Tot volgende week Sanne en een prettige vakantiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:10 schreef Sanne het volgende:
Dit was voorlopig mijn laatste statsposting, ik ga er even tussen uit en ben volgende week weer terug.
Ik zie trouwens Just me in de dagstats verschijnen: zij zit dus nog niet bij Fokschaap?
NEway succes allemaal en tot over een week. Blijf grazen.
Als er behoefte aan is, wil ik de komende dagen wel een poging wagen om de stats te posten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:10 schreef Sanne het volgende:
Dit was voorlopig mijn laatste statsposting, ik ga er even tussen uit en ben volgende week weer terug.
Sanne is nu echt weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is, wil ik de komende dagen wel een poging wagen om de stats te posten.
@sanne: gebruik je de stats van fad.qik.nl ?
Dit schaap is inmiddels opnieuw geregistreerd tot joost:2. Nu kan hij echter niet meer bij sommige installaties van fad aangezien een harddisk gecrasht is. Is het mogelijk om joost:2 en joost;2 samen te voegen en welke naam en password moet hij dan vanaf nu precies gebruiken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef joosd het volgende:
de meeste weten al van mijn "naamsverandering" het probleem is nu dat ik 2 keer in de fokstats sta onder joost:2 en onder joost;2 in de fadsetup staat het netjes met joost;2 zoals het eigenlijk ook was
is hier nog iets aan te doen?
Jep, maar daar hebben we dus DukeBox voor nodig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:35 schreef Chris.nl het volgende:
Heb er geen verstand van hoe je het kan oplossen, maar kan me nog wel een eerder soortgelijk "probleempje" herinneren met gateway:3 / gateway;3 dat is toen ook goedgekomen dus zal het deze keer ook wel weer gaan lukken.. kwestie van tijd.![]()
Wanneer heb je dat voor het laatst veranderd?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef joosd het volgende:
de meeste weten al van mijn "naamsverandering" het probleem is nu dat ik 2 keer in de fokstats sta onder joost:2 en onder joost;2 in de fadsetup staat het netjes met joost;2 zoals het eigenlijk ook was
Maar eigenlijk zijn de stats hier toch niet nodig. We hebben fad.qik.nl tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Sanne is nu echt weg.Misschien weet mcintosh waar je het beste de stats vandaan kan halen. Ik gebruikte iig de fokschaap-pagina van fad.qik.nl
Ja in principe wel, daar staat het ook allemaal veel netter en overzichtelijker én uitgebreider...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zijn de stats hier toch niet nodig. We hebben fad.qik.nl toch
het is gisteren om 17:15 teug veranderd.in ieder geval heeft fokschaap haar puntjes weer. ik sta alleen een stapje lagerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat voor het laatst veranderd?
Mja, misschien is het morgen allemaal in orde, en anders moet inderdaad Dukebox denk ik '2 the rescue'quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:54 schreef joosd het volgende:
[..]
het is gisteren om 17:15 teug veranderd.in ieder geval heeft fokschaap haar puntjes weer. ik sta alleen een stapje lager
In de setup wordt een ; automatisch een :quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef joosd het volgende:
En dit mailtje moet naar jou, naar fad of reply op registratie-mail?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef DukeBox het volgende:
.............
Kom je er niet meer uit ? Begin dan helemaal opniew en kies een nieuwe username. Eventueel kun je d.m.v. een mailtje sturen met het verzoek de punten over te zetten van de oude account(s) naar je nieuwe.
het wordt snel tijd dat ik tijdelijk effe dit forum verlaat voordat ik weer ga googlenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:17 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
*warning, flauwheids factor 10*![]()
last van een crash?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |