Het nummer wordt ook in Shrek 1 gebruikt dus misschien is het gwoon daarvan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef Carport het volgende:
Gisteren heb ik een stukje van Shrek 2 gezien en aan het begin hoor je een liedje wat ik ook wel eens in TV programma's heb gehoord. Na wat rond gezocht te hebben kwam ik op het nummer 'Shrek / Is it you?' van 'Dana Glover' uit. Een stukje is hier te luisteren.
Het lijkt me dat de eerste paar seconden (die 'fluittoon') van een ander nummer zijn, weet iemand toevallig welke dat is, of is dit het origineel?
Ik weet alleen dat Jessica Simpson hem heeft verkrachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:16 schreef DuranK het volgende:
Haay. Ik luisterde net Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking. Nou weet ik zeker dat ik een ooit versie heb gehoord waar telkens een vette gitaar loopje doorheen zat ( of ik moet wel heel erg gek zijn). Iemand misschien een idee? Ik weet nie hoeveel versies er van dit nummer zijn.
The Goodmen - Give it up (maar misschien lichtelijk overdrevenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ohja ik zoek ook nummers met een leuk drumstukje er in. iemand suggesties of mag dit niet?
The Fog - Been A Long Timequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ohja ik zoek ook nummers met een leuk drumstukje er in. iemand suggesties of mag dit niet?
kan ook nog billy ray cirus zijn dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Jessica Simpson hem heeft verkracht.
Drukwerk - Je Loog Tegen Mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:01 schreef dyzrz het volgende:
Hoe heet dit lied:
Hij is volgens mij van Andre hazes hier heb je een par zinnetjes:
je loog tegen mij alsof ik een kind was, geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was. zeg schat geloof dat je me aankan zeg schat je bent heel wat van planbam
Close to mequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef timbob het volgende:
Hoi!
hoe heet dat nummer van The Cure met die clip waarin ze een soort kast of deur hebben met een zee erin?
Da's toch Gerard Joling die dat zingt. Somewhere over the rainbow van Marouscha is trouwens leuker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef Eglise het volgende:
ik zoek een nummer en ik echt niet weten wat het is.
mijn mams is gek op het nummer van de mensis reclame, ik kan dr geen ongelijk geven, want is echt n vet-relax nummer. wil gelijk weer op vakantie daardoor, wie helpt mij![]()
Soms is hij wel eerder uitgebracht hoor!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er staat bij dat het Opdrachtmuziek is, dus waarschijnlijk niet uitgebracht, maar speciaal voor de reclame gecomponeerd.
Ik had namelijk ook al gezocht op lyrics, maar kon het nergens vinden.
Oh, dat kan natuurlijk ook ja. Mar ik had al gegoogled op de tekst (die ik nu ondertussen bijna uit mijn hoofd ken) en niks gevonden. Als iemand anders nog te weten komt van wie het is, graag laten weten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Soms is hij wel eerder uitgebracht hoor!
Ik was op zoek naar het nummer van de Dove reclame, SKIN Staat op de ster site dat hij in opdracht gemaakt is, maar ik heb een nummer gevonden met precies de zelfde tekst alleen een ander soort muziek stuk er onder
Dat klopt, volgens mij hebben ze dat toen ook gedaan met die Opel reclame.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Soms is hij wel eerder uitgebracht hoor!
Ik was op zoek naar het nummer van de Dove reclame, SKIN Staat op de ster site dat hij in opdracht gemaakt is, maar ik heb een nummer gevonden met precies de zelfde tekst alleen een ander soort muziek stuk er onder
Megadeth heeft hem lang geleden al eens gecovered, is een optiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:16 schreef DuranK het volgende:
Haay. Ik luisterde net Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking. Nou weet ik zeker dat ik een ooit versie heb gehoord waar telkens een vette gitaar loopje doorheen zat ( of ik moet wel heel erg gek zijn). Iemand misschien een idee? Ik weet nie hoeveel versies er van dit nummer zijn.
Ook Jessica Simpson heeft hem gecoverd, ook een optiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Megadeth heeft hem lang geleden al eens gecovered, is een optie
Zit daar ''een vet gitaarloopje'' in danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ook Jessica Simpson heeft hem gecoverd, ook een optie
Ze zingen: And i Said no no, no no no no and i said no, you'r not the on for me.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hoe heet dat nummer waarin ze zingen: I'm horny, horny, horney, horney tonight. ofzo
en der is nog zo'n nummer wat ze onwijs vaak draaien op Noordzee fm daar zingen ze in:
Hmm weet ik niet meer, kom ik zo nog wel op
Maar het is een vrij nieuw nummer en ze draaien het heel vaak, gezongen door een vrouw.
Willy nelson ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:16 schreef DuranK het volgende:
Audio Bullys.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:32 schreef tulpje6 het volgende:
Wie is/ zijn de artiesten bij het nummer 'bang bang (my baby shot me down)' van Kill Bill, maar dan die nieuwe versie die je tegenwoordig (paar weken/ maanden terug) op de radio wel es hoorde?
Dus niet de originele versie maar die wat dansbaardere versie geloof ik.
puddle of mud - controlquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ze zingen: And i Said no no, no no no no and i said no, you'r not the on for me.
KT Tunstall - Black horse & The cherry tree [2005]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ze zingen: And i Said no no, no no no no and i said no, you'r not the on for me.
Puddle of Mud op Noordzeequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
puddle of mud - controlzegt google...
De mooiste uitvoering:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hoe heet dat nummer waarin ze zingen: I'm horny, horny, horney, horney tonight. ofzo
Madison Avenue - I'm Hornyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
en der is nog zo'n nummer wat ze onwijs vaak draaien op Noordzee fm daar zingen ze in:
Hmm weet ik niet meer, kom ik zo nog wel op
Maar het is een vrij nieuw nummer en ze draaien het heel vaak, gezongen door een vrouw.
Ja die zoek ik maar dan de versie die ze op noordzee draaienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
KT Tunstall - Black horse & The cherry tree [2005]
Ik luister geen Noordzee, dus nooit gehoord. Maar het KAN zijn dat het een speciale door hun gemaakte edit is, he? (Gebeurd wel meer: als een nummer te lang is bijvoorbeeld, wordt erin gekort, zodat het toch binnen hun tijdslimiet van een nummer blijft)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja die zoek ik maar dan de versie die ze op noordzee draaien
Nee want volgens mij is ie HEEL anders. een stuk swingender enzo. ik kan het mis hebben want ik hoor hem altijd op m'n werk en daar hoor ik het niet zo goed vanwege al die machines enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:15 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik luister geen Noordzee, dus nooit gehoord. Maar het KAN zijn dat het een speciale door hun gemaakte edit is, he? (Gebeurd wel meer: als een nummer te lang is bijvoorbeeld, wordt erin gekort, zodat het toch binnen hun tijdslimiet van een nummer blijft)
Veel nummers van The Blue Man Groupquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:32 schreef tulpje6 het volgende:
Wie is/ zijn de artiesten bij het nummer 'bang bang (my baby shot me down)' van Kill Bill Nancy Sinatra, maar dan die nieuwe versie die je tegenwoordig (paar weken/ maanden terug) op de radio wel es hoorde?
Dus niet de originele versie maar die wat dansbaardere versie geloof ik.
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef tonks het volgende:
Oja RooOyTjuHHh (oid) je mag wel iets meer specifiek zijn hoor.. in plaats van 'ik zoek een leuk liedje met een gitaartje'
Ik ken wel kleine blonde mariandel van Rob Ronaldsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:42 schreef SRV-MAN het volgende:
Ik ben op zoek naar het lied van de carnaval wat klinkt als: Kleine blonde marionado, etc...
Ik heb het geprobeerd te zoeken maar ik kan er niet zoveel over vinden... Kan iemand me helpen met de echte titel / artiest of het evt met me te "delen"??
Alvast dank!
Het is het intro van One night in Bangkok uit de musical Chess van Tim Rice en Bennuy Andersson en Björn Ulvaeus (van ABBA), gezongen door Murray Head.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek de 'titelsong' van het TV programma 'Duel over de grens' wat een jaar of 10 geleden op ned 1 (avro of ncrv of kro ofzo) werd uitgezonden. T was een instrumentaal nummer en tis een nummer wat al bestond maar dus voor dat programma gebruikt is.
Ik heb m ooit ook wel es op sky radio voorbij horen komen zelfs.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:28 schreef tonks het volgende:
weet iemand dat liedje uit de nieuwe nivea reclame? dat je mensen over de wereld zich ziet insmeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |