nee helaasquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het origineel is: Lumidee - I'll Never Leave You (Uh-Oh)
Kan je daar wat mee?
juist, het gaat om de muziek die je overhoud als je het gezang en gehijg weglaatquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om de melodie die net voor de tekst van dat liedje begint, en niet om de tekst zelf.
quote:
Rappelquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:55 schreef PAA-053 het volgende:
Kijk ik vanavond Zomergasten, komt er een stukje met Ben Stiller erin, die een clip regisseert van een Hawaiiaanse (?) zanger, die een liedje zingt. Iets met "Peter Pater pitter patter" erin, en hij zingt alleen, op een gitaar. Het zijn NIET the Beach Boys en ook niet The Jackson 5.
Iemand? BVD!
Bach: "air" from Suite No. 3 in D Major, BWV 1068 volgens de imdb.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik zoek een nummer uit deze film. Tijdens de bibliotheek-scene wordt een klassiek lied opgespeeld (met die neger Morgan Freeman en de bewakers die aan't pokeren zijn), welke is dat?
dat klopt... en dat nr is 1337quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Bach: "air" from Suite No. 3 in D Major, BWV 1068 volgens de imdb.
Das fucked up, ik heb ooit iemand voor gek verklaard dat ie alleen maar van Bach hield, en dat Bach alleen maar bagger produceerde. Maar thanks anyways.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Bach: "air" from Suite No. 3 in D Major, BWV 1068 volgens de imdb.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 17:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Das fucked up, ik heb ooit iemand voor gek verklaard dat ie alleen maar van Bach hield, en dat Bach alleen maar bagger produceerde. Maar thanks anyways.
Whitetown-Your woman lijkt me. Leuk nummer!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Miesjel het volgende:
Eh..
En nummer ergens uit begin jaren 90 ofzo. Zwart-wit clip waarbij een vrouw een man probeert weg te krijgen van een andere vrouw. Op het laatst loopt de tweede vrouw met een kinderwagen. En in de clip wordt er gebruik gemaakt van wegwijzers. Verder wordt er gezongen door een polygoonmicrofoon.
Zoiets, iemand?
ThX En een geweldig icoontje!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whitetown-Your woman lijkt me. Leuk nummer!
Ik moet meteen aan Green Velvet - Lalaland denken. Geen idee of dat 'm is...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:12 schreef steve2003 het volgende:
goedenavond dames en heren,
ik zoek een nummer, wat ik vroerger vaker voorbij hoorde komen op feesten en in discotheken...
ik weet alleen nog dat een man iets zong van LAALAALAND.... een beetje diepe/donkere stem....
ook zoek ik het nummer wat als derde nummer in deze compilatie voor bij komt....
alvgast hartelijk bedankt!![]()
P.S. de link die werkt nietmaar het is het compilatie filmpje van innercity 2004 wa top de website van id-t staat!
Mocky - Catch a moment in timequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:22 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek een liedje waarvan ik een deel van de lyrics dénk te kennen, denk, want Google vind niks.
"I've waited so long to get this feeling, and now I have it, it means nothing without you".
B.v.d.
Belle Perez - Hijo de de la luna.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:38 schreef MOD het volgende:
Zit al de heletijd met een nummer in me hoofd die ik wil leren op de piano, volgens mij issie vrij simpel, maar ik weet niet hoe die heet!! ik kan alleen het deuntje een beetje spelen op mn gitaar...
Wie kan mij helpen, iets zegt me dat het iets met "La Bouca" oid is maar ik kan er ook heel ver naast zitten:?
Het word gezongen door een vrouw en heeft iets orkest-achtigs tijdens de climax als ik het goed heb, hij is wel vrij bekend, dat weet ik wel.
>deuntje<
236kb 15 sec
Volgens mij is 't origineel van Loona.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:24 schreef MOD het volgende:
[..]
Belle Perez - Hijo de de la luna.
Deze bedoel ik maar is die ook origineel van Belle Perez? Want ik vind ook het zelfde nummer maar dan van ene Mecano ...
Iemand?
Het is een zanger uit Hawai en hij heet volgens mij Jack Johnson. Hoe het liedje heet weet ik niet.quote:
Het origineel is van Mecano [1990].quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:29 schreef HV het volgende:
[..]
Volgens mij is 't origineel van Loona.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Het is een zanger uit Hawai en hij heet volgens mij Jack Johnson. Hoe het liedje heet weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |