quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:38 schreef Imberr het volgende:
Hilary Duff
en de mensen van charmed (Holly, Alyssa en Rose)
lijkt me wel jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:26 schreef Fwnk het volgende:
volgens mij is die ook gesoept
je plaatje werkt niet en je bent ofline , of ben ik weer geblokt msn doet vaag, en wie het is mag god wetenquote:
same here.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:28 schreef Professor_Chaos het volgende:
Chris Cornell schopt kont, dus ik ben het helemaal met de TS eens!
Verf je dan bruinquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:58 schreef sebabje het volgende:
[..]
Verf je dan bruinWe hebben er al zoveel hier dus die ene maakt ook niet meer uit
![]()
Adolf Hitler geloofde ook in een hoger doel en wist wat hem te wachten stond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:16 schreef Sessy het volgende:
Niet lachen, maar ik heb bewondering voor de wilskracht en moed van Jezus, als het inderdaad waar is wat er in de bijbel staat. Hij wist min of meer wat hem te wachten stond maar heeft het geaccepteerd omwille van een hoger doel waarin hij geloofde.
whehehequote:
Wie zijn het..?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:30 schreef rob-88. het volgende:
[afbeelding]
en nog wat rock artiesten
Ja die bewonder ik ook enigzins, op een zekere manier, los van alle afschuwelijke dingen die hij heeft gedaan. Maar als je zegt dat je Hitler bewondert krijg je meestal hatelijke reacties omdat mensen je verkeerd begrijpen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:32 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Adolf Hitler geloofde ook in een hoger doel en wist wat hem te wachten stond.
quote:
Vanwege zijn vermogen om de massa achter zich te krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:36 schreef cultheld het volgende:
Waarom bewonder je Hitler dan? Vanwege de Volkswagen of vanwege de Autobahn?
Dus je hebt ook bewondering voor:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:38 schreef Sessy het volgende:
[..]
Vanwege zijn vermogen om de massa achter zich te krijgen.
Das lievquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik ook Alyssa Milano, heb zelfs mijn dochtertje naar haar vernoemd![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ilhan Mansiz![]()
Supervoetballer en ook nog model.homo
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
namen willen we !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:30 schreef rob-88. het volgende:
[afbeelding]
en nog wat rock artiesten
Schoppenaas is van Motorhead, Ace Of Spades...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:37 schreef rob-88. het volgende:
[..]
weet je niet wie die knakker op de foto is lol dat is een van de bekenste rock iconen in de nederlandse geschiedenis hij zingt soms wel eens mee met pps ( als je ook niet weet wat dat is Peter Pan Speedrock ) een leuk nummer van PPS met hem als zanger is schoppenaas ( cover van iets ben de naam ff kwijt )
Ja, voor diegenen van wie ik uit dat rijtje heb gehoord grotendeels wel. Wie Kim Young en Kim Sung zijn weet ik niet. De 1 na laatste niet omdat ik een gloeiende hekel heb aan voetbal, echt tot op het punt dat alles wat ermee te maken heeft compleet overschaduwd wordt door het feit dat ik voetbal haat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus je hebt ook bewondering voor:
Lenin
Stalin
Mao
Saddam
Kim Young Il
Kim Il Sung
Pim Fortuyn
Diego Armando Maradona
Daila Lama
etc.
eindelijk iemand die weet wie hij is zonder al teveel hints te gevenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:50 schreef CasB het volgende:
[..]
Schoppenaas is van Motorhead, Ace Of Spades...
En die dikke is Dikke Dennis
Ja ze heet linda (de bestandsnaar is LindaDennis.jpg ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef rob-88. het volgende:
[..]
eindelijk iemand die weet wie hij is zonder al teveel hints te geven
en die vrouw op die foto is niet zn chick maar de precentratice van Lekker Belangrijk het enigste nederlandse rock programma wat al weer van de buis is gehaald( zei heet volgens mij Linda )
hahahah you fucking loser, ik hoop voor je dat je dat niet meentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maradona natuurlijk niet vanwege z'n voetbaltalent, maar vanwege zijn politieke invloed. Maradona is vrienden met de president en als er een opstand moet komen, regelt Maradona dat. Als er gestemd moet worden, is Maradona een troef. Maradona heeft de massa achter zich.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja, voor diegenen van wie ik uit dat rijtje heb gehoord grotendeels wel. Wie Kim Young en Kim Sung zijn weet ik niet. De 1 na laatste niet omdat ik een gloeiende hekel heb aan voetbal, echt tot op het punt dat alles wat ermee te maken heeft compleet overschaduwd wordt door het feit dat ik voetbal haat.
Je bent ook Ghandi nog vergeten en nog een paar mensen.
Overigens heb ik niet voor iedereen uit dat rijtje om dezelfde redenen bewondering.
Stinkturk :/quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ilhan Mansiz![]()
Supervoetballer en ook nog model.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Cover van Ace of Spades van Mötorhead?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:37 schreef rob-88. het volgende:
[..]
weet je niet wie die knakker op de foto is lol dat is een van de bekenste rock iconen in de nederlandse geschiedenis hij zingt soms wel eens mee met pps ( als je ook niet weet wat dat is Peter Pan Speedrock ) een leuk nummer van PPS met hem als zanger is schoppenaas ( cover van iets ben de naam ff kwijt )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |