Het is de goeie! heel eerg bedankt hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee ben geen webmaster of iets dergelijks.
Heb je mailtje intussen ontvangen, ben nu bezig met versturen.
Laat ff weten als je hem ontvangen hebt.
[..]
Nee hoor ben maar niet bang, ik zou niet weten wat ik er mee moet doen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:13 schreef Robar het volgende:
[..]
???????????????????????????????????????????????????????????
Rick Astley heeft geen bril.
Toevallig heeft hij in 1 shot een zonnebril op
Je maakt het ons wel moeilijk hoor . . .
|Graag gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:11 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Het is de goeie! heel eerg bedankt he![]()
Garbage - Why Do You Love Mequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:53 schreef HV het volgende:
Ik zoek een rocknr. gezongen door een vrouw. Denk dat het nummer vrij nieuw is, want heb 'm nog niet eerder gehoord. Veel van de tekst weet ik helaas niet meer.
In het refrein zingt ze in ieder geval meerdere keren:
Why do you hurt me
Why do you love (of iets in die trant.)
Aan het eind komt dan een héél rustig stukje en hierna wordt het refrein weer herhaald.
Weer een zéér vage omschrijving, maar hoop toch dat iemand het weet.
Thanks!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Garbage - Why Do You Love Me
Van de cd Bleed Like Me.
Vrij oud al trouwens
Nee, ik zoek echt een fatboy slim achtig nummer...de beschrijving is ook niet mank, ik ben ook al vaak bij die musical youth uitgekomen misschien is het een sample ervan... Maar wat ik zoek is vrij bekend hopelijk weet iemand hem?!!!quote:
Superfunk - The young mc [2000] gebruikt een sample van Musical Youth - Pass the dutchie [1982].quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:38 schreef billy-bob het volgende:
[..]
Nee, ik zoek echt een fatboy slim achtig nummer...de beschrijving is ook niet mank, ik ben ook al vaak bij die musical youth uitgekomen misschien is het een sample ervan... Maar wat ik zoek is vrij bekend hopelijk weet iemand hem?!!!
New Radicals - Get what you give (weet 't niet zeker hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik laatst nog op MTv zag, het is een bekend nummer van een paar jaar geleden.
In de clip zag je de band spelen in een typisch Amerikaanse Mall, en het personeel, of de directeur ofzo was opgesloten in een kooi. Ze speelden voor een publiek. Ze hadden duidelijk de Mall overgenomen en waren nu heel rebels aan het rocken
De zanger was een man, volgens de mij de twee (?) andere leden van de band ook.
Iemand een idee?
Tjop tjop! Helemaal goed hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:48 schreef HV het volgende:
[..]
New Radicals - Get what you give (weet 't niet zeker hoor)
Die link doet 't niet hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:21 schreef menesis het volgende:
ik zoek een liedje van de Foo Fighters dat al een tijdje door mijn hoofd giert (logisch na lowlands)
ik heb het stukje dat ik nog weet maar even ingespeeld:
wat is de titel hiervan?
daar zit je inderdaad helemaal naast als het Jem - They isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef kleinetrom het volgende:
en wederom een vage omschrijving:
zangeres, balladachtig nummer, ik weet slechts een zinnetje; im sorry, so sorry. afgelopen zomer op de ned. radio gedraaid (3fm) en lijkt mij een ballad van een ruigere band te zijn, ik zie haar voor me als iemand in een wijde jurk, zon within temtatiojurk...nightwishachtig, weet ik veel.
maar daar kan ik helaaml naast zitten.
ben beniewd!
Bodyrockers - I like the way you move misschien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:06 schreef Longlegg het volgende:
Zag laatst een nr op tmf/mtv/the box, was soort rocknummer maar met een dancebeat, werd gezongen door een kerel.. Heb hem ookal 1x in het uitgaansleven gehoord iemand ENIG idee wat dit zou kunnen zijn ?![]()
*helder moment* hij roept ook nog iets van i loveeeeeeeee u
*draait jem* dat is hem dus, je bent geweldig!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
daar zit je inderdaad helemaal naast als het Jem - They is
een zinnetje uit de tekst was voldoende geweest want wie kent nou niet Rick Astleyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Dat is hem idd![]()
Nu het nummer nog![]()
![]()
Bedankt! Als iemand het nummer weet houd ik me natuurlijk aanbevolen
Ik heb hem al! Het was Rick Astley met "Never gonna give you up"
Bedankt allen
![]()
Zonder tekst wordt het wel wat lastig want Billy Joel heeft veel nummers waar die achter een piano speelt. Misschien is het Piano Man?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:24 schreef febster het volgende:
Ik zoek het Billy Joel nr van vorige week wat bij Pop Quiz a Go Go werd gedraaid... het enige wat ik er van kan herinneren is dat hij achter een piano zat en het een redelijk up tempo nr was, iemand?
My life...misschien? Tenminste die heb ik laatst wel bij Pop Quiz a GoGo gezien...maar dat kan ook langer dan een week geleden zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:24 schreef febster het volgende:
Ik zoek het Billy Joel nr van vorige week wat bij Pop Quiz a Go Go werd gedraaid... het enige wat ik er van kan herinneren is dat hij achter een piano zat en het een redelijk up tempo nr was, iemand?
Is het niet deze?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:04 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek het (piano)liedje wat wordt gebruikt in de nieuwe reclame van Canon.
Wie o wie helpt mij, op ster.nl niks kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Bodyrockers - I like the way you move misschien?
Sam the Sham & the Pharaohs - Wooly Bullyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef satecl het volgende:
en hoe heet dat nummer die zo gaat: "oele boeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....oele boele..oele boele..oele boele...oele boele!!!"???
Misschien dat deze het doet, dan moet je daar ff bekijk commercial aanklikken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef renz0r het volgende:
[..]
Doet het niet
Iemand misschien een titel?
Dat onderdeel is zonder twijfel de Timo Maas remix van Azzido Da Bass met Doom's Night. De combinatie met de Prodigy zegt me niks...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:43 schreef erikdebier het volgende:
op den duur hoor je alleen:
mwop............................... mwop................. mwop............ mwop......... mwop......mwop..mwop mwop.mwopmwopmwopmwop mwooooooooooooooop
Tnx dat is hemquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:51 schreef HV het volgende:
[..]
My life...misschien? Tenminste die heb ik laatst wel bij Pop Quiz a GoGo gezien...maar dat kan ook langer dan een week geleden zijn.
Ozio - flat beat?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:43 schreef erikdebier het volgende:
Hey iedereen,
Ik ben op zoek naar een nummer dat ze op vakantie regelmatig draaiden. Het is een dancenummer, en ik weet niet of het oud of nieuw is want ik luister normaal gesproken niet veel dancemuziek.
Het gaat ongeveer zo:
mwop............................... mwop................. mwop............ mwop......... mwop......mwop..mwop mwop.mwopmwopmwopmwop mwooooooooooooooop
dan een paar seconden stilte,
en dan word het deuntje van the Prodigy - no good (start the dance) ingezet.
Zoals je wel kan zien is het een nogal brakke beschrijving, maar het zou vet zijn als iemand weet welk nummer ik bedoel.
Thanx!![]()
Erik
K herken em wel.. in Lloret werd ie vaak gedraaid.. weet alleen niet hoe die heet dus aan mij heb je niks :Squote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:43 schreef erikdebier het volgende:
Hey iedereen,
Ik ben op zoek naar een nummer dat ze op vakantie regelmatig draaiden. Het is een dancenummer, en ik weet niet of het oud of nieuw is want ik luister normaal gesproken niet veel dancemuziek.
Het gaat ongeveer zo:
dan een paar seconden stilte,
en dan word het deuntje van the Prodigy - no good (start the dance) ingezet.
Zoals je wel kan zien is het een nogal brakke beschrijving, maar het zou vet zijn als iemand weet welk nummer ik bedoel.
Thanx!![]()
Erik
spreken ze Frans??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:45 schreef Friebo het volgende:
Kent iemand dit nummer, ik heb het op weten te nemen , alleen dit is niet bijster goed gelukt...![]()
Het wordt veel gedraaid op, ik dacht, MTV2 (Duitsland)
Linkje
De "zang" klopt wel? Of is de hele opname vervormd?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:45 schreef Friebo het volgende:
Kent iemand dit nummer, ik heb het op weten te nemen , alleen dit is niet bijster goed gelukt...![]()
Het wordt veel gedraaid op, ik dacht, MTV2 (Duitsland)
Linkje
Er staat bij dat het Opdrachtmuziek is, dus waarschijnlijk niet uitgebracht, maar speciaal voor de reclame gecomponeerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:22 schreef Chielus het volgende:
Wie weet welk nummer er wordt gedraait tijdens de nieuwe Nivea recklame. (ster.nl weet het niet)?
held!!!!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:28 schreef Deetch het volgende:
Ik heb hem eindelijk gevonden (with a little help from my friends)
De sample komt uit Vangelis - 12 O'clock. Rond 3:20 in het nummer zit het gewraakte stukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |