abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:19:06 #201
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29939601
Alleen klinkt zijn naam toch minder. Ik bedoel: Dirkie Kuijt! Dat gaat wel.

Maar: Klaasie-Jan Huntelaarrrrrr . Mwuah.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:20:01 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29939628
En 't is een PSV'er Maargoed, met Ajacieden als Greene hebben jullie ook geen problemen
pi_29939709
Als een speler graag voor Feyenoord wil spelen en zijn instelling goed is heb ik er geen moeite mee dat hij in zijn vroegere verleden eens voor ajaks is uitgekomen.
pi_29940345
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tegen het hoeveelste?
Tegen het 5e, 3 - 1 gewonnen
pi_29940556
Pffffffff, wat een wellus nietus gezeik over Kuijt, voorlopig speelt hij lekker bij ons, en is het de best scoorde spit bij Nederland.

Als hij weg gaat gun ik hem het beste en bedank ik hem van harte voor alle goals, hij verdient een beter team om hem heen, maar we hebben nog even de tijd voor wat versterkingen..........
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:55:02 #206
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29941177
Kutbericht. En waarom? Nou om het volgende: Everton heeft naar eigen zeggen 15 miljoen geboden, in het bericht staat dat Kuijt voor 13 miljoen weg mag.

I rest my case

Ken dat hele Europesoccer.nl niet eens...eerste keer dat ik die naam hoor vallen. Allemaal gelul in de rondte...
A.M.A.B
pi_29946911
Owoeri komt vandaag trouwens naar Rotterdam hij heeft eindelijk alles rond. En Ado Den Haag probeerd de Graaf nog steeds in te lijven.
pi_29946962
Feyenoord speeld 1 september een oefenwedstrijd tegen Westerlo. Waarschijnlijk zit hier wat anders achter dan wij denken. Feyenoord heeft Jaja de Coelho aan Westerlo gehoord en die jongen doet het daar meer dan voortreffenlijk. Hij heeft in 3 wedstrijden al 2 keer gescoord en dat waren prachtige doelpunten. Het is een linksbeninge middenvelder en die kunnen we nog wel gebruiken. Het gerucht gaat dus ook dat Feyenoord hem terug wil halen en dat ze hem in die wedstrijd tegen Westerlo nogmaals willen bekijken.

Positie: Middenvelder
Vorige clubs: America Futeball Clube
Geboortedatum: 28/02/1986
Geboorteplaats: Ipatinga, Brazilië
Nationaliteit: Braziliaan
Gewicht: 73 kg
Lengte: 1.90 m
pi_29947447
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Cart_man het volgende:
Kutbericht. En waarom? Nou om het volgende: Everton heeft naar eigen zeggen 15 miljoen geboden, in het bericht staat dat Kuijt voor 13 miljoen weg mag.

I rest my case

Ken dat hele Europesoccer.nl niet eens...eerste keer dat ik die naam hoor vallen. Allemaal gelul in de rondte...
AD meldt het ook:
quote:
In navolging van Tottenham Hotspur heeft ook Everton begin deze maand een officieel bod gedaan op Dirk Kuyt (foto). Op de officiële website van Everton stelt manager David Moyes dat zijn club 10 miljoen pond (ruim 15 miljoen euro) voor de topscorer van Feyenoord op tafel heeft gelegd.

Feyenoord ging, net als bij Tottenham Hotspur en het Spaanse Espanyol, niet op het bod in. ,,Op 1 augustus hebben we 10 miljoen geboden. Voor zover ik weet, moet Kuyt 18 miljoen euro kosten. Dat is meer dan wij wilden betalen'', laat Moyes op de website optekenen. De suptobber in het Premiership verlegde zijn interesse daarna naar Michael Owen. Maar de aanvaller van Real Madrid heeft voorlopig geen trek in een overgang.
Feyenoord bevestigt het bod van Everton, maar stelt dat het genoemde bedrag niet klopt. De directie wil naar buiten toe geen bedrag meer noemen. Eerder deze zomer schatte Feyenoord de marktwaarde van zijn topschutter op zo'n 15 à 16 miljoen euro. Technisch directeur Mark Wotte bevestigde gisteren nog eens dat Kuyt in elk geval deze zomer niet meer uit de Kuip vertrekt. Ook niet aan Liverpool, dat eerder deze week via haar manager Benítez al bekend maakte de Katwijker als transferobject te zien.
Kuyt zelf blijft rustig afwachten. Hij heeft voor zichzelf bepaald dat hij geen transfer gaat forceren. ,,Feyenoord bepaalt of een bod op mij voldoende is'', aldus de aanvaller. ,,De clubleiding weet dat ik in principe klaar ben voor de stap naar een hoger niveau, maar ik heb niet het idee dat ik stilsta in mijn ontwikkeling als ik nog een jaar bij Feyenoord blijf. Bovendien komt het WK eraan en om in Oranje te blijven, moét ik elke week spelen.''
Niks nieuws toch volgens mij?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29947665
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

Uiteraard onder mn vest ofzo
Zat je toevallig in Z4 tegen NAC? Zag daar ook een Fuck 020
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:25:03 #211
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29947862
Ik zat in Z4, beetje waus te zijn.

Donderdag naar Westerlo, als ik een vrije dag van mijn werk kan krijgen.
A.M.A.B
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:46:31 #212
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29948175
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:07 schreef snabbi het volgende:

[..]

Zat je toevallig in Z4 tegen NAC? Zag daar ook een Fuck 020
Nee ik zit op v, maar er lopen er best veel met dat shirt rond
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_29949377
zie bericht van Dorus_ hieronder

[ Bericht 35% gewijzigd door feyenoord-dude op 25-08-2005 11:48:40 ]
pi_29950363
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:47 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

w3s.rotterdamsdagblad.nl/modules/w3s-merge.phtml?w3s_dbms(knip) kutlink
Als je zo'n stuk plaatst zorg dan aub ook dat het een beetje leesbaar is, dmv alenea's enzo... Dit leest echt kut. En de link is niet clickable.

/zeikmode
Even geen signature.
pi_29950703
Zo stond het op de site. Had geen zin om er alineas van te maken
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:41:47 #216
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29950742
Het is in alinea's verdeeld...verander op zijn minst de link, want het verneukt de layout...
A.M.A.B
pi_29950887
Volgens mij staat het zo op hun site:
quote:
Evander Sno, geen bokser, wel een krachtpatser

Jonge verdediger voelt zich na geruchtmakende overstap van Ajax thuis bij Feyenoord

Door Marcel van der Kraan

Vier maanden geleden was Ajax gebelgd dat Evander Sno zijn spullen inleverde en trainer Danny Blind vertelde dat hij bij Feyenoord zijn carrière ging voortzetten. Zondag zal Blind als coach van Ajax in de klassieker de 18-jarige Sno nog niet terugzien in de opstelling van Feyenoord. Maar in Rotterdam-Zuid zijn ze dik tevreden met de ontwikkeling van de centrale verdediger.

Rotterdam - Die prachtige voornaam alleen al straalt kracht uit. Evander Sno heeft ook nog eens het lichaam gekregen dat past bij de man naar wie hij is vernoemd. Zijn vader, zo vertelt de jonge Feyenoorder, hing jaren aan de buis als Evander Holyfield bokste. Toen zoon nummer drie in het gezin van zes werd geboren besloot Sno sr. hem de naam Evander te geven.

Onbekend met de bokssport waren ze in huize Sno ook niet. ,,Mijn opa was kampioen boksen van Suriname in het middengewicht. Hij heette 'Tiger' Sno. Ik kijk nog steeds graag naar een mooie partij. Thuis heb ik videobanden van Evander Holyfield en die partij tegen Mike Tyson kan iedereen zich natuurlijk nog voor de geest halen. Opeens was er een stuk uit zijn oor!''

De voormalige Ajacied vertelt het met hetzelfde enthousiasme als waarmee hij in het veld staat als voetballer. Zijn indrukwekkende gestalte (Sno lijkt eigenlijk nog meer op Lennox Lewis, die andere zwaargewicht) valt op als hij in het hoogste jeugdelftal, dat door de oud-Feyenoorders Henk Fraser en Igor Kornejev wordt getraind, de defensie leidt.

Hoewel hij op papier nog een jaar A-junior is, zal hij veel speeltijd krijgen in het beloftenelftal bij Henk Duut en Tony Adams. De laatste is sinds het begin van dit seizoen bij Feyenoord aan de slag en vindt Sno 'een interessante speler', al is de 66-voudig Engels international er niet van overtuigd dat Sno 'een echte verdediger' is. Adams wil de speler komend seizoen nog wel eens op een andere positie testen.

Sno vindt dat wel grappig. Bij het Amsterdamse DWS en bij Ajax, waar hij vanaf zijn twaalfde terecht kwam, was hij spits, rechtsbuiten, daarna middenvelder en uiteindelijk werd hij bij Ajax vanwege zijn fysieke kracht achterin neergezet. Hij voelt zich niet te groot om een hele wedstrijd achter een spits van de tegenpartij aan te rennen, maar het liefst voetbalt hij zelf mee en schuift hij in.

Als hij een verdediger zou moeten kiezen aan wie hij zich een beetje zou willen spiegelen, dan komt hij bij Serginho Greene uit. De nieuwkomer in de Kuip heeft ook iets avontuurlijks in zijn spel, maar liever houdt Sno Patrick Vieira van voorheen Arsenal en nu Juventus als zijn grote voorbeeld. ,,Vieira is mijn idool,'' zegt Sno.

Voordat hij zelf de status van een grote voetballer heeft, moet de jonge voetballer nog een lange weg afleggen. Bij Ajax verliep het proces niet zo vlot als Sno zelf wilde. Tussen de in Dordrecht geboren, maar in Amsterdam opgegroeide voetballer en Ajax-coach Blind liep het vorig seizoen daardoor op zeker moment spaak.

,,Ik heb ook een hoop leuke jaren bij Ajax gehad,'' zegt Evander Sno. ,,Ik heb op grote buitenlandse toernooien gespeeld, mooie ervaringen gehad in Italië en Spanje. Ik heb goede trainers gehad en met de voetbalschool van Ajax is niets mis. Maar soms gebeuren er dingen, waardoor je besluit een andere keuze te maken.''

Hij benadrukt de dingen niet in het persoonlijke vlak te willen trekken. ,,Ik heb geen wrok en geen haat. Zo zit ik van nature niet in elkaar. Ik zeg alleen: eerlijkheid duurt het langst. Er waren verschillende visies en een tussenweg was er niet bij Ajax. Ik ben niet iemand die de dingen opkropt. Ik zeg wat ik ervan vind...''

Zijn overstap naar Rotterdam-Zuid ging met enige nijd van Ajax-kant gepaard. Feyenoord zou de afspraak hebben geschonden dat de clubs geen spelers van elkaar zouden benaderen. Maar Sno kwam uit vrije wil naar Feyenoord. ,,Als ik met de jeugd van Ajax tegen Feyenoord speelde, vond ik altijd dat ze hier (in Rotterdam) zo'n leuke sfeer hadden. Ik zag dat met eigen ogen en dat beeld werd bevestigd door mijn jeugdvriend Diego Biseswar, die vroeger ook bij Ajax speelde en aan het eind van het vorig seizoen in het eerste debuteerde. Voor mij was de keuze heel eenvoudig. Feyenoord past als club gewoon bij me,'' zegt Sno, die inmiddels een appartement op het Zuidplein bewoont en zes dagen per week traint als een beest om de hoofdmacht van Feyenoord te halen.

De laatste stap, zo weet Sno, is de moeilijkste. ,,Tussen de kwaliteiten van de spelers in de hoogste jeugdelftallen van Ajax, Feyenoord en PSV zit niet veel verschil,'' zegt Sno. ,,Die teams zijn even sterk. Het gaat er nu ook om welke trainers het beste in je naar boven kunnen halen en je nog net een niveau hoger kunnen brengen.''
Bron: Rotterdams Dagblad
Even geen signature.
pi_29950908
Zo beter? Die link kan ik niet clickable maken, want anders verneukt die de layout alsnog. Ff copy-paste dan maar
pi_29950943
Bedankt Dorus. Ik had hem weer gecopy-paste van een andere site, dus vandaar.
pi_29951013
Ah, ok.

Prima zo
Even geen signature.
pi_29951179
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Cart_man het volgende:

I rest my case

Hahaha goed opgemerkt CM
pi_29952203
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Cart_man het volgende:
Ik zat in Z4, beetje waus te zijn.

Donderdag naar Westerlo, als ik een vrije dag van mijn werk kan krijgen.
Weet nu al dat ik geen vrij kan krijgen

Er zijn in het verleden wel wat leuke wedstrijden in België geweest
pi_29955526
John Owoerie is gearriveerd vandaag, heeft ook al meegetraind.

Hij is nog niet speelgerechtigd omdat niet alle formaliteiten zijn afgerond op dit moment.
Even geen signature.
pi_29955628
Ik zei toch dat Sno de opvolger van Greene was
Waar ligt dat Westerlo ergens bij in de buurt?
pi_29955654
Waarom opvolger?

Die kunnen toch ook gewoon naast elkaar spelen
Even geen signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')