jij sliepquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:59 schreef Eronymus het volgende:
Zal ik nog wat in de OP zetten... als het goed ik kan deze nog editen?
fokschapenquote:
Maar is dat niet gewoon wat windows taskmanager aangeeft? Net als op bv een 2cpu SMP systeem waar een job een volledige processor gebruikt en taskmanager toch maar 50% aangeeft.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:43 schreef Chris.nl het volgende:
Volgens mij is het bij de intel HT processoren zo dat ie maar 50% gebruikt per job dus (moet) je er 2 draaien.
Wat dan weer raar is, tenzij windows de AMD cpu niet als "2 processoren" ziet.quote:En bij de AMD HT processoren weer 100% (maar kan je wel meerdere jobs draaien)
Moet dit niet zijn hoe flush je niet? Of hoe stop je met flushen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:46 schreef mcintosh het volgende:
Hoe flush je in het kort: Bij FaD setup internetconnection plan op "none" zetten. HEEELveel jobs in de que zetten en zorgen dat deze niet leeg raakt. Op 11 oktober op 'send' klikken. Succes!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 06:32 schreef wiqu2 het volgende:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:46 schreef mcintosh het volgende:
[afbeelding] MEDEDELING MBT DE JUBILEUM FLUSH [afbeelding]
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (2 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
Quote deze post en zet je nick erbij als en wanneer je meedoet met de flush
Voor de mensen die nieuw zijn en/of niet op de hoogte lees dit
Hoe megaflush je in het kort: Bij FaD setup internetconnection plan op "none" zetten. HEEELveel jobs in de que zetten en zorgen dat deze niet leeg raakt. Op 11 oktober op 'send' klikken. Succes!
aangepast sanne...heb er nog wat anders van gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Moet dit niet zijn hoe flush je niet? Of hoe stop je met flushen?
de oorzaak: GoTquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Nu al sparen voor 11 oktober?![]()
* 1-of-6Billion betaalt zelf z'n stroomrekening![]()
Ja tis een schoon zaakje, dat geduldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben nu 2,5 uur verder. 1% opgeschoten
Ja ok. Maar wil mijn 1e job klaar hebben zodat ik in de stats kom te staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja tis een schoon zaakje, dat geduld![]()
Stiekum aan het sparen?quote:
met de helft wel jaquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:09 schreef KermitKrul het volgende:
je mag toch maar 30 dagen sparen? of ben ik de war?
quote:Voor FaD geldt devolgende regel:
Als alle jobs van een bepaalde query ingeleverd zijn, dan wordt er na een tijd op hun forum
(http://www.find-a-drug.or...da87637e2a5bd9b0c547806eb => Zie topics "Results for completed queries") een post gedaan met alle queries die zullen vervallen.
Dan heb je ongeveer een maand de tijd om ze te flsuhen vooraleer ze hun punten verliezen...
Nu denk ik dat we geluk hebben. De eerstkomende "closure" valt op 10 september. Bij mijn weten wordt er geen nieuwe closure aangekondigd vooraleer de andere vervallen is. Dus met andere woorden, denk ik dat er geen nieuwe closure zal aangekondigd worden waarbij jobs vervallen voor onze MF.
Dus enkel zien dat je nog wel jobs inlevert die op 10 september vervallen (maar die jobs kan je op dit ogenblik al niet meer downloaden, dus als je vanaf nu begint te sparen, zou je in principe geen puntenverlies mogen hebben)
Vervelend hoor. Die vuile overloperquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:18 schreef mcintosh het volgende:
We hebben een schaap dat ons verlaten heeft
Hij is (joost;2) in zijn eentje? naar team axclub.net gegaan...800K puntjes ... maar goed, komen we wel te boven...
Ach overloper, hij is volgens mij een eenmansteam begonnen, onder zijn site naam... jammer voor ons, maar we komen dit wel te bovenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vervelend hoor. Die vuile overloper
* devzero zet snel een hek op de damquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef KermitKrul het volgende:
zolang het spreekwoord maar niet opgaat
ah gelukkig is Joost dan net op tijd weer terugquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero zet snel een hek op de dam![]()
Tja, dat is wel mijn ervaring met de AMD cpu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon wat windows taskmanager aangeeft? Net als op bv een 2cpu SMP systeem waar een job een volledige processor gebruikt en taskmanager toch maar 50% aangeeft.
Het is niet zo dat je 2 jobs compleet parallel kunt draaien op een SMT architectuur.
[..]
Wat dan weer raar is, tenzij windows de AMD cpu niet als "2 processoren" ziet.
Die vier gaan denk ik wel meedoen met de flush, alleen ze beginnen later.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:00 schreef Molluck het volgende:
En ik zal mijn connectionplan ff aanpassen, maar moet ik dan nu al mijn jobs voor 11 oktober binnenhalen? Als ik op 'receive' klik dan kan ik toch gewoon jobs binnenhalen, of gaat hij dan ook automatisch zenden?
Je vergeetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:39 schreef mcintosh het volgende:
Een rood schaapje genaamd FIRSTRED heeft zich aangesloten... gezellig, leuk, blaat... enneh... wie ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |