Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
je gem. cpu en hoe groot de job is natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:04 schreef Molluck het volgende:
tvp
Ik vroeg me af, ik had gisteren een job die binnen 5 uur gedaan was, terwijl de job die daarna is gestart nu nog steeds pas op 70% zit...
Waar ligt het aan hoe lang zo'n job duurt?
No shit, maar waar hangt het vanaf hoe groot de job is?quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
je gem. cpu en hoe groot de job is natuurlijk
is afhankelijk van de job.... hoe groter en ingewikkeld het molecuul dan duurt het langer. In de OP staat link waar je de gemiddelde duur ziet, krijg je een idee van lange/korte jobs.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:04 schreef Molluck het volgende:
Ik vroeg me af, ik had gisteren een job die binnen 5 uur gedaan was, terwijl de job die daarna is gestart nu nog steeds pas op 70% zit...
Waar ligt het aan hoe lang zo'n job duurt?
Welkom, ik zou zeggen meld je aan....quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:10 schreef sugarjunkie het volgende:
heb zonet ondekt dat ik al enkele maanden het programmatje run zonder dat ik me aangemeld heb bij dpc....geloof ik dan toch.. ff verderzien
waarschijnlijk zijn er andere programma's die de andere 50% al gebruiken..quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:15 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Iemand een idee waarom ie op mijn cpu altijd rond de 50% draait en niet tot de 100% gaat?
Leuk en aardig maar 't kan harder!![]()
Waarschijnlijk heb je een intel processor met hyper threading.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:15 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Iemand een idee waarom ie op mijn cpu altijd rond de 50% draait en niet tot de 100% gaat?
Leuk en aardig maar 't kan harder!![]()
dat kan natuurlijk ook ja..quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:22 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een intel processor met hyper threading.
Om op 100% te komen moet je THINK 2 keer draaien, dit kan je doen door in de setup onder het tabblad "General" de optie "Number of copies of THINK" op 2 te zetten. (niet vergeten op save te klikken)
Als het goed is gaat ie dan vanzelf een 2e THINK draaien en kom je met deCPU op 100%
heb 'k idd...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:22 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een intel processor met hyper threading.
Om op 100% te komen moet je THINK 2 keer draaien, dit kan je doen door in de setup onder het tabblad "General" de optie "Number of copies of THINK" op 2 te zetten. (niet vergeten op save te klikken)
Als het goed is gaat ie dan vanzelf een 2e THINK draaien en kom je met deCPU op 100%
Volgens mij is het ook niet bij alle HT proccesoren dat ie maar 50% gaat gebruiken...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
heb 'k idd...![]()
en ik dacht slim te zijn om em op 1 te zetten zodat alle rekenkracht naar 1 job ging en het sneller zou gaan...
Wel goed kauwen hequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag ook weer lekker zitten grazen.
Misschien het joinen van sugarjunkie die al een hoop had staan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef mcintosh het volgende:
Wat trouwens raar is dat als je naar de stats kijkt, dat er op de subteampagina staat dat we 299304 punten hebben gehaald vandaan en dat er op de main pagina staat dat we 283809 hebben gehaald...
Gisteren en eerder waren die verschillen ook al te zien..
Nope, nagerekend met die cijfers, maar dan klopt het niet..quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Misschien het joinen van sugarjunkie die al een hoop had staan?
Waar zou je ze graag willen terug zien danquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zie ik de 213.724 molecules, 208 hits en 22 jobs die ik volgens het control panel zou hebben gedaan nergens terug![]()
http://stats.find-a-drug.biz/stats1.php en vul nickname in.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zie ik de 213.724 molecules, 208 hits en 22 jobs die ik volgens het control panel zou hebben gedaan nergens terug![]()
quote:
Das nog maar het begin! Straks hebben we ook mokken, t-shirts, tattoos, wc-brillen, reclames op tv enz.!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:39 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
is er ook al een fokschaap irc channel dan?
Jepquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:39 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
is er ook al een fokschaap irc channel dan?
Volgens mij is het bij de intel HT processoren zo dat ie maar 50% gebruikt per job dus (moet) je er 2 draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet bij alle HT proccesoren dat ie maar 50% gaat gebruiken...
Maar goed nu weet je het dus
hehe, je kan ook gewoon lekker gaan slapen, hij upload vanzelf welquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Molluck het volgende:
"Van koetjes komen kalfjes. Dit is de versie voor de viervoeters, van koetjes komen kalfjes"
men, schiet nou op kreng, dan upload ik nog ff voordat ik naar bed ga
Hoever ben je? Dus laatste % zijn vaak de langstequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Molluck het volgende:
"Van koetjes komen kalfjes. Dit is de versie voor de viervoeters, van koetjes komen kalfjes"
men, schiet nou op kreng, dan upload ik nog ff voordat ik naar bed ga
die kun je wel zien bij de statistics op de FaD homepage (staat 1e bij de links in OP)quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
het zou mss best kunnen als het java-based zou zijnquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:53 schreef Chris.nl het volgende:
[ lolmode ]
Als het zou kunnen zou ik een THINK client op me nokia laten draaien, die haalt vast wel een rating van 5![]()
LOL Nee, moet 11 oktober zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef Eronymus het volgende:
klopt de datum wel???
Solly, ge-edit...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef Eronymus het volgende:
klopt de datum wel???
jij sliepquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:59 schreef Eronymus het volgende:
Zal ik nog wat in de OP zetten... als het goed ik kan deze nog editen?
fokschapenquote:
Maar is dat niet gewoon wat windows taskmanager aangeeft? Net als op bv een 2cpu SMP systeem waar een job een volledige processor gebruikt en taskmanager toch maar 50% aangeeft.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:43 schreef Chris.nl het volgende:
Volgens mij is het bij de intel HT processoren zo dat ie maar 50% gebruikt per job dus (moet) je er 2 draaien.
Wat dan weer raar is, tenzij windows de AMD cpu niet als "2 processoren" ziet.quote:En bij de AMD HT processoren weer 100% (maar kan je wel meerdere jobs draaien)
Moet dit niet zijn hoe flush je niet? Of hoe stop je met flushen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:46 schreef mcintosh het volgende:
Hoe flush je in het kort: Bij FaD setup internetconnection plan op "none" zetten. HEEELveel jobs in de que zetten en zorgen dat deze niet leeg raakt. Op 11 oktober op 'send' klikken. Succes!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 06:32 schreef wiqu2 het volgende:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:46 schreef mcintosh het volgende:
[afbeelding] MEDEDELING MBT DE JUBILEUM FLUSH [afbeelding]
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (2 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
Quote deze post en zet je nick erbij als en wanneer je meedoet met de flush
Voor de mensen die nieuw zijn en/of niet op de hoogte lees dit
Hoe megaflush je in het kort: Bij FaD setup internetconnection plan op "none" zetten. HEEELveel jobs in de que zetten en zorgen dat deze niet leeg raakt. Op 11 oktober op 'send' klikken. Succes!
aangepast sanne...heb er nog wat anders van gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Moet dit niet zijn hoe flush je niet? Of hoe stop je met flushen?
de oorzaak: GoTquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Nu al sparen voor 11 oktober?![]()
* 1-of-6Billion betaalt zelf z'n stroomrekening![]()
Ja tis een schoon zaakje, dat geduldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben nu 2,5 uur verder. 1% opgeschoten
Ja ok. Maar wil mijn 1e job klaar hebben zodat ik in de stats kom te staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja tis een schoon zaakje, dat geduld![]()
Stiekum aan het sparen?quote:
met de helft wel jaquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:09 schreef KermitKrul het volgende:
je mag toch maar 30 dagen sparen? of ben ik de war?
quote:Voor FaD geldt devolgende regel:
Als alle jobs van een bepaalde query ingeleverd zijn, dan wordt er na een tijd op hun forum
(http://www.find-a-drug.or...da87637e2a5bd9b0c547806eb => Zie topics "Results for completed queries") een post gedaan met alle queries die zullen vervallen.
Dan heb je ongeveer een maand de tijd om ze te flsuhen vooraleer ze hun punten verliezen...
Nu denk ik dat we geluk hebben. De eerstkomende "closure" valt op 10 september. Bij mijn weten wordt er geen nieuwe closure aangekondigd vooraleer de andere vervallen is. Dus met andere woorden, denk ik dat er geen nieuwe closure zal aangekondigd worden waarbij jobs vervallen voor onze MF.
Dus enkel zien dat je nog wel jobs inlevert die op 10 september vervallen (maar die jobs kan je op dit ogenblik al niet meer downloaden, dus als je vanaf nu begint te sparen, zou je in principe geen puntenverlies mogen hebben)
Vervelend hoor. Die vuile overloperquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:18 schreef mcintosh het volgende:
We hebben een schaap dat ons verlaten heeft
Hij is (joost;2) in zijn eentje? naar team axclub.net gegaan...800K puntjes ... maar goed, komen we wel te boven...
Ach overloper, hij is volgens mij een eenmansteam begonnen, onder zijn site naam... jammer voor ons, maar we komen dit wel te bovenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vervelend hoor. Die vuile overloper
* devzero zet snel een hek op de damquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef KermitKrul het volgende:
zolang het spreekwoord maar niet opgaat
ah gelukkig is Joost dan net op tijd weer terugquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero zet snel een hek op de dam![]()
Tja, dat is wel mijn ervaring met de AMD cpu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon wat windows taskmanager aangeeft? Net als op bv een 2cpu SMP systeem waar een job een volledige processor gebruikt en taskmanager toch maar 50% aangeeft.
Het is niet zo dat je 2 jobs compleet parallel kunt draaien op een SMT architectuur.
[..]
Wat dan weer raar is, tenzij windows de AMD cpu niet als "2 processoren" ziet.
Die vier gaan denk ik wel meedoen met de flush, alleen ze beginnen later.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:00 schreef Molluck het volgende:
En ik zal mijn connectionplan ff aanpassen, maar moet ik dan nu al mijn jobs voor 11 oktober binnenhalen? Als ik op 'receive' klik dan kan ik toch gewoon jobs binnenhalen, of gaat hij dan ook automatisch zenden?
Je vergeetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:39 schreef mcintosh het volgende:
Een rood schaapje genaamd FIRSTRED heeft zich aangesloten... gezellig, leuk, blaat... enneh... wie ben je?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat wordt er eigenlijk met flushen, sparen bedoeld?
flushen is letterlijk vertaald 'doorspoelen', dus je gegevens doorsturen aan FaDquote:
Firstred, dat kan vanalles zijn. Een stokoude communist of een vurige roodharige damequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:39 schreef mcintosh het volgende:
Een rood schaapje genaamd FIRSTRED heeft zich aangesloten... gezellig, leuk, blaat... enneh... wie ben je?
waarom zou je je tanden gaan flossen met een stringquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:53 schreef Chris.nl het volgende:
Niet te verwarren met flossen natuurlijk, de vorige flush heb ik bijna een maand in een string rondgelopen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:53 schreef Chris.nl het volgende:
Niet te verwarren met flossen natuurlijk, de vorige flush heb ik bijna een maand in een string rondgelopen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
waarom zou je je tanden gaan flossen met een string
whehehe, daar schaap ik me nog steeds diep over, wil er liever nie meer over pratenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
waarom zou je je tanden gaan flossen met een string
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:53 schreef Chris.nl het volgende:
Niet te verwarren met flossen natuurlijk, de vorige flush heb ik bijna een maand in een string rondgelopen![]()
goed gedaan!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero zet snel een hek op de dam![]()
Een eigen team kan prima, maar helaas niet binnen Fokschaap denk ik... of is dat niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:19 schreef joosd het volgende:
ik had enkel in de setup mijn naam veranderd in de hoop dat alles dan gelijk zou veranderen. Maarja blijkbaar veranderen niet alle punten mee. Ik ben wel aan het kijken of ik zo'n teampje kan opzetten een nieuw soort schapen in het fok!schapen hok.
niet de bedoelingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Een eigen team kan prima, maar helaas niet binnen Fokschaap denk ik... of is dat niet de bedoeling?
En Fjolle natuurlijk ook he.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het 100ste lid krijgt er 1
Ah, je bedoeld dat je 2 usernamen in de stats gaat krijgen op die manier?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef joosd het volgende:
[..]
niet de bedoeling![]()
gewoon meerdere installs met dezelfde instellingen is voldoende
Tuurlijk, maar daarna willen we wel picsquote:
mooi zo, en bedankt voor je welkom!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:42 schreef mcintosh het volgende:
Polleke nummer 83 je bent nummer 74 geworden!
Wie of waar je ook bent, welkom
Ja is ff zoeken zo'n topic hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:47 schreef Polleke83 het volgende:
[..]
mooi zo, en bedankt voor je welkom!
Bijzonder actieve schaapies.quote:
Die string staat iedereen goed, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:56 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Bijzonder actieve schaapies.
Oh en mcintosh kan geregeld worden als je daar zeker van bent.![]()
Pas maar op, straks ga ik je die masage geven waarbij we beiden alleen die string dragen terwijl het live wordt uitgezonden op Fok!Radioquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:56 schreef Fjolle het volgende:
Oh en mcintosh kan geregeld worden als je daar zeker van bent.![]()
Radio mag hoor. (ROFL)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ga ik je die masage geven waarbij we beiden alleen die string dragen terwijl het live wordt uitgezonden op Fok!Radio![]()
You naughty sheepquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ga ik je die masage geven waarbij we beiden alleen die string dragen terwijl het live wordt uitgezonden op Fok!Radio![]()
whehe, sheep on drugs are okayquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:19 schreef joosd het volgende:
heb je deze nog niet gezien Fjolle zoeken
O o, krijgen we nu ook al de gekke schapen ziektequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:19 schreef joosd het volgende:
heb je deze nog niet gezien Fjolle zoeken
psst, je gaat ons toch niet bij elke job continu op de hoogte houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond
Heb zojuist mijn PC weer aangezet. (54.55 % (1st job)
Bij mij staan die codes bij alle jobs die al begonnen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:08 schreef Polleke83 het volgende:
ik heb ff twee vraagjes, bij sommige jobs staat voor finished of uploaded 2 of 02 en bij diegene waar hij aan bezig is staat 5, wat betekend dit?
en hoe kun je je zien hoeveel punten je voor bijvoorbeeld j9-1fx9-q1 krijgt?
bij Help- Usage van FaD progie staat het uitgelegd wat die 2 en 02 enzo is:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:08 schreef Polleke83 het volgende:
ik heb ff twee vraagjes, bij sommige jobs staat voor finished of uploaded 2 of 02 en bij diegene waar hij aan bezig is staat 5, wat betekend dit?
en hoe kun je je zien hoeveel punten je voor bijvoorbeeld j9-1fx9-q1 krijgt?
Nee. Ik zal me vanaf nu gedragenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
psst, je gaat ons toch niet bij elke job continu op de hoogte houden.
en achteraf?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En hoeveel punten je krijgt valt van te voren niet te voorspellen.
Zie OP FADDict, werkt alleen als PC 24-7 aanstaat met ongeveer dezelfde CPU.quote:
728quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:23 schreef Chris.nl het volgende:
Mocht er ooit een "fokschaap meeting" komen, dan weet ik nog wel een leuke activiteit
quote:
Ik weet niet of je die afbeelding expres zo genoemd hebt, maar dat zijn dus geen schapen op die foto hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:23 schreef Chris.nl het volgende:
Mocht er ooit een "fokschaap meeting" komen, dan weet ik nog wel een leuke activiteit
nu al sparen was geen probleem zie eerdere reactie [Fokschaap]Help Fok! zoeken naar medicijnen deel 10quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:17 schreef gateway het volgende:
hmmzzz, wil wel meesapren evt met deze pc voor de jubileumflush, maar: als ik nu al ga sparen.... dan verlopen er toch een aantal jobs al voor 11 october??? en ik ga toch echt niet uitzoeken wat wel en niet verloopt!
quote:Hmm, joost:2 en www.axclub.net staan met het exacte aantal punten boven aan in de stats.
Volgens mij is er hier eentje met naamswijzigingen aan het rommelen geweest. Nu ja, de stats zullen morgen dan wel weer kloppen
Zo niet: hier is uw gummetje
Er staan vier nieuwe leden in de lijst waarvan er dus maar 2 echt zijn want ook rogue grossiert volgens mij in naamswijzigingen
Anyway, we zakken een plaats in de daily en dat hadden we volgens mij NIET afgesproken
Sparen voor 7 oktober okay maar de output blijft hier WEL op pijl. Dan koop je er maar een nieuwe koe bij
Tot volgende week Sanne en een prettige vakantiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:10 schreef Sanne het volgende:
Dit was voorlopig mijn laatste statsposting, ik ga er even tussen uit en ben volgende week weer terug.
Ik zie trouwens Just me in de dagstats verschijnen: zij zit dus nog niet bij Fokschaap?
NEway succes allemaal en tot over een week. Blijf grazen.
Als er behoefte aan is, wil ik de komende dagen wel een poging wagen om de stats te posten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:10 schreef Sanne het volgende:
Dit was voorlopig mijn laatste statsposting, ik ga er even tussen uit en ben volgende week weer terug.
Sanne is nu echt weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is, wil ik de komende dagen wel een poging wagen om de stats te posten.
@sanne: gebruik je de stats van fad.qik.nl ?
Dit schaap is inmiddels opnieuw geregistreerd tot joost:2. Nu kan hij echter niet meer bij sommige installaties van fad aangezien een harddisk gecrasht is. Is het mogelijk om joost:2 en joost;2 samen te voegen en welke naam en password moet hij dan vanaf nu precies gebruiken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef joosd het volgende:
de meeste weten al van mijn "naamsverandering" het probleem is nu dat ik 2 keer in de fokstats sta onder joost:2 en onder joost;2 in de fadsetup staat het netjes met joost;2 zoals het eigenlijk ook was
is hier nog iets aan te doen?
Jep, maar daar hebben we dus DukeBox voor nodig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:35 schreef Chris.nl het volgende:
Heb er geen verstand van hoe je het kan oplossen, maar kan me nog wel een eerder soortgelijk "probleempje" herinneren met gateway:3 / gateway;3 dat is toen ook goedgekomen dus zal het deze keer ook wel weer gaan lukken.. kwestie van tijd.![]()
Wanneer heb je dat voor het laatst veranderd?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef joosd het volgende:
de meeste weten al van mijn "naamsverandering" het probleem is nu dat ik 2 keer in de fokstats sta onder joost:2 en onder joost;2 in de fadsetup staat het netjes met joost;2 zoals het eigenlijk ook was
Maar eigenlijk zijn de stats hier toch niet nodig. We hebben fad.qik.nl tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Sanne is nu echt weg.Misschien weet mcintosh waar je het beste de stats vandaan kan halen. Ik gebruikte iig de fokschaap-pagina van fad.qik.nl
Ja in principe wel, daar staat het ook allemaal veel netter en overzichtelijker én uitgebreider...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zijn de stats hier toch niet nodig. We hebben fad.qik.nl toch
het is gisteren om 17:15 teug veranderd.in ieder geval heeft fokschaap haar puntjes weer. ik sta alleen een stapje lagerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat voor het laatst veranderd?
Mja, misschien is het morgen allemaal in orde, en anders moet inderdaad Dukebox denk ik '2 the rescue'quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:54 schreef joosd het volgende:
[..]
het is gisteren om 17:15 teug veranderd.in ieder geval heeft fokschaap haar puntjes weer. ik sta alleen een stapje lager
In de setup wordt een ; automatisch een :quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef joosd het volgende:
En dit mailtje moet naar jou, naar fad of reply op registratie-mail?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef DukeBox het volgende:
.............
Kom je er niet meer uit ? Begin dan helemaal opniew en kies een nieuwe username. Eventueel kun je d.m.v. een mailtje sturen met het verzoek de punten over te zetten van de oude account(s) naar je nieuwe.
het wordt snel tijd dat ik tijdelijk effe dit forum verlaat voordat ik weer ga googlenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:17 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
*warning, flauwheids factor 10*![]()
last van een crash?![]()
Deze heeft al eerder in een van de vorige topics gestaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:33 schreef joosd het volgende:
mmm telaat nou ja dit is een fout schaap ipv fokschaap
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:20 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
http://www.ikbeneenschaapendoe.be
Tijdelijk je think uit zetten, standaard is dit 15 minutenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef Polleke83 het volgende:
maar nog ff een serieuze vraag, wat doet de snooze-functie?
Nee schaapje moet niet slapen, gewoon lekker laten door kauwenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:39 schreef Polleke83 het volgende:
goed, dit moet je dus niet hebben toch?
Nope dit wil je niet gebruikenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:39 schreef Polleke83 het volgende:
goed, dit moet je dus niet hebben toch?
Je moet niet aan de snooze knop zitten, of wil je zeggen dat ie automatisch gaat snoozen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef Polleke83 het volgende:
en op hoeveel minuten moet je de snoozetime zetten dan?
Maakt niet uit, want hij gaat pas op snooze als je daar voor kiest. En als je daar voor kiest kun je dus het aantal minuten instellen dat ie niks doet..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef Polleke83 het volgende:
met de rechtermuisknop op dat think icoontje klikken kun je in een setup komen en dan onder options staat snoozetime. op wat moet dat staan?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (2 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
- sk888er
- KixAss456 (kep al wat klaar staan, 4 computers)
- 1-of-6Billion, 2PC's vanaf nu, 1 wat later [afbeelding]
Ik spaar in de toekomst wel mee! vind het te lang tot 11 oktober!
- Delnoy
- Sanne
- Dukebox
- devzero
- Chris.nl
- Roeji
Ik ben op dit moment aan het sparen, maar ga misschien tussendoor nog een keer flushen
- Bruce117
Quote deze post en zet je nick erbij als en wanneer je meedoet met de flush
Nee!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef mcintosh het volgende:
Kan ik zonder gevaar mijn email adres veranderen in FaD setup?
Wil jij ook een dreun?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:42 schreef devzero het volgende:
Kan ik zonder gevaar mijn nick name veranderen in FaD setup?
Dreun 3.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:58 schreef Jumparound het volgende:
Kan ik zonder gevaar mn subteam veranderen in 2046?
Thanx, just wat I needed.quote:
Whaha. Cool icoontjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef Chris.nl het volgende:
O god, het schaap 1-of-6Billion van heeft ADHD [afbeelding] welke CPU rating haal je nu?
Heeft 1-of-6Billion zelf gemaakt denk ik.. erg cool jahquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whaha. Cool icoontjeNu nog de nicks erin die meedoen en online ermee
2.980.568quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef Chris.nl het volgende:
O god, het schaap 1-of-6Billion van heeft ADHD [afbeelding] welke CPU rating haal je nu?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whaha. Cool icoontjeNu nog de nicks erin die meedoen en online ermee
vanaaf of morgenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Wanneer denk je ermee klaar te zijn 1-of-6Billion?
vergeet die van mij niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:18 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
vanaaf of morgen
laat ieders icoontje langflitsen....niet verder vertellen
.
Nu zelf nog een icoontje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Oeh. Ik kom toch af-en-toe op een goed idee
Nee. Iedere client heeft een uniek id. Daar herkent fad je aan. Om alle losse id's aan elkaar te knopen wordt een match op nick en emailadres gedaan. Als je dus je email adres verandert, klopt dat dus niet meer met wat er bekend is van je en dus krijg je een nieuwe: toshpower;2quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:57 schreef mcintosh het volgende:
Nou zeg
Je kan toch wel je emailadres veranderenVeranderd toch niks aan je nickname of iets dergelijks ?
Op zich is het ook wel logisch. Je registreert je niet op find-a-drug en dit is een makkelijke manier om te voorkomen dat 2 verschillende mensen met de zelfde nickname punten krijgen op het zelfde account.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef devzero het volgende:
Klagen mag op het find-a-drug forum
Voor de dag met je icoonquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Oeh. Ik kom toch af-en-toe op een goed idee
Ik kan geen avatar uploaden. Fok's avatar manager is doodquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Voor de dag met je icoon![]()
Anders verzin ik zelf wat![]()
Moet je hem via een link doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kan geen avatar uploaden. Fok's avatar manager is dood
Hoe laat heb je gesubmit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:26 schreef KixAss456 het volgende:
Ik heb gister een zooi gesubmit en die komen nergens bij te staan
vet coole avatarquote:
Hulde.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:54 schreef Jumparound het volgende:
1-of-6 wil je deze van mij gebruiken?
[afbeelding]
Kunnen mensen met die zwarte avatar niet wat anders verzinnen, voor er 10 van die inzitten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef DukeBox het volgende:
zie niet die van mij..
goed kijken!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef DukeBox het volgende:
zie niet die van mij..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef 1-of-6Billion het volgende:
effe in slow-motion voor de duidelijkheid
[afbeelding]![]()
ik flush niet meequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
flusht u mee?
doe nu (eerst) de flushers![]()
Ik zit er ook inquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef 1-of-6Billion het volgende:
effe in slow-motion voor de duidelijkheid
[afbeelding]![]()
Spannend hoor (dit is post 299998800)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:44 schreef Jumparound het volgende:
ff snel posten voor de 30,000,000 post op fok :-)
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:50 schreef Maggie het volgende:
Ik wil mijn icoontje er oook in!!
Ik heb nog een paar jobs staan, maar weenie of ik ze nu zal flushen of niet..
Dus nu moet ik me ergens registreren toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:06 schreef Jumparound het volgende:
gefeli modder-eter!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:04 schreef Jumparound het volgende:
oeh! ik had 4 sannes op een rij toen ik refreshte!
heb geen mail ontvangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef Jumparound het volgende:
yo, volgens mij krijg je nu een mail met een password
Je krijgt pas een mail na registratie en nadat "iemand" je met de hand heeft toegevoegd. Ik had al een maand aan jobs klaar voordat ik een mail ontvingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
heb geen mail ontvangen
En mijn job was al gisteren klaar.
Is al opgelost dankzij fjollequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je krijgt pas een mail na registratie en nadat "iemand" je met de hand heeft toegevoegd. Ik had al een maand aan jobs klaar voordat ik een mail ontving
Nog niet, je bent nog geen schaap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is al opgelost dankzij fjolle
Sta er nu tussen
gelukkig nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Nog niet, je bent nog geen schaap.
Haha, dat zag ik ook alquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:38 schreef sk888er het volgende:
volgens mij niet zon succesvol project![]()
Goed toch? Wordt nu maar Fokschaap , kun je nog snel nummer 86 worden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Dit zie ik nu!
[[url=http://img248.imageshack.us/img248/6580/16xq1.th.jpg]afbeelding][/URL]
Tja, op de 1 of ander manier lukt het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Goed toch? Wordt nu maar Fokschaap , kun je nog snel nummer 86 worden!
Wrom niequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja, op de 1 of ander manier lukt het niet
Dat wel ja. Maar bij FaD user Sub-team affiliation (22 August 2005) kan ik geen subteam selecteren. Zie (none staanquote:
Das raar, misschien ff wachten tot de volgende update misschien...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar bij FaD user Sub-team affiliation (22 August 2005) kan ik geen subteam selecteren. Zie (none staan
mijnes ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef DukeBox het volgende:
zie niet die van mij..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef Fjolle het volgende:
Litso en just me van harte welkom bij ons schaap. Jullie zitten nu officieel in onze wei.![]()
Schaap nummer 85 en 86. (Reken ons schizofrene schaap joost als 1)
De top 5 draagt nog niet eens 60% bij aan die 300K. Dus petje af voor die "kleintjes"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef mcintosh het volgende:
We gaan tekeer vandaag, reeds op de 300k, vooral te danken aan de top 5 natuurlijk, maar zeker ook door de kleintjes
Diepe buiging voor KixAssquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De top 5 draagt nog niet eens 60% bij aan die 300K. Dus petje af voor die "kleintjes"
als je alleen afgaat op aantal plaatsen gestegen in de dagstand is tot nu toe vliegende de mega-flusherquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:54 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Diepe buiging voor KixAssHierbij (ondemocratisch) benoemd tot fokschaap van de dag.
Omdat je niet lid bent van team 2047quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar bij FaD user Sub-team affiliation (22 August 2005) kan ik geen subteam selecteren. Zie (none staan
Graag link naar pijltje weghalen, of vervangen voor de tweakers versie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:41 schreef Chris.nl het volgende:
KixAss 50 ([afbeelding]19) Vandaag 41981 punt
![]()
steelt te veel bandbreedte?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:06 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Graag link naar pijltje weghalen, of vervangen voor de tweakers versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |