Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
je gem. cpu en hoe groot de job is natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:04 schreef Molluck het volgende:
tvp
Ik vroeg me af, ik had gisteren een job die binnen 5 uur gedaan was, terwijl de job die daarna is gestart nu nog steeds pas op 70% zit...
Waar ligt het aan hoe lang zo'n job duurt?
No shit, maar waar hangt het vanaf hoe groot de job is?quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
je gem. cpu en hoe groot de job is natuurlijk
is afhankelijk van de job.... hoe groter en ingewikkeld het molecuul dan duurt het langer. In de OP staat link waar je de gemiddelde duur ziet, krijg je een idee van lange/korte jobs.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:04 schreef Molluck het volgende:
Ik vroeg me af, ik had gisteren een job die binnen 5 uur gedaan was, terwijl de job die daarna is gestart nu nog steeds pas op 70% zit...
Waar ligt het aan hoe lang zo'n job duurt?
Welkom, ik zou zeggen meld je aan....quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:10 schreef sugarjunkie het volgende:
heb zonet ondekt dat ik al enkele maanden het programmatje run zonder dat ik me aangemeld heb bij dpc....geloof ik dan toch.. ff verderzien
waarschijnlijk zijn er andere programma's die de andere 50% al gebruiken..quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:15 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Iemand een idee waarom ie op mijn cpu altijd rond de 50% draait en niet tot de 100% gaat?
Leuk en aardig maar 't kan harder!![]()
Waarschijnlijk heb je een intel processor met hyper threading.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:15 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Iemand een idee waarom ie op mijn cpu altijd rond de 50% draait en niet tot de 100% gaat?
Leuk en aardig maar 't kan harder!![]()
dat kan natuurlijk ook ja..quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:22 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een intel processor met hyper threading.
Om op 100% te komen moet je THINK 2 keer draaien, dit kan je doen door in de setup onder het tabblad "General" de optie "Number of copies of THINK" op 2 te zetten. (niet vergeten op save te klikken)
Als het goed is gaat ie dan vanzelf een 2e THINK draaien en kom je met deCPU op 100%
heb 'k idd...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:22 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een intel processor met hyper threading.
Om op 100% te komen moet je THINK 2 keer draaien, dit kan je doen door in de setup onder het tabblad "General" de optie "Number of copies of THINK" op 2 te zetten. (niet vergeten op save te klikken)
Als het goed is gaat ie dan vanzelf een 2e THINK draaien en kom je met deCPU op 100%
Volgens mij is het ook niet bij alle HT proccesoren dat ie maar 50% gaat gebruiken...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
heb 'k idd...![]()
en ik dacht slim te zijn om em op 1 te zetten zodat alle rekenkracht naar 1 job ging en het sneller zou gaan...
Wel goed kauwen hequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag ook weer lekker zitten grazen.
Misschien het joinen van sugarjunkie die al een hoop had staan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef mcintosh het volgende:
Wat trouwens raar is dat als je naar de stats kijkt, dat er op de subteampagina staat dat we 299304 punten hebben gehaald vandaan en dat er op de main pagina staat dat we 283809 hebben gehaald...
Gisteren en eerder waren die verschillen ook al te zien..
Nope, nagerekend met die cijfers, maar dan klopt het niet..quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Misschien het joinen van sugarjunkie die al een hoop had staan?
Waar zou je ze graag willen terug zien danquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zie ik de 213.724 molecules, 208 hits en 22 jobs die ik volgens het control panel zou hebben gedaan nergens terug![]()
http://stats.find-a-drug.biz/stats1.php en vul nickname in.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zie ik de 213.724 molecules, 208 hits en 22 jobs die ik volgens het control panel zou hebben gedaan nergens terug![]()
quote:
Das nog maar het begin! Straks hebben we ook mokken, t-shirts, tattoos, wc-brillen, reclames op tv enz.!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:39 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
is er ook al een fokschaap irc channel dan?
Jepquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:39 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
is er ook al een fokschaap irc channel dan?
Volgens mij is het bij de intel HT processoren zo dat ie maar 50% gebruikt per job dus (moet) je er 2 draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet bij alle HT proccesoren dat ie maar 50% gaat gebruiken...
Maar goed nu weet je het dus
hehe, je kan ook gewoon lekker gaan slapen, hij upload vanzelf welquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Molluck het volgende:
"Van koetjes komen kalfjes. Dit is de versie voor de viervoeters, van koetjes komen kalfjes"
men, schiet nou op kreng, dan upload ik nog ff voordat ik naar bed ga
Hoever ben je? Dus laatste % zijn vaak de langstequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Molluck het volgende:
"Van koetjes komen kalfjes. Dit is de versie voor de viervoeters, van koetjes komen kalfjes"
men, schiet nou op kreng, dan upload ik nog ff voordat ik naar bed ga
die kun je wel zien bij de statistics op de FaD homepage (staat 1e bij de links in OP)quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
het zou mss best kunnen als het java-based zou zijnquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:53 schreef Chris.nl het volgende:
[ lolmode ]
Als het zou kunnen zou ik een THINK client op me nokia laten draaien, die haalt vast wel een rating van 5![]()
LOL Nee, moet 11 oktober zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef Eronymus het volgende:
klopt de datum wel???
Solly, ge-edit...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef Eronymus het volgende:
klopt de datum wel???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |