Zoek hier eens in, misschien kom je hem wel tegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer van Skunk Anansie.
Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij gaat het refrein ongeveer zo:
"If you wanna do so..."
Alvast bedankt!
Paffendorf -Where are Youquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:11 schreef mirv3n het volgende:
Ik zoek een nummer die een paar jaar geleden nog vaak op de radio kwam, bij zenders zoals 538 enz.
Het is een btje een trance achtig nummertje waar de hele tijd: Oe-Oe-Oe OeOe Oe-Oe-Oe- OeOe in word gezongen/geroepen.
vage omschrijving, maar ik denk dat iemand hem vast wel weet..
Die laatste regel werd steeds herhaald, en het your wishes gedeelte weet ik niet meer zeker.. Kan op internet niks vinden. Kan iemand mij helpen?quote:You might have changed your wishes
Too late tro try again
Je bedoelt Parels en zwijnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:30 schreef Amp het volgende:
Ik heb een moeilijke.. Gisteravond zapte ik langs Talpa, en toen was aan het einde van [pakt gids...] Samen
Hee kijk, dank je! Weet je dan ook nog hoe het heet misschien? En is het het standaard aftiteling-nummer dan ofzo? Of dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:42 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Je bedoelt Parels en zwijnen
Het liedje word gezongen door Monique Klemann van Loïs Lane die zelf ook een rol in de serie speelt
[afbeelding]
Ik heb geen idee hoe de tekst heet misschien is het nummer te downloaden op de Talpa Sitequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:22 schreef Amp het volgende:
[..]
Hee kijk, dank je! Weet je dan ook nog hoe het heet misschien? En is het het standaard aftiteling-nummer dan ofzo? Of dat dan weer niet?
Klopt! Bedankt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Het nummer is denk ik "Taylor"
Het is iig een nummer van de Audio Bullys, ik weet alleen even niet welke...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:53 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Klopt! Bedankt!![]()
Verder zoek ik er nog eentje. Het is een beetje een Audio Bullys alike nummer, met zo'n Engelse stem. Ook wel die stijl, beetje rap en nogal 'stoer'
Er komt deze tekst in voor: "Mayday mayday, over over".
Op Google kan ik niets vinden......iemand?
Dat is iig een beginquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het is iig een nummer van de Audio Bullys, ik weet alleen even niet welke...
Echt een pure gok. Rage Against the Machine - Bullet in the headquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:46 schreef B_BOY het volgende:
ik zoek iets van een band waar ik nu net de naam niet van kan bedenken tis van een rock band en tis met gitaar tududud (tijdje niets) tudududud (tijdje niets) enz
tis een band met meerdere woorden in hun naam hoe heet het? wie helpt me?
'Veteran' van Audio Bullysquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:53 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Klopt! Bedankt!![]()
Verder zoek ik er nog eentje. Het is een beetje een Audio Bullys alike nummer, met zo'n Engelse stem. Ook wel die stijl, beetje rap en nogal 'stoer'
Er komt deze tekst in voor: "Mayday mayday, over over".
Op Google kan ik niets vinden......iemand?
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 06:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Het origineel is van Mecano [1990].
De covers van Loona[1999] & Belle Perez [2001].
dat was hemquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan Green Velvet - Lalaland denken. Geen idee of dat 'm is...
Dit is alle info die ik heb, iemand die het wat zegt?quote:"dat nummer is een beetje pret rock achtig, volgens mij is de clip met een klei poppetje en gaat over een astronaut die verliefd wordt op een vrouwelijke alien, en op het laatste van het nummer wil wegvliegen in zijn ruimteschip, maar hij zit van aan elastiek en vliegt uiteindelijk dwars door de daarde terug door het elastiek.
Kan jaren 80 zijn maar ook begin 90.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |