quote:"dat nummer is een beetje pret rock achtig, volgens mij is de clip met een klei poppetje en gaat over een astronaut die verliefd wordt op een vrouwelijke alien, en op het laatste van het nummer wil wegvliegen in zijn ruimteschip, maar hij zit van aan elastiek en vliegt uiteindelijk dwars door de daarde terug door het elastiek.
Kan jaren 80 zijn maar ook begin 90.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:21 schreef PowerPoes het volgende:
Iemand enig idee hoe het liedje heet dat wordt gebruikt bij de intro van Je Leven In De Steigers?
stukje van 't fragment:
http://system.aim4music.com/shopsupport/download_process/track$prelisten.aspx?media_partner_id=9&bundle_id=10018&sequence_nr=1
En een geslaagde!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:22 schreef Berkery het volgende:
Poging tot OP...
edit gevonden: dj maurice vs flamman & abraxas ft.mc remsy - good to go 2005quote:Van wie is die soort van hardstyle remix van "flamman and abraxas - Good to Go" behoorlijk poplulair op het moment. nummer is zogoed als hetzelfde alleen wat rustiger met wat hardstyle trekjes.
Dat is vast DJ Maurice vs. Flamman & Abraxas - Good To Go 2005quote:
jep vond hem net zelf.......toch bedanktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat is vast DJ Maurice vs. Flamman & Abraxas - Good To Go 2005
Al gevondenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:36 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin de zin "What is love, anyway" steeds terugkomt. Iemand een idee?
Milk & Sugar - What Is Love (anyway) misschien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Al gevonden![]()
Blijkt een remix te zijn van What is love van Howard Jones. Maar van wie de remix is weet ik nog niet.
The Mamas & the Papas - Monday, Mondayquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef Schorpioen het volgende:
Van wie is dit superbekende jaren 60/70 nummer:
"Monday morning (tadaa, tadaadaa da)
So good to me (tadaa, tadaadaa da)"
Is dit van Peter, Paul en Mary, of ben ik in de war met een ander nummer?
Jep, thanxquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Milk & Sugar - What Is Love (anyway) misschien?
Ah, mijn geheugen liet me dus nog meer in de steek, thx!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
The Mamas & the Papas - Monday, Monday
Heb 'm gedownload, maar dat is hem helaas niet. Toch bedankt! Wie heeft nog meer ingevingen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Het nummer van "je leven in de steigers" : Thirteen Senses - Gone
In de ID3-tags:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:58 schreef Peekaboo het volgende:
Ik zoek het nummer wat ze draaien bij het reclame liedje van de Toyota Aygo.
hier kun je het reclame filmpje bekijken en beluisteren
http://www.aygo.nl/
staat bij downloads...
iemand???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |