dan is het onmogelijk dat Kuyt in de buurt van de 18 komt....
Er moet versterking komen en niet iemand uit de jeugd. Iemand die er meteen staat en het gat op het middenveld weet te vullen. Met Pardo, Schreuder en Ghaly win je de oorlog niet altijd. Schreuder is ook nog eens blessuregevoelig. Benieuwd hoeveel wedstrijden hij zal gaan missen dit seizoen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:38 schreef rotskibo het volgende:
Ze gaan toch niemand meer kopen joh, vind het ook wel best zo. Als ze wat nodig hebben kijken ze maar in het 2e/A1![]()
Wat heeft Daerden ooit laten zien? Niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:44 schreef Kaap het volgende:
Lets face it, we hebben een Landzaat of Barretto nodig op de as van het veld. En eigenlijk een betere linkshalf, in de vorm van die Daerden IMO.
Maar CM zal het wel niet eens zijn over Landzaat, toch CM
Na zondag praat je wel anders denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:38 schreef rotskibo het volgende:
Ze gaan toch niemand meer kopen joh, vind het ook wel best zo. Als ze wat nodig hebben kijken ze maar in het 2e/A1![]()
Deze gaat mee voor de grootste onzin awardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:55 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik vind Kuijt toch wel iets beter dan Zlatan. Al is het alleen maar om het doelsaldo
Drogba en Crespo zijn net iets beter dan Kuyt.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Chelsea iets beters rondlopen. Die gasten schreeuwen op dit moment om een goede spits. Zal me niks verbazen dat Abromivich ook bij Feyenoord gaat informeren.
Waarom gaan ze dan wel kijken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:38 schreef rotskibo het volgende:
En wie ben jij dat dan wel om dat over Dirk te zeggen ??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kuyt mag de veters van Zlatan niet eens strikken....
Dirk doet het goed in de HCE (Kezman deed het ook goed in de HCE). Daar is dan ook alles mee gezegd; in Oranje en Europa schiet het niet echt op....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
En wie ben jij dat dan wel om dat over Dirk te zeggen ??
wat een gelul ..
Dirk is momenteel gewoon veel effectiever als Zlatan voor Ajax ooit maar geweest is ..
dus hou op met zeuren over veters strikken![]()
Met de grote lijn ben je het dus wel eensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:41 schreef Calciumdude het volgende:
maar om gelijk even te melden dat ie zijn veters niet eens mag strikken vin ik erg denigrerend...
Das jammer, kan dan geen vrij krijgen, had wel leuk geweest om daar te gaan kijken.....quote:FEYENOORD SPEELT OEFENWEDSTRIJD TEGEN WESTERLO
Feyenoord heeft voor volgende week een oefenduel ingelast. Op donderdag 1 september speelt de ploeg van Koeman in België tegen Westerlo. De wedstrijd begint om 19:30 uur. Het programma van de Rotterdammers bood gelegenheid voor een oefenwedstrijd, aangezien er in het eerste weekend van september geen competitieprogramma staat gepland.
De selectie krijgt in het weekend dan ook vrijaf.
Heb jij die Drogba nog zien spelen sinds ie bij Chelsea zit?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Drogba en Crespo zijn net iets beter dan Kuyt.....
Zlatan is nu toch ook geen 18 miljoen meer waard?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Deze gaat mee voor de grootste onzin award
Zlatan is inmiddels de aanvalsleider bij Juve, en jij wilt zeggeb dat Kuyt beter is
Ja, paar keertjes tegen oa Arsenal.......quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb jij die Drogba nog zien spelen sinds ie bij Chelsea zit?
Zlatan had toen de vooruitzichten om een wereldtopper te worden, vandaar een hoge vraagprijs. Dat hij nu sterpseler bij Juve is, heeft wel degelijk nut: Juve betaalde kennelijk 18 miljoen voor spitsen die de potentie hebben een sterspeler bij hen te worden. Die potentie heeft Kuyt niet, hence een (veel) lagere transfersom.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:13 schreef Kaap het volgende:
[..]
Zlatan is nu toch ook geen 18 miljoen meer waard?
Zlatan was toen 18 miljoen waard. Of hij nu sterspeler van Juve is, maakt geen zak uit. Zijn marktwaarde is ook omhoog gegaan.
Jij vergelijkt Kuijt's vraagprijs van 18 miljoen met de Zlatan van Juventus maar de transfersom van toen hij bij Ajax speelde.
En ik vind Kuijt nu beter dan Zlatan in zijn Ajax tijd. Lijkt me dus dat die 18 miljoen dan niet zo heel erg gek is.
klassiek voorbeeld van marktfalen, daarom moeten ze hem ook nu verkopen....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:24 schreef Cart_man het volgende:
En toch gaat Kuijt voor minimaal 15 miljoen euro weg.
En je vindt m beter dan Kuyt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:21 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja, paar keertjes tegen oa Arsenal.......
Kuyt is een aardige spits, meer niet. Hij weet zeer veel te compenseren met zijn werklust, maar in de zwaardere competities zal hij het niet redden, daar heb je meer voor nodig. Jullie oordeel is louter gebaseerd op veel goals in de HCE; dat dat geen goede maatstaf is lijkt mij wel duidelijk na het echec Kezman.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:28 schreef feyenoord-dude het volgende:
aldostuta, doe die Ajax-bril nou eens af.Als Kuijt zo'n matige spits was, waren er echt geen boden van 12 miljoen op hem gedaan. Een wereldspits zal het nooit worden, maar hij hoort zeker bij de 4 beste spitsen die Nederland op dit moment rond heeft lopen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kuyt is een aardige spits, meer niet. Hij weet zeer veel te compenseren met zijn werklust, maar in de zwaardere competities zal hij het niet redden, daar heb je meer voor nodig. Jullie oordeel is louter gebaseerd op veel goals in de HCE; dat dat geen goede maatstaf is lijkt mij wel duidelijk na het echec Kezman.
Das lief maar gelijkspel is beter voor julliequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Van mij mogen jullie willen van het arrogante Ajax
Alsof Kezman te vergelijken is met Kuytquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kuyt is een aardige spits, meer niet. Hij weet zeer veel te compenseren met zijn werklust, maar in de zwaardere competities zal hij het niet redden, daar heb je meer voor nodig. Jullie oordeel is louter gebaseerd op veel goals in de HCE; dat dat geen goede maatstaf is lijkt mij wel duidelijk na het echec Kezman.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:52 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Alsof Kezman te vergelijken is met KuytEn als Kuyt een aardige spits is, hoe extreem slecht zijn jullie spitsen dan wel niet?
Ik reageer er toch maar even op.... Je kunt Kuyt niet met Kezman vergelijken, maar de Ajax speelstijl wel met die van Feyenoord kennelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:52 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Alsof Kezman te vergelijken is met KuytEn als Kuyt een aardige spits is, hoe extreem slecht zijn jullie spitsen dan wel niet?
Een spits is een spits dat heeft niks met de speelstijl te maken. Jullie zouden graag een voorhoede hebben zoals ons met Kuijt en Kalou.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik reageer er toch maar even op.... Je kunt Kuyt niet met Kezman vergelijken, maar de Ajax speelstijl wel met die van Feyenoord kennelijk
En Kalou is weer efficienter als Babel op dezelfde fase van z´n carrierequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:46 schreef twi het volgende:
En je kunt de Kuijt van nu met 8 jaar ervaring ook vergelijken met Babel natuurlijk
Diezelfde Babel die trouwens efficienter is dan Kuijt in dezelfde fase van z'n carriere
Kalou is dan ook een jaar ouder....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En Kalou is weer efficienter als Babel op dezelfde fase van z´n carriere
arrogantquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Van mij mogen jullie willen van het arrogante Ajax
Vooral die sneijder van jullie ofnietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
arrogantWe hebben gewoon zelfvertrouwen en zelfkennis
Vertrekken zal hij zeker, maar wanneer is de vraag...denk na ajax - Feijenoord..quote:Woensdag 24 Augustus 2005
Gekte breekt los rond Kuijt
Feyenoord: elk bod van Britse clubs onbespreekbaar
Door Marcel van der Kraan
Niet één, maar vier grote Engelse clubs hebben in de laatste dagen voor de deadline van de transfermarkt in alle hevigheid de jacht op Dirk Kuijt geopend. Feyenoord zegt de spits voor 31 augustus niet meer te verkopen, maar de interesse voor de topscorer van het afgelopen jaar is zo groot geworden dat het vrijwel zeker is dat hij nu in winterstop zal vertrekken.
Kuijt na het tweede doelpunt tegen NAC. (Archieffoto Michel Bierhuizen/Cor Vos)
Rotterdam - Dan is namelijk de volgende mogelijkheid voor Europese clubs om spelers aan te trekken. In de tussenliggende periode heeft Feyenoord de gelegenheid te speuren naar een opvolger voor Katwijker Kuijt. Niet alleen Tottenham Hotspur wil de aanvaller en Oranje-international binnenhalen, ook Newcastle United, Liverpool en Everton hebben miljoenen gereserveerd voor het vastleggen van de Nederlander.
Everton onthulde gisteren dat men geschrokken is van het antwoord dat Feyenoord al drie weken geleden heeft gegeven op het tot dusver grootste bod op de speler. Manager David Moyes: ,,Wij hebben Feyenoord 15 miljoen euro geboden. Daarop zei de club keihard 'nee'. Ik heb geprobeerd uit te leggen aan onze supporters dat we er heel veel geld voor over hebben om een van de beste spitsen naar deze club te halen maar dat zelfs dit bod niet genoeg was. Kuijt is echt heel duur.''
Liverpool en Newcastle United willen zondag nog een bezoek brengen aan de klassieker Ajax-Feyenoord om daarna met de Rotterdammers om de tafel te gaan zitten. Manager Rafael Benitez van Liverpool zei gisteravond dat hij er veel voor over heeft om de Feyenoorder aan te trekken. Maar zelfs een mega-bod zal Feyenoord waarschijnlijk niet meer in de verleiding brengen.
De Stadionclub weet dat de prijs van Kuijt, die in de laatste 100 competitiewedstrijden 70 keer heeft gescoord en daardoor in Europa 'hot' is, in de komende maanden alleen maar zal toenemen. Het geld dat clubs nu op tafel willen leggen, zal er in januari ook zijn. Dat er bij de Engelse clubs op de valreep paniek ontstaat over de laatste grote aankopen van het seizoen, is geen nieuw verschijnsel. Geen van alle geïnteresseerde partijen houdt echter rekening met de situatie, waarin Feyenoord zelf komt te verkeren bij een verkoop van z'n topschutter.
Niet forceren
Dirk Kuijt laat alle schermutselingen in de laatste dagen dat de transfermarkt open is, volledig over aan zijn zaakwaarnemer en vertrouwensman Rob Jansen. Die heeft tot gisteren alle buitenlandse clubs doorverwezen naar Feyenoord en weigert opties af te geven of voorcontracten te laten tekenen.
Kuijt wil bovendien niet dat zijn voorbereiding op Ajax-Feyenoord wordt verstoord. De speler liet begin deze week nog weten dat hij een vertrek ,,niet wil forceren en alles aan de club overlaat.''
18 miljoen voor Robbenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:12 schreef VoreG het volgende:
15 miljoen is erg veel geld, zijn er andere spelers geweest uit Nederland die voor zo'n bedrag weg gingen?
Tijden veranderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:12 schreef VoreG het volgende:
15 miljoen is erg veel geld, zijn er andere spelers geweest uit Nederland die voor zo'n bedrag weg gingen?
Je kunt wel onderscheid maken tussen spitsen met kwaliteit en spitsen met minder kwaliteitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik reageer er toch maar even op.... Je kunt Kuyt niet met Kezman vergelijken, maar de Ajax speelstijl wel met die van Feyenoord kennelijk
Alleen niet zo constant als Kuijt. Robben kan nog geen team op sleeptouw nemen. Kuijt is belangrijker voor een team als Robben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
En Robben is een veel betere speler dan Kuyt.
Iets eerder :quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:59 schreef Cart_man het volgende:
Yadieyadieyada...gelul allemaal. Feit is dat Kuijt volgend seizoen wordt verkocht voor veel geld.
Einde discussie.
quote:Volgens het Rotterdams Dagblad is het vrijwel zeker dat Dirk Kuyt in de winterstop vertrekt. Vier grote clubs zouden de laatste dagen serieuze interesse hebben getoond voor de aanvaller. Het zou gaan om Tottenham Hotspur, Newcastle United, Liverpool en Everton. Liverpool en Newcastle komen volgens de krant zondag kijken bij Ajax-Feyenoord. Feyenoord zou Kuyt echter nu niet meer willen laten gaan. n de winterstop zal Feyenoord volgens de krant nog dezelfde transferprijs kunnen vangen voor de aanvaller en dan heeft Feyenoord de komende maanden nog om een vervanger te vinden.
Robben is dan ook een stukkie jonger...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen niet zo constant als Kuijt. Robben kan nog geen team op sleeptouw nemen. Kuijt is belangrijker voor een team als Robben.
Welk grote stuk tekst?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cartman heb je trouwens een link naar dat grote stuk tekst over Kuijt?
www.rd.nl ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cartman heb je trouwens een link naar dat grote stuk tekst over Kuijt?
OMG, het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een spits is een spits dat heeft niks met de speelstijl te maken.
Robben neemt Oranje op sleeptouw.... Kuijt ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen niet zo constant als Kuijt. Robben kan nog geen team op sleeptouw nemen. Kuijt is belangrijker voor een team als Robben.
Kuijt staat niet op zijn plek in Oranjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Robben neemt Oranje op sleeptouw.... Kuijt ook?
Wel je Fuck 020 shirt aan dan hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef hippo-clippo het volgende:
Een maat van me heeft inmiddels 2 losse kaarten geregeld, dus zondag ook naar die bak beton. Maar dan ook echt half 1 daar binnen en na het laatste fluitsignaal meteen weer weg![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wel je Fuck 020 shirt aan dan hè.![]()
Omdat er betere opties zijn, we zijn er dus uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt staat niet op zijn plek in Oranje
Hé, ik moet vanavond tegen de cluppie van jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:15 schreef methodmich het volgende:
Seydou Keita zou een goede aankoop kunnen zijn van Feyenoord, maar is als international van Mali wel erg vaak weg voor interlands natuurlijk. Olivier Thomert is een tot middenvelder omgeturnde spits.
Ik vind Kuijt op dit moment beter van RVNquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Omdat er betere opties zijn, we zijn er dus uit
Beide compenseren hun technische gebreken met heel erg hard werken, maar RvN is wel de betere afmaker van de twee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind Kuijt op dit moment beter van RVN
Kuijt geeft meer assist en kan afronden buiten de 16.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Beide compenseren hun technische gebreken met heel erg hard werken, maar RvN is wel de betere afmaker van de twee.
Kuyt speelt tegen de verdedigers van bal op het dak, Ruud tegen chelsea en Arsenal etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt geeft meer assist en kan afronden buiten de 16.
Kuijt heeft daar meer vrijheid toe dan Ruud natuurlijk. En RvN scoort in de EPL, Kuijt in de HCE. de EPL is verdedigend niet de beste competitie van Europa, maar wel 3 klassen beter dan de HCE.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt geeft meer assist en kan afronden buiten de 16.
Kuijt heeft er vorig seizoen 5x zoveel ingelegd als RVN en ook nog eens na van Bommel de meeste assists gegeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kuijt heeft daar meer vrijheid toe dan Ruud natuurlijk. En RvN scoort in de EPL, Kuijt in de HCE. de EPL is verdedigend niet de beste competitie van Europa, maar wel 3 klassen beter dan de HCE.
En de seizoenen daarvoor? Trouwens, RvN scoorde ook absurd veel in de HCE, dus veel zeggen doet het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt heeft er vorig seizoen 5x zoveel ingelegd als RVN en ook nog eens na van Bommel de meeste assists gegeven.
Ik vind dat je Kuijt onderschat. Ja, het is geen topspits, maar zeker wel iemand die in een andere competitie dan de HCE kan floreren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kuijt heeft daar meer vrijheid toe dan Ruud natuurlijk. En RvN scoort in de EPL, Kuijt in de HCE. de EPL is verdedigend niet de beste competitie van Europa, maar wel 3 klassen beter dan de HCE.
Hoe kan je dat nou zeggen? Kuijt heeft nog geen enkele keer op het allerhoogste niveau mogen acteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind Kuijt op dit moment beter van RVN
Dat moet hij eerst maar eens laten zien. Punt blijft dat je op basis van prestaties in de HCE never nooit niet kan beweren dat hij een topper is (zoals hier nogal eens gebeurt).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik vind dat je Kuijt onderschat. Ja, het is geen topspits, maar zeker wel iemand die in een andere competitie dan de HCE kan floreren.
RVN is in potentie de beste spit van de 2. Maar op dit moment is Kuijt beter dan RVN.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En de seizoenen daarvoor? Trouwens, RvN scoorde ook absurd veel in de HCE, dus veel zeggen doet het niet.
Ik zou niet weten waarom, RvN scoort nu gewoon weer in de EPL toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
RVN is in potentie de beste spit van de 2. Maar op dit moment is Kuijt beter dan RVN.
Dat is helemaal waar. Maar aangezien Kuyt daar nooit in het centrum speelt, kan je op basis daarvan geen vergelijking maken.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar nooit in Oranje!
Dankjewelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik geef jullie wel veel kans.
Ik heb 1 euro op 3 - 4 gezetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik onszelf nietWe winnen bijna nooit in de Arena, en het team is nog in ontwikkeling. Denk 1-1 ofzo.
Tegen het hoeveelste?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Hé, ik moet vanavond tegen de cluppie van jou.
quote:Terug 24-08-2005: Gerucht: Feyenoord doet bod op Huntelaar Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens een gerucht, gemeld door de website Europesoccer.nl, heeft Feyenoord een bod gedaan op Sc Heerenveen-spits Klaas-Jan Huntelaar. Feyenoord wil niet op dit gerucht reageren, maar bronnen binnen Sc Heerenveen zouden bevestigen dat Feyenoord een openingsbod heeft gedaan.
Mochten de geruchten kloppen dan lijkt het voor de hand liggend dat Dirk Kuijt (in de winterstop) vertrekt uit de Kuip. De spits wordt de laatste dagen steeds vaker gelinkt aan het Tottenham Hotspur van Martin Jol. Ook Newcastle United, Liverpool en Everton worden genoemd. Dirk Kuijt, die eerder dit seizoen de aanvoerdersband overnam van Bart Goor, zou circa 13 miljoen op moeten brengen. Dit geld wil Feyenoord niet allemaal investeren. Het openingsbod op Huntelaar is dan ook beduidend lager, zo'n 4,5 miljoen euro.
Klaas Jan Huntelaar komt uit de PSV jeugd, maar wist bij PSV nooit door te breken in het eerste elftal. Na een mislukt avontuur bij jeugdliefde De Graafschap begon de inmiddels 22-jarige spits te scoren. Hij deed dit voor AGOVV en het afgelopen seizoen ook bij SC Heerenveen. Op dit moment is Huntelaar topscorer van de Nederlandse eredivisie. Eerder dit seizoen werd de boot door sc Heerenveen angstvallig afgehouden toen Glasgow Rangers informeerde naar de diensten van de spits. Of SC Heerenveen nu wel meer wil werken blijft dus maar de vraag.
AD meldt het ook:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Cart_man het volgende:
Kutbericht. En waarom? Nou om het volgende: Everton heeft naar eigen zeggen 15 miljoen geboden, in het bericht staat dat Kuijt voor 13 miljoen weg mag.
I rest my case
Ken dat hele Europesoccer.nl niet eens...eerste keer dat ik die naam hoor vallen. Allemaal gelul in de rondte...
Niks nieuws toch volgens mij?quote:In navolging van Tottenham Hotspur heeft ook Everton begin deze maand een officieel bod gedaan op Dirk Kuyt (foto). Op de officiële website van Everton stelt manager David Moyes dat zijn club 10 miljoen pond (ruim 15 miljoen euro) voor de topscorer van Feyenoord op tafel heeft gelegd.
Feyenoord ging, net als bij Tottenham Hotspur en het Spaanse Espanyol, niet op het bod in. ,,Op 1 augustus hebben we 10 miljoen geboden. Voor zover ik weet, moet Kuyt 18 miljoen euro kosten. Dat is meer dan wij wilden betalen'', laat Moyes op de website optekenen. De suptobber in het Premiership verlegde zijn interesse daarna naar Michael Owen. Maar de aanvaller van Real Madrid heeft voorlopig geen trek in een overgang.
Feyenoord bevestigt het bod van Everton, maar stelt dat het genoemde bedrag niet klopt. De directie wil naar buiten toe geen bedrag meer noemen. Eerder deze zomer schatte Feyenoord de marktwaarde van zijn topschutter op zo'n 15 à 16 miljoen euro. Technisch directeur Mark Wotte bevestigde gisteren nog eens dat Kuyt in elk geval deze zomer niet meer uit de Kuip vertrekt. Ook niet aan Liverpool, dat eerder deze week via haar manager Benítez al bekend maakte de Katwijker als transferobject te zien.
Kuyt zelf blijft rustig afwachten. Hij heeft voor zichzelf bepaald dat hij geen transfer gaat forceren. ,,Feyenoord bepaalt of een bod op mij voldoende is'', aldus de aanvaller. ,,De clubleiding weet dat ik in principe klaar ben voor de stap naar een hoger niveau, maar ik heb niet het idee dat ik stilsta in mijn ontwikkeling als ik nog een jaar bij Feyenoord blijf. Bovendien komt het WK eraan en om in Oranje te blijven, moét ik elke week spelen.''
Zat je toevallig in Z4 tegen NAC? Zag daar ook een Fuck 020quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Uiteraardonder mn vest ofzo
Nee ik zit op v, maar er lopen er best veel met dat shirt rondquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zat je toevallig in Z4 tegen NAC? Zag daar ook een Fuck 020
Als je zo'n stuk plaatst zorg dan aub ook dat het een beetje leesbaar is, dmv alenea's enzo... Dit leest echt kut. En de link is niet clickable.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:47 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
w3s.rotterdamsdagblad.nl/modules/w3s-merge.phtml?w3s_dbms(knip) kutlink
Bron: Rotterdams Dagbladquote:Evander Sno, geen bokser, wel een krachtpatser
Jonge verdediger voelt zich na geruchtmakende overstap van Ajax thuis bij Feyenoord
Door Marcel van der Kraan
Vier maanden geleden was Ajax gebelgd dat Evander Sno zijn spullen inleverde en trainer Danny Blind vertelde dat hij bij Feyenoord zijn carrière ging voortzetten. Zondag zal Blind als coach van Ajax in de klassieker de 18-jarige Sno nog niet terugzien in de opstelling van Feyenoord. Maar in Rotterdam-Zuid zijn ze dik tevreden met de ontwikkeling van de centrale verdediger.
Rotterdam - Die prachtige voornaam alleen al straalt kracht uit. Evander Sno heeft ook nog eens het lichaam gekregen dat past bij de man naar wie hij is vernoemd. Zijn vader, zo vertelt de jonge Feyenoorder, hing jaren aan de buis als Evander Holyfield bokste. Toen zoon nummer drie in het gezin van zes werd geboren besloot Sno sr. hem de naam Evander te geven.
Onbekend met de bokssport waren ze in huize Sno ook niet. ,,Mijn opa was kampioen boksen van Suriname in het middengewicht. Hij heette 'Tiger' Sno. Ik kijk nog steeds graag naar een mooie partij. Thuis heb ik videobanden van Evander Holyfield en die partij tegen Mike Tyson kan iedereen zich natuurlijk nog voor de geest halen. Opeens was er een stuk uit zijn oor!''
De voormalige Ajacied vertelt het met hetzelfde enthousiasme als waarmee hij in het veld staat als voetballer. Zijn indrukwekkende gestalte (Sno lijkt eigenlijk nog meer op Lennox Lewis, die andere zwaargewicht) valt op als hij in het hoogste jeugdelftal, dat door de oud-Feyenoorders Henk Fraser en Igor Kornejev wordt getraind, de defensie leidt.
Hoewel hij op papier nog een jaar A-junior is, zal hij veel speeltijd krijgen in het beloftenelftal bij Henk Duut en Tony Adams. De laatste is sinds het begin van dit seizoen bij Feyenoord aan de slag en vindt Sno 'een interessante speler', al is de 66-voudig Engels international er niet van overtuigd dat Sno 'een echte verdediger' is. Adams wil de speler komend seizoen nog wel eens op een andere positie testen.
Sno vindt dat wel grappig. Bij het Amsterdamse DWS en bij Ajax, waar hij vanaf zijn twaalfde terecht kwam, was hij spits, rechtsbuiten, daarna middenvelder en uiteindelijk werd hij bij Ajax vanwege zijn fysieke kracht achterin neergezet. Hij voelt zich niet te groot om een hele wedstrijd achter een spits van de tegenpartij aan te rennen, maar het liefst voetbalt hij zelf mee en schuift hij in.
Als hij een verdediger zou moeten kiezen aan wie hij zich een beetje zou willen spiegelen, dan komt hij bij Serginho Greene uit. De nieuwkomer in de Kuip heeft ook iets avontuurlijks in zijn spel, maar liever houdt Sno Patrick Vieira van voorheen Arsenal en nu Juventus als zijn grote voorbeeld. ,,Vieira is mijn idool,'' zegt Sno.
Voordat hij zelf de status van een grote voetballer heeft, moet de jonge voetballer nog een lange weg afleggen. Bij Ajax verliep het proces niet zo vlot als Sno zelf wilde. Tussen de in Dordrecht geboren, maar in Amsterdam opgegroeide voetballer en Ajax-coach Blind liep het vorig seizoen daardoor op zeker moment spaak.
,,Ik heb ook een hoop leuke jaren bij Ajax gehad,'' zegt Evander Sno. ,,Ik heb op grote buitenlandse toernooien gespeeld, mooie ervaringen gehad in Italië en Spanje. Ik heb goede trainers gehad en met de voetbalschool van Ajax is niets mis. Maar soms gebeuren er dingen, waardoor je besluit een andere keuze te maken.''
Hij benadrukt de dingen niet in het persoonlijke vlak te willen trekken. ,,Ik heb geen wrok en geen haat. Zo zit ik van nature niet in elkaar. Ik zeg alleen: eerlijkheid duurt het langst. Er waren verschillende visies en een tussenweg was er niet bij Ajax. Ik ben niet iemand die de dingen opkropt. Ik zeg wat ik ervan vind...''
Zijn overstap naar Rotterdam-Zuid ging met enige nijd van Ajax-kant gepaard. Feyenoord zou de afspraak hebben geschonden dat de clubs geen spelers van elkaar zouden benaderen. Maar Sno kwam uit vrije wil naar Feyenoord. ,,Als ik met de jeugd van Ajax tegen Feyenoord speelde, vond ik altijd dat ze hier (in Rotterdam) zo'n leuke sfeer hadden. Ik zag dat met eigen ogen en dat beeld werd bevestigd door mijn jeugdvriend Diego Biseswar, die vroeger ook bij Ajax speelde en aan het eind van het vorig seizoen in het eerste debuteerde. Voor mij was de keuze heel eenvoudig. Feyenoord past als club gewoon bij me,'' zegt Sno, die inmiddels een appartement op het Zuidplein bewoont en zes dagen per week traint als een beest om de hoofdmacht van Feyenoord te halen.
De laatste stap, zo weet Sno, is de moeilijkste. ,,Tussen de kwaliteiten van de spelers in de hoogste jeugdelftallen van Ajax, Feyenoord en PSV zit niet veel verschil,'' zegt Sno. ,,Die teams zijn even sterk. Het gaat er nu ook om welke trainers het beste in je naar boven kunnen halen en je nog net een niveau hoger kunnen brengen.''
Hahaha goed opgemerkt CMquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Cart_man het volgende:
Kutbericht. En waarom? Nou om het volgende: Everton heeft naar eigen zeggen 15 miljoen geboden, in het bericht staat dat Kuijt voor 13 miljoen weg mag.
I rest my case
Ken dat hele Europesoccer.nl niet eens...eerste keer dat ik die naam hoor vallen. Allemaal gelul in de rondte...
Weet nu al dat ik geen vrij kan krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Cart_man het volgende:
Ik zat in Z4, beetje waus te zijn.
Donderdag naar Westerlo, als ik een vrije dag van mijn werk kan krijgen.
Stond volgens mij gisteren in de krant dat ze klaar zijn met de ring van Antwerpen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef Dorus_ het volgende:
Zorg dan wel dat je niet met de spits rond Antwerpen rijdt. Tis echt een teringzooitje daar op t moment...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Stond volgens mij gisteren in de krant dat ze klaar zijn met de ring van Antwerpen.
Het volgende schijnt... na googlen op westerlo en treinstation... Geniaal, ik weet hetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef Erasmusch het volgende:
Weet iemand het dichtstbijzijnde treinstation?
quote:Westerlo heeft zelf geen treinstation. De dichtstbijzijnde treinverbinding is via Geel, Herentals en Aarschot. Vanaf deze stations zijn er rechtstreekse bussen naar Westerlo.
dienstregeling op www.b-rail.be
Aarschot hihiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef SlamD het volgende:
[..]
Het volgende schijnt... na googlen op westerlo en treinstation... Geniaal, ik weet het
[..]
Netjes. Jij zit toch bij Erasmusch in een team? ASWH 5, dat is het hoogste "veteranenteam".quote:
Das niet moeilijk. Die hoor je daar toch heel slecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
moet het mogelijk zijn om de F-side te overtreffen
Ik weet dat we groepshoofd zijn.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:24 schreef heiden6 het volgende:
Voor de UEFA Cup wordt toch ook gewerkt met een pot-systeem? Of is het mogelijk elke tegenstander te loten?
Geloof wel dat er zoiets is ja. Zijn enkele geplaatste teams, waaronder Feijenoord, die niet tegen elkaar kunnen spelen. En meen te weten dat er vorig jaar ook met meerdere potten werd geloot...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:24 schreef heiden6 het volgende:
Voor de UEFA Cup wordt toch ook gewerkt met een pot-systeem? Of is het mogelijk elke tegenstander te loten?
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij zit toch bij Erasmusch in een team?
ha ha haquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef OreO het volgende:
*A'dam waar lech dat dan!*
heeft dat met het IQ van de feyenoorders te maken?
Ik denk dat Guimareaes wel een goede tegenstander is. Die Oostblokclubs zijn altijd irritant en het is altijd vervelend voetballen in hun land. Dus dan ben je met een Portugees land het beste af. Rennes is waarschijnlijk de sterkste van de 5.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:25 schreef Greetings het volgende:
45. Rennes Fra 16,325 U 1
52. Guimaraes Por 14,740 U 1
61. Groclin Pol 11,930 U Q2
68. Rapid Rom 8,101 U Q1
77. NK Domzale Slo 3,190 U Q2
Tegen 1 van deze 5 teams zal Feyenoord morgen loten. Laten we hopen op Domzale (veruit de makkelijkste). Rapid, Groclin en in mindere mate Guimaraes moeten ook te doen zijn. Rennes moet je niet hebben, dan heb je maximaal 50% kans om door te gaan vrees ik....
Let's hope for the best (Domzale)![]()
Waar staat dat?? normaal is de voorloting vrijdag ochtend.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:25 schreef Greetings het volgende:
45. Rennes Fra 16,325 U 1
52. Guimaraes Por 14,740 U 1
61. Groclin Pol 11,930 U Q2
68. Rapid Rom 8,101 U Q1
77. NK Domzale Slo 3,190 U Q2
Tegen 1 van deze 5 teams zal Feyenoord morgen loten. Laten we hopen op Domzale (veruit de makkelijkste). Rapid, Groclin en in mindere mate Guimaraes moeten ook te doen zijn. Rennes moet je niet hebben, dan heb je maximaal 50% kans om door te gaan vrees ik....
Let's hope for the best (Domzale)![]()
Het is vrijdagochtendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:29 schreef xfile_ het volgende:
[..]
Waar staat dat?? normaal is de voorloting vrijdag ochtend.....
Doenquote:Zaterdag naar de training!
Zondag staat - al na twee speelrondes - De Klassieker op het programma. Eén van de twee wedstrijden van het jaar waar elke Feyenoord-supporter naar uitkijkt, zal duidelijk moeten maken hoe de verhoudingen op het veld liggen. Aan ons natuurlijk de taak om het elftal maximaal te steunen, om de ploeg naar een overwinning tegen de aartsrivaal te schreeuwen. Met een uitverkocht uitvak, 1.600 supporters, moet het mogelijk zijn om de F-side te overtreffen. Hopelijk krijgen we zelfs de trommeltjes op Vak 410 stil.
Om het elftal op scherp te zetten, roepen wij iedereen op om de training van zaterdag te bezoeken. De laatste training voor de wedstrijd wordt om 10h30 afgewerkt op het trainingsveld naast De Kuip. Door massaal aanwezig te zijn, laten we zien dat we het elftal steunen en laten we merken dat ze zondag tot het uiterste moeten gaan. Het gras moet opgevreten worden!
18 miljoen voor Kuyt...zo een prijs kan niet geweigerd worden...quote:GEORDIES LAND £9M LUQUE - NOW FOR KUYT
By Alan Nixon
NEWCASTLE have finally agreed a deal for a striker, but it is Spaniard Alberto Luque on his way to St James's, not Michael Owen.
Boss Graeme Souness still hopes a deal can be done for Real Madrid's Owen, but will be relieved to have added Luque to his squad.
After a week-long chase Deportivo La Coruna announced a £9million deal for their Spain international last night, a figure that also includes a hefty sum to the player as a sweetener.
Souness has been desperate to relieve the pressure on veteran Alan Shearer, and hopes Luque, who has yet to undergo his medical, will be just the first of several arrivals before the end of next week.
Luque has already played at St James' this season, coming on as a second half sub when Deportivo knocked Newcastle out of the
Newcastle also plan a £12million move for Dutch hit man Dirk Kuyt of Feyenoord today - if Owen refuses to join them
Mainz is nog we te doen vanuit mijn uithoek, uurtje of 3 met de auto....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:47 schreef Cart_man het volgende:
Nieuwe ploegen volgens de UEFA site:
1. FSV Mainz 05 (GER)
Vitória FC (POR)
Hibernian FC (SCO)
AFC Rapid Bucuresti (ROU)
NK ¦iroki Brijeg (BIH)
Dikgedrukt wil ik heen.
Dat zal dan wel volgende week bekend gemaakt worden denk ik, na de Klassieker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doen
[..]
18 miljoen voor Kuyt...zo een prijs kan niet geweigerd worden...
Feijenoord zal niet weigeren, klopt. Zouden ze gek zijn als ze weigeren. Kuijt zal zelf beslissen of hij naar Newcastle wil of niet. Hangt dus allemaal van hem af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef DivineJester het volgende:
18 niljoen gaat Feyenoord niet weigeren hoor, dat is een absolute hoofdprijs.
Maar dat gaat dus alleen door als Owen blijft weigeren voor Newcastle te spelen.
Dat zou ik wel een stunt vinden van Dirk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord zal niet weigeren, klopt. Zouden ze gek zijn als ze weigeren. Kuijt zal zelf beslissen of hij naar Newcastle wil of niet. Hangt dus allemaal van hem af.
Ik denk dat voor Kuyt vooral mee zal spelen of ie volgend jaar naar het WK kan. Bij Feyenoord speelt ie, en bij Newcastle is dat niet helemaal zeker natuurlijk, hoewl die ook geen 18 miljoen neer zullen leggen voor een bankzitter. Maar Dirk weet ook wel, dat als het dit jaar bij Feyenoord minder gaat en hij nog geen 10-15 doelpunten maakt de interesse en dus de mogelijkheid om naar een grote buitenlandse club te gaan weg is.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:21 schreef Dorus_ het volgende:
Het zou wel echt een heeele grote teleurstelling zijn als ie nu nog vertrekt. Zou het ook echt zonde vinden want als ie nog een jaartje blijft weet ie zeker dat ie altijd speelt, mee gaat naar Duitsland, misschien nog wel wat wint met Feyenoord, an alsnog naar een hele grote club kan... Voor nog meer geld.
Ik denk dat Dirk bij NUFC zeker wel voldoende aan spelen toekomt om voor zichzelf selectie voor het WK veilig te stellen - en ook qua supportersfanatisme is NUFC wel een mooie club. Maar qua trainer en prestaties: niet best.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:36 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Kuyt vooral mee zal spelen of ie volgend jaar naar het WK kan. Bij Feyenoord speelt ie, en bij Newcastle is dat niet helemaal zeker natuurlijk, hoewl die ook geen 18 miljoen neer zullen leggen voor een bankzitter. Maar Dirk weet ook wel, dat als het dit jaar bij Feyenoord minder gaat en hij nog geen 10-15 doelpunten maakt de interesse en dus de mogelijkheid om naar een grote buitenlandse club te gaan weg is.....
Het zal mij benieuwen.
Zlatan werd ook voor 18 miljoen euro verkocht aan Juventus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef DivineJester het volgende:
18 niljoen gaat Feyenoord niet weigeren hoor, dat is een absolute hoofdprijs.
Maar dat gaat dus alleen door als Owen blijft weigeren voor Newcastle te spelen.
Het verschil tussen Zlatan en Kuijt is dat wij Kuijt voor 1 miljoen hebben gekocht en ajaks Zlatan voor veel meer heeft aangekocht (weet niet hoeveel). Volgens mij is Zlatan niet voor 18 miljoen maar voor 15 miljoen verkocht. Ook is Zlantan verkocht in delen. Juve moet ajaks 5 jaar lang 3 miljoen euro betalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zlatan werd ook voor 18 miljoen euro verkocht aan Juventus.
Hoe dan ook vind ik het een vors bedrag wat Feyenoord incasseert. Met 15 miljoen mogen ze al blij zijn, maar 18 miljoen is helemaal fantastisch. De vraag luidt alleen of Feyenoord met dat geld een goede opvolger kan halen, want Lazovic is ook al weg. Dat betekent dat als Kalou geblesseerd raakt, Feyenoord geen scorend vermogen meer heeft.
Da's zeker geen makkie neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Feyenoord-Rapid Boekarest...
Lastig.
Ze spreken alleen van 12 miljoen Pond, wat vertaalt naar Euro's 18 miljoen euro is. 18 miljoen Pond is nooit aan de orde geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef Doc het volgende:
Als NUFC daadwerkelijk 18M pound zou bieden zou F'noord Dirk wel willen verkopen- en ik denk dat Dirk dan misschien wel doet omdat F'noord het wil. Hij zou persoonlijk overigens maf zijn als-ie voor die middenmoter, die ook niet Europees speelt wil gaan spelen. Zou zonde zijn.
Overigens denk ik niet dat bedrag door NUFC geboden gaat worden: dat doen ze alleen voor Owen. maar wellicht dat F'noord al door 12M pound in de verliding komt. Als dat vlak voor de transfer dealine gebeurt en F'noord een half jaar niets met dat geld kan doen is dat alleen maar positief - maar voor Dirk zou ik het zonde vinden.
Ujpest is gewoon weer een satellietje, dus mogen wij ws het salaris doorbetalen.quote:
die 18M pound komt van het bod op Owenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:32 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ze spreken alleen van 12 miljoen Pond, wat vertaalt naar Euro's 18 miljoen euro is. 18 miljoen Pond is nooit aan de orde geweest.
Alles waar Rapid voor staat is over het algemeen as voetbal. Ruig en verdedigend en zeker saai.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Feyenoord-Rapid Boekarest...
Lastig.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:05 schreef Kaap het volgende:
[..]
Alles waar Rapid voor staat is over het algemeen as voetbal. Ruig en verdedigend en zeker saai.
Vliegen is ¤295 vanaf IJdorp met KLM.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ujpest is gewoon weer een satellietje, dus mogen wij ws het salaris doorbetalen.
Boekarest lijkt me wel chill met de trein, anderhalve dag in een coma. Maar is minstens 200-250e geloof ik.
En zodra Heerenveen ziet dat Feyenoord de hoofdprijs heeft gevangen, willen ze meteen de helft daarvan weer incasseren voor Huntelaar. Of heeft die gast een gelimiteerde transfersom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:30 schreef Dorus_ het volgende:
Nou, ik mag aannemen dat als ie wordt verkocht, wat ik niet zie gebeuren, er dan iemand aangetrokken wordt waar ze dan ook nu al mee bezig zijn. Bijv. Huntelaar, ik zeg maar wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |